Zucht...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef du_ke het volgende:
Zou ook een schande voor Nederland zijn wanneer een extreemrechtse partij de grootste wordt.
Dan willen de burgers het blijkbaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef du_ke het volgende:
Zou ook een schande voor Nederland zijn wanneer een extreemrechtse partij de grootste wordt.
Denk dat veel andere landen dat wel zouden willenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef du_ke het volgende:
Nee, een communistenverbond daar gaan we beter van worden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef du_ke het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan willen de burgers het blijkbaar
Democratie is a bitch
Ja die kunnen profiteren van onze concurrentiepositie die achteruit zou hollen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef NielsopFOK het volgende:
[..]
Denk dat veel andere landen dat wel zouden willen
Communisten zijn al dik 20 jaar niet meer in de Nederlandse kamer vertegenwoordigd. En dat is maar goed ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Nee, een communistenverbond daar gaan we beter van worden.
Nou liever nietquote:Laat de PVV het maar waarmaken, en anders vallen we wel weer terug op de oude kliek
Dan is het toch geen schande? Of is het een schande dat de burgers blijkbaar met zo veel onvrede over de samenleving en politiek zitten?quote:
Je bent wat paranoide.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
Jongens, we hangen even een camera in je wc want anders kan je daar moslim-terroristpraktijken uitvoeren.
In welke partij zie jij de redding dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Communisten zijn al dik 20 jaar niet meer in de Nederlandse kamer vertegenwoordigd. En dat is maar goed ook.
[..]
Nou liever niet.
Ik schat de Nederlandse bevolking wat hoger in (of althans dat zou ik graag willen doenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan is het toch geen schande? Of is het een schande dat de burgers blijkbaar met zo veel onvrede over de samenleving en politiek zitten?
Doe niet zo verheven en hautain manquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik schat de Nederlandse bevolking wat hoger in (of althans dat zou ik graag willen doen).
In een progressieve coalitie waar in elk geval GL en D66 deel van uitmaken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:44 schreef Amos_ het volgende:
[..]
In welke partij zie jij de redding dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik schat de Nederlandse bevolking wat hoger in (of althans dat zou ik graag willen doen).
Het is een schande dat kiezers denken dat lompe woorden de problemen kunnen oplossenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:43 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan is het toch geen schande? Of is het een schande dat de burgers blijkbaar met zo veel onvrede over de samenleving en politiek zitten?
We jagen de multinationals het land uit, lekker positief jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een progressieve coalitie waar in elk geval GL en D66 deel van uitmaken.
Kijken naar de toekomst met een positieve blik in plaats vanuit negativisme.
Nee dat doe ik niet. Ik kijk positief naar de toekomst en daarin hoort naar mijn idee een extreemrechtse partij geen rol van betekenis te spelen in ons mooie landquote:
Die jaag je weg met extreem rechts in de regering. Niet met een coalitie die voor een positief investeringsklimaat zorgt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Klummie het volgende:
[..]
We jagen de multinationals het land uit, lekker positief ja
Daarom gaan we de subsidiesponzen maar verkiezen zodat ze nog meer geld kunnen verbranden aan nutteloze doelen als mutlikul en het nog verschrikkelijkere ontwikkelingshulp-potjequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee dat doe ik niet. Ik kijk positief naar de toekomst en daarin hoort naar mijn idee een extreemrechtse partij geen rol van betekenis te spelen in ons mooie land.
Positief investeringsklimaat? Met stijgende belastingen en meer regels?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die jaag je weg met extreem rechts in de regering. Niet met een coalitie die voor een positief investeringsklimaat zorgt.
Oh ok, je bent er zo eentje die enkel maar je blonde messias nalult. Sorry dan weten we weer waar we aan toe zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Daarom gaan we de subsidiesponzen maar verkiezen zodat ze nog meer geld kunnen verbranden aan nutteloze doelen als mutlikul en het nog verschrikkelijkere ontwikkelingshulp-potje![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die jaag je weg met extreem rechts in de regering. Niet met een coalitie die voor een positief investeringsklimaat zorgt.
Volgens mij is jouw PVV juist een partij die alles wil verbiedenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:49 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Positief investeringsklimaat? Met stijgende belastingen en meer regels?
Daar zijn ze zelf ook al volop mee bezigquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:50 schreef Klummie het volgende:
[..]
![]()
Shell en Unilever zijn de grootste vervuilers man, en die wil je groen maken?
Er is een heel groot verschil tussen de grootste partij zijn en wat de meerderheid van het volk wil. Iets wat PVV stemmers wel eens doorelkaar willen halen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan willen de burgers het blijkbaar
Democratie is a bitch
Oh nee hoor, zeker waar het Europa betreft ben ik het niet eens met de PVV. Maar het is vooral mooi om te zien hoe het angstzweet bij mensen in de billen loopt bij enkel het woord PVV. En dan met schijn-oplossingen komen zoals eeuwige-oppositie partijen als GLquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ok, je bent er zo eentje die enkel maar je blonde messias nalult. Sorry dan weten we weer waar we aan toe zijn.
blijkbaar weet de PVV hun kiezers op de juiste manier aan te trekkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is een schande dat kiezers denken dat lompe woorden de problemen kunnen oplossen
ga doorquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar zijn ze zelf ook al volop mee bezig.
Geert betrekt nu al zijn ivoren toren in Almere, en reageert vorstelijk op een uitnodiging tot een debat later op de avond met: 'Al die figuren als Halsema en Pechtold interesseren me nu werkelijk niets.'quote:
Daarom hebben we coalitievorming in Nederland, waarbij een coalitie voor meer dan 50% van de kiezers moet staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:52 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Er is een heel groot verschil tussen de grootste partij zijn en wat de meerderheid van het volk wil. Iets wat PVV stemmers wel eens doorelkaar willen halen.
Zo kan het gebeuren dat de grootste partij maar 15% van de stemmen heeft en 85% van de Nederlanders niet achter die partij staat.
Wat wil 'het volk' dan?
En daarin zijn ze anders dan andere partijen omdat ... ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:52 schreef Misan het volgende:
[..]
blijkbaar weet de PVV hun kiezers op de juiste manier aan te trekken
Ja dat is uiteraard zo makkelijk als het zijn kan. De problemen maar blijven herhalen is te doen, nu nog oplossen en dat gaan we de komende 4 jaar eens zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:52 schreef Misan het volgende:
[..]
blijkbaar weet de PVV hun kiezers op de juiste manier aan te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |