Kunnen bij mooi weer hardstikke leuk door het park lopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij mag ook, maar het is niet erg groot enzo, en niet iets leuks om heen te lopen, helaas.
same here... jammer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:06 schreef mrien het volgende:
Leuk! Maar wel een beetje te ver weg voor mij
haha dat is helemaal geen slecht iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:25 schreef mrien het volgende:
Doen we gewoon een Hoogeveen omgeving meet
Idd ik wil het rugdragen wel eens leren!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha dat is helemaal geen slecht idd
Komt wel goedquote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Idd ik wil het rugdragen wel eens leren!
Al heb ik het idee dat ik dan helemaal geen haren meer in mijn hoofd hou.....
Lars trekt er nu al zo aan
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
Zullen we dan maar een datum prikken voor de Amsterdam meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namen onder spoiler..
Ik kan met 1 doek dragen en er maximaal 2 meenemen
Iemand die echt denkt jaaa neem die mee ??
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Komt wel goed
Anders leer ik het je wel met de petit prince overhandiging
Geef je dan ook even een demonstratie hoe je dat doet met die ringsling? Jij kunt daar goed mee overweg, toch? Ik ben nog geen vriendjes geworden met een ringsling, maar nu er straks gefietst gaat worden, is het toch wel handig om een ringsling te hebben voor als je ergens afstaptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat fijn dat ik mag komen! Ik heb (nog) geen draagdoek, dus ik hoop dat ik er een van een ander uit mag proberen. Zelf neem ik de ringsling mee. Ik vind ergens tussen 12 en 3 prima. Oeke, het lijkt ook mij heel leuk als je komt.
Je hebt haar al gewoon op je rug! Dat je dat durft.quote:
Doen we!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Fruppel het volgende:
Dat is dan sowieso een goed excuus om af te spreken Juttertje, ik wil heel graag jou MT uitproberen als dat mag.
Ben benieuwd of ik het wat vind, ben je zelf tevreden?
1 April bij Miss, van hoe laat tot hoe laat?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Een metertje meer of minder moet geen probleem zijn, Stiemie
Wel handig als je dan wat speelgoed meeneemt, want ik heb natuurlijk alleen kleine meisjes speelgoed
Jammer Mackaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |