misschien heb je gelijk maar 10 posts op hoeveel posts in totaal? Kan je slecht uit opmaken hoe de rest denkt dunkt me.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Niets. Maar de laatste 10 posts ofzo waren wel van een erg discutabele kwaliteit. Het ging alleen nog maar over uiterlijk. Maakt verder weinig uit. Het laat alleen wel zien wat het intelligentie niveau is van de gemiddelde poster op FOK.
Dat klopt en de intentie was dan ook niet om politiek inhoudelijk bezig te zijn. Het zou zeker sneu zijn wanneer we er bijvoorbeeld een bepaald stemgedrag aan zouden koppelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:33 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Niets. Maar de laatste 10 posts ofzo waren wel van een erg discutabele kwaliteit. Het ging alleen nog maar over uiterlijk. Maakt verder weinig uit. Het laat alleen wel zien wat het intelligentie niveau is van de gemiddelde poster op FOK.
Zij gaat idd wel, maar Femke is meer neukbaar imo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:37 schreef DrDentz het volgende:
Hoe heet ze ook alweer?
Edit: Gevonden,
[ afbeelding ] >> Halsema
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:38 schreef lubje25 het volgende:
[..]
misschien heb je gelijk maar 10 posts op hoeveel posts in totaal? Kan je slecht uit opmaken hoe de rest denkt dunkt me.
scanman1 kom er maar in!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:22 schreef sterretje38 het volgende:
Stemmen op Halsema, betekent de ondergang van Nederland. Geld ook voor stemmen op de SP en PvdA.
PvdA is onbetrouwbaar, draaikonten zijn het.
De SP heeft zulke rare waanideeën over een prachtig sociaal Nederland dat straks de hele derde wereld in Nederland gaat verblijven.
Het wordt tijd voor een andere wind die moet gaan waaien. Geloof me, dat zal gebeuren ook!
Maar ff OT.. Vind je haar neukbaar?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:33 schreef XL het volgende:
Het staat me zo tegen dat Halsema meer jaagt op het politieke spel dan op inhoud. Ze probeert altijd zo opzichtig uitspraken te ontlokken die ze kan gebruiken om te rellen en legt woorden van anderen uit door ze in verband te brengen met een zelf verzonnen context.
Absoluut niet, ik begrijp ook niet dat mensen haar groen vinden. Dat mens is minimaal 40quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar ff OT.. Vind je haar neukbaar?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:33 schreef XL het volgende:
Het staat me zo tegen dat Halsema meer jaagt op het politieke spel dan op inhoud. Ze probeert altijd zo opzichtig uitspraken te ontlokken die ze kan gebruiken om te rellen en legt woorden van anderen uit door ze in verband te brengen met een zelf verzonnen context.
Ze wordt volgende maand zelfs 44. En dat groen slaat denk ik meer op haar politieke agenda.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:36 schreef XL het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik begrijp ook niet dat mensen haar groen vinden. Dat mens is minimaal 40
Je gaat toch niet stemmen op iemand omdat diegene neukbaar is? kBedoel, kom je niet aan je trekken ofzo?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:34 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Maar ff OT.. Vind je haar neukbaar?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:38 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ze wordt volgende maand zelfs 44. En dat groen slaat denk ik meer op haar politieke agenda.
Ik vrees dat het angstaanjagend is hoe sterk uiterlijk een rol speelt bij het bepalen van je stemquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:40 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet stemmen op iemand om diegene neukbaar is? kBedoel, kom je niet aan je trekken ofzo?
En trouwens.........dat mens is zo feministisch als wat, daar kom jij nooit binnen.
Nee, op basis daarvan stem ik ook niet, zoals je al meerdere malen had kunnen lezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:40 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet stemmen op iemand omdat diegene neukbaar is? kBedoel, kom je niet aan je trekken ofzo?
En trouwens.........dat mens is zo feministisch als wat, daar kom jij nooit binnen.
Ben ik niet met je eens. Afgaan op hoe iemand eruit ziet, is betreft een politieke keuze je grootste afgang.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik vrees dat het angstaanjagend is hoe sterk uiterlijk een rol speelt bij het bepalen van je stem
Hahaha, gatverrrrr.........quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:44 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ik bedoel, het feit dat jij Andre Rouvoet graag zou pijpen, maakt jou nog geen CU-aanhanger toch?
De wolf in schaapskleren is de uitzondering. 1 wolf in een kudde schapen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:46 schreef sterretje38 het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Afgaan op hoe iemand eruit ziet, is betreft een politieke keuze je grootste afgang.![]()
Denk maar aan de uitspraak; "Een wolf in schaapskleren".
Het zou inderdaad mooi zijn als er is eens iemand met ratio en zonder buitenproportioneel groot ego aan het roer zou staan. Dat ze vrouw is vind ik minder van belang.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:39 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Halsema als eerste vrouwelijke premier lijkt me een goede zet!
Ik begrijp dat het niet echt van belang is, maar hoe is die als ze haar mond opentrekt? Dat heb ik nog nooit meegemaakt namelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:34 schreef DrDentz het volgende:
Femke is een lelijk kutwijf, ik stem dan liever op die van CDA, de blonde motorrijdster.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |