abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78715402
Ik ben al bang voor het aantal incompetente kamerleden die , de nu al zo geweldige fractie, komt versterken. Het is dan alleen maar wachten totdat er een paar in de fout gaan. Je kan moeilijk elke week een een incident a la Hero Brinkman goedpraten.
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:06:21 #127
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_78715407
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef Arcee het volgende:
Wilders durft de voorspelling aan dat hij de grootste wordt op 9 juni.

We zullen zien.
Misschien dat hij verwachtingsvol met een hele grote stijve op zijn pluchen stoeltje zit..
maar eh nee ik denk niet dat hij de grootste wordt!
Hoewel aub die sukkelige bakellendig ook niet meer zeg!
Waar zijn de kerels met charisma in vredesnaam????
Snollebolt
pi_78715415
Al dat angstzweet hier tegenover Wilders
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78715529
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:00 schreef Lavenderr het volgende:

Dit is waar de PVV voor staat:

[...]

En wie gaat dat betalen?
pi_78715549
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Amos_ het volgende:

[..]

In welke partij zie jij de redding dan?
Je redding zoeken in de politieke partijen is wel heel triest. Net zo triest als redding zoeken in een religie.

Religieuze en politieke leiders zijn gewoon tuig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78715556
De demografische ontwikkelingen zijn inderdaad zorgelijk, al heeft dat niets met niet-westerse allochtonen te maken, maar met de vergrijzing.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78715557
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:12 schreef Tasha het volgende:

[..]

En wie gaat dat betalen?
Nee nee, dat zou de vraag zijn als je een SP en GL in de regering hebt.
Het geld voor dit programma is er al maar verdwijnt nu nog in de multikul subsidie potjes en nog veel meer in de ontwikkelingshulp, ook wel bekend als het afkopen van schuldgevoelens.
pi_78715572
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef Amos_ het volgende:

[..]

En waarom niet bij de PVV? Die geeft alles gratis?
pi_78715582
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:14 schreef Tasha het volgende:

[..]

En waarom niet bij de PVV? Die geeft alles gratis?
Lees mijn post hierboven.
pi_78715627
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Het geld voor dit programma is er al maar verdwijnt nu nog in de multikul subsidie potjes en nog veel meer in de ontwikkelingshulp, ook wel bekend als het afkopen van schuldgevoelens.
Makkelijk he, roepen dat er enorm veel geld zit in multkulti-potjes terwijl je werkelijk geen flauw idee hebt hoeveel geld daarin omgaat

Maar linkse hobby's afschaffen. WMO bijvoorbeeld?
pi_78715650
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:13 schreef KoosVogels het volgende:
De demografische ontwikkelingen zijn inderdaad zorgelijk, al heeft dat niets met niet-westerse allochtonen te maken, maar met de vergrijzing.
En die perk je alleen in door ouderen meer en langer te laten werken en meer mee te betalen aan hun eigen oude dag.

Niks mis mee.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_78715655
Nee ik heb het enkel over de multikul en ontwikkelingshulp.
En ja, daar gaat aardig wat geld in om. Hoeveel kan ik je niet vertellen maar dat gaat om miljoenen, niet om tientallen euro's
pi_78715673
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:17 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En die perk je alleen in door ouderen meer en langer te laten werken en meer mee te betalen aan hun eigen oude dag.

Niks mis mee.
Ik ben inderdaad voorstander van verhoging van de AOW-leeftijd
pi_78715690
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:17 schreef Amos_ het volgende:
En ja, daar gaat aardig wat geld in om. Hoeveel kan ik je niet vertellen maar dat gaat om miljoenen, niet om tientallen euro's
Er is meer nodig dan miljoenen
pi_78715697
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:17 schreef Amos_ het volgende:
Toch jammer, aangezien we miljarden nodig hebben. En even voor de duidelijkheid: een miljard is hetzelfde als duizend miljoen.
pi_78715712
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Makkelijk he, roepen dat er enorm veel geld zit in multkulti-potjes terwijl je werkelijk geen flauw idee hebt hoeveel geld daarin omgaat

Maar linkse hobby's afschaffen. WMO bijvoorbeeld?
- kunstsubsidies
- weg uit Afghanistan
- weg met de JSF
- drastische inperking van ontwikkelingshulp (lees: subsidies aan verdorven regimes)
- 50% van de ambtenaren eruit (ga maar iets nuttigs doen dat WEL waarde schept in plaats van dozen schuiven en voor veel geld in allerlei praatclubjes zitten)
- vlaktaks invoeren van 35% met als bijkomend voordeel dat de belastingdienst sterk ingekrompen kan worden
- afschaffen van uitkeringen voor migranten met alleen een verblijfsvergunning (dus welwillende werkers zijn welkom, profiteurs niet)

Precieze bedragen weet niemand, maar die weet ook de oppositie van deze plannen niet. Duidelijk is wel dat het flink gaat besparen.

pi_78715720
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Toch jammer, aangezien we miljarden nodig hebben. En even voor de duidelijkheid: een miljard is hetzelfde als duizend miljoen.
Dus is het makkelijker om op dezelfde zelfdestructieve weg verder te gaan? Kom op mensen, groei eens wat botten uit de kont, liefst in een opgaande richting.
pi_78715756
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

- kunstsubsidies
- weg uit Afghanistan
- weg met de JSF
- drastische inperking van ontwikkelingshulp (lees: subsidies aan verdorven regimes)
- 50% van de ambtenaren eruit (ga maar iets nuttigs doen dat WEL waarde schept in plaats van dozen schuiven en voor veel geld in allerlei praatclubjes zitten)
- vlaktaks invoeren van 35% met als bijkomend voordeel dat de belastingdienst sterk ingekrompen kan worden
- afschaffen van uitkeringen voor migranten met alleen een verblijfsvergunning (dus welwillende werkers zijn welkom, profiteurs niet)

Precieze bedragen weet niemand, maar die weet ook de oppositie van deze plannen niet. Duidelijk is wel dat het flink gaat besparen.
Aantal punten ben ik met je eens. Alleen de helft van de ambtenaren eruit flikkeren? Dat leidt tot meer werkloosheid en een stijging van de WW-kosten.
pi_78715794
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Aantal punten ben ik met je eens. Alleen de helft van de ambtenaren eruit flikkeren? Dat leidt tot meer werkloosheid en een stijging van de WW-kosten.
Wat je opvangt door te zorgen dat ze sneller aan een echte baan gaan door uitkeringen te beperken. En anders zoeken ze hun heil maar in het buitenland. Wij nemen tenslotte ook heel veel migranten op.

Nog vergeten:
- afschaffing publieke omroepen (een volkomen verouderd systeem dat programma's maakt die niets afwijken van de commercielen)

donderdag 4 maart 2010 @ 01:24:08 #145
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_78715798
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:03 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Niet alleen het CDA, de VVD ook. Hier in Moerwijk in Den Haag hangen posters van de VVD met, vandalen moeten gaan betalen.

Kom daar 8 jaar eerder mee.
Bij mijn weten stuurt de VVD al jaren aan op zwaardere straffen en dit soort regelingen, die heeft Geert idd mooi meegenomen...
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_78715863
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat je opvangt door te zorgen dat ze sneller aan een echte baan gaan door uitkeringen te beperken. En anders zoeken ze hun heil maar in het buitenland. Wij nemen tenslotte ook heel veel migranten op.
Een echte baan zoeken is makkelijker gezegd dan gedaan in deze roerige tijden. De toestroom van niet-westerse allochtonen en oost-europeanen stoppen biedt misschien uitkomst, maar denk het niet.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:29:09 #147
127158 MisterTata
pi_78715904
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:20 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dus is het makkelijker om op dezelfde zelfdestructieve weg verder te gaan? Kom op mensen, groei eens wat botten uit de kont, liefst in een opgaande richting.
Om over zelfdestructief beleid te praten, de PVV wil niks met Europa te maken hebben, prima idee voor een exportland als Nederland. Natuurlijk gaan er dingen fout in dit land maar Wilders lijkt mij niet de oplossing (en biedt geen oplossing).
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_78715936
Dat klopt, dat is het enige knelpunt dat ik heb bij de PVV. Europa is de toekomst.
pi_78715941
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een echte baan zoeken is makkelijker gezegd dan gedaan in deze roerige tijden. De toestroom van niet-westerse allochtonen en oost-europeanen stoppen biedt misschien uitkomst, maar denk het niet.
Ik ben helemaal niet voor het stoppen van de toestroom van gemotiveerde mensen van welke nationaliteit dan ook. Ik ben voor het uitzetten van criminelen en mensen die op onze kosten leven zonder een bijdrage te leveren. Verblijfsvergunning niet verlengen bij geen werk. Simpel. Dat heb ik ook als ik naar Colombia ga om te werken. Heel logisch hoor.

donderdag 4 maart 2010 @ 01:31:29 #150
127158 MisterTata
pi_78715946
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

......

Nog vergeten:
- afschaffing publieke omroepen (een volkomen verouderd systeem dat programma's maakt die niets afwijken van de commercielen)
Ik weet niet wanneer jij voor het laatst TV hebt gekeken maar om de 15-20 minuten reclame bij de commercielen vind ik niet erg prettig kijken en zap ik liever even naa rNed 1,2,3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')