ik slaap altijd met oordopjes in; al jaren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Ticootje het volgende:
I zou graag met oordoppen slapen, maar dan ben ik bang dat het niet goed gaat met Jen..
Jen ligt pal naast me... Ik ben bang dat als ik mn gehoor afsluit, al is het maar een beetje, dat ik dan niet hoor of ze wakker wordt of dat er iets fout gaat...quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ik slaap altijd met oordopjes in; al jaren.
En ik hoor zowel Evie als de babyfoon prima hoor
De stress nam bij mij ook altijd toe als ik naar een afspraak moest. Maar ik merk inderdaad wel dat extra rust toch helpt om die onderdruk naar beneden te krijgen. Sinds ik in verlof ben, is hij niet meer boven de 65 gegaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:14 schreef flugeltje het volgende:
Mijn onderdruk lag voor de zwangerschap meestal rond de 70/75 dus heel erg ernstig is het niet. Bovendruk is inderdaad minder interessant, ik was sowieso wel weer wat gespannen, ben ik altijd rond de afspraken... Er hoeft dus ook nog niet ingegrepen te worden, maar wel een beetje opgelet dat ik voldoende rust neem.
Zijn je zenuwen nog een beetje te bedwingen Leo?
Je beeb komt ook nog vetjes aan hè....... dus het is zelfs normaal dat je de laatste weken aankomt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:39 schreef leonieke het volgende:
Sil, ik ben de laatste weken op de één of andere manier evenveel aangekomen als tijdens de eerste 36 weken samen. Helemaal geen andere voedingsgewoonten aangemeten. Dus ook hier geen idee aan wat het kan liggen. Ik denk dat we het soms gewoon niet in de hand hebben.
Welkom Rixtje en van harte gefeliciteerd
Ik was tijdens de eerste 36 weken maar rond de 4kg bijgekomen en heb er op de laatste weken 4 bij gedaan. Ik denk niet dat het allemaal babyvetjes zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef Orea het volgende:
[..]
Je beeb komt ook nog vetjes aan hè....... dus het is zelfs normaal dat je de laatste weken aankomt!
Ik ben niet van de magerstequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:18 schreef Orea het volgende:
Maar wat is dan de reden dat ze je zo in de gaten houden dat je maar niet aankomt? (of minimaal?)
Hier is het namelijk gebruikelijk/normaal dat je rond de 10/15 kilo aankomt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |