SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben het voor een deel met je eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Stem allemaal op Femke Halsema, Groenlinks in de komende verkiezingen over drie maanden. Zij heeft het beste voor met Nederland
Zij betekent hoop voor Nederland en is de enige uitkomst. Ik ben het eens met al haar standpunten en doelstellingen. Ze is ook erg vlot met communicatie, en dit is een regering die niet 4 maal in de komende jaren uiteen gaat vallen.
Lees ook al haar standpunten terug op google.
Iedere andere politicus is onbevoegd voor deze functie op minstens twee punten.
aspecten
Boven alles ziet ze ook lekker fijn uit
Volgens mij heeft iedere partij het beste voor met Nederland. Dus dat is geen argument.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Stem allemaal op Femke Halsema, Groenlinks in de komende verkiezingen over drie maanden. Zij heeft het beste voor met Nederland
[..]
Ja wie wel? De enigen die enigszins leiderschap uitstralen zijn bos en rutte. De rest ziet er uit/gedraagt zich alsof ze nog geen kleuterklas zouden kunnen leiden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:01 schreef sjaak182 het volgende:
Ik ben zelf voor GL, maar ik denk/ weet niet of Femke in staat is om Nederland te leiden. Ze is een leuke/hippe vrouw, maar kan nederland niet aan.
Pechtoldquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja wie wel? De enigen die enigszins leiderschap uitstralen zijn bos en rutte. De rest ziet er uit/gedraagt zich alsof ze nog geen kleuterklas zouden kunnen leiden.
Ik vind Pechtold voor scherp in de kamer. Ik weet niet helemaal wie D66 als premier-kandidaat naar voren moet schuiven; maar ik zie hem niet zo in een rol van het verdedigen van het kabinetsbeleid.quote:
Alexander Rinnooy Kan lijkt me een erg goede keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ik vind Pechtold voor scherp in de kamer. Ik weet niet helemaal wie D66 als premier-kandidaat naar voren moet schuiven; maar ik zie hem niet zo in een rol van het verdedigen van het kabinetsbeleid.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef waternet het volgende:
Zij betekent hoop voor Nederland en is de enige uitkomst. Ik ben het eens met al haar standpunten en doelstellingen. Ze is ook erg vlot met communicatie, en dit is een regering die niet 4 maal in de komende jaren uiteen gaat vallen.
Lees ook al haar standpunten terug op google.
Iedere andere politicus is onbevoegd voor deze functie op minstens twee punten.
aspecten
Boven alles ziet ze ook lekker fijn uit
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind dat Femke de beste politicus van NL is. Ze komt altijd zeer integer over en weet standpunten altijd zeer duidelijk te verwoorden. Ik denk dat ze wel eens een verdomd goede MP zou kunnen zijn.
Totaal niet? Dat terwijl GL nog wel een van de privacy-vriendelijker partijen is. Dat is natuurlijk niet het hele programma, dus je hebt nog genoeg om het mee oneens te zijn, maar ik dacht dat je je nou net daar wel een beetje in zou kunnen vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is jammer dat ik het alleen totaal niet eens ben met de standpunten van GL.
bron?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Als je het land naar de kloten wil helpen, misschien.
GL is een enge partij, de enige linkse partij waar ik echt geen trek in heb. Voor zover ook de enige die echt pleit voor apartheid in Nederland, met aparte voorzieningen voor bevolkingsgroepen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Totaal niet? Dat terwijl GL nog wel een van de privacy-vriendelijker partijen is. Dat is natuurlijk niet het hele programma, dus je hebt nog genoeg om het mee oneens te zijn, maar ik dacht dat je je nou net daar wel een beetje in zou kunnen vinden.
GL mag in haar handjes knijpen met iemand als Halsema. Ze komt de laatste jaren erg goed over, zeker als je dat vergelijkt met Kant van de SP. Scherp, maar niet hysterisch. Het is mijn partij niet, maar Halsema is de laatste jaren wel te pruimen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind dat Femke de beste politicus van NL is. Ze komt altijd zeer integer over en weet standpunten altijd zeer duidelijk te verwoorden. Ik denk dat ze wel eens een verdomd goede MP zou kunnen zijn.
^^ dat...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Hukkie het volgende:
Leuke milf, maar te groen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Voor zover ook de enige die echt pleit voor apartheid in Nederland, met aparte voorzieningen voor bevolkingsgroepen.
Ik denk dat ze het best goed zou doen als MP. In de Kamer zijn zowel zij als Pechtold altijd scherp, maar laatstgenoemde zie ik minder snel in de MP-rol passen dan Femke.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
GL mag in haar handjes knijpen met iemand als Halsema. Ze komt de laatste jaren erg goed over, zeker als je dat vergelijkt met Kant van de SP. Scherp, maar niet hysterisch. Het is mijn partij niet, maar Halsema is de laatste jaren wel te pruimen.
Maar ze is echt geen MP-type. Ze moet lekker in de Kamer blijven, daar komt ze tot haar recht.
Eensquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alexander Rinnooy Kan lijkt me een erg goede keuze.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |