Europa wel, de EU niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Amos_ het volgende:
Dat klopt, dat is het enige knelpunt dat ik heb bij de PVV. Europa is de toekomst.
Daarom benoem ik dat expliciet zo.quote:
* Schrap de volgende subsidies:quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Toch jammer, aangezien we miljarden nodig hebben. En even voor de duidelijkheid: een miljard is hetzelfde als duizend miljoen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:30 schreef Amos_ het volgende:
Dat klopt, dat is het enige knelpunt dat ik heb bij de PVV. Europa is de toekomst.
quote:
Dat is het einde van het land Nederland. Dan krijg je een failliete bevolking, die drugs spuitend in de straten ligt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef NJN het volgende:
[..]
* Schrap de volgende subsidies:
- Linkse hobbies ('integratie' projecten,etc)
- Rechtse hobbies (hypotheekrente afrek, etc)
- Ideologische hobbies (belastingvoordeel 'groene' auto's, etc)
- Landbouw subsidies.
* Compenseer bevolking, vergroot koopkrachtplaatje burgers d.m.v. afvlakking (verlagen) accijns.
* Schrap symbool belasting als erfenis belasting.
* Legaliseer soft drugs:
- Hef accijns op zowel telen als verkoop van soft drugs.
* Zet verhoging AOW-leeftijd voort.
* Schrap diverse wetgeving die het overheidsapparaat teveel kost ('efficiënter' werken)
Komen we al een aardig eindje.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef NJN het volgende:
[..]
- Landbouw subsidies.
* Compenseer bevolking, vergroot koopkrachtplaatje burgers d.m.v. afvlakking (verlagen) accijns.
* Legaliseer soft drugs:
* Schrap diverse wetgeving die het overheidsapparaat teveel kost ('efficiënter' werken)
Heb je daar concrete voorbeelden van?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef NJN het volgende:
Dat bijv. elke prominente politicus (in het kabinet) niet één maar twee chauffeurs heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:36 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Heb je daar concrete voorbeelden van?
De PVV is toch tegen de verhoging van de AOW-leeftijd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:33 schreef NJN het volgende:
[..]
- Landbouw subsidies.
* Legaliseer soft drugs:
Ik ben geen aanhanger van Wilders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:40 schreef MisterTata het volgende:
[..]
De PVV is toch tegen de verhoging van de AOW-leeftijd?
Het vergroten van de koopkracht kost alleen de overheid direct geld, waar gaat de PVV dit allemaal van betalen?
Mijn voorspelling is dat Wilders en co. geen financieel sluitend plaatje kunnen presenteren voor 9 juni.
ja eindelijk, in dat slot debatje waren ze al helemaal zenuwachtigquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef Klummie het volgende:
Zou zomaar kunnen, dit is een dreun van jewelste voor de gevestigde orde.
Ah, dat vermoedde ik al. Is dit het programma van je eigen opgezette partij?quote:
Nee. Maar zonder dromen ben je niets in dit vluchtige bestaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:44 schreef MisterTata het volgende:
[..]
Ah, dat vermoedde ik al. Is dit het programma van je eigen opgezette partij?
Je doet me denken aan mijn beste maat. Studeert ook journalistiek. In Utrecht.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:45 schreef NJN het volgende:
[..]
Nee. Maar zonder dromen ben je niets in dit vluchtige bestaan.
Mooi, dan kan ik tevreden gaan slapen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef horned_reaper het volgende:
Nu officieel de grootste partij van Almere!
Dat is zoiets als met de Jostiband het Eurovisiesongfestival winnen. Op de Faeroereilanden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:48 schreef horned_reaper het volgende:
Nu officieel de grootste partij van Almere!
Met iets als een jostiband meedoen aan het songfestival is voor Nederland inmiddels al heel normaal gewordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zoiets als met de Jostiband het Eurovisiesongfestival winnen. Op de Faeroereilanden.
Maar binnenkort in ieder geval geen hoofddoekjes meer. Dat scheelt!quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:54 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Met iets als een jostiband meedoen aan het songfestival is voor Nederland inmiddels al heel normaal geworden
Dat is inderdaad een overwinning, weer een religieuze uiting minder op publieke terreinen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar binnenkort in ieder geval geen hoofddoekjes meer. Dat scheelt!
Je bedoelt toch niet op straat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:56 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een overwinning, weer een religieuze uiting minder op publieke terreinen.
Voor de azijnzeikers, dat geldt ook voor keppeltjes en kruizen wmb.
Ja daar doel ik ook op. Al is publiek terrein inderdaad wellicht niet compleet genoeg. Op straat, tsja, daar mag je ook een pet op inderdaad.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet op straat?
De hoofddoek is niets anders dan elk ander hoofddeksel. Als een pet in de klas niet mag, mag een hoofddoek ook niet. Net als in de rechtbank. Mag je wel een pet dragen, dan mag een hoofddoek ook.
Het is zo simpel allemaal.
Dat lijkt me niet echt een voorbeeld van 'wetgeving', het is gewoon een facilitaire regeling. Bovendien zetten die paar ministers natuurlijk geen zoden aan de dijk en vind ik het eigenlijk wel logisch dat ze er twee hebben. Ze werken namelijk vaak tot laat en je kunt moeilijk van een chauffeur verwachten dat hij iedere dag 24-uurs diensten draait.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:37 schreef NJN het volgende:
[..]
Dat bijv. elke prominente politicus (in het kabinet) niet één maar twee chauffeurs heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |