Preciesquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:55 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja dat is uiteraard zo makkelijk als het zijn kan. De problemen maar blijven herhalen is te doen, nu nog oplossen en dat gaan we de komende 4 jaar eens zien.
Gooi er nog een belastingverlaging in en "alle moslims moeten het land uit" en je bent een stem van het volk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En daarin zijn ze anders dan andere partijen omdat ... ?
Tijd voor hardere aanpak van criminaliteit, aanpak van het onderwijs!
Het geluid van de PVV klinkt trouwens wel steeds meer in de andere partijen door. Meerder partijen sturen nu op dezelfde punten als de PVV (ik noem een CDA als voorbeeld)quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:54 schreef Amos_ het volgende:
[..]
En daarin zijn ze anders dan andere partijen omdat ... ?
Tijd voor hardere aanpak van criminaliteit, aanpak van het onderwijs!
Ja, maar dan vinden een aantal PVV stemmers het weer ondemocratisch als de PVV uitgesloten zou worden omdat ze niet snappen dat de grootste partij niet hetzelfde is als de meerderheid van de Nederlanders.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:53 schreef Misan het volgende:
[..]
Daarom hebben we coalitievorming in Nederland, waarbij een coalitie voor meer dan 50% van de kiezers moet staan
Een uiterst zorgwekkende trend. Maar het CDA is hier absoluut geen benchmark voor. Je hebt het hier over dé centrumpartij dat maar mee waait met waar de tijdsgeest naar vraagt, zolang ze maar op het pluche kunnen zitten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:56 schreef Misan het volgende:
[..]
Het geluid van de PVV klinkt trouwens wel steeds meer in de andere partijen door. Meerder partijen sturen nu op dezelfde punten als de PVV (ik noem een CDA als voorbeeld)
Ik BEN de stem van het volk. De rest durft dit nog niet openlijk te zeggen jammer genoeg. Ook jij wil het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Gooi er nog een belastingverlaging in en "alle moslims moeten het land uit" en je bent een stem van het volk.
Maar dat is ook zo vind ik. De grootste partij zou sowieso moeten regeren met een combinatie van overige grote partijenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, maar dan vinden een aantal PVV stemmers het weer ondemocratisch als de PVV uitgesloten zou worden omdat ze niet snappen dat de grootste partij niet hetzelfde is als de meerderheid van de Nederlanders.
Kom eens van je high-horse af. Dit is echt te gemakkelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:56 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja, maar dan vinden een aantal PVV stemmers het weer ondemocratisch als de PVV uitgesloten zou worden omdat ze niet snappen dat de grootste partij niet hetzelfde is als de meerderheid van de Nederlanders.
en dan met Balkenende als premier. Dat wordt dan hoogst waarschijnlijk het vijfde kabinet waar 'ie de eindstreep niet haalt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef NielsopFOK het volgende:
Hopelijk coalitie met pvv , vvd , cda
het zou 'm niet uitmaken of hij zou regeren of in de oppositie te zitten iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:58 schreef opgebaarde het volgende:
Wilders had toch vlak na de val van het kabinet gezegd dat de PVV nog neit wil gaan regeren?
Maar dan krijgen we zulke heerlijke televisiequote:Op donderdag 4 maart 2010 00:02 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en dan met Balkenende als premier. Dat wordt dan hoogst waarschijnlijk het vijfde kabinet waar 'ie de eindstreep niet haalt.
Niet alleen het CDA, de VVD ook. Hier in Moerwijk in Den Haag hangen posters van de VVD met, vandalen moeten gaan betalen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:56 schreef Misan het volgende:
[..]
Het geluid van de PVV klinkt trouwens wel steeds meer in de andere partijen door. Meerder partijen sturen nu op dezelfde punten als de PVV (ik noem een CDA als voorbeeld)
Nee hij wil geen SP2 worden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:03 schreef Misan het volgende:
[..]
het zou 'm niet uitmaken of hij zou regeren of in de oppositie te zitten idd
Ik denk dat het ook zoiets wordt uiteindelijk en dat dit best wel voor wat onderlinge wrijving kan gaan zorgen op de lange termijn lijkt me ook niet geheel onrealistisch. Zit denk ik nog wel wat oud zeer bij Wilders t.o.v. de VVD. En Balkenende en hij zijn ook niet bepaald vriendjes geweest in het verleden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:02 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en dan met Balkenende als premier. Dat wordt dan hoogst waarschijnlijk het vijfde kabinet waar 'ie de eindstreep niet haalt.
dat zeg ik: meerdere partijenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet alleen het CDA, de VVD ook. Hier in Moerwijk in Den Haag hangen posters van de VVD met, vandalen moeten gaan betalen.
Kom daar 8 jaar eerder mee.
Een coalitie moet de meerderheid van het volk vertegenwoordigen. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Kom eens van je high-horse af. Dit is echt te gemakkelijk.
Ja, ok... dus dan partij 1, 2 en 3. Dat is op zich wel eerlijk. Kan wel lastig wordenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:59 schreef Misan het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo vind ik. De grootste partij zou sowieso moeten regeren met een combinatie van overige grote partijen
Staan geen grote rekeningen open zoals destijds met Van Thijn en De Graaff.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:04 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook zoiets wordt uiteindelijk en dat dit best wel voor wat onderlinge wrijving kan gaan zorgen op de lange termijn lijkt me ook niet geheel onrealistisch. Zit denk ik nog wel wat oud zeer bij Wilders t.o.v. de VVD. En Balkenende en hij zijn ook niet bepaald vriendjes geweest in het verleden.
en dat andere ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef Misan het volgende:
[..]
dat heeft 'ie een paar weken terug toch echt gezegd
Andere mensen interesseren hem zo ie zo niet. Dat bleek al uit de opening van een debat met de opmerking van de presentatoren dat die dag nationale complimentendag was. Wilders zijn reactie: "ik verwacht inderdaad al een compliment van u"quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:52 schreef NJN het volgende:
[..]
Geert betrekt nu al zijn ivoren toren in Almere, en reageert vorstelijk op een uitnodiging tot een debat later op de avond met: 'Al die figuren als Halsema en Pechtold interesseren me nu werkelijk niets.'
Nee, goed bezig ome Geert. Lekker in de bek pissen van vele andere stemmers die 'toevallig' anders dan je denken. En dat noemt zich een democratische partij.
Als je op zo'n coalitie hoopt ben je beter af als Wilders niet de grootste wordt. Ik denk dat het CDA in de loop van de campagne nog wel gaat laten doorschemeren dat ze Wilders niet als premier willen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:39 schreef NielsopFOK het volgende:
Lijkt me wel , als je kijkt hoeveel winst ze nu boeken.
Misschien dan toch 2de of 3de grootste.
Hopelijk coalitie met pvv , vvd , cda
Je doelt op de PvdD ? Dat lijkt me de enige partij die ik in staat acht om dieren verkiesbaar te stellenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:07 schreef sjaak182 het volgende:
Jezus, hoe kan nederland zo dom zijn om op die apen te stemmen.
Mensen die nu geen PVV gaan stemmenquote:
Stem pandabeer!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Je doelt op de PvdD ? Dat lijkt me de enige partij die ik in staat acht om dieren verkiesbaar te stellen
De PVV'ers stemmen indirect ook op Balkenendequote:
all your base are belong to us!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Mensen die nu geen PVV gaan stemmen
Resistance is futile!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV'ers stemmen indirect ook op Balkenende.
Een coalitie met de PVV zal landelijk minstens ook CDA en VVD moeten bevatten.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:10 schreef Armageddon het volgende:
[..]
all your base votes are belong to us!
Met Wilders op Binnenlandse Zakenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een coalitie met de PVV zal landelijk minstens ook CDA en VVD moeten bevatten.
En dan zal het CDA als vermoedelijke grootste partij de premier leveren, dhr Balkenende.
Eng mannetje.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Mensen die nu geen PVV gaan stemmen
Resistance is futile!
Daaromquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
De PVV'ers stemmen indirect ook op Balkenende.
Wilders op Justitie. Zou geweldige tv opleverenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Met Wilders op Binnenlandse Zakenof Justitie
alles beter dan een linkse regeringquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een coalitie met de PVV zal landelijk minstens ook CDA en VVD moeten bevatten.
En dan zal het CDA als vermoedelijke grootste partij de premier leveren, dhr Balkenende.
Als Wilders verstandig is dan gaat hij nu nog niet regeren. Hij weet ook wel dat welk kabinet er ook gaat komen die waarschijnlijk ook niet de 4 jaar vol gaat maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:04 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook zoiets wordt uiteindelijk en dat dit best wel voor wat onderlinge wrijving kan gaan zorgen op de lange termijn lijkt me ook niet geheel onrealistisch. Zit denk ik nog wel wat oud zeer bij Wilders t.o.v. de VVD. En Balkenende en hij zijn ook niet bepaald vriendjes geweest in het verleden.
quote:
Ik kies liever voor vooruitgang dan nog een poging Balkenendequote:
Poepverhaal. Als de PVV de grootste partij wordt, wil dat niet zeggen dat de de burgers dat willen. De PVV kan de grootste worden met 20% van alle stemmen, de overige 80% burgers willen de PVV dan nog steeds niet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan willen de burgers het blijkbaar
Democratie is a bitch
Zo hoort het.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:16 schreef picodealion het volgende:
Ik ben het tot mijn verbazing geheel met du_ke eens
Jij bent een blanke autochtone Nederlander en behoort tot de hogere middenklasse (of rijker)? Voor elke andere groep is een rechts kabinet een garantie voor een kil, harteloos land en een moeilijke toekomst.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zo is het, ik wil een goede toekomst voor mijn kinderen, opzouten met de knuffelaars
Nee het is verstandiger om voor de subsidieslurpers te stemmen die al je zuurverdiende geld het liefst naar eigen idee uitgeven aan de kanslozen in de wereld, hierbij de eigen welvaart en leefgemakken volledig de kop in te drukken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef ClearGreen het volgende:
[..]
Jij bent een blanke autochtone Nederlander en behoort tot de hogere middenklasse (of rijker)? Voor elke andere groep is een rechts kabinet een garantie voor een kil, harteloos land en een moeilijke toekomst.
Inderdaad. Als Wilders slim is, blijft het bij heel hard roepen, maar niks klaar hoeven te spelen, net als de rest van de oppositie. Anders krijg je van die LPF-taferelen, daar word een mensch ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Als Wilders verstandig is dan gaat hij nu nog niet regeren. Hij weet ook wel dat welk kabinet er ook gaat komen die waarschijnlijk ook niet de 4 jaar vol gaat maken.
Wilders kan dan nog een jaartje of twee met 27 man in de oppositie gaan zitten en beoordelen of er tussen die 27 mensen wél mensen zitten die capabel genoeg zijn om mee te gaan regeren.
Wellicht is dat ook de reden dat Wilders de AOW leeftijd als enige breekpunt heeft genoemd. Hij weet dat het onmogelijk is om zowel het CDA als ook de VVD achter dit punt te krijgen. En heel slim... het is geen extreem standpunt wat met allochtonen te maken heeft. Slim om juist dat als enige breekpunt te noemen,
Kan hij na de verkiezingen mooi de underdog spelen ('ze' willen niet met mij regeren terwijl ik geen extreem standpunt heb ingenomen) en nog eventjes met volle bezetting in de oppositie zitten om na een jaar of twee nog harder terug te komen.
Mijn stem zal hij overigens nooit krijgen maar als ik hem was zou ik het ongeveer op bovenstaande manier doen. Tenzij hij 100% zeker weet dat hijj een hele hele hele goede kandidatenlijst heeft waarmee hij goed zou kunnen gaan regeren. Maar dat kan ik mij niet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |