abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 maart 2010 @ 09:28:20 #101
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78960004
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:11 schreef Orea het volgende:
Oooooh Asy Dan kom ik wel met grote boodschappen tas en moet je Harry goed in de gaten houden anders gaat ie mee
je hebt maar een kleine tas nodig hoor

freecell, wat dapper dat je met zo'n hummeltje probeert te rugdragen. Als je Florian als een kikkertje opvouwt en dan met zo'n santa-tos op je rug mikt?
Ik vouw Harry hier altijd in een kikkertje en dan prop ik hem in de 'zak' van de fwcc en dan kruis ik de banden onder zijn voeten.

Pvoess, die millefiori was toch een 4.2 hè?
Dan kom ik de andere doeken aan het inkorten... (5.2 ulli en 4.6 albert)
pi_78960955
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:34 schreef miss_sly het volgende:

Ow, Orea, als Senna goed gemutst is, mag je haar best een keer dragen, hoor Maar ik wil haar wel terug! En het is natuurlijk geen ieniemienie baby'tje meer!
en vooruit dan maar, dan krijg je haar weer terug

En Asy dan neem ik een klein tasje mee
  woensdag 10 maart 2010 @ 10:05:45 #103
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78961005
Ik begrijp niet waarom jouw foto niet automatisch verkleind wordt Asy.

Free, het is nou toch nog veel gezelliger op je buik
pi_78961094
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
Ik begrijp niet waarom jouw foto niet automatisch verkleind wordt Asy.

Free, het is nou toch nog veel gezelliger op je buik
Volgens mij deed Free het zodat ze s morgen Leander gewoon kon verzorgen.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78961436
Ja dat was een maatje 5 dacht ik idd en dat is 4,2
Ik had wel verwacht dat je ruim zat zou hebben aan een 4,2 idd
pi_78967774
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 10:08 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Volgens mij deed Free het zodat ze s morgen Leander gewoon kon verzorgen.
Check, dat was het idee
Voor de rest knoop ik nog lekker voor

En ik durf niet met een Santatoss ik zet hem anders op mijn rug, maar dan kan ik hem dus niet kikkeren... En hij is nog zo klein, dus ik kan hem ook niet meer opvouwen als hij eenmaal op mijn rug ligt, kan ik niet bij.
pi_78980679
Net even Ikea doorgehobbeld... werkelijk iedereen spreekt je aan Ik voelde me magnetisch!

Leukste: 2 jongens, jaar of 19 gok ik: 'zo, die licht diep te pitten Wilt u mij ook eens zo ronddragen mevrouw?'

En toen kreeg hij een *dat-kan-je-niet-zeggen* por van zijn vriend

Ik heb gezegd dat hij nog wel op m'n rug kon

Wel jammer dat hij u en mevrouw zei
  woensdag 10 maart 2010 @ 19:17:32 #108
100412 mefke79
komt goed!
pi_78983788
Free, een draagdoek en de ikea is echt een perfecte combi. In Eindhoven sjouw je je een breuk met een kinderwagen (lift in, lift uit, lift en weer uit) gaat veel beter met een draagdoek. Met driekus in de mei-tai deden we gisteren alles wat we moesten hebben in een kwartier. En ja, je wordt af en toe raar aangekeken, maar ik ben het gewend. Dit was volgens mij al de derde keer met Driekus in draagdoek in de Ikea.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_78987751
Jups, ik IKEA ook graag met een draagdoek
Daarbij past de kinderwagen helemaal niet in onze auto (tenminste niet als we de kinderen ook mee willen ), dus als we ergens met de auto heengaan is de wagen niet eens een optie

En ik had Leander ook in de doek in de IKEA tot hij zelf in een winkelwagentje kon zitten
pi_78989074
Ik Lotte juist vaak in de doek toen ze in het karretje kon zitten..ze klom er namelijk elke keer uit

Stoer hoor Freecell, Florian al op je rug!
pi_79007560

Morris' tweede dag. Beetje chillen in het ziekenhuis.
Hardloper.
IG @webkim
pi_79008277
Wat heerlijk Morris, zo lekker dicht bij mama!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:00:38 #113
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79011295
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Davi, heet die doek manon?
Lekker fel!
Jup, Neobulle Manon Rouge
Je hebt ook Manon Grise, geloof ik, maar die is minder fel.

Morris!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79011530
Morris
pi_79011587
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 11:25 schreef Webkim het volgende:
[ afbeelding ]
Morris' tweede dag. Beetje chillen in het ziekenhuis.

ooooow
En ik dacht dat Florian al snel in de doek lag (na een weekje, toen we naar buiten gingen)
Lekker plekje daar zo!
pi_79015515
Niels was 1,5 week, maar daarna heb ik heel lang niet meer gedragen omdat mijn bekkenbodem het nog niet aankon Ik hoop dat dat bij een volgend kindje niet zo is... zal wel komen doordat ik heel lang op de baarkruk heb gezeten
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_79015981
Twink, volgens mij maakt de baarkruk niet uit hoor
Je bekkenbodem rekt sowieso wel denk ik zo
pi_79016125
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:38 schreef freecell het volgende:
Twink, volgens mij maakt de baarkruk niet uit hoor
Je bekkenbodem rekt sowieso wel denk ik zo
hmm, ik weet niet, ze hebben me eraf gestuurd omdat het te lang duurde en er teveel druk op kwam te staan Ik hoop dat het wel daardoor komt dan kan ik het de volgende keer voorkomen
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:07:19 #119
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_79017396
T was ook twee dagen oud..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 11 maart 2010 @ 17:12:47 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_79023291
Harry was ook 2 dagen oud toen mama hem in de doek had geknoopt
pi_79032067
Crosspost met V&A
Heeft er iemand van hier toevallig interesse in mijn ringsling? Zie ook deze foto
Bijna nieuw, 2/3 keer gebruikt
25 euro excl verzenden
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:04:00 #122
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79047617
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:16 schreef DaviniaHR het volgende:
wow, tex, dat heeft je ma snel gedaan!
hoe lang zou het duren voordat je die zara black kwijt bent?
Nou nog best lang vrees ik... In NL blijkbaar geen interesse, in de VS des te meer, maar vinden ze de verzendkosten te hoog. Pfff laatste keer dat ik zoiets probeer! (En wilde eigenlijk ook nog een shorty Zara Mild, maar euh... laat maar!)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:09:11 #123
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79047758
Ik deed Hannah altijd op mijn rug met de Santa Toss, dan zat ze al gelijk min of meer goed meestal, in elk geval zat de doek dan goed om d'r billen en knietjes goed omhoog enzow. Maar ze wordt er nu wel wat groot voor. Dus laatste tijd laat ik d'r na een tip van Taartjesfe gewoon op de commode zitten. Erg makkelijk! Maar ja straks op vakantie, dan hebben we geen commode en moet ik het ook *zo* kunnen. Dus maar eens beginnen met oefenen van de Superman Toss. Pfff doodeng! Ze komt dan in eerste instantie hoger terecht dan met de Santa Toss, en dus wiebeliger. De doek moet je nog helemaal goed doen, dus voor m'n gevoel kan ze zo weg rollen. En normaal bleef ze altijd stil liggen, maar zat ze al ietsje 'vast' natuurlijk. Nu drukt ze d'r bovenlijf gewoon omhoog met d'r armen Ik mis mijn kleine babietje (ze is ook al bijna 1!)
Maar vandaag ging het al beter dan gisteren Gisteren ben ik maar gestopt en weer via de commode gedaan. Vandaag is het gewoon gelukt
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 09:27:48 #124
5428 crew  miss_sly
pi_79048262
Misschien kunnen we nog een keer een rugdraagmeet organiseren? Ik merk dat ze voorop wel gezellig zit, maar het begint wel wat zwaar te worden. De mensendiecktherapeute had ook gezegd dat, aangezien mijnpijn en problemen in het bekken vooral voor zitten, het misschien toch wel beter is om op de rug te dragen. En gezien het tempo waarin Senna groeit, zal ze nog wel lang een kleintje blijven.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79051162
Ik heb ook wel zin in een leuke draagdoekmeet.. Ik ben weer helemaal aangestoken met het virus
Ik doe juist altijd de supermantoss dus daar heb ik veel ervaring mee
pi_79052995
Leuk!! Ik had in de planning om weer eens naar de draagkring te gaan in Den Haag. Heb even niet paraat wanner het weer is. Maar een meet is natuurlijk ook leuk.

Tex, een 3 lijkt me net te kort, maar jij knoopt dus de rucksack af op je rug? Zit dat lekker?

Morris! Webkim, heel erg gefeliciteerd met je mooie blonde pluishaartjes zoon!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79053746
ik wilde sowieso naar de draagkring op 12 april (spoorwijk) die maandag.
en die op woensdag is er ook( vruchtenbuurt ) maar ik kan alleen niet de 31ste

Ik kan namelijk alleen maandagen en donderdagen
pi_79054224
Oh, das jammer. Maar de 12de is nog zo ver weg.
En ik ben eindelijk weer vrij voor leuke dingen, dus misschien ga ik gewoon naar allebei!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:09:24 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79054659
Oeke, vanwege de erg schuine punten van Ellevill doeken, zou ik het eerder een maat 2 noemen.
Ik knoop de rucksack dan idd onder de billen af. Ik vind het eigenlijk hetzelfde zitten als wanneer ik op mijn buik afknoop. Of eigenlijk misschien lekkerder, zeker in de zomer, omdat je die knoop dan niet op je buik zit, minder stof om je lichaam heen.
Heupdragen kan ook nog, met of zonder schuifknoop. Of een no-sew ringsling als je er losse ringen hebt.

Hij past denk ik wel door de brievenbus, dus dat zou weer verzendkosten schelen (die zijn dan 2,64)

De Draagkring probeer ik ook steeds heen te gaan maar het lukt steeds niet. Woensdag 31 kan ik waarschijnlijk ook niet. Ik probeer misschien ook 12 april dan. Ben er al zo lang niet meer geweest!
©Dumbo
pi_79055042
Ik heb geen idee wat ik doe?
Ik sla,de doek om de schouders van Leander of Florian, kruis mijn armen, pak hem met doek hoog bij zijn bovenarmen en dan over mijn schouders heen op m'n rug.
Superman denk ik?
Werkt goed iig
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:24:45 #131
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79055288
Dat is de Superman

Santa Toss is dat je kind op de doek legt, de banden goed bij elkaar trekt, en zo de doek met kind op je rug slingert. Net als Santa zijn zak met cadeautjes dus
©Dumbo
pi_79055632
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef texelonia het volgende:
Dat is de Superman

Santa Toss is dat je kind op de doek legt, de banden goed bij elkaar trekt, en zo de doek met kind op je rug slingert. Net als Santa zijn zak met cadeautjes dus
Brrr
En dan vinden die mensen de superman eng?
pi_79055785

Zo doe ik het, maar dat is volgens het filmpje de santa-toss?
pi_79055916
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef oeke het volgende:
Oh, das jammer. Maar de 12de is nog zo ver weg.
En ik ben eindelijk weer vrij voor leuke dingen, dus misschien ga ik gewoon naar allebei!

Aaah ik zeg een draagmeeting over 1 a 2 weken op een maandag of een donderdag
pi_79056195
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef freecell het volgende:

Zo doe ik het, maar dat is volgens het filmpje de santa-toss?
die zag ik net ook, maar dat klopt niet. Als je zoekt op santatoss aan elkaar geschreven krijg je een duidelijk filmpje in het NL, meteen de bovenste
Lotte!
Noah!
pi_79056405
Dat is inderdaad geen santatoss maar de superman
pi_79056783
quote:
die bedoelde ik ja
Lotte!
Noah!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:49 #139
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79056833
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Brrr
En dan vinden die mensen de superman eng?
Maar het kind zit vast en kan geen kant op. Met de superman toss ligt ze los op mijn rug en kan er zo af rollen. Veel enger!
©Dumbo
pi_79057087
mnaaah dat valt ook wel mee denk ik hoor. dat is meer het gevoel.
Je hebt hem onder de bips idd niet heel strak maar als je goed tosst dan kan je het omhoogklimmen redelijk voorkomen. Of ik doe het zo vaak dat ik het niet merk dat kan ook.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:07:28 #141
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_79057133
Dames, ( zonder te willen spammen :$ ) iemand ervaring met minimonkey draagsysteem ? het lijkt ons een goede start, wil in iedergeval graag iets anders dan het bbdraagsysteem, ook al is dat erg "makkelijk" het blijft natuurlijk n stug iets.
Graag jullie reactie's en adviezen
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_79057474
Ik was er zeer tevreden over.. Ik heb hem gebruikt toen ze heel klein was.
Maar bij slecht gebruik is die absoluut niet goed.. Je kindje moet heel hoog in de kommahouding het gezichtje goed buiten de drager. Het kinnetje niet op de borst. etc. Dat is in de praktijk erg lastig.

Ik denk dat iemand die weet hoe die goed moet dragen hem nog redelijk kan afstellen en dat het wel meevalt.
Maar heel veel mensen gebruiken hem als een simpele zak en het kindje is er onzichtbaar in.
Dat is dus niets

De komma houding is tegenwoordig ook iets wat ze afraden daar kunnen macka en webkim veel en veel meer over vertellen.

Ik zou gaan voor een doek, of een SSC (een soort babybjorn dus maar dan goed)
pi_79059423
Ik zet Lotte op m'n heup, schuif haar onder m'n arm door naar m'n rug. Pak de doek die ik op een been klaar heb gelegd, leg die over haar rug heen en afknopen maar. Werkt ook erg prettig
pi_79059488
Dat zou ik niet kunnen hoor daar zou ik van uit balans raken
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:09:04 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79059945
Maar hoe krijg je die doek dan er overheen?? Ik zie al voor me dat ik loop te klungelen met die doek en zij intussen van mijn rug af rolt

Maar ja het is vast een kwestie van wennen.
Gisteren met de Superman toss kreeg ik geen goed buideltje over de billen, kind begon te spartelen en toen lukte het al helemaal niet meer natuurlijk. Vandaag ging dat dus al veel beter
©Dumbo
pi_79060069
Net als hoe je een jas aandoet of de supermantoss gewoon zo de doek en klaar tex
ik krijg haar wel op mijn rug via mijn heup dat is idd een makkelijke manier..
Maar de doek pakken zie ik me niet doen. ookal weet ik wel hoe ik de doek erover krijg.
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 14:23:08 #147
5428 crew  miss_sly
pi_79060575
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:39 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Aaah ik zeg een draagmeeting over 1 a 2 weken op een maandag of een donderdag

dat zijn ook mijn vrije dagen
pi_79061034
Oooh dat is mooi Ik kan niet al te ver trouwens maar Utrecht, Den haag moet wel lukken.
Amsterdam is met het ov wel erg lastig. Tijd om het draagmeeting topic te zoeken
pi_79061738
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kunnen we nog een keer een rugdraagmeet organiseren? Ik merk dat ze voorop wel gezellig zit, maar het begint wel wat zwaar te worden. De mensendiecktherapeute had ook gezegd dat, aangezien mijnpijn en problemen in het bekken vooral voor zitten, het misschien toch wel beter is om op de rug te dragen. En gezien het tempo waarin Senna groeit, zal ze nog wel lang een kleintje blijven.
Dat lijkt mij ook leuk Misschien kan ik dan ook wat tips krijgen om Niels wat strakker op mijn rug te krijgen.
En ik gebruik ook de Superman Toss
pi_79062532
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef texelonia het volgende:
Maar hoe krijg je die doek dan er overheen?? Ik zie al voor me dat ik loop te klungelen met die doek en zij intussen van mijn rug af rolt
Ze blijft gewoon zitten, is het eigenlijk al helemaal gewend. Vaak gaat ze dan even tegen me aan liggen, pak ik de doek (die ligt dan al uitgespreid op m'n been met het midden binnen handbereik), leg die over haar heen en dan ben je er al.
Eigenlijk bleef ze altijd al vrij goed zitten

Met de superman toss raak ik altijd in de war
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:08:27 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79062691
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Pvoesss het volgende:
Net als hoe je een jas aandoet of de supermantoss gewoon zo de doek en klaar tex
ik krijg haar wel op mijn rug via mijn heup dat is idd een makkelijke manier..
Maar de doek pakken zie ik me niet doen. ookal weet ik wel hoe ik de doek erover krijg.
Ja maar met de Superman toss doe je doek en kind tegelijk op je rug. Dan hoef je alleen de doek nog strak te trekken.
Via de heup dan heb je de doek dus nog niet gereed.
©Dumbo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:12:37 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79062911
ik doe alleenmaar de superman toss. met de santa toss kreeg ik eli nooit goed in de buidel.
nu ook met aviva superman toss. ben het gewoon gewend.
Al vindt aviva rugdragen dus echt 3x niks. mist het contact, denk ik.
Naja, kblijf wel met haar oefenen, dan is ze het gewend tegen de tijd dat we het echt nodig hebben, en dan zal ze hopelijk braafjes stil blijven liggen en niet alle kanten op spartelen
pi_79063128
Is er toevallig hier iemand die een geweven draagdoek niet langer dan 4.6 (en goed ingedragen) te koop heeft? Ik gebruik nu nog de TricotSlen, maar wil graag over op een geweven.

Zo ja, pm me dan maar (of meld het hier).
pi_79063366
Nog voorkeuren?
pi_79064147
omg...ik heb Lotte nu op mn rug zitten voor het eerst en zonder hulp, maar volgens mij zit ze best redelijk
Lotte!
Noah!
pi_79064535

En ja, het was wasdag...hydrofielen drogen altijd zo lekker snel als ze over het bed hangen
Lotte!
Noah!
pi_79064709
Heel goed idd
pi_79064842
Dat ziet er goed uit, Linda! Volgens mij zit Lotte inderdaad heel lekker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 15:54:48 #160
5428 crew  miss_sly
pi_79064886
Wow Linda

Wat ik me dan afvraag (n00b hier dus he!): zit ze niet wat laag? kun je nog oogcontact maken? Want dat wil ik wel graag, eigenlijk, ook als ik Senna op mijn rug heb!
pi_79065068
ik had dr eerst hoger, maar dan ging ze met dr armen over mn schouder hangen en mn haar opeten
Lotte!
Noah!
pi_79065083
Pic Linda!
pi_79065140
Ow, te lang open
Ja, dat zit inderdaad wel goed zo te zien

En oogcontact: de eerste keren dan ik Leander op mn rug had, had ik een zakspiegeltje in mn zak
pi_79065167
Een BWCC zit sowieso iets lager idd. Maar er zijn ook andere knopen waar het heel erg hoog mee kan.
Zoals een reinforced Ruck of een gewone rucksack
pi_79065225
Wow linda, netjes hoor!
Hele mooie doek is Eva!
pi_79065257
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef Pvoesss het volgende:
Nog voorkeuren?
Ja, een gezellig kleurtje of motiefje. Wat ik van jou tot nu toe gezien heb, vind ik bijna allemaal mooi. Heb je er een te koop?

Oh ja, het moet natuurlijk ook lekker dragen.
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 16:05:58 #167
5428 crew  miss_sly
pi_79065357
Voordeel van zo'n BWCC is wel dat de banen gekruisd zijn. Geeft me wel een veiliger idee, dat ze niet zomaar eronderuit kan zakken

Ik vraag me alleen af of Senna het leuk vindt als ze mij niet ziet. De keren dat ik heb geoefend was ze ernstig op zoek naar mijn gezicht
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:07:43 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79065421
linda, ziet er goed uit!

miss, bij een ruck kan ze er ook niet uitzakken, hoor! oke, de buidel kan onhoog schieten, maar dan heeft ze altijd nog een kruis tussen dr benen (oeh, dat klinkt heel slecht ) waardoor ze echt niet zomaar valt.
pi_79065658
Uhmmmz even denken ik heb er niet iets wat ik nu wil missen. Maar misschien bied ik je wat aan
Misschien als je even zegt uit mijn stash wat je wel heel mooi vind dan kan ik daar naar zoeken elders of misschien toch te koop zetten
pi_79065740
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Voordeel van zo'n BWCC is wel dat de banen gekruisd zijn. Geeft me wel een veiliger idee, dat ze niet zomaar eronderuit kan zakken

Ik vraag me alleen af of Senna het leuk vindt als ze mij niet ziet. De keren dat ik heb geoefend was ze ernstig op zoek naar mijn gezicht
Daar is dus de reinforced ruck voor. Je begint als met een rucksack
Maar je doet het op het eind hetzelfde als met een bwcc.
Dus ook de banden op de rug die gaan gekruist en uitgespreid over het ruggetje
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:40:47 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79066676
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:15 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Daar is dus de reinforced ruck voor. Je begint als met een rucksack
Maar je doet het op het eind hetzelfde als met een bwcc.
Dus ook de banden op de rug die gaan gekruist en uitgespreid over het ruggetje
Maar met een gewone ruck zitten de banden toch ook gekruist? Alleen niet uitgespreid. Maar wel gekruist, dus in principe zou ze dan ook niet er onderdoor kunnen zakken.

Je kunt ook de SHBC proberen. Die is ook wat hoger (secure high back carry) en heeft ook 3 lagen over de rug/billen.
©Dumbo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:42:31 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79066742
Oh en voor het oogcontact kun je misschien een spiegeltje gebruiken? Niet helemaal hetzelfde, maar kun je elkaar toch even zien af en toe. Of even spieken of ze in slaap is gevallen enzow

Het is trouwens ook een natuurlijk iets om overal op zoek te gaan naar ogen Daarom herkennen mensen ook altijd gezichten in allerlei dingen en vormen.
©Dumbo
pi_79066823
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar met een gewone ruck zitten de banden toch ook gekruist? Alleen niet uitgespreid. Maar wel gekruist, dus in principe zou ze dan ook niet er onderdoor kunnen zakken.

Je kunt ook de SHBC proberen. Die is ook wat hoger (secure high back carry) en heeft ook 3 lagen over de rug/billen.
Nee klopt idd. Dat is ook veilig genoeg imho...
Maar als je dat eng vind dan is reinforced fijner iig voor je gevoel.
Je kan ook hebben dat die wel heel erg omhoog kruipt dat vind ik zelf ook wel eng.
Maar dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 16:45:06 #174
5428 crew  miss_sly
pi_79066846
En hoe krijg je die banen dan zo mooi uitgespreid over rug en billen?
pi_79066884
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:13 schreef Pvoesss het volgende:
Uhmmmz even denken ik heb er niet iets wat ik nu wil missen. Maar misschien bied ik je wat aan
Misschien als je even zegt uit mijn stash wat je wel heel mooi vind dan kan ik daar naar zoeken elders of misschien toch te koop zetten
De Gecko's! En de Bunte Blätter vind ik ook mooi. En die onderste 2 ook.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:49:47 #176
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79067049
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef miss_sly het volgende:
En hoe krijg je die banen dan zo mooi uitgespreid over rug en billen?
Ja dat is wel vrij lastig, zeker als je met de gewone ruck al niet makkelijk erbij komt met je armen.

Toevallig heb ik hem deze week voor het eerst geprobeerd. Mijn eerste poging :

Andere poging en andere doek ging al stukken beter

©Dumbo
pi_79067052
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef miss_sly het volgende:

Lotte was tijdens het knopen wel heel erg in mn oor aan het giebelen Daarna vond ze het allemaal wel best, als we maar liepen. Maar dat is op mn buik precies hetzelfde tegenwoordig. Ow, en toen ik de foto's postte heeft ze over mn schouder een filmpje gekeken, dat werkte ook.

Ze zakte alleen iets, na een tijdje. Hoort dat?
Lotte!
Noah!
pi_79067054

En dan bij het laatste gedeelte doen alsof je ze gewoon onder je oksel door wil doen..
En dan op het laatste moment toch nog onder het beentje door.
pi_79067237
Ik kreeg die banen ook heel lastig goed. In dat filmpje liet ze het zo makkelijk zien, maar mn armen zijn te kort geloof ik, ik kwam echt niet over Lotte heen. Dus toen maar gewoon naar de andere kant gegooid en strak getrokken
Lotte!
Noah!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:10:15 #180
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79067851
Je kan proberen de doek hoger te krijgen door te doen alsof je je rug afdroogt. Dus doek in twee handen, en dan maar van links en naar rechts 'sjorren' om hem hoger te krijgen.

Linda ziet er goed uit trouwens hoor, zeker voor een eerste poging! Het kan wel zijn dat door het lopen ze iets meer met d'r kontje zakt, omdat er dan een beter buideltje vormt zeg maar. Dat is goed, dan komt het kontje lager, en de knietjes mooi omhoog. Als ze in het geheel zakt moet je de volgende keer misschien iets strakker proberen te knopen. Als je de schuine banden hebt gedaan, kun je even een beetje springen en tegelijkertijd aantrekken. Dan krijg je het vaak makkelijker strakker. Dus eerst ene schuine band, dan springen/straktrekken, dan andere schuine band, dan weer springen en die straktrekken en daarna nog eens springen en allebei tegelijk straktrekken.
©Dumbo
pi_79068126
Het werd idd een buideltje, maar daardoor zat ze wel met dr neus tussen mn schouderbladen ofzo. Volgende keer dus iets meer hupsen. Ik vind het heel moeilijk om Eva goed strak te krijgen, ze blijft stug...merkte jij dat ook tex?
Lotte!
Noah!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:37:40 #182
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79068874
De horizontale band doek moet tot aan de oksels komen. Dus niet hoger, want dan gaat het snijden. En ook niet lager. Maar hierdoor zit ze sowieso wel stuk lager dan met bijv. de Rucksack of SHBC.

Ik heb mijn Eva niet zoveel gebruikt eigenlijk dus die werd ook niet zo zacht nee En inmiddels weer verkocht... (komt nog wel weer ooit terug, maar dan een ingedragen tweedehandsje aub )
©Dumbo
pi_79068940
ik gebruik 'm wel dagelijks en hij heeft ook wel dienstgedaan bij andere dingen als dragen, maar echt zacht wordtie niet. Wil 'm niet op de bank, katten enzo...misschien moet ik er toch maar eens op gaan slapen ofzo
Lotte!
Noah!
pi_79070507
Linda wat goed en wat mooi geknoopt! Hoe lang hebben julli ehet volgehouden?

Ik heb daarnet weer de SHBC geprobeerd maar het lukt me niet om de flap mooi uitgespreid over de rug te krijgen Ik heb wel filmpjes bekeken maar ik ben niet zo handig.
Toen maar de Rucksack geprobeerd maar Niels ging zich afzetten met zijn voetjes op mijn rug Ik vond het echt te gevaarlijk worden dus nu zit hij in de FWCC (boos te zijn )
en hij heeft mijn hele rug en haar natgespuugd
pi_79070679
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:20 schreef Twinkly het volgende:
Linda wat goed en wat mooi geknoopt! Hoe lang hebben julli ehet volgehouden?

Ik heb daarnet weer de SHBC geprobeerd maar het lukt me niet om de flap mooi uitgespreid over de rug te krijgen Ik heb wel filmpjes bekeken maar ik ben niet zo handig.
Toen maar de Rucksack geprobeerd maar Niels ging zich afzetten met zijn voetjes op mijn rug Ik vond het echt te gevaarlijk worden dus nu zit hij in de FWCC (boos te zijn )
en hij heeft mijn hele rug en haar natgespuugd
Kort...gewoon even om te proberen. Moest er nog ff aan wennen dat in iets op mn rug heb, vooral met draaien in deurposten. Goddank nergens tegenaan geknald Ik kan niet zo naar buiten met dr, heb er geen jas voor en ze was moe. Dus eruit, in de wagen en boodschapjes doen. Misschien 10min. dat ze gezeten heeft ofzo.

Oei Niels...bah. Lekker badderen dan maar Twinkly?
Lotte!
Noah!
pi_79070723
Ik heb een suffe lekenvraag. Ik ben op zoek naar een geweven doek die ik deze zomer kan gebruiken en die voor een beginner hanteerbaar is. Nu kwam ik een leuke doek van Ella Roo tegen die op papier geschikt lijkt. Ik vraag me alleen af hoe het komt dat die doek 'maar' 55 euro kost. Waarom is deze doek vergeleken met andere doeken zo goedkoop?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:27:37 #187
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79070763
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een suffe lekenvraag. Ik ben op zoek naar een geweven doek die ik deze zomer kan gebruiken en die voor een beginner hanteerbaar is. Nu kwam ik een leuke doek van Ella Roo tegen die op papier geschikt lijkt. Ik vraag me alleen af hoe het komt dat die doek 'maar' 55 euro kost. Waarom is deze doek vergeleken met andere doeken zo goedkoop?
geen idee; maar ik vind het wel een supermooie doek!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_79070804
quote:
uitverkoop
Lotte!
Noah!
pi_79070824
kan iemand mij misschien uitleggen wat ik mij moet voorstellen bij een buidelsling?
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 19:25:12 #190
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79072834
quote:
Gemaakt in lage lonen land Guatemala, alleen katoen en geen ander garen, eenvoudige weving. Dat maakt Ellaroo's relatief goedkoop.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 19:32:58 #191
141844 Macka66
pi_79073141
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
kan iemand mij misschien uitleggen wat ik mij moet voorstellen bij een buidelsling?
Zoiets

plaatje geleend van Lilababy.nl
Een soort koker die diagonaal om je schouder en bovenlijf gaat, en waar je dan een buidel mee kunt vormen waarin je kind ligt of zit. Werkt snel, maar ik vind het zelf minder geschikt om grotere kinderen in te dragen.
De maatvoering luistert erg nauw als je een buidelsling aanschaft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Macka66 op 14-03-2010 12:03:57 ]
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 12 maart 2010 @ 19:33:42 #192
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79073177
Ik heb een ellaroo en die draagt echt heerlijk!
pi_79073410
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:32 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Zoiets
[ afbeelding ]
plaatje geleend van Lilababy.nl
Een soort koker die diagonaal om je schouder en bovenlijf gaat, en waar je dan een buidel mee kunt vormen waarin je kind ligt of zit. Werkt snel, maar ik vind het zelf minder geschikt om grotere kinderen in te dragen.
De maatvoering luistert erg nauw als je een ringsling aanschaft.
Het lijkt me minder stevig dan een gewone draagdoek tenminste op het plaatje
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 20:21:41 #194
5428 crew  miss_sly
pi_79074831
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:50 schreef Pvoesss het volgende:

En dan bij het laatste gedeelte doen alsof je ze gewoon onder je oksel door wil doen..
En dan op het laatste moment toch nog onder het beentje door.
Aah, dat is een duidelijk filmpje!
Misschien morgen als ze goede zin heeft eens even uitproberen
pi_79095401
Ellaroo doeken staan er volgens mij ook om bekend dat je wat preciezer moet knopen omdat ze dus wat dunner zijn. Daardoor moet je preciezer knopen om druk/irritatieplekken te voorkomen
Ze zijn wel erg mooi!

Ik heb een Ellaroo Christiane gehad en die vond ik echt supermooi! Wel heel dun en daarom is die ook weer weggegaan, ik hou niet zo van hele dunne doeken

Ik blijf overigens enorme fan van mijn Didy Indio Viola, zo mooi en fijn en zacht
Als ik Lotte erin doe gaat ze heel vaak tegen me aan knuffelen, echt een knuffeldoek dus
Daarentegen gebruik ik mijn Didy Nino dus eigenlijk helemaal niet .. ook zo'n fijne doek
  † In Memoriam † zaterdag 13 maart 2010 @ 17:54:59 #196
141844 Macka66
pi_79101986
Ik stond van de week met Lucie op mijn rug Zouk te dansen, een uur lang dikke pret. Lucie zat zo hoog dat ze het ritme hard in mijn oor kon (en bleef ) toeteren (boeeem-tsjik-tsjik). 's Avonds heeft lief Lucie maar weer eens gewogen, bleek dat ik met 18 kilo op mijn rug had staan dansen

[ Bericht 24% gewijzigd door Macka66 op 13-03-2010 19:14:03 ]
  zaterdag 13 maart 2010 @ 18:26:27 #197
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_79102914
Macka, die rode doek waarmee jij knoopt in het openingsfilmpje (dat ben jij toch?) welke is dat? Vind hem heel erg mooi.
  † In Memoriam † zaterdag 13 maart 2010 @ 19:17:35 #198
141844 Macka66
pi_79104376
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:26 schreef amaranta het volgende:
Macka, die rode doek waarmee jij knoopt in het openingsfilmpje (dat ben jij toch?) welke is dat? Vind hem heel erg mooi.
Het is een rekbare Medley, en helaas niet meer te krijgen met die Marimekko bloemen stof.
pi_79118887
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een ellaroo en die draagt echt heerlijk!
Die van mij is te lang
Ik heb een Juliet, al meer dan een jaar en gebruik hem alleen als ik ergens ben en onverwacht een doek nodig heb, want omdat er een tasje om zit ligt hij standaard in mijn auto

Hij knoopt wel heel lekker Maar altijd overal staarten En 3x om me heen wikkelen is niet tof.

Maar ik leen hem nu ff uit aan mijn buuf van wie ik een hele mooie Girasol heb geleend En zij heeft meer doeken, dus misschien kunnen we eens wat ruilen
  zondag 14 maart 2010 @ 09:23:56 #200
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79118948
Het zal aan mij liggen maar ik vind die filmpjes met uitleg altijd zo hilarisch. Die huppende vrouwen die met hun kont naar achter naar de camera gaan staan zodat je alles goed kunt zien en dan die kleine kindjes die emotieloos alles ondergaan en de camera in blijven kijken. Sommigen zijn echt priceless!

</zondagochtendmodus en niet om iemand voor het hoofd te stoten!>

[ Bericht 4% gewijzigd door RockabeIIa op 14-03-2010 09:49:32 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')