quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Een excuus voor die zuiplappen om stomme muziek te draaien en nog meer te zuipen dan ze al doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij was het gisteren een feestdag in Bulgarije (de dag dat ze onafhankelijk van de Ottomanen werden)!
Had dat gezegd dan. Dan had ik je Ottomaanse muziek gestuurd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij was het gisteren een feestdag in Bulgarije (de dag dat ze onafhankelijk van de Ottomanen werden)!
Dat gaat moeilijk als ik in mijn ouderlijk huis zitquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Had dat gezegd dan. Dan had ik je Ottomaanse muziek gestuurd.
Zet dit lied nu maar aan, gewoon om hem te pesten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Had dat gezegd dan. Dan had ik je Ottomaanse muziek gestuurd.
Zet dit lied nu maar aan, gewoon om hem te pesten.
Misschien zit het in hun DNA dat ze het meteen herkennen? Ottomaanse Mehter bandjes speelden dit soort muziek wanneer de Ottomanen hun grondgebied veroverden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als ik in mijn ouderlijk huis zit.
Maar wordt zulke muziek meteen herkend door Bulgaren dan?
Damn..quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem, heb je gelezen wat er naast je video straat. Rechts.
Ik ga nu een kind baren. Alles voor vaderlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkse vrouw en Turkse man! Jouw ras is aan het uitsterven, baar veel kinderen om jouw ras in leven te houden.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga nu een kind baren. Alles voor vaderland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo Julis.![]()
Nah veel, 1tje extra maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse vrouw en Turkse man! Jouw ras is aan het uitsterven, baar veel kinderen om jouw ras in leven te houden.
Zoiets.
Ik Hou Van Koerden mag geen kinderen barenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik Hou Van Koerden mag geen kinderen baren.
Wie noemde mij zo ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel grappig.![]()
Undercovver.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Jongens, IHVK is zelf gewoon een KOERD!!!!!!!!!!!!
't Zal burakius wel zijn geweestquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wie noemde mij zo ooit.
Was wel grappig.
Ze gaat haar cijfers ophalen en aan het eind van het jaar komt ze met het leuke bericht dat ze over is.quote:
Oh ja, cool story bro.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze gaat haar cijfers ophalen en aan het eind van het jaar komt ze met het leuke bericht dat ze over is.![]()
En dan kunnen we de hele zomer met haar slowchatten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze gaat haar cijfers ophalen en aan het eind van het jaar komt ze met het leuke bericht dat ze over is.![]()
En dan kunnen we de hele zomer met haar slowchatten.
Voertaal is Nederlands in deze reeks.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef donnerkabab het volgende:
Ermeni tasarisi ABDde kabul edildi..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef donnerkabab het volgende:
Ermeni tasarisi ABDde kabul edildi..
Relatief gezien minder schoon dan mijn ouderlijk huis, maar schoner dan het gemiddelde studentenhuis dat ik tegen ben gekomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
Wik is je huis al schoon trouwens? Of laat je huisgenoot alles aan jou over?
Zeg dan eens watquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke
Jullie kunnen met mij ook slowchatten hoor
Wat een klojo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Relatief gezien minder schoon dan mijn ouderlijk huis, maar schoner dan het gemiddelde studentenhuis dat ik tegen ben gekomen. Het is allemaal redelijk klein en dus makkelijk schoon te houden.
Hij maakt af en toe schoon, maar ik wat vaker. Ik moet een keer een schoonmaakrooster maken, maar uit ervaring van anderen kan ik zeggen dat dat toch nooit werkt.
Çquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke
Jullie kunnen met mij ook slowchatten hoor
Bulgaren hebben gewoon een ander idee van schoon dan Nederlandersquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
Ayça we willen je nooit kwijt en we houden van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hahahaha. Misschien moet je eens met hem gaan praten ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bulgaren hebben gewoon een ander idee van schoon dan Nederlanders.
Maar ik ben ook veel smerigere mensen tegengekomen, hoor, ik weet niet waar die kerel al zijn etensresten en vieze vaat laat, volgens mij stapelt hij dat allemaal op in z'n kamer zodat ik er geen last van heb.
Ga jij niet over dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
Maar zo bedoelde ik het trouwens niet, meer van als je blijft zitten kan je in de zomervakantie ook slowchatten..![]()
Hoeveel onvoldoendes sta je en hoe diep zijn die onvoldoendes?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Wat moet ik doen dan? het heeft toch geen zin meer.
Te veel, te diep.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoeveel onvoldoendes sta je en hoe diep zijn die onvoldoendes?
Wist je toch al...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
Ik dacht eerst dat Bilmi alleen kut ervoorstond, maar Ayça dus ook
http://www.milliyet.com.t(...)8/default.htm?ver=52 Hier staat wel wat er gaande isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er nou met Amerika, gaat iemand dat nog uitleggen? Wat is tasara??
We hoopten allemaal diep in ons hart dat jij gewoon alleen maar 10-en haaldequote:
Ah ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef Julis het volgende:
[..]
http://www.milliyet.com.t(...)8/default.htm?ver=52 Hier staat wel wat er gaande is
Jij denkt dat als ik blijf zitten mijn ouders mij nog een keer naar Rome laten gaan, als een soort van cadeau?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
Nou ja misschien kan je nog een keer naar Rome?
Zoals Frank Lucas als de Baasquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Tssssssssssssss, Rome_! Wij reisden heel Vietnam door
.
Exotisch.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Julis het volgende:
Wij gaan over ongeveer 4 weken naar München
Waar wil je dan naar toequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil niet naar Turkije dit jaar. Iig niet met mijn ouders. Ufff.
Ik heb nog nooit iemand 'ufff' horen zeggen in het dagelijkse leven. Wel 'oefff'. Hebben we het hier over hetzelfde woordquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil niet naar Turkije dit jaar. Iig niet met mijn ouders. Ufff.
Üüüff is Turks haha.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand 'ufff' horen zeggen in het dagelijkse leven. Wel 'oefff'. Hebben we het hier over hetzelfde woord?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
ik wil 2 weken naar Turkije dit jaar.![]()
Meer niet.
Ik ga waarschijnlijk met mijn ouders, en dat is dan na 2 weken wel leuk geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Langer houden jullie het daar niet uit?
ik tel nu hoeveel leuke mensen htc hero zeggen en hoeveel leuke mensen blackberry.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stomme vraag, de HTC Hero natuurlijk.
Ja dat is het 'm juist. Ouders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met mijn ouders, en dat is dan na 2 weken wel leuk geweest.
ik hoor ook dingen als: neem geen bb, want dan lijk je op een marokkaan..quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik hoor ook dingen als: neem geen bb, want dan lijk je op een marokkaan..
Geef eens voorbeeldenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ouders kan ik wel nog wel aan. Dorp niet.
Dorp is prachtig hoor, maar sommige mensen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |