Ze blijft gewoon zitten, is het eigenlijk al helemaal gewend. Vaak gaat ze dan even tegen me aan liggen, pak ik de doek (die ligt dan al uitgespreid op m'n been met het midden binnen handbereik), leg die over haar heen en dan ben je er al.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef texelonia het volgende:
Maar hoe krijg je die doek dan er overheen?? Ik zie al voor me dat ik loop te klungelen met die doek en zij intussen van mijn rug af rolt
Ja maar met de Superman toss doe je doek en kind tegelijk op je rug. Dan hoef je alleen de doek nog strak te trekken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Pvoesss het volgende:
Net als hoe je een jas aandoet of de supermantoss gewoon zo de doek en klaar tex
ik krijg haar wel op mijn rug via mijn heup dat is idd een makkelijke manier..
Maar de doek pakken zie ik me niet doen.ookal weet ik wel hoe ik de doek erover krijg.
Ja, een gezellig kleurtje of motiefje. Wat ik van jou tot nu toe gezien heb, vind ik bijna allemaal mooi. Heb je er een te koop?quote:
Daar is dus de reinforced ruck voor. Je begint als met een rucksackquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Voordeel van zo'n BWCC is wel dat de banen gekruisd zijn. Geeft me wel een veiliger idee, dat ze niet zomaar eronderuit kan zakken
Ik vraag me alleen af of Senna het leuk vindt als ze mij niet ziet. De keren dat ik heb geoefend was ze ernstig op zoek naar mijn gezicht![]()
Maar met een gewone ruck zitten de banden toch ook gekruist? Alleen niet uitgespreid. Maar wel gekruist, dus in principe zou ze dan ook niet er onderdoor kunnen zakken.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Daar is dus de reinforced ruck voor. Je begint als met een rucksack
Maar je doet het op het eind hetzelfde als met een bwcc.
Dus ook de banden op de rug die gaan gekruist en uitgespreid over het ruggetje
Nee klopt idd. Dat is ook veilig genoeg imho...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar met een gewone ruck zitten de banden toch ook gekruist? Alleen niet uitgespreid. Maar wel gekruist, dus in principe zou ze dan ook niet er onderdoor kunnen zakken.
Je kunt ook de SHBC proberen. Die is ook wat hoger (secure high back carry) en heeft ook 3 lagen over de rug/billen.
De Gecko's!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:13 schreef Pvoesss het volgende:
Uhmmmz even denken ik heb er niet iets wat ik nu wil missen. Maar misschien bied ik je wat aan
Misschien als je even zegt uit mijn stash wat je wel heel mooi vind dan kan ik daar naar zoeken elders of misschien toch te koop zetten
Ja dat is wel vrij lastig, zeker als je met de gewone ruck al niet makkelijk erbij komt met je armen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef miss_sly het volgende:
En hoe krijg je die banen dan zo mooi uitgespreid over rug en billen?
Lotte was tijdens het knopen wel heel erg in mn oor aan het giebelenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Ik vraag me alleen af of Senna het leuk vindt als ze mij niet ziet. De keren dat ik heb geoefend was ze ernstig op zoek naar mijn gezicht![]()
Kort...gewoon even om te proberen. Moest er nog ff aan wennen dat in iets op mn rug heb, vooral met draaien in deurposten. Goddank nergens tegenaan geknaldquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:20 schreef Twinkly het volgende:
Linda wat goed en wat mooi geknoopt!![]()
Hoe lang hebben julli ehet volgehouden?
Ik heb daarnet weer de SHBC geprobeerd maar het lukt me niet om de flap mooi uitgespreid over de rug te krijgenIk heb wel filmpjes bekeken maar ik ben niet zo handig.
Toen maar de Rucksack geprobeerd maar Niels ging zich afzetten met zijn voetjes op mijn rugIk vond het echt te gevaarlijk worden dus nu zit hij in de FWCC (boos te zijn
)
en hij heeft mijn hele rug en haar natgespuugd![]()
geen idee; maar ik vind het wel een supermooie doek!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een suffe lekenvraag. Ik ben op zoek naar een geweven doek die ik deze zomer kan gebruiken en die voor een beginner hanteerbaar is. Nu kwam ik een leuke doek van Ella Roo tegen die op papier geschikt lijkt. Ik vraag me alleen af hoe het komt dat die doek 'maar' 55 euro kost. Waarom is deze doek vergeleken met andere doeken zo goedkoop?
uitverkoopquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een suffe lekenvraag. Ik ben op zoek naar een geweven doek die ik deze zomer kan gebruiken en die voor een beginner hanteerbaar is. Nu kwam ik een leuke doek van Ella Roo tegen die op papier geschikt lijkt. Ik vraag me alleen af hoe het komt dat die doek 'maar' 55 euro kost. Waarom is deze doek vergeleken met andere doeken zo goedkoop?
Gemaakt in lage lonen land Guatemala, alleen katoen en geen ander garen, eenvoudige weving. Dat maakt Ellaroo's relatief goedkoop.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:26 schreef Claudia_x het volgende:
Zoietsquote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
kan iemand mij misschien uitleggen wat ik mij moet voorstellen bij een buidelsling?
Het lijkt me minder stevig dan een gewone draagdoek tenminste op het plaatjequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:32 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
plaatje geleend van Lilababy.nl
Een soort koker die diagonaal om je schouder en bovenlijf gaat, en waar je dan een buidel mee kunt vormen waarin je kind ligt of zit. Werkt snel, maar ik vind het zelf minder geschikt om grotere kinderen in te dragen.
De maatvoering luistert erg nauw als je een ringsling aanschaft.
Aah, dat is een duidelijk filmpje!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:50 schreef Pvoesss het volgende:
En dan bij het laatste gedeelte doen alsof je ze gewoon onder je oksel door wil doen..
En dan op het laatste moment toch nog onder het beentje door.
Het is een rekbare Medley, en helaas niet meer te krijgen met die Marimekko bloemen stof.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:26 schreef amaranta het volgende:
Macka, die rode doek waarmee jij knoopt in het openingsfilmpje (dat ben jij toch?) welke is dat? Vind hem heel erg mooi.
Die van mij is te langquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:33 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een ellaroo en die draagt echt heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |