abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78720973
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij zo steekt is de toon van Wilders. Gisteravond ook. Hij heeft flink gewonnen in Den Haag en Almere en het eerste wat hij scandeert is dat de PVV het ongelijk heeft bewezen van de linkse pers. Verder zegt hij helemaal niets te maken te willen hebben met andere fractievoorzitters. Zoveel boosheid is niet goed voor een politicus.
Ja wat dat betreft leek ie wel even op Agnes Kant, niet slim inderdaad.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78720982
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Dat zou nog steeds weinig verschil maken, daar is dan ook geen angst voor bij mij, je hebt altijd een meerderheid nodig voor wetswijzigingen etc. De gevestigde orde zal nooit akkoord gaan met de eisen van een sharia-partij, waardoor het de eeuwige oppositie zou worden. Wilders loopt dat 'risico' ook.
Dat maakt de angst voor een betreffende partij niet minder. Je ziet nu al mensen huilen dat er uberhaupt lokale moslimpartijen zijn (dat terwijl ze niet eens iets echt anders pleiten dan bijv. het CDA). Alleen de naam "moslimpartij" vinden sommigen al erg. Feit is dat je zelf dus al weet dat WIlders zijn punten niet waar kan gaan maken, waarom stem je er dan toch op?
Allah Al Watan Al Malik
pi_78721015
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Na 4 kabinetten Balkenende kunnen we het ons niet veroorloven een tweede LPF te hebben. En dat risico lopen we met PVV wel degelijk.
Hopelijk lopen die lui dan over naar de VVD en hebben we eindelijk een liberaal kabinet zonder gristenhonden en sociofascisten.

VVD-D66-GL (nu rond de 50 zetels, dan misschien net de 76)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:33:18 #279
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78721019
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vind je het vreemd dat mensen zo negatief aankijken tegen de PVV - en veel mensen er zelfs angstig voor zijn? Een groep mensen ziet een potentiele aantasting van de burgerrechter, hoe zou jij het vinden als een sharia-partij ineens de grootste zou worden van het land?
Maar waarom is er die angst dan? Wat wil de PVV dan wat zo verschrikkelijk bedreigend is voor hun leven? Gedraag je normaal, dan heb je nergens last van. Ga je over de schreef dan word je aangepakt ja, wat is daar mis mee?

Bovendien wordt de soep niet zo heet gegeten hè, maar ik vind dat al die naziroepers wel grappig eigenlijk, dan snap je er toch weinig van. Alsof beleid in een verkiezing bepaald wordt, zijn mensen nu nog steeds zo naïef?
pi_78721025
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef Re het volgende:
in redelijk zware economische tijden 500.000 ambtenaren op straat zetten... nee daar worden we beter van
idd en daarnaast wellicht na 9 juni een kamer vol met onervaren politieke talenten van de pvv daarmee gaan ze het land redden
pi_78721026
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat maakt de angst voor een betreffende partij niet minder. Je ziet nu al mensen huilen dat er uberhaupt lokale moslimpartijen zijn (dat terwijl ze niet eens iets echt anders pleiten dan bijv. het CDA). Alleen de naam "moslimpartij" vinden sommigen al erg. Feit is dat je zelf dus al weet dat WIlders zijn punten niet waar kan gaan maken, waarom stem je er dan toch op?
Welke partij maakt zijn standpunten wel waar dan
Mutantje, Mutantje, Mutantje toch. Je onderschat het volk. Dat weet dondersgoed dat politici veel beloven maar weinig nakomen.
pi_78721029
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Kom op, niet zo naief. Wilders moet wel haast een dictatuur verkrijgen om zijn plannen uberhaupt een kans van slagen te kunnen geven. Je wil toch niet zeggen dat je daar bang voor bent?
Ik ben niet specifiek bang daarvoor, ik ben bang op de effecten die dat heeft op de samenleving. Die zijn veel en veel gevaarlijker.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:33:40 #283
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78721033
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dan zou het toch logisch zijn dat ze een staakt-het-vuren houden? Een rechtsblok en een linksblok. Het linkse blok is er al.
Dat is niet logisch, je moet tenslotte proberen zoveel mogelijk stemmen van de andere kant af te pakken. Ik denk dat er veel moeite gestoken gaat worden in het proberen het CDA kleur te laten bekennen wat betreft Wilders. Binnen elke partij, zelfs het CDA en de VVD, is er een kern die niks van Wilders moet hebben, en waarschijnlijk gaat het erom draaien of die groep te behouden valt voor de partij. Binnen de VVD zie je al dat er een groep naar D66 is gegaan. Als dat wegtrekken uit het CDA/VVD voortzet kan het nog wel eens moeilijk worden voor een cda/vvd/pvv meerderheid. Maar kiezers op zeker het CDA zijn ook weerl heel honkvast, dus misschien zal het allemaal wel loslopen voor cda/vvd.

Ben benieuwd , worden interessante tijden in elk geval.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:34:01 #284
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78721047
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Jij verwacht 76 zetels voor Wilders?
Het is toch belachelijk op mensen te stemmen waarbij je bang moet zijn dat hij 76 zetels haalt.
Laffe huichelaar
pi_78721051
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:33 schreef Klummie het volgende:

[..]

Maar waarom is er die angst dan? Wat wil de PVV dan wat zo verschrikkelijk bedreigend is voor hun leven? Gedraag je normaal, dan heb je nergens last van. Ga je over de schreef dan word je aangepakt ja, wat is daar mis mee?

Bovendien wordt de soep niet zo heet gegeten hè, maar ik vind dat al die naziroepers wel grappig eigenlijk, dan snap je er toch weinig van. Alsof beleid in een verkiezing bepaald wordt, zijn mensen nu nog steeds zo naïef?
Ja maar, Wilders wil stiekem gewoon ALLE moslims het land uit zetten, hij is Hitler, je weet toch ! Je weet zelluf!
pi_78721061
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De punten m.b.t. islam kan hij niet waarmaken en dat is ook geen probleem, want dat zijn ook niet mijn punten. Daarom snap ik ook de angst over lokale moslimpartijen niet, omdat dat partijen zijn die vaak ook onder moslims niet veel aanhang vinden. Omdat het overgrote merendeel van de moslims op gevestigde partijen stemt.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:34:57 #287
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78721080
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hopelijk lopen die lui dan over naar de VVD en hebben we eindelijk een liberaal kabinet zonder gristenhonden en sociofascisten.

Hier kan ik me in vinden. Een derde paars zou ik ook geen ramp vinden. Misschien met GL erbij.
Laffe huichelaar
pi_78721103
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:33 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Welke partij maakt zijn standpunten wel waar dan
Mutantje, Mutantje, Mutantje toch. Je onderschat het volk. Dat weet dondersgoed dat politici veel beloven maar weinig nakomen.
Het verschil is dat andere partijen in ieder geval de mogelijkheid open hebben gehouden om compromissen te sluiten. De PVV-stemmers wordt een heel ander beeld voorgelegd. Wilders de Messias, Wilders die wel even Nederland schoon gaat vegen, Wilders die de moslims een les zal leren. Het gevaarlijke is dat als dit niet zal gaan lukken, de huidige ontevreden mensen - nog meer zichzelf gaan uitzonderen (dat hebben ze zichzelf aangedaan door te stemmen op de PVV) - je krijgt dan dus een spiraal naar beneden toe.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:35:39 #289
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78721107
quote:

[..]

gadver, het "je hebt toch niks te verbergen"-idee. Dat mensen die zich niet gedragen aangepakt worden, prima. Het is de manier waarop wilders dat wil. Dingen als "stadscommando's" zijn toch te zot voor woorden? Je kan van Nederland inderdaad een politiestaat maken a la Singapore, dan wordt het ongetwijfeld veiliger. Maar of je daar nou gelukkiger van wordt?
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:35:42 #290
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78721110
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja maar, Wilders wil stiekem gewoon ALLE moslims het land uit zetten, hij is Hitler, je weet toch ! Je weet zelluf!
Hij wil Nederland veroveren! OPEN JE OGEN!!!11!!1!!!
Laffe huichelaar
pi_78721119
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ben niet specifiek bang daarvoor, ik ben bang op de effecten die dat heeft op de samenleving. Die zijn veel en veel gevaarlijker.
Als we doorgaan op dezelfde voet zoals nu zijn de gevolgen veel erger. Daar kan je vergif op in nemen. Dan neemt de publieke onvrede nog meer toe. In dat opzich is een regering met de PVV wellicht een goed placebo om wat druk weg te nemen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:36:55 #292
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78721156
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:33 schreef El_Matador het volgende:
Dat lijkt me het beste kabinet. Maarja, dat zal wel een droom blijven. Hooguit is een meerderheid te halen samen met de PvdA, maar vier-partijen kabinetten zijn nou niet echt optimaal. Hoewel het in het verleden vaak is voorgekomen, dus wie weet kan het werken.
pi_78721166
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ja wat dat betreft leek ie wel even op Agnes Kant, niet slim inderdaad.
Heeft niets met slim te maken. Wilders is nou eenmaal zo. Het is gemeen en vooral gefrustreerd mannetje.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:37:57 #294
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78721195
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hij wil Nederland veroveren! OPEN JE OGEN!!!11!!1!!!
nou ja, hij heeft al eens gezegd dat alleen denken over bepaalde aspecten van de islam reden genoeg is voor uitzetting
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_78721213
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het verschil is dat andere partijen in ieder geval de mogelijkheid open hebben gehouden om compromissen te sluiten. De PVV-stemmers wordt een heel ander beeld voorgelegd. Wilders de Messias, Wilders die wel even Nederland schoon gaat vegen, Wilders die de moslims een les zal leren. Het gevaarlijke is dat als dit niet zal gaan lukken, de huidige ontevreden mensen - nog meer zichzelf gaan uitzonderen (dat hebben ze zichzelf aangedaan door te stemmen op de PVV) - je krijgt dan dus een spiraal naar beneden toe.
Wilders heeft ook aangegeven compromissen te willen en kunnen sluiten, wat dat betreft is het net zo`n draaikont als Wouter en Agnes en al die anderen.
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:38:53 #296
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_78721229
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef Re het volgende:

[..]

nou ja, hij heeft al eens gezegd dat alleen denken over bepaalde aspecten van de islam reden genoeg is voor uitzetting
De suggestie van een kopvoddentax vind ik genoeg om geen Wilders te stemmen.
Laffe huichelaar
pi_78721234
quote:

[..]

Het feit dat er een partij is die hun burgerrechten wil decimeren - en daarbij ook nog de potentieel grootste partij wordt van Nederland. Dát zorgt voor angst. Wat bedreigend is voor hun leven, de Koran verbieden, Hoofddoekjes verbieden, feitelijk komt het er op neer dat de gehele vrijheid van godsdienstuiting voor moslims in de pan wordt gehakt - als het aan de PVV ligt.

Dat het hem niet gaat lukken, neemt niet weg dat er een groot deel van de Nederlandse bevolking dit soort zaken steunt door een stem aan hem te geven. ZIjn hele partij draait om de Islam, zonder de Islam was de PVV gebakken lucht.
Allah Al Watan Al Malik
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 maart 2010 @ 10:39:42 #298
862 Arcee
Look closer
pi_78721248
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:38 schreef timmmmm het volgende:
De suggestie van een kopvoddentax vind ik genoeg om geen Wilders te stemmen.
Bijvoorbeeld ja.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78721252
Dus moet je je afvragen, WAAROM heerst die gedachte bij zoveel Nederlanders
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 4 maart 2010 @ 10:39:55 #300
862 Arcee
Look closer
pi_78721257
Vol.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')