Vind er weinig aan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:04 schreef baffiedebaffer het volgende:
Dat ene vrouwtje van de PVV is ook wel lekker hoor, en zeker wel 10 jaar jonger.
Femke is veel meer neukbaar dan deze manke.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
[ afbeelding ]
Dat is echt een strenge. Daar krijg je van met de zweep denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
[ afbeelding ]
Ze lijkt op de hond van mijn benedenbuurvrouw.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
[ afbeelding ]
De hond van mijn benedenbuurvrouw is erg harig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:02 schreef baffiedebaffer het volgende:
Zo lang er haar op zit vind ik het goed
Ik vind het ongelooflijk dat zo'n meisje pvv stemt. Echt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:24 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Vind er weinig aan.
[ afbeelding ]
Niet alleen stemt. Ze is zogenaamd 1 van de kopstukken van de PVV.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:13 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ik vind het ongelooflijk dat zo'n meisje pvv stemt. Echt.
Ze straalt wel een enorme intelligentie uit.quote:Op zondag 7 maart 2010 02:28 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Niet alleen stemt. Ze is zogenaamd 1 van de kopstukken van de PVV.
Doe 's een foto van jezelf ?quote:Op zondag 7 maart 2010 03:10 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Ze straalt wel een enorme intelligentie uit.
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik stem al sinds 1998 op Halsema. Jammer dat er door de ontwikkelingen sindsdien niet genoeg voedingsbodem is voor een GL-premier, maar ik denk dat ze het uitstekend zou kunnen doen.
Ze ziet er meer uit alsof ze zelf regelmatig met de zweep krijgt, van Hero Brinkman ofzo.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is echt een strenge. Daar krijg je van met de zweep denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |