abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78610467
haha idd
valt me ook echt reuzemee dat t nog zo goed gaat.
Moet zeggen dat ik ook alleen train, dus das ook niet zo intensief als een wedstrijd ofzo.
Mja vind t wel lekker!
Blijf zo nog lekker in beweging. Maar ga wel stoppen als de wintertrainingen over zijn. dus dat is denk ik eind van deze maand. Vind t zonde van mijn geld om voor de zomer te moeten betalen

Mja met rugklachten lijkt me ook niet echt lekker om te tennissen. Heb af en toe wel s last van mijn onderrug maar daar blijft het bij
En een buik tja, die stelt hier echt weinig voor haha
  maandag 1 maart 2010 @ 21:30:49 #52
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_78610849
Sonnetje klinkt lekker dat je nog aan het trainen bent! Raden ze volgens mij ook aan. Ik ben vandaag een aantal keren naar het centrum gefietst en terug, in de zon uiteraard dus een straf was dat beslist niet. Toch weer wat beweging gehad

En maffe, dat klinkt inderdaad wel een beetje spannend. Ik hoop dat ze een beetje coulant zijn, wij wonen op een halve trap boven de straat maar hebben ook geen lift. En ik ben nu al een tijdje over de 80 kilo grens...
pi_78610993
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:24 schreef Sonnetje85 het volgende:
haha idd
valt me ook echt reuzemee dat t nog zo goed gaat.
Moet zeggen dat ik ook alleen train, dus das ook niet zo intensief als een wedstrijd ofzo.
Mja vind t wel lekker!
Blijf zo nog lekker in beweging. Maar ga wel stoppen als de wintertrainingen over zijn. dus dat is denk ik eind van deze maand. Vind t zonde van mijn geld om voor de zomer te moeten betalen

Mja met rugklachten lijkt me ook niet echt lekker om te tennissen. Heb af en toe wel s last van mijn onderrug maar daar blijft het bij
En een buik tja, die stelt hier echt weinig voor haha
Lekker hoor, zolang het nog kan, zou ik er lekker van genieten als ik jou was
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_78611224
Ik doe gewoon wat ik nog kan haha. Merkte 2 weken geleden dat het minder makkelijk ging, maar toen had ik de hele dag gewerkt, dat heeft toch best veel invloed haha.
Maar vroeg t laatst aan de verloskundige en die zei dat t gewoon kan zolang het goed voelt. Ze zei dat het helemaal fijn zou zijn als het tot de 30 weken zou kunnen. Mja dat loopt met de lessen dus weer anders enzo
  maandag 1 maart 2010 @ 21:39:57 #55
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78611328
Lieve Happy en Marky, ik weet niet meer zeker of ik jullie nu al gefeliciteerd had, dus voor de zekerheid: héél erg gefeliciteerd met dat heuse, échte baby'tje van jullie!! Ik wens jullie alle geluk en ik hoop jullie snel te spreken in het volgende topic

Ymme, zet 'm op!

En een dikke voor de andere bollies
3!
pi_78611457
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik doe gewoon wat ik nog kan haha. Merkte 2 weken geleden dat het minder makkelijk ging, maar toen had ik de hele dag gewerkt, dat heeft toch best veel invloed haha.
Maar vroeg t laatst aan de verloskundige en die zei dat t gewoon kan zolang het goed voelt. Ze zei dat het helemaal fijn zou zijn als het tot de 30 weken zou kunnen. Mja dat loopt met de lessen dus weer anders enzo
Kan ik me voorstellen ja. Ik ben wel van plan iets te gaan doen, want ik begin wel erg stram en stijf te worden, maar ik ben nog best wel heel moe af en toe. Maar misschien helpt het ook wel om wat meer energie te krijgen weer

Hopelijk hou je het inderdaad nog lekker lang vol...
pi_78611815
Oh, ik wou ook dat ik wat langer actief was kunnen blijven, maar ik ben eigenlijk heel de zwangerschap te moe geweest (had, bleek achteraf, ook met mijn schildklier te maken). Na de bevalling moet ik zien hoe het precies zit met de kine (er worden, dacht ik, 9 beurten terugbetaald) en eens ik me beter voel zal ik toch weer op de crosstrainer moeten. Niet dat ik dat zo fijn vind, maar er zal toch wel weer wat aan de conditie moeten gewerkt worden

Maar ik denk dat het ook al veel scheelt of je voor de zwangerschap heel actief was of niet (verder dan een paar keer per week op de crosstrainer ben ik nooit geraakt, hoor ).

En hopelijk kan ik regelmatig gaan wandelen met de baby (al begreep mijn man dus niet dat ik er nu naar uitkijk om naar de markt te gaan met de baby )
pi_78612072
ik meot zeggen dat ik ook nooit zin heb om weg te gaan Maar als ik eenmaal bezig ben vind ik t wel fijn.
Heb gelukkig ook geen last gehad van enorme moeheid. Heb een paar weken gehad dat ik wel vroeg op bed lag, maar daarna ging t wel beter. Maar ik werk natuurlijk ook niet fulltime. Dat scheelt ook wel!!
Denk dat ik daardoor ook niet zo extreem moe was eigenlijk...
pi_78612181
Ik was van plan om braaf elke week te gaan zwangerschapszwemmen met Orea, maar nu zij niet meer kon, ben ik ook niet meer gegaan Misschien volgende week toch maar weer gaan...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78612557
ja das t lastige van sporten idd. Ik zou ook nog wel willen zwemmen, mja alleen vind ik dus ook nix...
Ik heb gelukkig mijn trainingsgroepje, dus moet er wel alleen naartoe, maar dr zijn wel andere mensen die ik ook goed ken.
pi_78612669
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik meot zeggen dat ik ook nooit zin heb om weg te gaan Maar als ik eenmaal bezig ben vind ik t wel fijn.
Heb gelukkig ook geen last gehad van enorme moeheid. Heb een paar weken gehad dat ik wel vroeg op bed lag, maar daarna ging t wel beter. Maar ik werk natuurlijk ook niet fulltime. Dat scheelt ook wel!!
Bwa, de eerste 12 weken waren voor mij toch verschrikkelijk qua vermoeidheid en ik was praktisch de volledige periode in verlof Was wel spijtig voor mijn man toen ik voor de zoveelste dag op rij om 17u in de zetel lag te slapen (al had ik dan wel nog iets aan mijn avond )
pi_78612748
Sonnetje, bij beide zwangerschappen ben ik wezen zwemmen in Delft. Ik vond het altijd heerlijk en contacten zijn zo gemaakt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78612789
Mja ik ben sociaal niet zo handig in mijn eentje haha.
Maar welk zwembad in Delft???
pi_78612816
Ik heb nu wel veel meer energie dan de vorige keer, dat is wel heel fijn. Beetje jammer dat mijn conditie tot ver onder het nulpunt is gedaald omdat ik bijna een jaar zo uitgeput ben geweest. Maar mn schildklier doet het nu weer, en wordt goed in de gaten gehouden, dus ik heb goede hoop dat ik deze keer niet weer zo moe zal worden als de vorige keer. Nu nog wat aan mn conditie gaan doen dus
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_78612822
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:02 schreef Sonnetje85 het volgende:
Mja ik ben sociaal niet zo handig in mijn eentje haha.
Maar welk zwembad in Delft???
Sportfondsen aan de Weteringlaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78612968
Oh daar heb ik vroeger zwemles gehad
maar tis daar wel op maandag, dus dat kan dan straks mooie vervanging zijn voor het tennissen op maandag!
pi_78613406
Btw, voor alle duidelijkheid: morgenochtend aan de monitor dus ik zal me sowieso niet melden in de voormiddag (nog niet te veel puffen dus ).
Ik moet al te vroeg opstaan om er te geraken, om 9.15u aan de monitor voor een uur, dan wachten op de gyn die de resultaten zal bekijken en het actieplan zal voorleggen (als baby zich goed voelt, vrijdag inleiden en anders zien we wat er uit de monitoring komt). Daarna ga ik nog iets eten met mijn man in Brussel en dan pas komen we naar huis. Dus ik kom sowieso pas laat aanwaaien (of ik kom niet meer aanwaaien voor de komende 5 dagen omdat ze me daar houden om me direct in te leiden ).

Maar mijn man heeft gezegd dat hij het hier dan komt melden als de kleine geboren is (verwacht gewoon niet dat hij nog zal reageren op een vraag of post want het is geen actieve fokker )
pi_78613931
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb het hele weekend geslapen, en nu ben ik nog moe De verloskundige zei dat ik er ook maar gewoon aan moet toegeven, dat dat het beste is. Dan doen we dat maar. Ik werk wel Fulltime, meestal zo'n 45 tot 48 uur in de week. Daarbij is mijn baan behoorlijk stressvol. Dus wellicht ligt het daar ook wel aan.

Met sporten kan ik dat hopelijk een beetje verlichten.

@leonieke: Morgen denken we stiekem toch allemaal dat het al zo ver is Zo zijn we gewoon
pi_78614164
quote:
Op maandag 1 maart 2010 22:18 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb het hele weekend geslapen, en nu ben ik nog moe De verloskundige zei dat ik er ook maar gewoon aan moet toegeven, dat dat het beste is. Dan doen we dat maar. Ik werk wel Fulltime, meestal zo'n 45 tot 48 uur in de week. Daarbij is mijn baan behoorlijk stressvol. Dus wellicht ligt het daar ook wel aan.
Dat ken ik Die uren en de stress.
Bij mij was dat ook wel te merken aan mijn bloeddruk. Hopelijk heb je daar niet te veel last van.
quote:
Met sporten kan ik dat hopelijk een beetje verlichten.

@leonieke: Morgen denken we stiekem toch allemaal dat het al zo ver is Zo zijn we gewoon
Ik dacht het wel hoor Maar jullie kunnen niet zeggen dat ik jullie niet verwittigd heb hé
En wie weet, breekt mijn water vannacht en moet ik helemaal niet meer aan de monitor liggen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:40:11 #70
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_78623172
Goedemorgen meisjes

Nog geen nieuws van ymme?

Leo, je bent vast al onderweg. Ik ben erg benieuwd naar jullie mannetje. Laten we hopen dat meneer Leonieke niet vergeet om hier te posten

Ik kan heel erg goed slapen, denk ook dat dit te maken heeft met de situatie op m'n werk. Ben soms echt oververmoeid. We zitten alweer een tijdje zonder leidinggevende (interim die al een ander team heeft ook en maar niemand die voor vast aangenomen wordt omdat we gaan reorganiseren). Zonder leidinggevende is natuurlijk iedereen de baas in het team... Dit zorgt voor irritaties en strubbelingen, vooral met een soort van 'kliekje' collega's... Er zijn dus 2 kampen en ik merk dat dit wel een wissel trekt. De nachten dat ik wakker lig, is het omdat ik daarover lig te piekeren. En voor onze wekelijkse werkoverleggen heb ik gewoon buikpijn en voel ik bijna de bloeddruk stijgen. Geen ideale situatie helaas... Ik heb inmiddels al diverse malen bij de interim aangegeven dat er eens iemand leiding moet komen geven omdat de boel anders een keer klapt binnenkort, dus mocht ik binnenkort uitvallen ivm hoge bloeddruk komt het in ieder geval niet uit de lucht vallen. Ik hoop het overigens niet, wil heel graag de reorganisatie nog mee begeleiden voor ik met verlof ga...

Heb met mezelf heel duidelijk de afspraak gemaakt dat een goede omgeving voor Willem nu op de allereerste plek staat. Ik ga conflicten dus maar even uit de weg en werk zoveel mogelijk thuis. Overigens heeft iedereen last van het conflict, het is niet dat het fluugs is tegen de rest... Er zijn duidelijk 2 groepen, maar een gedeelte van 'mijn' groep zit in de buitendienst, dus daar heb je op kantoor niet veel steun aan.

Enfin, de strubbelingen zijn eigenlijk offtopic, het effect wat het op mij heeft wel weer ontopic... Ik hoop dat het donderdag mee blijkt te vallen met m'n bloeddruk, ik vrees er namelijk wel een beetje voor...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:45:38 #71
290348 devilishbaby
onbedoeld maar niet ongewenst
pi_78623212
Ymme ook voor vandaag weer succes gewenst!
Je houd het spannend!

Nou ben erg benieuwd wat ze hier gaan zeggen dan wat betreft het bed. Mijn vriend is niet de handigste wat betreft het bed verschonen en gezien dat ik een keizersnede verwacht is het toch wel belangrijk dat het bed goed schoon is ivm de wonden. Een extra bed ergens neer zetten zal moeilijk worden. Alle kamers die we tot onze beschikking hebben zijn al in gebruik en hebben niet veel extra ruimte. Dat geld ook voor de woonkamer. Anders maar op zoek naar een kraamverzorg(st)er die het niet zo'n probleem vind.
Zo ver is het nu ook nog niet.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:51:28 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78623269
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:16 schreef pessie het volgende:
Het oude topic was dichtgegooid en er was nog geen nieuwe geopend. Bij deze.
Zie het nu pas, maar volgende keer graag ook een linkje naar het vorige topic in de OP, dat zoekt makkelijker terug.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 07:59:04 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78623323
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 07:45 schreef devilishbaby het volgende:
Ymme ook voor vandaag weer succes gewenst!
Je houd het spannend!

Nou ben erg benieuwd wat ze hier gaan zeggen dan wat betreft het bed. Mijn vriend is niet de handigste wat betreft het bed verschonen en gezien dat ik een keizersnede verwacht is het toch wel belangrijk dat het bed goed schoon is ivm de wonden. Een extra bed ergens neer zetten zal moeilijk worden. Alle kamers die we tot onze beschikking hebben zijn al in gebruik en hebben niet veel extra ruimte. Dat geld ook voor de woonkamer. Anders maar op zoek naar een kraamverzorg(st)er die het niet zo'n probleem vind.
Zo ver is het nu ook nog niet.
Heb je niet ergens nog een los matras? Het is vaak al voldoende als je dat even op je bed legt voor de controles.
En dat je vent het bed niet kan verschonen is natuurlijk kolder! Kom op zeg!
Tenzij hij in een rolstoel zit die hij met zijn kin moet besturen.
En daarnaast... je hebt nog even te gaan toch? Dan leert hij het voor die tijd maar.
pi_78623347
Ik pas, Ymme post zelf
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78623351
vliezen zijn vanzelf gebroken een uur geleden. De pijn begint ook te komen. Dus ik kan nu zeggen dat het begonnen is. Er was ook al iets ontsluiting!
pi_78623375
Succes Ymme!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_78623378
hihi. Dank je laura. Zal straks wel niet meer zelf posten. Ik word vandaag mama! Eindelijk. Vannacht ook goed geslapen met drugs op. Had twee spuiten gehad om te slapen. Heerlijk!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:05:46 #78
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78623381
Spannend hier! Zet 'm op dames!
3!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:07:39 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78623399
Succes Ymme!
pi_78623410
Succes Ymme!
pi_78623523
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:53 schreef tessie het volgende:
Ik was van plan om braaf elke week te gaan zwangerschapszwemmen met Orea, maar nu zij niet meer kon, ben ik ook niet meer gegaan Misschien volgende week toch maar weer gaan...
ik wil volgende week wel weer gaan hoor

Ymme succes!

Goeiemorgen andere dames
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:20:04 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78623535
Is de pijn nu dan zo veel beter Orea?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:22:43 #83
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78623564
Ymme, succes!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78623572
succes Ymme, zet 'm op!!!!
*poef* nu is het weg
pi_78623603
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:20 schreef Brighteyes het volgende:
Is de pijn nu dan zo veel beter Orea?
Mwah, ik merk als ik de hele dag rustig aan het gedaan dat het wel gaat. Gisteren weer aan het werk gegaan, en in de middag was het niet te houden. Dus toch teveel gedaan... Voorlopig werk ik dus ook maar tot 15:00 uur. Of ik het ook red met zwemmen, geen idee. Maar ik wil het wel proberen lekker een beetje bewegen!!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:27:24 #86
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78623613
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:26 schreef Orea het volgende:

[..]

Mwah, ik merk als ik de hele dag rustig aan het gedaan dat het wel gaat. Gisteren weer aan het werk gegaan, en in de middag was het niet te houden. Dus toch teveel gedaan... Voorlopig werk ik dus ook maar tot 15:00 uur. Of ik het ook red met zwemmen, geen idee. Maar ik wil het wel proberen lekker een beetje bewegen walvissen!!
pi_78623655
Succes vandaag Ymme!
Hardloper.
IG @webkim
pi_78623975
Ymme, zet hem op! je bent bijna moeder
  dinsdag 2 maart 2010 @ 08:52:49 #89
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78623996
Ik wil ook zwemmen, maar de sportdames hebben nog steeds niet besloten bij welk sportcentrum we gaan sporten ...
pi_78624171
Ik ben trouwens ook nog lekker aan het tennissen, nog twee keer deze maand en dan is het winterseizoen ook afgelopen. Ik hoop dan op de maandag te gaan zwangerschapszwemmen, maar er is nog een wachtlijst helaas.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:06:33 #91
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78624192
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 08:52 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil ook zwemmen, maar de sportdames hebben nog steeds niet besloten bij welk sportcentrum we gaan sporten ...
Dan beslis jij toch onder invloed van de hormonen

Ymme heel veel succes!
Webkim hoe voel je je? Je zei dat je knul was ingedaald en dat het al wat is verweekt, maar hoe kijk je nu tegen je bevalling aan? Zit een keizersnede er nog steeds in?

Leonieke wat fijn dat alles nu geleverd is joh, succes vandaag!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:14:21 #92
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78624338
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:06 schreef Saffier het volgende:

[..]

Dan beslis jij toch onder invloed van de hormonen

Ymme heel veel succes!
Webkim hoe voel je je? Je zei dat je knul was ingedaald en dat het al wat is verweekt, maar hoe kijk je nu tegen je bevalling aan? Zit een keizersnede er nog steeds in?

Leonieke wat fijn dat alles nu geleverd is joh, succes vandaag!
Zo nodig hoeft het ook weer niet.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:15:51 #93
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78624366
Ja, wat wíl je nou
Ylana
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:16:22 #94
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78624377
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:15 schreef Saffier het volgende:
Ja, wat wíl je nou
Weet ik veel.... Een baby?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:17:22 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78624397
Nog een maand of 6, dan heb je je baby in je armen, tot die tijd heb je een baby in je buik
Ylana
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:18:03 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78624409
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:17 schreef Saffier het volgende:
Nog een maand of 6, dan heb je je baby in je armen, tot die tijd heb je een baby in je buik
Das nog wel lang he?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:19:30 #97
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_78624443
Ja he

Maar toch liever nog 6 maanden zwanger en bevallen van een volgroeid kindje dan over 3,5 maand in het zh aan de weeenremmers...
Ik heb in elk geval geduld tot en met eind augustus
Ylana
pi_78624446
Eindelijk Ymme. Dit zijn echt de laattste loodjes. Succes
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:30:52 #99
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_78624685
Heel veel succes vandaag dan maar Ymme!!
Flugeltje wat een nare situatie zit je toch in, maar je hebt gelijk, eerst jij(jullie) en dan zij
Ticootje dan ga je toch gewoon naar het "vrij" zwemmen op door de weekse ochtenden ? dan zijn er over t algemeen toch de wat oudere mensen, en is het doorgaans rustig.
Verder wilde ik nog iets zeggen... maar ben ik vergeten :x
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:36:02 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_78624788
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:30 schreef maffemuts het volgende:
Heel veel succes vandaag dan maar Ymme!!
Flugeltje wat een nare situatie zit je toch in, maar je hebt gelijk, eerst jij(jullie) en dan zij
Ticootje dan ga je toch gewoon naar het "vrij" zwemmen op door de weekse ochtenden ? dan zijn er over t algemeen toch de wat oudere mensen, en is het doorgaans rustig.
Verder wilde ik nog iets zeggen... maar ben ik vergeten :x
Ik moet werken....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')