abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78713481
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:07 schreef sjaak182 het volgende:
Jezus, hoe kan nederland zo dom zijn om op die apen te stemmen.
Je doelt op de PvdD ? Dat lijkt me de enige partij die ik in staat acht om dieren verkiesbaar te stellen
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78713492
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Armageddon het volgende:
Mensen die nu nog CDA stemmen
Mensen die nu geen PVV gaan stemmen

Resistance is futile!
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:09:47 #78
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_78713508
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Je doelt op de PvdD ? Dat lijkt me de enige partij die ik in staat acht om dieren verkiesbaar te stellen
Stem pandabeer!
pi_78713519
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Armageddon het volgende:
Mensen die nu nog CDA stemmen
De PVV'ers stemmen indirect ook op Balkenende .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:10:30 #80
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_78713534
quote:

[..]

Resistance is futile!
all your base are belong to us!
pi_78713547
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

pi_78713608
CDA VVD PVV met Rutte als minister president.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_78713609
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:10 schreef Misan het volgende:

[..]

Een coalitie met de PVV zal landelijk minstens ook CDA en VVD moeten bevatten.
En dan zal het CDA als vermoedelijke grootste partij de premier leveren, dhr Balkenende.
pi_78713635
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:10 schreef Armageddon het volgende:

[..]

all your base votes are belong to us!
pi_78713655
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dan zal het CDA als vermoedelijke grootste partij de premier leveren, dhr Balkenende.
Met Wilders op Binnenlandse Zaken of Justitie
pi_78713670
quote:

[..]

Resistance is futile!
Eng mannetje.
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:13:57 #87
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78713676
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:10 schreef du_ke het volgende:

[..]

Daarom
pi_78713683
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Met Wilders op Binnenlandse Zaken of Justitie
Wilders op Justitie. Zou geweldige tv opleveren
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_78713684
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:12 schreef du_ke het volgende:

[..]

alles beter dan een linkse regering
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:15:23 #90
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78713740
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Misan het volgende:

[..]

Zo is het, ik wil een goede toekomst voor mijn kinderen, opzouten met de knuffelaars
  donderdag 4 maart 2010 @ 00:15:36 #91
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_78713755
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:04 schreef TheVotary het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook zoiets wordt uiteindelijk en dat dit best wel voor wat onderlinge wrijving kan gaan zorgen op de lange termijn lijkt me ook niet geheel onrealistisch. Zit denk ik nog wel wat oud zeer bij Wilders t.o.v. de VVD. En Balkenende en hij zijn ook niet bepaald vriendjes geweest in het verleden.
Als Wilders verstandig is dan gaat hij nu nog niet regeren. Hij weet ook wel dat welk kabinet er ook gaat komen die waarschijnlijk ook niet de 4 jaar vol gaat maken.

Wilders kan dan nog een jaartje of twee met 27 man in de oppositie gaan zitten en beoordelen of er tussen die 27 mensen wél mensen zitten die capabel genoeg zijn om mee te gaan regeren.

Wellicht is dat ook de reden dat Wilders de AOW leeftijd als enige breekpunt heeft genoemd. Hij weet dat het onmogelijk is om zowel het CDA als ook de VVD achter dit punt te krijgen. En heel slim... het is geen extreem standpunt wat met allochtonen te maken heeft. Slim om juist dat als enige breekpunt te noemen,

Kan hij na de verkiezingen mooi de underdog spelen ('ze' willen niet met mij regeren terwijl ik geen extreem standpunt heb ingenomen) en nog eventjes met volle bezetting in de oppositie zitten om na een jaar of twee nog harder terug te komen.

Mijn stem zal hij overigens nooit krijgen maar als ik hem was zou ik het ongeveer op bovenstaande manier doen. Tenzij hij 100% zeker weet dat hijj een hele hele hele goede kandidatenlijst heeft waarmee hij goed zou kunnen gaan regeren. Maar dat kan ik mij niet voorstellen.
pi_78713760
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:13 schreef ClearGreen het volgende:

[..]

Eng mannetje.
En waarom als ik vragen mag? Jij gaat liever nog meer geld in het kansloze putje dat subsidieverlening voor multicul en ontwikkelingshulp heet storten? In plaats van eerst te zorgen dat het eigen land goed op de rails staat?
pi_78713764
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Misan het volgende:

[..]

Ik kies liever voor vooruitgang dan nog een poging Balkenende
pi_78713778
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:41 schreef Misan het volgende:

[..]

Dan willen de burgers het blijkbaar
Democratie is a bitch
Poepverhaal. Als de PVV de grootste partij wordt, wil dat niet zeggen dat de de burgers dat willen. De PVV kan de grootste worden met 20% van alle stemmen, de overige 80% burgers willen de PVV dan nog steeds niet.
The original
pi_78713798
Ik ben het tot mijn verbazing geheel met du_ke eens
pi_78713892
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:16 schreef picodealion het volgende:
Ik ben het tot mijn verbazing geheel met du_ke eens
Zo hoort het.

En in mijn gemeente een prima uitslag waardoor ik zeker weet dat de PVV hier niet de grootste gaat worden in juni, dus ik kan rustig gaan slapen
pi_78713936
Hoe staat R'dam ervoor?
pi_78713985
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Klummie het volgende:

[..]

Zo is het, ik wil een goede toekomst voor mijn kinderen, opzouten met de knuffelaars
Jij bent een blanke autochtone Nederlander en behoort tot de hogere middenklasse (of rijker)? Voor elke andere groep is een rechts kabinet een garantie voor een kil, harteloos land en een moeilijke toekomst.
pi_78714032
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:21 schreef ClearGreen het volgende:

[..]

Jij bent een blanke autochtone Nederlander en behoort tot de hogere middenklasse (of rijker)? Voor elke andere groep is een rechts kabinet een garantie voor een kil, harteloos land en een moeilijke toekomst.
Nee het is verstandiger om voor de subsidieslurpers te stemmen die al je zuurverdiende geld het liefst naar eigen idee uitgeven aan de kanslozen in de wereld, hierbij de eigen welvaart en leefgemakken volledig de kop in te drukken.
pi_78714135
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:15 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Als Wilders verstandig is dan gaat hij nu nog niet regeren. Hij weet ook wel dat welk kabinet er ook gaat komen die waarschijnlijk ook niet de 4 jaar vol gaat maken.

Wilders kan dan nog een jaartje of twee met 27 man in de oppositie gaan zitten en beoordelen of er tussen die 27 mensen wél mensen zitten die capabel genoeg zijn om mee te gaan regeren.

Wellicht is dat ook de reden dat Wilders de AOW leeftijd als enige breekpunt heeft genoemd. Hij weet dat het onmogelijk is om zowel het CDA als ook de VVD achter dit punt te krijgen. En heel slim... het is geen extreem standpunt wat met allochtonen te maken heeft. Slim om juist dat als enige breekpunt te noemen,

Kan hij na de verkiezingen mooi de underdog spelen ('ze' willen niet met mij regeren terwijl ik geen extreem standpunt heb ingenomen) en nog eventjes met volle bezetting in de oppositie zitten om na een jaar of twee nog harder terug te komen.

Mijn stem zal hij overigens nooit krijgen maar als ik hem was zou ik het ongeveer op bovenstaande manier doen. Tenzij hij 100% zeker weet dat hijj een hele hele hele goede kandidatenlijst heeft waarmee hij goed zou kunnen gaan regeren. Maar dat kan ik mij niet voorstellen.
Inderdaad. Als Wilders slim is, blijft het bij heel hard roepen, maar niks klaar hoeven te spelen, net als de rest van de oppositie. Anders krijg je van die LPF-taferelen, daar word een mensch ook niet vrolijk van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')