Ja, wat mij betreft is het ook gewoon Nadia hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:16 schreef Xurk het volgende:
Het lijkt me echt sterk dat het Shannon is. Daar heeft hij volgens mij maar een weekje of twee een relatie mee gehad, terwijl Nadia de "liefde van zijn leven" is. En dat met Shannon was in 2004, terwijl hij in 2007 nog met Nadia getrouwd is geweest.
daar ben ik ook zo bang voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:22 schreef Ionesco het volgende:
Hoewel het einde zeker gruwelijk vet zal zijn, ben ik nog steeds bang dat ze het niet goed zullen afsluiten, of dat er veel vragen die ik heb toch nooit goed beantwoord zullen worden.
Wie zegt dat hij niet dood kan, misschien niet door kogels, maar toen hij die blonde knul in de jungle zag raakte hij toch behoorlijk in paniek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:58 schreef DrowningMan het volgende:
Ben ook heel benieuwd hoe flocke uit de weg geruimd kan worden als hij niet dood kan
Vincentquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Leuke aflevering, alleen dat refereren naar Flocke of MIB of whatever om toch maar geen naam te moeten noemen. He, him, him, he, that man, him, him, he, this man, him, him, a man, that man, him, he, he, he, you know who, him, he, him, he,....
Zelfs als het een twist is die nog moet komen (stel dat hij ook Jacob heet/is of iets dergelijks), vond ik het er toch over.
Nee hoor, 100% zeker van niet. Claire liep weg terwijl Miles en ik dacht Sawyer/Locke (?) door de jungle liepen. (What else is newquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:32 schreef Pyttpytt het volgende:
Trouwens, nu ik die TT lees... heeft Miles Claire wel eens ontmoet, eigenlijk? In mijn herinnering was Claire al foetsie voor Miles naar het eiland kwam...?
We weten toch helemaal niet of hij in dat huis zit. De laatste keer dat we hem zagen was in die grot met MIBquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Bragi het volgende:
Ben benieuwd hoe Sawyer ooit terugkomt in het verhaal. Hij zit nu in zijn eentje in een vervallen huis.
Hij zal vast degenen zijn die 'totaal onverwacht' opdraaft in de seizoensfinale en zichzelf opoffert om MIB/nep-Locke te vermoorden.
Dan zit je 100% fout.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Nee hoor, 100% zeker van niet. Claire liep weg terwijl Miles en ik dacht Sawyer/Locke (?) door de jungle liepen. (What else is new)
Ik ben er wel redelijk zeker van dat Claire ineens pleitte wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan zit je 100% fout.
Miles liep samen met Claire, Aaron en Sawye door de jungle. Miles moest van Sawyer afstand houden, maar hij praatte wel tegen haar en keek ook de hele tijd naar haar.
Miles was erbij toen Sawyer Claire uit het brandende Dharmaville probeerde te redden.
En hij was erbij toen Sawyer uit de jungle terugkwam met Aaron.
Ze was ook ineens pleite? Maar Miles heeft haar daarvoor wel gezienquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben er wel redelijk zeker van dat Claire ineens pleitte wasToen Miles en Sawyer wakker werden en Sawyer zei: Waar is Claire en Miles toen zo'n typische Miles opmerking maakte
Of ben ik in de war met een andere scene![]()
Ga jij 'Something Nice Back Home' maar eens opnieuw kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben er wel redelijk zeker van dat Claire ineens pleitte wasToen Miles en Sawyer wakker werden en Sawyer zei: Waar is Claire en Miles toen zo'n typische Miles opmerking maakte
Of ben ik in de war met een andere scene![]()
Euhm ja, voordat ze verdweenquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ze was ook ineens pleite? Maar Miles heeft haar daarvoor wel gezien.
Bron: Lostpediaquote:During Keamy's attack on the Barracks, her house was destroyed, but strangely Claire was unharmed. When the Monster attacked the mercenaries, she went with Aaron, Sawyer and Miles into the jungle. On the way to the beach camp, she saw her dead father, followed him into the jungle and disappeared, leaving Aaron behind. She was then seen with "Christian" in Jacob's cabin by Locke. She appeared eerily calm and did not inquire about Aaron. Three years later she reappeared, saving Jin, who was being attacked by The Others.
Ehm ja... wat is je punt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:47 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Euhm ja, voordat ze verdween![]()
Ik heb het even opgezocht:
[..]
Bron: Lostpedia
Hij beaamt dat hij er naast zat en dat Claire en Miles elkaar dus wel al hadden ontmoet.quote:
Misschien had Jacob ze van alles beloofd. Nu hij dood is kan hij z'n beloftes niet nakomen. Dat weten zij vast ook wel. En MIB zei toch ook zoiets als: "jullie zijn vrij nu." Ze werden naar het eiland gehaald met een bepaalde belofte, maar hoeven nu niet meer op het eiland te zijn. Want Jacob is dood.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Xurk het volgende:
Dat vrijwel iedereen uit de tempel meeging met Smocke vind ik trouwens wel een beetje lame. Al die tijd zijn ze Jacob worshippers en faliekant tegen MiB, maar nu worden ze binnen één minuut overgehaald om naar zijn zijde over te lopen?
Die Cindy ook weer. Het is jammer dat dit het laatste seizoen is en er niet echt meer ruimte voor is, maar ik zou toch wel graag van haar een aflevering willen zien zoals ze toen deden met "The Other 48 Days".
Dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hij beaamt dat hij er naast zat en dat Claire en Miles elkaar dus wel al hadden ontmoet.
quote:In mijn herinnering was Claire al foetsie voor Miles naar het eiland kwam...?
quote:Nee hoor, 100% zeker van niet.Claire liep weg terwijl Miles en ik dacht Sawyer/Locke (?) door de jungle liepen.
Ik ben eerder benieuwd of ze die whispers nog verder gaan verklaren, of dat het bij "het zijn de tempel menschen" blijft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:04 schreef Xurk het volgende:
Die Cindy ook weer. Het is jammer dat dit het laatste seizoen is en er niet echt meer ruimte voor is, maar ik zou toch wel graag van haar een aflevering willen zien zoals ze toen deden met "The Other 48 Days".
Ah, zo. Ik dacht dat je met je "Nee hoor, 100% zeker niet" reageerde op zijn eerste vraag: "Trouwens, nu ik die TT lees... heeft Miles Claire wel eens ontmoet, eigenlijk?"quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook![]()
![]()
vraag van Pyttpytt
[..]
Mijn antwoord:
[..]
Alleen dat laatste stukje is niet correct geformuleerd. Ik bedoel hier dat ze gezamenlijk dor de jungle liepen. En dat blijkt ook uit de lostpedia quote
Dikke kans dat dat een van die onbeantwoorde vragen blijft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd of ze die whispers nog verder gaan verklaren, of dat het bij "het zijn de tempel menschen" blijft.
Kelvin Inman dacht ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef frank010 het volgende:
Wie verwachtte jullie in die koelcel? Ik dacht eerlijk gezegt Swayer gheghe
Ik dacht dat die vol stond met Heineken-biertjes en dat Sayid zou gaan kraaien van plezier.quote:
quote:
Ik dacht met de volste overtuiging dat het wel Ben moest zijn. Aangezien Sayid Ben zn hitman was/is/wordt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:07 schreef frank010 het volgende:
Wie verwachtte jullie in die koelcel? Ik dacht eerlijk gezegt Swayer gheghe
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik dacht dat die vol stond met Heineken-biertjes en dat Sayid zou gaan kraaien van plezier.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik dacht dat die vol stond met Heineken-biertjes en dat Sayid zou gaan kraaien van plezier.
Hier staat nog niks: http://darkufo.blogspot.com/2010/02/what-did-dogen-say.htmlquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef _GdR_ het volgende:
In het vorige topic linkte iemand naar een site met de vertalingen van die ninja chinees.
Zijn er van deze aflevering ook vertalingen? Zo ja. link please.
Wat hij in het Japans zei deze aflevering werd toch met ondertiteling gebracht?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hier staat nog niks: http://darkufo.blogspot.com/2010/02/what-did-dogen-say.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |