quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:20 schreef Orea het volgende:
Goeiemorgen!
Ondanks dat ik er nog om de 2 uur uitkan om te piesen, slaap ik de 2 uur achter elkaar wel heel diep en vast.... Meestal als mijn meneer een beetje snurkt dan geef ik hem een duwtje, maar hij belde net dat ie vanmorgen het toppunt van grappigheid vond. Ik lag zelf te snurken, en gaf hem steeds duwtjes in mijn slaap
Leo het gaat gebeuren!!![]()
Webkim, voor jou ook nog maar heel kort...
Sterkte beide dames!! Nog even dan zijn er weer 2 prachtige visjesop de wereld!
Geloof me, eer een man doorheeft dat je kind wakker is is het al 1 groot dramaquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:38 schreef Orea het volgende:
Toen hij voorstelde dat ík dus met oordoppen zou gaan slapen, heb ik direct toegestemd en gezegd: prima, maar na de bevalling blijf ik ermee slapenhij haalt de kleine dame er maar uit en legt haar maar bij me aan straks
dan pit ik gewoon door (snurkend
) (denk dat het niet helemaal zo werkt, maar laat hem maar even zweten
)
Niet overdrijven. Er zijn zat mannen die het wel gewoon horen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Geloof me, eer een man doorheeft dat je kind wakker is is het al 1 groot drama
Soms wil je een punt maken... En alle mannen zijn hetzelfde..quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Er zijn zat mannen die het wel gewoon horen.
Of hooguit 1 minuut later dan de mama maar ze krijgen vaak niet eens een kans omdat de ander er al uit gesprongen is.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Soms wil je een punt maken... En alle mannen zijn hetzelfde..
Maar dat doe ik ook, hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:03 schreef tessie het volgende:
Ik zou er maar vanuit gaan dat het heel lang duurt Leo, dan kan het alleen maar meevallen
Dan wil ik op die manier later ook wel een ontaarde moeder zijnquote:En mijn Lief wordt vaak sneller wakker van Graeme dan ik. Maar misschien ben ik gewoon een hele erge ontaarde moeder en is hij een superpapa
Dan zit het m in de naam.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik ben er vannacht 3x uitgeweest en meneer heefr niks gehoord terwijl ik met 1 oordop slaap.
Moet haast wel. Ik zie welquote:
Je zou ze kunnen wisselen zonder dat we het merken?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
Moet haast wel. Ik zie wel
meer overeenkomsten tussen jouw man en mijn man
Doordrammen, janken, stampen en vooral de stervende zwaan opvoeren!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb echt een hele leuke naam in mn hoofd voor een jongen...![]()
Wat nou als M. m niet leuk vindt... zal ik dan gewoon keihard gaan janken?
Ja ok, maar ik kan er slecht tegen. Net als dat alle vrouwen hormonsters zouden zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Soms wil je een punt maken... En alle mannen zijn hetzelfde..
smoesjesquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja ok, maar ik kan er slecht tegen. Net als dat alle vrouwen hormonsters zouden zijn.
Dat was gisterenavond dan toch iets andersquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:16 schreef happyme28 het volgende:
Leo, je klinkt er klaar voor! Heel veel succes hoor en we zullen aan je denken!
Gewoon zelf aangeven bij de gemeentequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:08 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik heb echt een hele leuke naam in mn hoofd voor een jongen...![]()
Wat nou als M. m niet leuk vindt... zal ik dan gewoon keihard gaan janken?
Ik had die echo iets voor ik 20 weken wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Leo, ik heb over 2 weken de 20-weken echo, erg logisch, maar het is zo
Och arme meneer Orea![]()
Net een mooie sticker gekregen, wel een beetje op de rust letten. Bloeddruk was 140/85 Eiwittest negatief en Willem doet het nog steeds! (elke keer een echo is best briljant!)
Waarom vind iedereen mijn meneer altijd zielig??quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef flugeltje het volgende:
Leo, ik heb over 2 weken de 20-weken echo, erg logisch, maar het is zo
Och arme meneer Orea![]()
Net een mooie sticker gekregen, wel een beetje op de rust letten. Bloeddruk was 140/85 Eiwittest negatief en Willem doet het nog steeds! (elke keer een echo is best briljant!)
dan maatjes worden met degene die het voor je aangeeft! En dan doorgeven net als de meneer even naar de wc isquote:
Het wordt sowieso toch mijn gedachtquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef Orea het volgende:
[..]
dan maatjes worden met degene die het voor je aangeeft! En dan doorgeven net als de meneer even naar de wc is/evil
Mijn pm staat open hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:53 schreef leonieke het volgende:
Een heel eenvoudige naam die in verschillende talen nog deftig uit te spreken is. En sowieso in elk lijstje in de top 10 ofzo staat (enige jammere eigenlijk, maar dat krijg je als voor een gewone naam gaat).
ik slaap altijd met oordopjes in; al jaren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Ticootje het volgende:
I zou graag met oordoppen slapen, maar dan ben ik bang dat het niet goed gaat met Jen..
Jen ligt pal naast me... Ik ben bang dat als ik mn gehoor afsluit, al is het maar een beetje, dat ik dan niet hoor of ze wakker wordt of dat er iets fout gaat...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik slaap altijd met oordopjes in; al jaren.
En ik hoor zowel Evie als de babyfoon prima hoor
De stress nam bij mij ook altijd toe als ik naar een afspraak moest. Maar ik merk inderdaad wel dat extra rust toch helpt om die onderdruk naar beneden te krijgen. Sinds ik in verlof ben, is hij niet meer boven de 65 gegaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef flugeltje het volgende:
Mijn onderdruk lag voor de zwangerschap meestal rond de 70/75 dus heel erg ernstig is het niet. Bovendruk is inderdaad minder interessant, ik was sowieso wel weer wat gespannen, ben ik altijd rond de afspraken... Er hoeft dus ook nog niet ingegrepen te worden, maar wel een beetje opgelet dat ik voldoende rust neem.
Zijn je zenuwen nog een beetje te bedwingen Leo?
Je beeb komt ook nog vetjes aan hè....... dus het is zelfs normaal dat je de laatste weken aankomt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef leonieke het volgende:
Sil, ik ben de laatste weken op de één of andere manier evenveel aangekomen als tijdens de eerste 36 weken samen. Helemaal geen andere voedingsgewoonten aangemeten. Dus ook hier geen idee aan wat het kan liggen. Ik denk dat we het soms gewoon niet in de hand hebben.
Welkom Rixtje en van harte gefeliciteerd
Ik was tijdens de eerste 36 weken maar rond de 4kg bijgekomen en heb er op de laatste weken 4 bij gedaan. Ik denk niet dat het allemaal babyvetjes zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef Orea het volgende:
[..]
Je beeb komt ook nog vetjes aan hè....... dus het is zelfs normaal dat je de laatste weken aankomt!
Ik ben niet van de magerstequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Orea het volgende:
Maar wat is dan de reden dat ze je zo in de gaten houden dat je maar niet aankomt? (of minimaal?)
Hier is het namelijk gebruikelijk/normaal dat je rond de 10/15 kilo aankomt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |