abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79052995
Leuk!! Ik had in de planning om weer eens naar de draagkring te gaan in Den Haag. Heb even niet paraat wanner het weer is. Maar een meet is natuurlijk ook leuk.

Tex, een 3 lijkt me net te kort, maar jij knoopt dus de rucksack af op je rug? Zit dat lekker?

Morris! Webkim, heel erg gefeliciteerd met je mooie blonde pluishaartjes zoon!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79053746
ik wilde sowieso naar de draagkring op 12 april (spoorwijk) die maandag.
en die op woensdag is er ook( vruchtenbuurt ) maar ik kan alleen niet de 31ste

Ik kan namelijk alleen maandagen en donderdagen
pi_79054224
Oh, das jammer. Maar de 12de is nog zo ver weg.
En ik ben eindelijk weer vrij voor leuke dingen, dus misschien ga ik gewoon naar allebei!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:09:24 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79054659
Oeke, vanwege de erg schuine punten van Ellevill doeken, zou ik het eerder een maat 2 noemen.
Ik knoop de rucksack dan idd onder de billen af. Ik vind het eigenlijk hetzelfde zitten als wanneer ik op mijn buik afknoop. Of eigenlijk misschien lekkerder, zeker in de zomer, omdat je die knoop dan niet op je buik zit, minder stof om je lichaam heen.
Heupdragen kan ook nog, met of zonder schuifknoop. Of een no-sew ringsling als je er losse ringen hebt.

Hij past denk ik wel door de brievenbus, dus dat zou weer verzendkosten schelen (die zijn dan 2,64)

De Draagkring probeer ik ook steeds heen te gaan maar het lukt steeds niet. Woensdag 31 kan ik waarschijnlijk ook niet. Ik probeer misschien ook 12 april dan. Ben er al zo lang niet meer geweest!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79055042
Ik heb geen idee wat ik doe?
Ik sla,de doek om de schouders van Leander of Florian, kruis mijn armen, pak hem met doek hoog bij zijn bovenarmen en dan over mijn schouders heen op m'n rug.
Superman denk ik?
Werkt goed iig
  vrijdag 12 maart 2010 @ 12:24:45 #131
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79055288
Dat is de Superman

Santa Toss is dat je kind op de doek legt, de banden goed bij elkaar trekt, en zo de doek met kind op je rug slingert. Net als Santa zijn zak met cadeautjes dus
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79055632
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef texelonia het volgende:
Dat is de Superman

Santa Toss is dat je kind op de doek legt, de banden goed bij elkaar trekt, en zo de doek met kind op je rug slingert. Net als Santa zijn zak met cadeautjes dus
Brrr
En dan vinden die mensen de superman eng?
pi_79055785

Zo doe ik het, maar dat is volgens het filmpje de santa-toss?
pi_79055916
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef oeke het volgende:
Oh, das jammer. Maar de 12de is nog zo ver weg.
En ik ben eindelijk weer vrij voor leuke dingen, dus misschien ga ik gewoon naar allebei!

Aaah ik zeg een draagmeeting over 1 a 2 weken op een maandag of een donderdag
pi_79056195
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef freecell het volgende:

Zo doe ik het, maar dat is volgens het filmpje de santa-toss?
die zag ik net ook, maar dat klopt niet. Als je zoekt op santatoss aan elkaar geschreven krijg je een duidelijk filmpje in het NL, meteen de bovenste
Lotte!
Noah!
pi_79056405
Dat is inderdaad geen santatoss maar de superman
pi_79056783
quote:
die bedoelde ik ja
Lotte!
Noah!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:00:49 #139
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79056833
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef freecell het volgende:

[..]

Brrr
En dan vinden die mensen de superman eng?
Maar het kind zit vast en kan geen kant op. Met de superman toss ligt ze los op mijn rug en kan er zo af rollen. Veel enger!
©Dumbo
pi_79057087
mnaaah dat valt ook wel mee denk ik hoor. dat is meer het gevoel.
Je hebt hem onder de bips idd niet heel strak maar als je goed tosst dan kan je het omhoogklimmen redelijk voorkomen. Of ik doe het zo vaak dat ik het niet merk dat kan ook.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 13:07:28 #141
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_79057133
Dames, ( zonder te willen spammen :$ ) iemand ervaring met minimonkey draagsysteem ? het lijkt ons een goede start, wil in iedergeval graag iets anders dan het bbdraagsysteem, ook al is dat erg "makkelijk" het blijft natuurlijk n stug iets.
Graag jullie reactie's en adviezen
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_79057474
Ik was er zeer tevreden over.. Ik heb hem gebruikt toen ze heel klein was.
Maar bij slecht gebruik is die absoluut niet goed.. Je kindje moet heel hoog in de kommahouding het gezichtje goed buiten de drager. Het kinnetje niet op de borst. etc. Dat is in de praktijk erg lastig.

Ik denk dat iemand die weet hoe die goed moet dragen hem nog redelijk kan afstellen en dat het wel meevalt.
Maar heel veel mensen gebruiken hem als een simpele zak en het kindje is er onzichtbaar in.
Dat is dus niets

De komma houding is tegenwoordig ook iets wat ze afraden daar kunnen macka en webkim veel en veel meer over vertellen.

Ik zou gaan voor een doek, of een SSC (een soort babybjorn dus maar dan goed)
pi_79059423
Ik zet Lotte op m'n heup, schuif haar onder m'n arm door naar m'n rug. Pak de doek die ik op een been klaar heb gelegd, leg die over haar rug heen en afknopen maar. Werkt ook erg prettig
pi_79059488
Dat zou ik niet kunnen hoor daar zou ik van uit balans raken
  vrijdag 12 maart 2010 @ 14:09:04 #145
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79059945
Maar hoe krijg je die doek dan er overheen?? Ik zie al voor me dat ik loop te klungelen met die doek en zij intussen van mijn rug af rolt

Maar ja het is vast een kwestie van wennen.
Gisteren met de Superman toss kreeg ik geen goed buideltje over de billen, kind begon te spartelen en toen lukte het al helemaal niet meer natuurlijk. Vandaag ging dat dus al veel beter
©Dumbo
pi_79060069
Net als hoe je een jas aandoet of de supermantoss gewoon zo de doek en klaar tex
ik krijg haar wel op mijn rug via mijn heup dat is idd een makkelijke manier..
Maar de doek pakken zie ik me niet doen. ookal weet ik wel hoe ik de doek erover krijg.
  Moderator vrijdag 12 maart 2010 @ 14:23:08 #147
5428 crew  miss_sly
pi_79060575
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 12:39 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Aaah ik zeg een draagmeeting over 1 a 2 weken op een maandag of een donderdag

dat zijn ook mijn vrije dagen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79061034
Oooh dat is mooi Ik kan niet al te ver trouwens maar Utrecht, Den haag moet wel lukken.
Amsterdam is met het ov wel erg lastig. Tijd om het draagmeeting topic te zoeken
pi_79061738
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kunnen we nog een keer een rugdraagmeet organiseren? Ik merk dat ze voorop wel gezellig zit, maar het begint wel wat zwaar te worden. De mensendiecktherapeute had ook gezegd dat, aangezien mijnpijn en problemen in het bekken vooral voor zitten, het misschien toch wel beter is om op de rug te dragen. En gezien het tempo waarin Senna groeit, zal ze nog wel lang een kleintje blijven.
Dat lijkt mij ook leuk Misschien kan ik dan ook wat tips krijgen om Niels wat strakker op mijn rug te krijgen.
En ik gebruik ook de Superman Toss
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')