abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79062532
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:09 schreef texelonia het volgende:
Maar hoe krijg je die doek dan er overheen?? Ik zie al voor me dat ik loop te klungelen met die doek en zij intussen van mijn rug af rolt
Ze blijft gewoon zitten, is het eigenlijk al helemaal gewend. Vaak gaat ze dan even tegen me aan liggen, pak ik de doek (die ligt dan al uitgespreid op m'n been met het midden binnen handbereik), leg die over haar heen en dan ben je er al.
Eigenlijk bleef ze altijd al vrij goed zitten

Met de superman toss raak ik altijd in de war
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:08:27 #152
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79062691
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 14:12 schreef Pvoesss het volgende:
Net als hoe je een jas aandoet of de supermantoss gewoon zo de doek en klaar tex
ik krijg haar wel op mijn rug via mijn heup dat is idd een makkelijke manier..
Maar de doek pakken zie ik me niet doen. ookal weet ik wel hoe ik de doek erover krijg.
Ja maar met de Superman toss doe je doek en kind tegelijk op je rug. Dan hoef je alleen de doek nog strak te trekken.
Via de heup dan heb je de doek dus nog niet gereed.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 15:12:37 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79062911
ik doe alleenmaar de superman toss. met de santa toss kreeg ik eli nooit goed in de buidel.
nu ook met aviva superman toss. ben het gewoon gewend.
Al vindt aviva rugdragen dus echt 3x niks. mist het contact, denk ik.
Naja, kblijf wel met haar oefenen, dan is ze het gewend tegen de tijd dat we het echt nodig hebben, en dan zal ze hopelijk braafjes stil blijven liggen en niet alle kanten op spartelen
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79063128
Is er toevallig hier iemand die een geweven draagdoek niet langer dan 4.6 (en goed ingedragen) te koop heeft? Ik gebruik nu nog de TricotSlen, maar wil graag over op een geweven.

Zo ja, pm me dan maar (of meld het hier).
pi_79063366
Nog voorkeuren?
pi_79064147
omg...ik heb Lotte nu op mn rug zitten voor het eerst en zonder hulp, maar volgens mij zit ze best redelijk
Lotte!
Noah!
pi_79064535

En ja, het was wasdag...hydrofielen drogen altijd zo lekker snel als ze over het bed hangen
Lotte!
Noah!
pi_79064709
Heel goed idd
pi_79064842
Dat ziet er goed uit, Linda! Volgens mij zit Lotte inderdaad heel lekker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 15:54:48 #160
5428 crew  miss_sly
pi_79064886
Wow Linda

Wat ik me dan afvraag (n00b hier dus he!): zit ze niet wat laag? kun je nog oogcontact maken? Want dat wil ik wel graag, eigenlijk, ook als ik Senna op mijn rug heb!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79065068
ik had dr eerst hoger, maar dan ging ze met dr armen over mn schouder hangen en mn haar opeten
Lotte!
Noah!
pi_79065083
Pic Linda!
pi_79065140
Ow, te lang open
Ja, dat zit inderdaad wel goed zo te zien

En oogcontact: de eerste keren dan ik Leander op mn rug had, had ik een zakspiegeltje in mn zak
pi_79065167
Een BWCC zit sowieso iets lager idd. Maar er zijn ook andere knopen waar het heel erg hoog mee kan.
Zoals een reinforced Ruck of een gewone rucksack
pi_79065225
Wow linda, netjes hoor!
Hele mooie doek is Eva!
pi_79065257
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef Pvoesss het volgende:
Nog voorkeuren?
Ja, een gezellig kleurtje of motiefje. Wat ik van jou tot nu toe gezien heb, vind ik bijna allemaal mooi. Heb je er een te koop?

Oh ja, het moet natuurlijk ook lekker dragen.
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 16:05:58 #167
5428 crew  miss_sly
pi_79065357
Voordeel van zo'n BWCC is wel dat de banen gekruisd zijn. Geeft me wel een veiliger idee, dat ze niet zomaar eronderuit kan zakken

Ik vraag me alleen af of Senna het leuk vindt als ze mij niet ziet. De keren dat ik heb geoefend was ze ernstig op zoek naar mijn gezicht
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:07:43 #168
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_79065421
linda, ziet er goed uit!

miss, bij een ruck kan ze er ook niet uitzakken, hoor! oke, de buidel kan onhoog schieten, maar dan heeft ze altijd nog een kruis tussen dr benen (oeh, dat klinkt heel slecht ) waardoor ze echt niet zomaar valt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_79065658
Uhmmmz even denken ik heb er niet iets wat ik nu wil missen. Maar misschien bied ik je wat aan
Misschien als je even zegt uit mijn stash wat je wel heel mooi vind dan kan ik daar naar zoeken elders of misschien toch te koop zetten
pi_79065740
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef miss_sly het volgende:
Voordeel van zo'n BWCC is wel dat de banen gekruisd zijn. Geeft me wel een veiliger idee, dat ze niet zomaar eronderuit kan zakken

Ik vraag me alleen af of Senna het leuk vindt als ze mij niet ziet. De keren dat ik heb geoefend was ze ernstig op zoek naar mijn gezicht
Daar is dus de reinforced ruck voor. Je begint als met een rucksack
Maar je doet het op het eind hetzelfde als met een bwcc.
Dus ook de banden op de rug die gaan gekruist en uitgespreid over het ruggetje
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:40:47 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79066676
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:15 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Daar is dus de reinforced ruck voor. Je begint als met een rucksack
Maar je doet het op het eind hetzelfde als met een bwcc.
Dus ook de banden op de rug die gaan gekruist en uitgespreid over het ruggetje
Maar met een gewone ruck zitten de banden toch ook gekruist? Alleen niet uitgespreid. Maar wel gekruist, dus in principe zou ze dan ook niet er onderdoor kunnen zakken.

Je kunt ook de SHBC proberen. Die is ook wat hoger (secure high back carry) en heeft ook 3 lagen over de rug/billen.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 16:42:31 #172
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79066742
Oh en voor het oogcontact kun je misschien een spiegeltje gebruiken? Niet helemaal hetzelfde, maar kun je elkaar toch even zien af en toe. Of even spieken of ze in slaap is gevallen enzow

Het is trouwens ook een natuurlijk iets om overal op zoek te gaan naar ogen Daarom herkennen mensen ook altijd gezichten in allerlei dingen en vormen.
©Dumbo
pi_79066823
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:40 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar met een gewone ruck zitten de banden toch ook gekruist? Alleen niet uitgespreid. Maar wel gekruist, dus in principe zou ze dan ook niet er onderdoor kunnen zakken.

Je kunt ook de SHBC proberen. Die is ook wat hoger (secure high back carry) en heeft ook 3 lagen over de rug/billen.
Nee klopt idd. Dat is ook veilig genoeg imho...
Maar als je dat eng vind dan is reinforced fijner iig voor je gevoel.
Je kan ook hebben dat die wel heel erg omhoog kruipt dat vind ik zelf ook wel eng.
Maar dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 16:45:06 #174
5428 crew  miss_sly
pi_79066846
En hoe krijg je die banen dan zo mooi uitgespreid over rug en billen?
pi_79066884
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 16:13 schreef Pvoesss het volgende:
Uhmmmz even denken ik heb er niet iets wat ik nu wil missen. Maar misschien bied ik je wat aan
Misschien als je even zegt uit mijn stash wat je wel heel mooi vind dan kan ik daar naar zoeken elders of misschien toch te koop zetten
De Gecko's! En de Bunte Blätter vind ik ook mooi. En die onderste 2 ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')