Brrrquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:24 schreef texelonia het volgende:
Dat is de Superman
Santa Toss is dat je kind op de doek legt, de banden goed bij elkaar trekt, en zo de doek met kind op je rug slingert. Net als Santa zijn zak met cadeautjes dus
Aaah ik zeg een draagmeeting over 1 a 2 weken op een maandag of een donderdagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef oeke het volgende:
Oh, das jammer.Maar de 12de is nog zo ver weg.
En ik ben eindelijk weer vrij voor leuke dingen, dus misschien ga ik gewoon naar allebei!![]()
die zag ik net ook, maar dat klopt niet. Als je zoekt op santatoss aan elkaar geschreven krijg je een duidelijk filmpje in het NL, meteen de bovenstequote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:36 schreef freecell het volgende:
Zo doe ik het, maar dat is volgens het filmpje de santa-toss?
Maar het kind zit vast en kan geen kant op. Met de superman toss ligt ze los op mijn rug en kan er zo af rollen. Veel enger!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Brrr
En dan vinden die mensen de superman eng?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Aaah ik zeg een draagmeeting over 1 a 2 weken op een maandag of een donderdag
Dat lijkt mij ook leukquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:27 schreef miss_sly het volgende:
Misschien kunnen we nog een keer een rugdraagmeet organiseren? Ik merk dat ze voorop wel gezellig zit, maar het begint wel wat zwaar te worden. De mensendiecktherapeute had ook gezegd dat, aangezien mijnpijn en problemen in het bekken vooral voor zitten, het misschien toch wel beter is om op de rug te dragen. En gezien het tempo waarin Senna groeit, zal ze nog wel lang een kleintje blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |