abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78715948
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Amos_ het volgende:
Dat klopt, dat is het enige knelpunt dat ik heb bij de PVV. Europa is de toekomst.
Europa wel, de EU niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78715968
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Europa wel, de EU niet.
Daarom benoem ik dat expliciet zo.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78715993
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Toch jammer, aangezien we miljarden nodig hebben. En even voor de duidelijkheid: een miljard is hetzelfde als duizend miljoen.
* Schrap de volgende subsidies:
- Linkse hobbies ('integratie' projecten,etc)
- Rechtse hobbies (hypotheekrente afrek, etc)
- Ideologische hobbies (belastingvoordeel 'groene' auto's, etc)
- Landbouw subsidies.

* Compenseer bevolking, vergroot koopkrachtplaatje burgers d.m.v. afvlakking (verlagen) accijns.
* Schrap symbool belasting als erfenis belasting.

* Legaliseer soft drugs:
- Hef accijns op zowel telen als verkoop van soft drugs.

* Zet verhoging AOW-leeftijd voort.

* Belast religieuze organisaties alsof het B.V.'s zijn.

* Schrap diverse wetgeving die het overheidsapparaat teveel kost ('efficiënter' werken )

Komen we al een aardig eindje.
Time is the school in which we learn,
Time is the fire in which we burn.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:34:14 #154
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_78716003
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Amos_ het volgende:
Dat klopt, dat is het enige knelpunt dat ik heb bij de PVV. Europa is de toekomst.

Ja inderdaad, al is dit niet mijn enige bedenking bij de PVV. Mensen denken maar dat het allemaal (ook financieel) beter zal gaan met Wilders aan het roer maar de rekenkamer heeft berekend dat iets van 70% van de PVV-stemmers er financieel op achteruit gaat. En als je mensen een goed leven kan bieden door financiele zekerheid (wat nu door de crisis niet is gelukt) dan neem je al een heleboel onvrede weg.
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_78716015
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:32 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Daarom benoem ik dat expliciet zo.

Dat is het probleem dat ik met Wilders heb (en wat de VVD wel goed inziet), is dat economische migranten die hier komen werken -en dus een BIJdrage leveren aan Nederland-, gewoon toegang moeten hebben. Moslim of animist, jood of hindoestaan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_78716029
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef NJN het volgende:

[..]

- Landbouw subsidies.

* Compenseer bevolking, vergroot koopkrachtplaatje burgers d.m.v. afvlakking (verlagen) accijns.

* Legaliseer soft drugs:

* Schrap diverse wetgeving die het overheidsapparaat teveel kost ('efficiënter' werken )

Dat is het einde van het land Nederland. Dan krijg je een failliete bevolking, die drugs spuitend in de straten ligt.
pi_78716031
quote:

[..]

- Landbouw subsidies.

* Legaliseer soft drugs:

pi_78716060
quote:

Heb je daar concrete voorbeelden van?
pi_78716085
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:36 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Heb je daar concrete voorbeelden van?
Dat bijv. elke prominente politicus (in het kabinet) niet één maar twee chauffeurs heeft.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:40:03 #160
127158 MisterTata
pi_78716122
quote:

[..]

- Landbouw subsidies.

* Legaliseer soft drugs:

De PVV is toch tegen de verhoging van de AOW-leeftijd?

Het vergroten van de koopkracht kost alleen de overheid direct geld, waar gaat de PVV dit allemaal van betalen?

Mijn voorspelling is dat Wilders en co. geen financieel sluitend plaatje kunnen presenteren voor 9 juni.
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_78716150
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:40 schreef MisterTata het volgende:

[..]

De PVV is toch tegen de verhoging van de AOW-leeftijd?

Het vergroten van de koopkracht kost alleen de overheid direct geld, waar gaat de PVV dit allemaal van betalen?

Mijn voorspelling is dat Wilders en co. geen financieel sluitend plaatje kunnen presenteren voor 9 juni.
Ik ben geen aanhanger van Wilders.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:43:34 #162
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78716188
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef Klummie het volgende:
Zou zomaar kunnen, dit is een dreun van jewelste voor de gevestigde orde.
ja eindelijk, in dat slot debatje waren ze al helemaal zenuwachtig
I rock your world when i want!
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:44:04 #163
127158 MisterTata
pi_78716197
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:41 schreef NJN het volgende:

[..]

Ik ben geen aanhanger van Wilders.
Ah, dat vermoedde ik al. Is dit het programma van je eigen opgezette partij?
pi_78716219
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:44 schreef MisterTata het volgende:

[..]

Ah, dat vermoedde ik al. Is dit het programma van je eigen opgezette partij?
Nee. Maar zonder dromen ben je niets in dit vluchtige bestaan.
pi_78716235
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:45 schreef NJN het volgende:

[..]

Nee. Maar zonder dromen ben je niets in dit vluchtige bestaan.
Je doet me denken aan mijn beste maat. Studeert ook journalistiek. In Utrecht.

pi_78716281
Nu officieel de grootste partij van Almere!
pi_78716289
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef horned_reaper het volgende:
Mooi, dan kan ik tevreden gaan slapen.
pi_78716329
quote:
Dat is zoiets als met de Jostiband het Eurovisiesongfestival winnen. Op de Faeroereilanden.

pi_78716363
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is zoiets als met de Jostiband het Eurovisiesongfestival winnen. Op de Faeroereilanden.
Met iets als een jostiband meedoen aan het songfestival is voor Nederland inmiddels al heel normaal geworden
pi_78716380
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:54 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Met iets als een jostiband meedoen aan het songfestival is voor Nederland inmiddels al heel normaal geworden
Maar binnenkort in ieder geval geen hoofddoekjes meer. Dat scheelt!

pi_78716389
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar binnenkort in ieder geval geen hoofddoekjes meer. Dat scheelt!
Dat is inderdaad een overwinning, weer een religieuze uiting minder op publieke terreinen.
Voor de azijnzeikers, dat geldt ook voor keppeltjes en kruizen wmb.
pi_78716419
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een overwinning, weer een religieuze uiting minder op publieke terreinen.
Je bedoelt toch niet op straat?

De hoofddoek is niets anders dan elk ander hoofddeksel. Als een pet in de klas niet mag, mag een hoofddoek ook niet. Net als in de rechtbank. Mag je wel een pet dragen, dan mag een hoofddoek ook.

Het is zo simpel allemaal.

pi_78716440
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bedoelt toch niet op straat?

De hoofddoek is niets anders dan elk ander hoofddeksel. Als een pet in de klas niet mag, mag een hoofddoek ook niet. Net als in de rechtbank. Mag je wel een pet dragen, dan mag een hoofddoek ook.

Het is zo simpel allemaal.
Ja daar doel ik ook op. Al is publiek terrein inderdaad wellicht niet compleet genoeg. Op straat, tsja, daar mag je ook een pet op inderdaad.
pi_78716706
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:37 schreef NJN het volgende:

[..]

Dat bijv. elke prominente politicus (in het kabinet) niet één maar twee chauffeurs heeft.
Dat lijkt me niet echt een voorbeeld van 'wetgeving', het is gewoon een facilitaire regeling. Bovendien zetten die paar ministers natuurlijk geen zoden aan de dijk en vind ik het eigenlijk wel logisch dat ze er twee hebben. Ze werken namelijk vaak tot laat en je kunt moeilijk van een chauffeur verwachten dat hij iedere dag 24-uurs diensten draait.
  donderdag 4 maart 2010 @ 02:44:50 #175
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_78716768

[ Bericht 17% gewijzigd door TheVotary op 04-03-2010 07:46:42 ]
pi_78716794
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:56 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Geen mens heeft GVD last van hoofddoekjes. Het nu willen verbieden van hoofddoekjes kan alleen maar uitgelegd worden als een poging om aanhangers van de Islam zo veel mogelijk dwars te zitten. Wilders wil ze misschien wel zo enorm dwars gaan zitten dat ze uit vrije wil dit land verlaten. Wat heb je er gvd nou voor last van als iemand een hoofddoekje draagt. Als je er goed over nadenkt zal ook jij tot de conclusie komen dat het eigenlijk de grootst mogelijke onzin is.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78717104
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:50 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Geen mens heeft GVD last van hoofddoekjes. Het nu willen verbieden van hoofddoekjes kan alleen maar uitgelegd worden als een poging om aanhangers van de Islam zo veel mogelijk dwars te zitten. Wilders wil ze misschien wel zo enorm dwars gaan zitten dat ze uit vrije wil dit land verlaten. Wat heb je er gvd nou voor last van als iemand een hoofddoekje draagt. Als je er goed over nadenkt zal ook jij tot de conclusie komen dat het eigenlijk de grootst mogelijke onzin is.
Aanhangers van de Islam zitten ook vaak genoeg aanhangers van andere religies dwars. Daar is een hoofddoekjesverbod niets bij.
Bovendien is het in moslimland Turkije allang zo dat je in bepaalde openbare gelegenheden (zelfs universiteiten) geen hoofddoekjes meer mag dragen, terwijl we in het moderne Nederland nog wel een dergelijke situatie hebben.

Als het gaat om hoofddoekjes twee punten:
1. Als je werkt voor een bedrijf kan een bedrijf bepalen wat voor kleding je draagt, denk aan uniforms, hoofddeksels, petten, of wat dan ook. Dus als je werkt voor de overheid mag de overheid dus ook eisen stellen aan je kleding. Ik vind het niet meer dan normaal dat als je de Nederlandse staat vertegenwoordig je er ook zo neutraal mogelijk uitziet. Dus geen hoofddoekjes, ook geen kruisjes, ook geen keppeltjes.
2. Er worden door veel mensen associaties gelegd tussen slecht geïntegreerde moslims en hoofddoekjes. Ouders beoordelen scholen voor hun kinderen aan de hand van hoeveel hoofddoekjes ze tellen op het schoolplein als de school uit gaat. (zoals buurten worden gechecked op schotels).
Ik denk dat als je hoofddoekjes verbied het integratieproces sneller kan verlopen.

Echter ik vind dit niet echt een belangrijk punt, persoonlijk interesseert het me echt niet wat je draagt of hoe je erbij loopt. Zo een verbod hoeft er voor mij ook niet te komen, maar ik kan me wel voorstellen dat sommige mensen liever wel zo een verbod willen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 4 maart 2010 @ 06:12:29 #178
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_78717184
Wilders for President
pi_78718778
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 02:50 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Ik vind dat op publieke terreinen er geen religieuze uitingen aanwezig moeten zijn, zoals op scholen. Ik trek de lijn niet alleen maar naar hoofddoekjes hoor, ook petten, keppeltjes etc. Gewoon geen hoofdbedekking.
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:23:07 #180
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78718939
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:15 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik vind dat op publieke terreinen er geen religieuze uitingen aanwezig moeten zijn, zoals op scholen. Ik trek de lijn niet alleen maar naar hoofddoekjes hoor, ook petten, keppeltjes etc. Gewoon geen hoofdbedekking.
Ik vind dat op publiek terrein er geen uiting van commercieel gedrag mag zijn. oftewel, jij mag nergens laten zien van welk bedrijf je kleding hebt gekocht. En kleuren vind ik ook niet kunnen, want linkse hippies dragen felle kleuren, zakenmensen dragen pakken en gothics dragen zwarte kleding, allemaal zijn het uitingen van een levenswijze. Vind ik niet kunnen. Iedereen moet dus maar precies dezelfde outfit aantrekken om zo heel gelijk te zijn en niemand voor het hoofd te stoten.
quote:
-niet doen-

[ Bericht 4% gewijzigd door Lavenderr op 04-03-2010 09:32:22 ]
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78719008
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:23 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik vind dat op publiek terrein er geen uiting van commercieel gedrag mag zijn. oftewel, jij mag nergens laten zien van welk bedrijf je kleding hebt gekocht. En kleuren vind ik ook niet kunnen, want linkse hippies dragen felle kleuren en gothics dragen zwart, beide zijn een uiting van levenswijze. Vind ik niet kunnen. Iedereen moet dus maar precies dezelfde outfit aantrekken om zo heel gelijk te zijn en niemand voor het hoofd te stoten.
Niet als je een uniform aanhebt inderdaad, dan moet inderdaad iedereen gelijk zijn: dus geen religieuze uitingen of uitingen in welke vorm dan ook buiten het uniform om. Tatoeages of piercings op zichtbare plekken zijn ook niet toegestaan
pi_78719045
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:23 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik vind dat op publiek terrein er geen uiting van commercieel gedrag mag zijn. oftewel, jij mag nergens laten zien van welk bedrijf je kleding hebt gekocht. En kleuren vind ik ook niet kunnen, want linkse hippies dragen felle kleuren, zakenmensen dragen pakken en gothics dragen zwarte kleding, allemaal zijn het uitingen van een levenswijze. Vind ik niet kunnen. Iedereen moet dus maar precies dezelfde outfit aantrekken om zo heel gelijk te zijn en niemand voor het hoofd te stoten.
Wat een sneue poging om een mening belachelijk te maken. Maar goed, ik verwacht ook niets anders van mensen die al meteen in een stuip raken als het om geloof gaat. Elke uiting van geloof op publiek terrein is nu eenmaal onwenselijk, laat mensen in hun eigen omgeving zelf kiezen maar dring ze het niet op op openbare plaatsen. En dan gaat het mij om ALLE religies.

Je snapt hopelijk zelf wel dat er een verschil zit tussen commerciele en religieuze uitingen en dat je wanhopige reactie kant noch wal raakt.
quote:
Grote muur erom heen, camera's op en we hebben een prachtig sociaal experiment.
En dan zeggen dat PVV'ers de grootste nazi's zijn...
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:28:20 #183
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78719060
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hij wilt Nederland veroveren.
En dan nog geen Hitlervergelijkingen mogen maken hè!
Laffe huichelaar
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:31:25 #184
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78719125
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:27 schreef Amos_ het volgende:

En dan zeggen dat PVV'ers de grootste nazi's zijn...
Hmm, ja. Mensen in knieschijven willen schieten, mensen minderwaardig vinden, mensen uit europa willen deporteren en enge gedachten over een roomblank Nederland hebben is inderdaad bijna gelijk aan wat ik zei. Wat ben je toch een huilie. Nu het tegen je is gekeerd is vrijheid van meningsuiting niet meer zo leuk hè. Dan heb je opeens korte teentjes en begin je meteen domme opmerkingen te maken. Verrassend weer.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78719154
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:31 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Hmm, ja. Mensen in knieschijven willen schieten, mensen minderwaardig vinden, mensen uit europa willen deporteren en enge gedachten over een roomblank Nederland hebben is inderdaad bijna gelijk aan wat ik zei. Wat ben je toch een huilie.
Ik ben geen huilie, moet je zien wie er in een stuip schiet als je iets zegt over religieuze uitingen in het publieke aangezicht.

Maar goed, ieder zijn mening. Ik vind het idee van het deporteren van criminelen die zich niet kunnen gedragen wel goed klinken ja, dat zal ik je zeggen. Dat soort mensen wil je in Nederland niet. Zo blijft er alleen ruimte voor de allochtoon die hier wel een positieve bijdrage levert, en dat zijn er genoeg!
quote:
Nu het tegen je is gekeerd is vrijheid van meningsuiting niet meer zo leuk hè. Dan heb je opeens korte teentjes en begin je meteen domme opmerkingen te maken. Verrassend weer.
Nee hoor, maar het gaat er wel om dat er een bepaalde gedachte achter zit. In jouw geval was het enkel al schreeuwend en huilend schoppen op sarcastische wijze, zonder dat je daadwerkelijk beseft wat ik nou bedoel.
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:33:37 #186
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78719168
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 05:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Aanhangers van de Islam zitten ook vaak genoeg aanhangers van andere religies dwars. Daar is een hoofddoekjesverbod niets bij.
Bovendien is het in moslimland Turkije allang zo dat je in bepaalde openbare gelegenheden (zelfs universiteiten) geen hoofddoekjes meer mag dragen, terwijl we in het moderne Nederland nog wel een dergelijke situatie hebben.

Ja, grappig, dat argument wordt door Wilders en aanhang ook vaak gebruikt. Hetzelfde Turkije wat nog niet bij de EU mag, omdat ze ongrondwettelijk zouden zijn, en nog neit genoeg een rechtstaat.
Laffe huichelaar
pi_78719237
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:33 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ik ben geen huilie, moet je zien wie er in een stuip schiet als je iets zegt over religieuze uitingen in het publieke aangezicht.

Maar goed, ieder zijn mening. Ik vind het idee van het deporteren van criminelen die zich niet kunnen gedragen wel goed klinken ja, dat zal ik je zeggen. Dat soort mensen wil je in Nederland niet. Zo blijft er alleen ruimte voor de allochtoon die hier wel een positieve bijdrage levert, en dat zijn er genoeg!
[..]

Nee hoor, maar het gaat er wel om dat er een bepaalde gedachte achter zit. In jouw geval was het enkel al schreeuwend en huilend schoppen op sarcastische wijze, zonder dat je daadwerkelijk beseft wat ik nou bedoel.
Je gedachte kan er misschien wel zijn, helaas stokt het vaak aan de gevolgen die jou gedachte en menig mens hier heeft. Ik heb altijd het gevoel al gekregen dat het deporteren/kleineren/straffen een super oplossing is, maar wordt er nu echt niet nagedacht wat de gevolgen hiervan kunnen zijn? Hoe denk jij daarover, zal het probleem zich oplossen?
pi_78719239
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:31 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Hmm, ja. Mensen in knieschijven willen schieten, mensen minderwaardig vinden, mensen uit europa willen deporteren en enge gedachten over een roomblank Nederland hebben is inderdaad bijna gelijk aan wat ik zei. Wat ben je toch een huilie. Nu het tegen je is gekeerd is vrijheid van meningsuiting niet meer zo leuk hè. Dan heb je opeens korte teentjes en begin je meteen domme opmerkingen te maken. Verrassend weer.

Ik denk dat je een wat vertekend beeld hebt. In elk geval nogal gechargeerd en overtrokken
pi_78719260
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Drassss het volgende:

[..]

Je gedachte kan er misschien wel zijn, helaas stokt het vaak aan de gevolgen die jou gedachte en menig mens hier heeft. Ik heb altijd het gevoel al gekregen dat het deporteren/kleineren/straffen een super oplossing is, maar wordt er nu echt niet nagedacht wat de gevolgen hiervan kunnen zijn? Hoe denk jij daarover, zal het probleem zich oplossen?
Iedereen met een dubbel paspoort laten kiezen voor één van de twee landen?
pi_78719282
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Misan het volgende:

[..]

Ik denk dat je een wat vertekend beeld hebt. In elk geval nogal gechargeerd en overtrokken
Zoals wel vaker het geval is in discussies over geloofsuitingen en helemaal in combinatie met de PVV. Het haalt voor mij in ieder geval vaak de lol uit het discussieren.
pi_78719308
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Zoals wel vaker het geval is in discussies over geloofsuitingen en helemaal in combinatie met de PVV. Het haalt voor mij in ieder geval vaak de lol uit het discussieren.
Klopt, het wordt oeverloos bashen. Iets waar wel meer linksdenkenden last van hebben als ze hun zin niet krijgen
pi_78719326
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Drassss het volgende:

[..]

Wat Misan zegt, het onzinnige extra recht van 2 paspoorten is belachelijlk. Als het uitkomt zwaai je met de een of met de ander.
En ach, deportatie, als iemand uit land X komt en zich hier niet gedraagt, dan mag hij/zij het opnieuw proberen in land X. Politiek vluchteling? Jammer dan, maar als je je niet gedraagt draag je daar zelf verantwoordelijkheid voor. Laten we elkaar geen mietje noemen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:40:34 #193
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78719377
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef Misan het volgende:

[..]

Kom op, nu niet net doen of hij het niet gezegd heeft. Wilders vindt het een goed idee in een menigte waarbij 1 op de 50 mensen hooligan is te gaan schieten. Wilders wil artikel 1 afschaffen. Wilders vindt Moslims gelijk aan Nederlanders, zolang ze zich aan de wet houden. En anders niet dus

Daar mag je van mij voor zijn hoor, maar je kan niet voor PVV zijn en dan zeggen dat dat allemaal overtrokken is. Je stemt Wilders, inclusief fanatisme, of je stemt wat anders. Wilders stemmen, maar zijn idiote uitspraken ontkennen, dat is gewoon dom.
Laffe huichelaar
pi_78719419
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Kom op, nu niet net doen of hij het niet gezegd heeft. Wilders vindt het een goed idee in een menigte waarbij 1 op de 50 mensen hooligan is te gaan schieten. Wilders wil artikel 1 afschaffen. Wilders vindt Moslims gelijk aan Nederlanders, zolang ze zich aan de wet houden. En anders niet dus

Daar mag je van mij voor zijn hoor, maar je kan niet voor PVV zijn en dan zeggen dat dat allemaal overtrokken is. Je stemt Wilders, inclusief fanatisme, of je stemt wat anders. Wilders stemmen, maar zijn idiote uitspraken ontkennen, dat is gewoon dom.
Dus iemand die CDA stemt, is 100% CDA? En CU? En VVD?
  Moderator donderdag 4 maart 2010 @ 09:42:18 #195
249559 crew  Lavenderr
pi_78719428
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch ook zo? Of hoeven die zich niet aan de wet te houden? Mis ik iets?
pi_78719466
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:42 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch ook zo? Of hoeven die zich niet aan de wet te houden? Mis ik iets?
En dat inderdaad, net alsof het een schok is dat moslims zich ook aan de wet moeten houden...
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:44:10 #197
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78719492
quote:

[..]

wat dacht je van holle retoriek

dit wordt gewoon LPF in het kwadraat, ik heb er nu al zin in
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:44:20 #198
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78719498
quote:

[..]

Ja. Moslims zijn gelijk aan Nederlanders, tot ze zich niet aan de wet houden. Dan mag je ineens praten over deportatie, en mag je ze dus blijkbaar anders straffen dan andere Nederlanders. Wat in strijd is met de grondwet.
Laffe huichelaar
pi_78719516
PVV-ers gaan nog thuiskomen van een hele koude kermis! Ik zeg, stem PVV - laat hen regeren, dan zakt het kaartenhuis zó inelkaar.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 maart 2010 @ 09:47:00 #200
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78719574
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:42 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dus iemand die CDA stemt, is 100% CDA? En CU? En VVD?
Ik vind Wilders' plannen om artikel 1 van de grondwet af te schaffen toch wel belangrijk, an sich. Een stem op Wilders keurt het goed dat ME in menigten waar zich ook jonge kinderen in bevinden schiet. Dat vind ik toch wel teveel om af te doen met, ach, ik kan het met geen enkele partij 100% eens zijn.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')