SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het voor een deel met je eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Stem allemaal op Femke Halsema, Groenlinks in de komende verkiezingen over drie maanden. Zij heeft het beste voor met Nederland
Zij betekent hoop voor Nederland en is de enige uitkomst. Ik ben het eens met al haar standpunten en doelstellingen. Ze is ook erg vlot met communicatie, en dit is een regering die niet 4 maal in de komende jaren uiteen gaat vallen.
Lees ook al haar standpunten terug op google.
Iedere andere politicus is onbevoegd voor deze functie op minstens twee punten.
aspecten
Boven alles ziet ze ook lekker fijn uit
Volgens mij heeft iedere partij het beste voor met Nederland. Dus dat is geen argument.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Stem allemaal op Femke Halsema, Groenlinks in de komende verkiezingen over drie maanden. Zij heeft het beste voor met Nederland
[..]
Ja wie wel? De enigen die enigszins leiderschap uitstralen zijn bos en rutte. De rest ziet er uit/gedraagt zich alsof ze nog geen kleuterklas zouden kunnen leiden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:01 schreef sjaak182 het volgende:
Ik ben zelf voor GL, maar ik denk/ weet niet of Femke in staat is om Nederland te leiden. Ze is een leuke/hippe vrouw, maar kan nederland niet aan.
Pechtoldquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja wie wel? De enigen die enigszins leiderschap uitstralen zijn bos en rutte. De rest ziet er uit/gedraagt zich alsof ze nog geen kleuterklas zouden kunnen leiden.
Ik vind Pechtold voor scherp in de kamer. Ik weet niet helemaal wie D66 als premier-kandidaat naar voren moet schuiven; maar ik zie hem niet zo in een rol van het verdedigen van het kabinetsbeleid.quote:
Alexander Rinnooy Kan lijkt me een erg goede keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik vind Pechtold voor scherp in de kamer. Ik weet niet helemaal wie D66 als premier-kandidaat naar voren moet schuiven; maar ik zie hem niet zo in een rol van het verdedigen van het kabinetsbeleid.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Zij betekent hoop voor Nederland en is de enige uitkomst. Ik ben het eens met al haar standpunten en doelstellingen. Ze is ook erg vlot met communicatie, en dit is een regering die niet 4 maal in de komende jaren uiteen gaat vallen.
Lees ook al haar standpunten terug op google.
Iedere andere politicus is onbevoegd voor deze functie op minstens twee punten.
aspecten
Boven alles ziet ze ook lekker fijn uit
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind dat Femke de beste politicus van NL is. Ze komt altijd zeer integer over en weet standpunten altijd zeer duidelijk te verwoorden. Ik denk dat ze wel eens een verdomd goede MP zou kunnen zijn.
Totaal niet? Dat terwijl GL nog wel een van de privacy-vriendelijker partijen is. Dat is natuurlijk niet het hele programma, dus je hebt nog genoeg om het mee oneens te zijn, maar ik dacht dat je je nou net daar wel een beetje in zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is jammer dat ik het alleen totaal niet eens ben met de standpunten van GL.
bron?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Als je het land naar de kloten wil helpen, misschien.
GL is een enge partij, de enige linkse partij waar ik echt geen trek in heb. Voor zover ook de enige die echt pleit voor apartheid in Nederland, met aparte voorzieningen voor bevolkingsgroepen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Totaal niet? Dat terwijl GL nog wel een van de privacy-vriendelijker partijen is. Dat is natuurlijk niet het hele programma, dus je hebt nog genoeg om het mee oneens te zijn, maar ik dacht dat je je nou net daar wel een beetje in zou kunnen vinden.
GL mag in haar handjes knijpen met iemand als Halsema. Ze komt de laatste jaren erg goed over, zeker als je dat vergelijkt met Kant van de SP. Scherp, maar niet hysterisch. Het is mijn partij niet, maar Halsema is de laatste jaren wel te pruimen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind dat Femke de beste politicus van NL is. Ze komt altijd zeer integer over en weet standpunten altijd zeer duidelijk te verwoorden. Ik denk dat ze wel eens een verdomd goede MP zou kunnen zijn.
^^ dat...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Hukkie het volgende:
Leuke milf, maar te groen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Voor zover ook de enige die echt pleit voor apartheid in Nederland, met aparte voorzieningen voor bevolkingsgroepen.
Ik denk dat ze het best goed zou doen als MP. In de Kamer zijn zowel zij als Pechtold altijd scherp, maar laatstgenoemde zie ik minder snel in de MP-rol passen dan Femke.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
GL mag in haar handjes knijpen met iemand als Halsema. Ze komt de laatste jaren erg goed over, zeker als je dat vergelijkt met Kant van de SP. Scherp, maar niet hysterisch. Het is mijn partij niet, maar Halsema is de laatste jaren wel te pruimen.
Maar ze is echt geen MP-type. Ze moet lekker in de Kamer blijven, daar komt ze tot haar recht.
Eensquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alexander Rinnooy Kan lijkt me een erg goede keuze.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Hukkie het volgende:
Leuke milf, maar te links.
Wat vreemd dat je dus blijkbaar op en persoon stemt ipv de ideeën van een partij. Want die ideeën zijn al jaren hetzelfde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vind haar echt gegroeid in haar rol.
De kans dat ik op haar stem groeit met de week.
En GL als platform voor die verdomde Co2 leugens laten gebruiken door NWO? Ga toch weg!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik liever dat jij vertrekt naar een ander land.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En GL als platform voor die verdomde Co2 leugens laten gebruiken door NWO? Ga toch weg!
Nou nou nou zeg, je lijkt Wilders wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik liever dat jij vertrekt naar een ander land.
Alsof Wilders ooit aan de macht zou komen. En dan nog al zou die veel van zijn plannen kunnen niet doorgaan zonder de grondwet aan te passen en daarvoor moet hij twee kabinetten aan de macht zijn en een meerderheid in de tweede kamer hebben. Zelfs al zou die regeren dan nog heeft hij andere partijen nodig om dat te doen. Die zullen zeer strenge eisen stellen aan het kabinetsakkoord, want regeren met de pvv is politieke zelfmoord. Geloof mij, een grote winst van de pvv maakt niets uit. En over 4 jaar stemmen alle ontevreden mensen weer ergens anders op, net zoals ze vier jaar geleden op de SP stemde en daar ook weer van leerde.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:53 schreef Schenkstroop het volgende:
De ingeslagen weg is facistisch rechts vrees ik.
Wat heeft het rechts met 'verplicht dit verplicht dat' te maken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Want alles is rechts tegenwoordig, ook GL. Verplicht dit verplicht dat, rot toch op.
ik heb die zin nou 6 x over gedaan en ik begrijp hem nog steeds niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En GL als platform voor die verdomde Co2 leugens laten gebruiken door NWO? Ga toch weg!
Dat is ook een aanwinst voor Nederlandquote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:45 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik liever dat jij vertrekt naar een ander land.
Ik dacht eerder dat Wilders wel geldige punten maakte en zo een paar jaar geleden toen hij nog een beetje buitenaan stond in de politiek. Maar over de loop der jaren zijn z'n standpunten vreemder geworden en zijn vaardigheden om goed te luisteren naar andere meningen zijn drastisch afgenomen. Hij heeft zichzelf nogal wat zoals Balkenende gedistantieerd van het midden, en nu is extremer dan ooit. Je kan de man echt niet geloven meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:51 schreef Tweek het volgende:
Ik had altijd een ongelovelijke hekel aan Halsema, maar nu ik de afgelopen debatten heb gevolgd en op twitter moet ik toch zeggen dat ze een aanwinst is voor de politiek. Ik hoop dan ook op een kabinet van PVDA, GL, D66 en VVD. En hier in Utrecht zonder de PVDA. Ik zie haar nou ook weer niet als de leider van het land, en groenlinks al helemaal niet, maar stel je eens voor een kabinet dat geleidt wordt door mensen die kunnen debatteren en open staan voor goede argumenten. Waar rationaliteit en logica het wint van verblindende passie. Dan kan het best wat worden met Nederland.
Het gaat toch om de ideeën van de partij, niet om de personen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 06:59 schreef HugoChavez het volgende:
Zolang zuurmutsen als Arda Gerkens en Krista van Velzen bij de SP blijven, stem ik zeker niet op de SP. Harry van Bommel en Jan Marijnissen vind ik wel erg goede politici.
Voor velen is het een combi denk ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:44 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Het gaat toch om de ideeën van de partij, niet om de personen?
Iemand moet die ideeën vertegenwoordigen en uitvoeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:44 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Maar iemand moet de ideeën van die partij uitdragen en verdedigen, en later misschien ten uitvoer zien te brengen. Wie dat doet maakt heel wat uit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Wat vreemd dat je dus blijkbaar op en persoon stemt ipv de ideeën van een partij. Want die ideeën zijn al jaren hetzelfde.
Zegt iemand dat de nieuwe Hitler uit Venlo komtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:44 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Idd, vergelijk haar es met Krista van Velzenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:24 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Ze lijkt steeds weer wat lekkerder te worden. Toch kan ik mij niet losmaken van het beeld dat ze een overdreven hoeveelheid schaamhaar heeft.
Ik denk dat we ook niet moeten onderschatten hoe geil ze is.
Helemaal mee eens. Halsema als eerste vrouwelijke premier lijkt me een goede zet!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:10 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik zou haar trouwens nog liever als premier willen zien, maar die kans zit er al helemaal niet in helaas.
Dat is idd wel andere 'koek'. Je zou kunnen zeggen dat Femke dat ambachtelijk vervaardigde Deventer koek is en zij fabriekskoek van de Aldi, die een weekje of 3 over datum is.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:29 schreef Klummie het volgende:
[..]
Idd, vergelijk haar es met Krista van Velzen
Eens over het twitteren. Het komt in 90% van de gevallen erg doelloos over.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:02 schreef Jane het volgende:
Ik vind Femke Halsema nu juist steeds irritanter worden. Terwijl ik toch redelijk links ben. Raar is dat. Maar ik besef dat ik blijkbaar tot de minderheid behoor.
Ik weet niet... ze is zich steeds meer van een aantal irritante maniertjes gaan bedienen. Van die stomme giecheltjes enzo. Misschien dat het mannelijk deel van het electoraat dat juist leuk vindt? Anders weet ik het ook niet, want qua boodschap is er weinig nieuws onder de zon. Maar goed, blijkbaar werkt het voor ze.
En verder krijg ik trouwens ook jeuk van al die 'hippe twitteraars' onder de politici.
Pijpen wordt het niet danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:07 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Eens over het twitteren. Het komt in 90% van de gevallen erg doelloos over.
Ik zie idd ook wel dat Femke zichzelf nog weleens wil overschatten en dat ze zelfs soms wat 'nare' trekjes vertoont, maar puur qua uiterlijk blijf ik haar vrij lekker vinden. Zeker wanneer je dat zou afzetten tegen de rest van de vrouwelijke kamerleden.
Ik wacht al jaren op het moment dat er een sextape uitlekt.
Misschien wat risky, maar als ze haar dag heeft is ze aardig neukbaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:09 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Pijpen wordt het niet danIk zou m er niet in durven stoppen
Op zich wel ja, maar als ze al met praten te bedonderd is om 'r bek open te trekken dan sla ik dat gedeelte wel ff overquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:12 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Misschien wat risky, maar als ze haar dag heeft is ze aardig neukbaar.
Dan wel, maar ik denk dat zij wel genoeg liefhebster is om inmiddels een beetje acceptabel te pijpen. Ik heb dat geforceerde spreken van haar overigens nooit zo begrepen. Ze komt uit Haarlem; ze heeft geen Oosters accent zoals Kant te verbergen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:15 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Op zich wel ja, maar als ze al met praten te bedonderd is om 'r bek open te trekken dan sla ik dat gedeelte wel ff over
succesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:18 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Dan wel, maar ik denk dat zij wel genoeg liefhebster is om inmiddels een beetje acceptabel te pijpen. Ik heb dat geforceerde spreken van haar overigens nooit zo begrepen. Ze komt uit Haarlem; ze heeft geen Oosters accent zoals Kant te verbergen.
Ik denk dat je een probleem voorziet dat er niet is.quote:
Die is al doodvermoordtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:33 schreef Barcaconia het volgende:
Prachtig, die nachtelijke politieke discussies. Ik zou mijn stem ook geven aan degene die het best pijpt!
Nouja, wij passen ons stemgedrag er niet op aan. Wij constateerden slechts dat Femke nog aardig neukbaar is. Mijn stem zal ze niet krijgen, tenzij er een pijpbeurt tegenover staat. Dan is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:33 schreef Barcaconia het volgende:
Prachtig, die nachtelijke politieke discussies. Ik zou mijn stem ook geven aan degene die het best pijpt!
Zelfs Femke maakt denk ik nog weleens taalfouten.quote:
Denk ik niet. En ze zal haar beeld over Nederlandse jeugd moeten bijstellen (in negatieve zin) als ze dit topic leest... en dan vooral de posts van deze nachtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:49 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Zelfs Femke maakt denk ik nog weleens taalfouten.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:58 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dat is in vele opzichten echt enorm fout.
Ach, vrijwel iedereen bezigt taalfouten. Ook mij overkomt het nog weleens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:57 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Denk ik niet. En ze zal haar beeld over Nederlandse jeugd moeten bijstellen (in negatieve zin) als ze dit topic leest... en dan vooral de posts van deze nacht
Dan mag je mij erop wijzen. LOLquote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:16 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ach, vrijwel iedereen bezigt taalfouten. Ook mij overkomt het nog weleens.
Jij bent een man die zichzelf een superieure intelligentie toedicht, maar ik kan jou verzekeren dat meerdere posts van jouw hand bol staan van de taalfouten. Nauwelijks een probleem, zolang het niet direct storend is. Het is min of meer een gegeven.
Het is eigenlijk niet zo nodig elkaar daar structureel op te wijzen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dan mag je mij erop wijzen. LOL
Maar mijn reactie ging in dit geval niet over schrijffouten, maar meer over zeer bekrompen, puberale, seksuele reacties.
Niets. Maar de laatste 10 posts ofzo waren wel van een erg discutabele kwaliteit. Het ging alleen nog maar over uiterlijk. Maakt verder weinig uit. Het laat alleen wel zien wat het intelligentie niveau is van de gemiddelde poster op FOK.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:28 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Het is eigenlijk niet zo nodig elkaar daar structureel op te wijzen.
Wat betreft de seksueel getinte opmerkingen.. Ze waren geenszins politiek getint, maar enkel gebaseerd op het feit dat wij Femke wel neukbaar vinden. Het is geen reden om op haar te stemmen en al helemaal geen diskwalificatie. Hoewel ik het inhoudelijk niet altijd met haar eens ben, vind ik dat zij zich prima presenteert. Daarnaast vind ik haar vrij lekker.
Wat is daar eigenlijk ook mis mee?
Ze lult alleen wel iedereen onder de tafel. Iedere keer weer. Ook de deskundigen zijn het daar over eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:34 schreef DrDentz het volgende:
Femke is een lelijk kutwijf, ik stem dan liever op die van CDA, de blonde motorrijdster.
misschien heb je gelijk maar 10 posts op hoeveel posts in totaal? Kan je slecht uit opmaken hoe de rest denkt dunkt me.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Niets. Maar de laatste 10 posts ofzo waren wel van een erg discutabele kwaliteit. Het ging alleen nog maar over uiterlijk. Maakt verder weinig uit. Het laat alleen wel zien wat het intelligentie niveau is van de gemiddelde poster op FOK.
Dat klopt en de intentie was dan ook niet om politiek inhoudelijk bezig te zijn. Het zou zeker sneu zijn wanneer we er bijvoorbeeld een bepaald stemgedrag aan zouden koppelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Niets. Maar de laatste 10 posts ofzo waren wel van een erg discutabele kwaliteit. Het ging alleen nog maar over uiterlijk. Maakt verder weinig uit. Het laat alleen wel zien wat het intelligentie niveau is van de gemiddelde poster op FOK.
Zij gaat idd wel, maar Femke is meer neukbaar imo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:37 schreef DrDentz het volgende:
Hoe heet ze ook alweer?
Edit: Gevonden,
[ afbeelding ] >> Halsema
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk maar 10 posts op hoeveel posts in totaal? Kan je slecht uit opmaken hoe de rest denkt dunkt me.
scanman1 kom er maar in!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:22 schreef sterretje38 het volgende:
Stemmen op Halsema, betekent de ondergang van Nederland. Geld ook voor stemmen op de SP en PvdA.
PvdA is onbetrouwbaar, draaikonten zijn het.
De SP heeft zulke rare waanideeën over een prachtig sociaal Nederland dat straks de hele derde wereld in Nederland gaat verblijven.
Het wordt tijd voor een andere wind die moet gaan waaien. Geloof me, dat zal gebeuren ook!
Maar ff OT.. Vind je haar neukbaar?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:33 schreef XL het volgende:
Het staat me zo tegen dat Halsema meer jaagt op het politieke spel dan op inhoud. Ze probeert altijd zo opzichtig uitspraken te ontlokken die ze kan gebruiken om te rellen en legt woorden van anderen uit door ze in verband te brengen met een zelf verzonnen context.
Absoluut niet, ik begrijp ook niet dat mensen haar groen vinden. Dat mens is minimaal 40quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar ff OT.. Vind je haar neukbaar?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:33 schreef XL het volgende:
Het staat me zo tegen dat Halsema meer jaagt op het politieke spel dan op inhoud. Ze probeert altijd zo opzichtig uitspraken te ontlokken die ze kan gebruiken om te rellen en legt woorden van anderen uit door ze in verband te brengen met een zelf verzonnen context.
Ze wordt volgende maand zelfs 44. En dat groen slaat denk ik meer op haar politieke agenda.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:36 schreef XL het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik begrijp ook niet dat mensen haar groen vinden. Dat mens is minimaal 40
Je gaat toch niet stemmen op iemand omdat diegene neukbaar is? kBedoel, kom je niet aan je trekken ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar ff OT.. Vind je haar neukbaar?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:38 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ze wordt volgende maand zelfs 44. En dat groen slaat denk ik meer op haar politieke agenda.
Ik vrees dat het angstaanjagend is hoe sterk uiterlijk een rol speelt bij het bepalen van je stemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:40 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet stemmen op iemand om diegene neukbaar is? kBedoel, kom je niet aan je trekken ofzo?
En trouwens.........dat mens is zo feministisch als wat, daar kom jij nooit binnen.
Nee, op basis daarvan stem ik ook niet, zoals je al meerdere malen had kunnen lezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:40 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet stemmen op iemand omdat diegene neukbaar is? kBedoel, kom je niet aan je trekken ofzo?
En trouwens.........dat mens is zo feministisch als wat, daar kom jij nooit binnen.
Ben ik niet met je eens. Afgaan op hoe iemand eruit ziet, is betreft een politieke keuze je grootste afgang.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vrees dat het angstaanjagend is hoe sterk uiterlijk een rol speelt bij het bepalen van je stem
Hahaha, gatverrrrr.........quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:44 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik bedoel, het feit dat jij Andre Rouvoet graag zou pijpen, maakt jou nog geen CU-aanhanger toch?
De wolf in schaapskleren is de uitzondering. 1 wolf in een kudde schapen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:46 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Afgaan op hoe iemand eruit ziet, is betreft een politieke keuze je grootste afgang.![]()
Denk maar aan de uitspraak; "Een wolf in schaapskleren".
Het zou inderdaad mooi zijn als er is eens iemand met ratio en zonder buitenproportioneel groot ego aan het roer zou staan. Dat ze vrouw is vind ik minder van belang.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:39 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Halsema als eerste vrouwelijke premier lijkt me een goede zet!
Ik begrijp dat het niet echt van belang is, maar hoe is die als ze haar mond opentrekt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt namelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:34 schreef DrDentz het volgende:
Femke is een lelijk kutwijf, ik stem dan liever op die van CDA, de blonde motorrijdster.
Vind er weinig aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef baffiedebaffer het volgende:
Dat ene vrouwtje van de PVV is ook wel lekker hoor, en zeker wel 10 jaar jonger.
Femke is veel meer neukbaar dan deze manke.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
[ afbeelding ]
Dat is echt een strenge. Daar krijg je van met de zweep denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
[ afbeelding ]
Ze lijkt op de hond van mijn benedenbuurvrouw.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
[ afbeelding ]
De hond van mijn benedenbuurvrouw is erg harig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef baffiedebaffer het volgende:
Zo lang er haar op zit vind ik het goed
Ik vind het ongelooflijk dat zo'n meisje pvv stemt. Echt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
[ afbeelding ]
Niet alleen stemt. Ze is zogenaamd 1 van de kopstukken van de PVV.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk dat zo'n meisje pvv stemt. Echt.
Ze straalt wel een enorme intelligentie uit.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:28 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Niet alleen stemt. Ze is zogenaamd 1 van de kopstukken van de PVV.
Doe 's een foto van jezelf ?quote:Op zondag 7 maart 2010 03:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ze straalt wel een enorme intelligentie uit.
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik stem al sinds 1998 op Halsema. Jammer dat er door de ontwikkelingen sindsdien niet genoeg voedingsbodem is voor een GL-premier, maar ik denk dat ze het uitstekend zou kunnen doen.
Ze ziet er meer uit alsof ze zelf regelmatig met de zweep krijgt, van Hero Brinkman ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is echt een strenge. Daar krijg je van met de zweep denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |