Het is blijkbaar ook heel leuk om te kankeren op moslims, en daarom stemmen mensen op Wilders. Oh en mensen stemmen op Wilders omdat het doodsbange, zielige mensen zijn die overal enge moslims zien en trappen in de, toegegeven, zeer effectieve populistische nonsens van Wilders. Wat ze niet willen zien is dat Wilders zijn programma 1) onbetaalbaar en 2) onuitvoerbaar is. Maar mensen focussen zich liever op die hoofddoekjes die oh zo bedreigend zijn (quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:16 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Leg me vooral meer woorden in de mond
Dat was niet een eenmalig optreden, en zo zijn er wel meer debielen die zich zo openlijk uiten. Ook in moskeediensten gaan ze zo tekeer, en een geestelijk leider zal trouwer gevolgd worden dan een politicus. Dat je het niet direct ZIET betekent niet dat het er niet is.
Maar men vergeet 1 ding, en dat is eigenlijk de kern van dit al.
WAAROM stemmen zoveel mensen op Wilders. De motivatie is erg belangrijk, want daarin zit de kern van de problemen die Nederland ervaart. Maar nee, het is leuker om te kankeren op moslimfoob Wilders.
Ik vind het nogal een dure kans die nog slechter kan uitpakken dan dat het al is en daarom zullen ze nooit mijn stem krijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik geef de PVV een kans, is het niets weten we dat ook weer
Doe je het weer, mij woorden in de mond leggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is blijkbaar ook heel leuk om te kankeren op moslims, en daarom stemmen mensen op Wilders. Oh en mensen stemmen op Wilders omdat het doodsbange, zielige mensen zijn die overal enge moslims zien en trappen in de, toegegeven, zeer effectieve populistische nonsens van Wilders. Wat ze niet willen zien is dat Wilders zijn programma 1) onbetaalbaar en 2) onuitvoerbaar is. Maar mensen focussen zich liever op die hoofddoekjes die oh zo bedreigend zijn ().
De meeste stemmers op Wilders hebben nooit last van moslims, of van rondhangende jongeren. Woon je in Slotervaart kan ik zoiets nog begrijpen. Maar mensen die in Volendam of Zuid-limburg wonen en dat nog als reden hebben, kom de fuck op zeg.Mensen zijn bange, ruggegraatloze wezens geworden die te laf zijn om te leven en overal gevaren zien die andere mensen voor ze moeten oplossen. En Wilders biedt ze in hun ogen die bescherming.
SP is de helft van zijn zetels kwijt omdat die mensen niet meer stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders heeft heel veel zetels te danken aan de pvda en sp. Waar zijn anders al die sp'ers heen gevlucht?
Kom op, slechter als de SP kan het nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:23 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een dure kans die nog slechter kan uitpakken dan dat het al is en daarom zullen ze nooit mijn stem krijgen
PvdA mensen zijn denk ik grotendeels naar D66/Groen-lInks gegaan, die zijn beide veel gestegen. SP zou best deels naar Wilders kunnen zijn gegaan, dat is behoorlijk dezelfde groep. En een groot deel is ook niet gaan stemmen. Vermoedelijk (wat ik nergens op kan staven) is het deel dat niet gaat stemmen eerder het electoraat van de SP dan dat van D66.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders heeft heel veel zetels te danken aan de pvda en sp. Waar zijn anders al die sp'ers heen gevlucht?
En het cda/vvd wil het liefst of rechts regeren. Ze zeggen dat het heel onwaarschijnlijk is om te gaan regeren maar ondertussen...LPF sloten ze ook impliciet uit, en toch is het er van gekomen. Ook oud vvd'er hans wichels denkt/hoopt op een pvv vvd cda coalitie.
Mensen die zulke one-liners plaatsen ontbreekt het aan hersencellen die gaan over het empathisch vermogenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef GoodGawd het volgende:
Mensen die PVV stemmen hebben problemen metzichzelf.
Wilders wil hardere aanpak, ook voor autochtonen. Jeugdoverlast is van alle tijd. Dus ook dat moet je aanpakken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het is blijkbaar ook heel leuk om te kankeren op moslims, en daarom stemmen mensen op Wilders. Oh en mensen stemmen op Wilders omdat het doodsbange, zielige mensen zijn die overal enge moslims zien en trappen in de, toegegeven, zeer effectieve populistische nonsens van Wilders. Wat ze niet willen zien is dat Wilders zijn programma 1) onbetaalbaar en 2) onuitvoerbaar is. Maar mensen focussen zich liever op die hoofddoekjes die oh zo bedreigend zijn ().
De meeste stemmers op Wilders hebben nooit last van moslims, of van rondhangende jongeren. Woon je in Slotervaart kan ik zoiets nog begrijpen. Maar mensen die in Volendam of Zuid-limburg wonen en dat nog als reden hebben, kom de fuck op zeg.Mensen zijn bange, ruggegraatloze wezens geworden die te laf zijn om te leven en overal gevaren zien die andere mensen voor ze moeten oplossen. En Wilders biedt ze in hun ogen die bescherming.
Huh? Ik snap je reactie niet en wat doet de SP opeens in dit topic?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, slechter als de SP kan het niet
CDA blfijt toch wel de grootste, zodat Balkie premier wordt en Wilders vice-premier en een ministerspost krijgt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
PvdA mensen zijn denk ik grotendeels naar D66/Groen-lInks gegaan, die zijn beide veel gestegen. SP zou best deels naar Wilders kunnen zijn gegaan, dat is behoorlijk dezelfde groep. En een groot deel is ook niet gaan stemmen. Vermoedelijk (wat ik nergens op kan staven) is het deel dat niet gaat stemmen eerder het electoraat van de SP dan dat van D66.
En ja, ik denk ook dat CDA/VVD wel met Wilders willen regeren. Daarom denk ik niet dat, zoals je zei, D66 door de VVD/CDA kan worden leeggezogen. Dat is teveel een stem voor Wilders, en D66 zou juist de mensen moeten hebben getrokken die tegen Wilders zijn.
Ik ben iig blij dat de PVV nooit oneliners gebruikt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Mensen die zulke one-liners plaatsen ontbreekt het aan hersencellen die gaan over het empathisch vermogen
Dan zou het toch logisch zijn dat ze een staakt-het-vuren houden? Een rechtsblok en een linksblok. Het linkse blok is er al.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
PvdA mensen zijn denk ik grotendeels naar D66/Groen-lInks gegaan, die zijn beide veel gestegen. SP zou best deels naar Wilders kunnen zijn gegaan, dat is behoorlijk dezelfde groep. En een groot deel is ook niet gaan stemmen. Vermoedelijk (wat ik nergens op kan staven) is het deel dat niet gaat stemmen eerder het electoraat van de SP dan dat van D66.
En ja, ik denk ook dat CDA/VVD wel met Wilders willen regeren. Daarom denk ik niet dat, zoals je zei, D66 door de VVD/CDA kan worden leeggezogen. Dat is teveel een stem voor Wilders, en D66 zou juist de mensen moeten hebben getrokken die tegen Wilders zijn.
Na 4 kabinetten Balkenende kunnen we het ons niet veroorloven een tweede LPF te hebben. En dat risico lopen we met PVV wel degelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik geef de PVV een kans, is het niets weten we dat ook weer
Vind je het vreemd dat mensen zo negatief aankijken tegen de PVV - en veel mensen er zelfs angstig voor zijn? Een groep mensen ziet een potentiele aantasting van de burgerrechter, hoe zou jij het vinden als een sharia-partij ineens de grootste zou worden van het land?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Mensen die zulke one-liners plaatsen ontbreekt het aan hersencellen die gaan over het empathisch vermogen
Maar er is helemaal niet zo heel veel jeugdoverlast. Er is een harde kern van enkele duizenden jongeren verspreidt over het land die problemen geeft, die veelal bekend is bij de politie. Die hard aanpakken, prima, daar kan ik zelfs als groenlinks stemmende hippie nog inkomen. Maar ik zie niks in de draconische maatregelen die Wilders voorstaat en de gehele bevolking treffen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders wil hardere aanpak, ook voor autochtonen. Jeugdoverlast is van alle tijd. Dus ook dat moet je aanpakken.
Die zit dan ook niet in het kabinet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kom op, slechter als de SP kan het niet
Kom op, niet zo naief. Wilders moet wel haast een dictatuur verkrijgen om zijn plannen uberhaupt een kans van slagen te kunnen geven. Je wil toch niet zeggen dat je daar bang voor bent?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je het vreemd dat mensen zo negatief aankijken tegen de PVV - en veel mensen er zelfs angstig voor zijn? Een groep mensen ziet een potentiele aantasting van de burgerrechter, hoe zou jij het vinden als een sharia-partij ineens de grootste zou worden van het land?
Is dit die rondreizende kleine groep overlastgevers die het verpest voor de rest? Die zijn toch op toernee?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:29 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar er is helemaal niet zo heel veel jeugdoverlast. Er is een harde kern van enkele duizenden jongeren verspreidt over het land die problemen geeft, die veelal bekend is bij de politie. Die hard aanpakken, prima, daar kan ik zelfs als groenlinks stemmende hippie nog inkomen. Maar ik zie niks in de draconische maatregelen die Wilders voorstaat en de gehele bevolking treffen.
Wat een onzinquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef GoodGawd het volgende:
Mensen die PVV stemmen hebben problemen metzichzelf.
Dat zou nog steeds weinig verschil maken, daar is dan ook geen angst voor bij mij, je hebt altijd een meerderheid nodig voor wetswijzigingen etc. De gevestigde orde zal nooit akkoord gaan met de eisen van een sharia-partij, waardoor het de eeuwige oppositie zou worden. Wilders loopt dat 'risico' ook.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je het vreemd dat mensen zo negatief aankijken tegen de PVV - en veel mensen er zelfs angstig voor zijn? Een groep mensen ziet een potentiele aantasting van de burgerrechter, hoe zou jij het vinden als een sharia-partij ineens de grootste zou worden van het land?
Het risico is aanwezig. Daar ben ik inderdaad bang voor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kom op, niet zo naief. Wilders moet wel haast een dictatuur verkrijgen om zijn plannen uberhaupt een kans van slagen te kunnen geven. Je wil toch niet zeggen dat je daar bang voor bent?
Jij verwacht 76 zetels voor Wilders?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het risico is aanwezig. Daar ben ik inderdaad bang voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |