Ymme ik hoop voor je dat het zo blijftquote:Op maandag 1 maart 2010 11:56 schreef ymme het volgende:
hé kan met de tel van manlief op internet. Lig hier nu een beetje op bed niets te doen. Wel saai hoor dat afwachten. De gel brande in het begin heel erg maar voel nu niets nieuws eigenlijk. Hopelijk doet 't wel wat. Want wij willen onze zoon!!
Dank je dat is inderdaad het boek dat ik zocht! Lijkt me een goed boek om straks de nodige vragen die ik verwacht van mijn oudste mee te gaan beantwoorden zonder direct echt sexuele voorlichting te moeten gaan geven.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:58 schreef pinquit het volgende:
[..]
bedoel je misschien het boek van Lennart Nilsson? daar hebben wij het uit geleerd iigprachtige foto's in dat boek ("Het grote wonder" heette het geloof ik)
Uhm.... Neequote:Op maandag 1 maart 2010 12:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hoi
Wilt iemand een fokbaby met mij maken?
Met vriendelijke groeten.
Jeroen
Wat maffemuts zegtquote:
quote:Op maandag 1 maart 2010 13:49 schreef Troel het volgende:
Sil en GI, gefeliciteerd met een broertje/zusje voor Yade!
Ik moest pas nog aan jullie denken toen ik in jullie woonplaats naar de thuiszorgwinkel moest en vroeg me af hoe het ging. Leuk om te horen dat het dus (ondanks de misselijkheid) goed gaat!
Dan zal ze dus niet je bed verschonen ed..quote:Op maandag 1 maart 2010 15:26 schreef devilishbaby het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de regels voor het bed? Wij hebben een waterbed die kan dus onmogenlijk op klossen gezet worden. Maar bevallen doe ik sowieso in het ziekenhuis, alleen de kraamperiode hoop ik gewoon thuis mee te gaan maken.
Heel erg afhankelijk van het kraambureau. In sommige gevallen zullen ze dan niet je bed opmaken en dergelijke, maar vergeet niet dat ze ook regelmatig jou moeten controleren en dat een hoog bed wel prettig is. Het kan dus zijn dat ze je vragen om dan een ander bed op te hogen zodat je daar op kan liggen tijdens controles.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:26 schreef devilishbaby het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe het zit met de regels voor het bed? Wij hebben een waterbed die kan dus onmogenlijk op klossen gezet worden. Maar bevallen doe ik sowieso in het ziekenhuis, alleen de kraamperiode hoop ik gewoon thuis mee te gaan maken.
Je hoeft niet gecontroleerd te worden door de kraamhulp. De VK komt ook gewoon langs voor controle.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:28 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel erg afhankelijk van het kraambureau. In sommige gevallen zullen ze dan niet je bed opmaken en dergelijke, maar vergeet niet dat ze ook regelmatig jou moeten controleren en dat een hoog bed wel prettig is. Het kan dus zijn dat ze je vragen om dan een ander bed op te hogen zodat je daar op kan liggen tijdens controles.
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hoeft niet gecontroleerd te worden door de kraamhulp. De VK komt ook gewoon langs voor controle.
Kun je toch ff op de keukentafel gaan liggen...quote:Op maandag 1 maart 2010 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, maar ook die zal aan haar rug willen denken hoorOverigens werd hier elke dag gewoon gecontroleerd door de kraamhulp en kwam de verloskundige er alleen aan te pas om een hechting los te maken die niet op wilde lossen.
Dat ligt eraan hoe je je voelt. Als jij bedlegerig bent en allang blij bent dat je bij de wc kan komen, dan ga je echt niet de trap af naar een keukentafel (kijk, jij hebt het voordeel dat je keukentafel op dezelfde verdieping staat, ik heb die luxe nietquote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je toch ff op de keukentafel gaan liggen...
Ons bed is ook senioren hoogtequote:Op maandag 1 maart 2010 15:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je je voelt. Als jij bedlegerig bent en allang blij bent dat je bij de wc kan komen, dan ga je echt niet de trap af naar een keukentafel (kijk, jij hebt het voordeel dat je keukentafel op dezelfde verdieping staat, ik heb die luxe niet(maar hey, ik heb ook niet de luxe van een waterbed, ik heb standaard al een seniorenhoogtebed
))
Grote keukentafel!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kun je toch ff op de keukentafel gaan liggen...
Was ik weer. Net weer op controle geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:39 schreef leonieke het volgende:
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar webkim. Is al een tijdje geleden weer dat we nog iets gehoord hebben van haar. Vraag me af wat de vooruitzichten nu zijn.
quote:Op maandag 1 maart 2010 15:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
Was ik weer. Net weer op controle geweest.
Baby doet het goed, bloeddruk is oké.
De baby ligt eindelijk in het bekken, nog wel beweeglijk, maar soit, en er is al verweking.
Planning:
deze week nog afwachten en als er dan tegen het weekend nog niets gebeurd is misschien een handje helpen. Dus komend weekend kon baby 2 er wel eens zijn.
Hahaha, ik heb de groep wel zien lopen inderdaad. En de verpleging zei dat het heel rustig was op de afdeling, dus kan best dat ze mij hebben gezien hahaha.quote:Op zondag 28 februari 2010 11:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
En Happy lekker thuis met DaanLekker hoor! Schoonzusje was vrijdag naar een rondleiding in het ziekenhuis geweest en zei dat er maar 1 persoon met baby lag, toen moest ik nog aan Happy denken en die was t dan waarschijnlijk ook haha.
Er is nog hoop voor je man... mijn borsten zijn zeker 2 maten gegroeid na de bevallingquote:Op maandag 1 maart 2010 09:29 schreef leonieke het volgende:
En borsten? Ah, heeft mijn man gewoon pech, die moet het nog steeds stellen met dezelfde maat als voor mijn zwangerschap
quote:Tweede keer gel deed meer pijn. Ook nu nog flinke steken. Dus hopelijk doet het deze x wel iets. Mocht het vannacht niet doorzetten kan ik medicatie krijgen om te slapen, mits niet teveel ontsluiting. Dus weer afwachten. Vind 't wel zwaar worden nu, toch wel pijn daar beneden en zitten gaat ook niet lekker meer. Liefs Ymme
Hangt echt enorm van je kraamzorgbureau af, als ze echt super dwars zijn, kun je overwegen om via de awbz een ziekenhuisbed neer te laten zetten in bv de woonkamer.quote:Op maandag 1 maart 2010 15:26 schreef devilishbaby het volgende:
Sjee, ik zie mezelf echt al niet meer tennissen hoor. Maar goed, ik heb dan ook een behoorlijke buik al, en wat rugklachten.... Grappig dat dat zo kan verschillen per vrouw...quote:Op maandag 1 maart 2010 20:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
Hey weer een nieuwe zwangere, gefeliciteerd!!
En happy grappig, wel toevallig![]()
En verder heb ik niet zoveel te melden hehe.
Net lekker getennist. En weer te horen gekregen dat ik nog zo weinig buik hebMja vind t wel prima, heb er iig geen last van.
Lekker hoor, zolang het nog kan, zou ik er lekker van genieten als ik jou wasquote:Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha idd
valt me ook echt reuzemee dat t nog zo goed gaat.
Moet zeggen dat ik ook alleen train, dus das ook niet zo intensief als een wedstrijd ofzo.
Mja vind t wel lekker!
Blijf zo nog lekker in beweging. Maar ga wel stoppen als de wintertrainingen over zijn. dus dat is denk ik eind van deze maand. Vind t zonde van mijn geld om voor de zomer te moeten betalen
Mja met rugklachten lijkt me ook niet echt lekker om te tennissen. Heb af en toe wel s last van mijn onderrug maar daar blijft het bij![]()
En een buik tja, die stelt hier echt weinig voor haha
Kan ik me voorstellen ja. Ik ben wel van plan iets te gaan doen, want ik begin wel erg stram en stijf te worden, maar ik ben nog best wel heel moe af en toe. Maar misschien helpt het ook wel om wat meer energie te krijgen weerquote:Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik doe gewoon wat ik nog kan haha. Merkte 2 weken geleden dat het minder makkelijk ging, maar toen had ik de hele dag gewerkt, dat heeft toch best veel invloed haha.
Maar vroeg t laatst aan de verloskundige en die zei dat t gewoon kan zolang het goed voelt. Ze zei dat het helemaal fijn zou zijn als het tot de 30 weken zou kunnen. Mja dat loopt met de lessen dus weer anders enzo
Bwa, de eerste 12 weken waren voor mij toch verschrikkelijk qua vermoeidheid en ik was praktisch de volledige periode in verlofquote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik meot zeggen dat ik ook nooit zin heb om weg te gaanMaar als ik eenmaal bezig ben vind ik t wel fijn.
Heb gelukkig ook geen last gehad van enorme moeheid. Heb een paar weken gehad dat ik wel vroeg op bed lag, maar daarna ging t wel beter. Maar ik werk natuurlijk ook niet fulltime. Dat scheelt ook wel!!
Denk dat ik daardoor ook niet zo extreem moe was eigenlijk...
Sportfondsen aan de Weteringlaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja ik ben sociaal niet zo handig in mijn eentje haha.
Maar welk zwembad in Delft???
Ik heb het hele weekend geslapen, en nu ben ik nog moequote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik meot zeggen dat ik ook nooit zin heb om weg te gaanMaar als ik eenmaal bezig ben vind ik t wel fijn.
Heb gelukkig ook geen last gehad van enorme moeheid. Heb een paar weken gehad dat ik wel vroeg op bed lag, maar daarna ging t wel beter. Maar ik werk natuurlijk ook niet fulltime. Dat scheelt ook wel!!
Denk dat ik daardoor ook niet zo extreem moe was eigenlijk...
Dat ken ikquote:Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend geslapen, en nu ben ik nog moeDe verloskundige zei dat ik er ook maar gewoon aan moet toegeven, dat dat het beste is. Dan doen we dat maar. Ik werk wel Fulltime, meestal zo'n 45 tot 48 uur in de week. Daarbij is mijn baan behoorlijk stressvol. Dus wellicht ligt het daar ook wel aan.
Ik dacht het wel hoorquote:Met sporten kan ik dat hopelijk een beetje verlichten.
@leonieke: Morgen denken we stiekem toch allemaal dat het al zo ver isZo zijn we gewoon
Zie het nu pas, maar volgende keer graag ook een linkje naar het vorige topic in de OP, dat zoekt makkelijker terug.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:16 schreef pessie het volgende:
Het oude topic was dichtgegooid en er was nog geen nieuwe geopend. Bij deze.
Heb je niet ergens nog een los matras? Het is vaak al voldoende als je dat even op je bed legt voor de controles.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 07:45 schreef devilishbaby het volgende:
Ymme ook voor vandaag weer succes gewenst!
Je houd het spannend!
Nou ben erg benieuwd wat ze hier gaan zeggen dan wat betreft het bed. Mijn vriend is niet de handigste wat betreft het bed verschonen en gezien dat ik een keizersnede verwacht is het toch wel belangrijk dat het bed goed schoon is ivm de wonden. Een extra bed ergens neer zetten zal moeilijk worden. Alle kamers die we tot onze beschikking hebben zijn al in gebruik en hebben niet veel extra ruimte. Dat geld ook voor de woonkamer. Anders maar op zoek naar een kraamverzorg(st)er die het niet zo'n probleem vind.
Zo ver is het nu ook nog niet.
quote:Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef tessie het volgende:
Ik was van plan om braaf elke week te gaan zwangerschapszwemmen met Orea, maar nu zij niet meer kon, ben ik ook niet meer gegaanMisschien volgende week toch maar weer gaan...
Mwah, ik merk als ik de hele dag rustig aan het gedaan dat het wel gaat. Gisteren weer aan het werk gegaan, en in de middag was het niet te houden. Dus toch teveel gedaan... Voorlopig werk ik dus ook maar tot 15:00 uur. Of ik het ook red met zwemmen, geen idee. Maar ik wil het wel proberenquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:26 schreef Orea het volgende:
[..]
Mwah, ik merk als ik de hele dag rustig aan het gedaan dat het wel gaat. Gisteren weer aan het werk gegaan, en in de middag was het niet te houden. Dus toch teveel gedaan... Voorlopig werk ik dus ook maar tot 15:00 uur. Of ik het ook red met zwemmen, geen idee. Maar ik wil het wel proberenlekker een beetje bewegen walvissen!!
Dan beslis jij toch onder invloed van de hormonenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook zwemmen, maar de sportdames hebben nog steeds niet besloten bij welk sportcentrum we gaan sporten...
Zo nodig hoeft het ook weer niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:06 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dan beslis jij toch onder invloed van de hormonen![]()
Ymme heel veel succes!
Webkim hoe voel je je? Je zei dat je knul was ingedaald en dat het al wat is verweekt, maar hoe kijk je nu tegen je bevalling aan? Zit een keizersnede er nog steeds in?
Leonieke wat fijn dat alles nu geleverd is joh, succes vandaag!
Weet ik veel.... Een baby?quote:
Das nog wel lang he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:17 schreef Saffier het volgende:
Nog een maand of 6, dan heb je je baby in je armen, tot die tijd heb je een baby in je buik
Ik moet werken....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef maffemuts het volgende:
Heel veel succes vandaag dan maar Ymme!!![]()
![]()
![]()
Flugeltje wat een nare situatie zit je toch in, maar je hebt gelijk, eerst jij(jullie) en dan zij
Ticootje dan ga je toch gewoon naar het "vrij" zwemmen op door de weekse ochtenden ? dan zijn er over t algemeen toch de wat oudere mensen, en is het doorgaans rustig.
Verder wilde ik nog iets zeggen... maar ben ik vergeten :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |