samentrekking van vezels van de spierenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef PhysicsRules het volgende:
of is dat een tekort aan voedingsstoffen
+1 mr (kan ik naar voetbal gaan kijkenquote:
ScottTracy +1quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Woody Allen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:44 schreef mr_anonimous het volgende:
Richard Gere?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Dylan McDermott?
dat is het symptoom, maar wat is daarvan de oorzaak?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
samentrekking van vezels van de spieren
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
George Clooney?
Jep.... Kathryn Bigelow heet ze....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:09 schreef ScottTracy het volgende:
Iets tussen James Cameron en de regisseur van The Hurt Locker (geen idee wie)?
Yep jarenlang samen geweest idd. Maar na 1 jaar huwelijk gescheiden. Ik denk dat Kathryn meer kans maakt dan James op de Award.quote:
Kan 't niet beoordelen, heb alleen Avatar gezien. Indrukwekkend spektakel, maar niet de Oscar voor beste film waardig denk ik...quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:16 schreef mr_anonimous het volgende:
Yep jarenlang samen geweest idd. Maar na 1 jaar huwelijk gescheiden. Ik denk dat Kathryn meer kans maakt dan James op de Award.
The Hurt Locker is een aanrader. Dik 2 uur zit je in spanning.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Kan 't niet beoordelen, heb alleen Avatar gezien. Indrukwekkend spektakel, maar niet de Oscar voor beste film waardig denk ik...
Zal 'em zeker eens gaan bekijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Hurt Locker is een aanrader. Dik 2 uur zit je in spanning.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:22 schreef mr_anonimous het volgende:
Zeeuwse Peter!
Ik denk niet dat de gezichten veel helpen, iedereen weet wie je bedoelde maar we kennen de namen van de acteurs nietquote:
we zijn al verder....quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:45 schreef nightcowboy het volgende:
John Buisman...die andere weet ik niet.
Yep hij speelde de broers Buis.quote:
Ofyles +1quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Alec Baldwin?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Alec en zingen... willen we dat horen mensen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Kelsey Grammer?
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef PhysicsRules het volgende:
Roozendaal???
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:13 schreef tomtomaat het volgende:
of het nederlands elftal
+1quote:
quote:
+1 Markquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:30 schreef banaantjeEE het volgende:
Kaa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:59 schreef Bart het volgende:
Omdat het schijtkoffie is.
Letterlijk dan. Een of ander beest poept het uit ofzo.
Heb het er gisteren nog met iemand over gehad.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:01 schreef Bart het volgende:
Wat is de voornaamste toepassing van Tetrahydrothiofeen?
Oh ja? En gebruik jij het dagelijks?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb het er gisteren nog met iemand over gehad.
We kwamen er niet op.quote:
Dat zou je niet willenquote:
Nou ja, je gebruikt het dagelijks... En het stinktquote:
Iets dat men in het water doet om het te reinigen? Zoals chloor dus, of misschien als vervanging van?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
Het wordt trouwens verdund voordat je het 'gebruikt'.
Je gebruikt het zonder het te weten, omdat datgene waarmee je het verdunt eigenlijk is wat je gebruikt...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef banaantjeEE het volgende:
Iets dat je dagelijks gebruikt en het stinkt...
Nee, het wordt niet verdund met water.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Iets dat men in het water doet om het te reinigen? Zoals chloor dus, of misschien als vervanging van?
Een magnetron ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Bart het volgende:
Nee, het is niet voor inwendig gebruik. Maar je gebruikt het wel bij de bereiding van voedsel.
Koken? Gas?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Bart het volgende:
Nee, het is niet voor inwendig gebruik. Maar je gebruikt het wel bij de bereiding van voedsel.
Je hoeft het niet dagelijks bij de bereiding van voedsel te gebruiken, het heeft meer toepassingen. Het wordt overigens wel sterk verdund, minder dan 1 druppel op een kubieke meter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een magnetron ?
Dat is het enige dat ik dagelijks gebruik.
Dat zeg ik, gasquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft het niet dagelijks bij de bereiding van voedsel te gebruiken, het heeft meer toepassingen. Het wordt overigens wel sterk verdund, minder dan 1 druppel op een kubieke meter.
Je hebt een houtkachel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik gebruik helemaal geen gas...wat een kut tip
Inderdaad, het is de geurstof die wordt toegevoegd aan aardgas om ervoor te zorgen dat je het ruikt en dus gewaarschuwd wordt voor vrije gasuitstroomquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef De_Hertog het volgende:
En omndat het stinkt zal het wel dat spul zijn dat ze in het gas doen om te zorgen dat je het ruikt
Geen warm water en CV?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik gebruik helemaal geen gas...wat een kut tip
elektriciteit kerel, wtf zoals elk nieuw huis.quote:
Ik zei 'kachel', niet 'fornuis'. Ik kook ook elektrisch maar ik gebruik dagelijks aardgas voor verwarming en warm water. Dat jij daar een houtkachel voor hebt, tsjaquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
elektriciteit kerel, wtf zoals elk nieuw huis.
koken op elektriciteit...
En je warm water?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
Elektrische verwarmingen.
Van de indianen die door zouden wonen?quote:
Uit India ?quote:
Als antwoord is dat wel een beetje weinig, dan wil ik op z'n minst horen welke rivierquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:52 schreef banaantjeEE het volgende:
afgeleid uit de naam van een rivier?
Nee, dat was andersom. Die heten Indianen omdat Columbus dacht dat hij in India wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Van de indianen die door zouden wonen?
Als je dat weet, waarom zeg je dat dan niet meteen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:57 schreef banaantjeEE het volgende:
indus
Ja die noemde de amerikanen indianen omdat ie dacht dat ie in india was, maar misschien was india wel weer vernoemd naar de indianen in indiaquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dat was andersom. Die heten Indianen omdat Columbus dacht dat hij in India was
Ik vind het maar vaag, je weet blijkbaar dat het van de indus afkomt maar toch zeg je 'vernoemd naar een rivier' ipv 'vernoemd naar de indus'? Waarom zou je expres een minder volledig antwoord geven?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:01 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik dacht dat mijn antwoord al voldoende was;
Herlees wat ik schreef.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:04 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind het maar vaag, je weet blijkbaar dat het van de indus afkomt maar toch zeg je 'vernoemd naar een rivier' ipv 'vernoemd naar de indus'? Waarom zou je expres een minder volledig antwoord geven?
+1 tongquote:
Dat doe ik, maar ik begrijp niet waarom je minder volledig zou willen zijn als je het hele antwoord weet. Goed, je dacht dat 'een rivier' ook al voldoende zou zijn, maar het is altijd beter om te volledig te zijn in je antwoord. Het had geen extra moeite/tijd gekost om 'vernoemd naar de indus' te typen dus ik zie niet in waarom je zou denken 'nou, ik weet dat het de indus is, maar een rivier zal ook wel voldoende zijn dus schrijf ik dat maar op'.quote:
Kerel, stop nu eens om altijd met mij in discussie te gaan.Ik word het zo beu...en het wordt afgezaagd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat doe ik, maar ik begrijp niet waarom je minder volledig zou willen zijn als je het hele antwoord weet. Goed, je dacht dat 'een rivier' ook al voldoende zou zijn, maar het is altijd beter om te volledig te zijn in je antwoord. Het had geen extra moeite/tijd gekost om 'vernoemd naar de indus' te typen dus ik zie niet in waarom je zou denken 'nou, ik weet dat het de indus is, maar een rivier zal ook wel voldoende zijn dus schrijf ik dat maar op'.
Dat is geen antwoord.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:18 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Kerel, stop nu eens om altijd met mij in discussie te gaan.Ik word het zo beu...en het wordt afgezaagd.
Palmpasen is een zondag, maar het laatste avondmaal wordt inderdaad herdacht op de donderdag die ik zoek. Nu alleen nog een naamquote:
Antwoord waarop? Denk je dat ik jouw gelul nog lees?quote:
Ja, Goede Vrijdag wordt inderdaad op een donderdag gevierd. Of was dat nou op een vrijdag?quote:
Witte donderdag dusquote:
Als je het weet, waarom zei je het dan niet meteen? Dit vind ik zeer vaag hoor!quote:
Eerst zelf antwoord geven voor ik jouw vragen ga beantwoorden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Als je het weet, waarom zei je het dan niet meteen? Dit vind ik zeer vaag hoor!
Slaat nergens op.quote:
Inderdaad. Sas van Gent heet die plaats in Zeeuws-Vlaanderen, nooit van gehoord?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Bart het volgende:
Sas?
Mwa, zegt me wel iets in de verte, die plaatsnaam, maar kon het niet zo aan de vraag relateren. Brits legeronderdeel wel natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad. Sas van Gent heet die plaats in Zeeuws-Vlaanderen, nooit van gehoord?
Ja, daarom had ik de afkortingenlijst uit de oorspronkelijke vraag gehoudenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Mwa, zegt me wel iets in de verte, die plaatsnaam, maar kon het niet zo aan de vraag relateren. Brits legeronderdeel wel natuurlijk
Iets meer details zijn wel nodig voor een puntjequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:32 schreef De_Hertog het volgende:
Een rang binnen het leger, maar je wil vast meer informatie
Het is op een boot, dus het zal wel bij de marine zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Iets meer details zijn wel nodig voor een puntje
Soort rang, welk legeronderdeel enzo...
Rang bij de marine, ik keur hem goed. Officieel is het een vlagofficier, een admiraalsrang in het buitenland (rear admiral om precies te zijn).quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is op een boot, dus het zal wel bij de marine zijnVerder geen idee dus ik wens de volgende kandidaat meer succes
Oh ok, dat had ik niet verwachtquote:
Stand #1905quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef Yankee het volgende:
andre kuipers
Jazeker!quote:
Inderdaad, het is dus niet Yuri Mulderquote:
Klopt Yankee +1quote:
Stand #1905quote:
Of Niederrhein, maar bij Ryanair dus Dusseldorfquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:12 schreef tomtomaat het volgende:
Weeze
Dat Dusseldorf slaat inderdaad nergens op. Volgens mij is het van Weeze naar Dusseldorf een kilometer of 70.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Of Niederrhein, maar bij Ryanair dus Dusseldorf
Ryanair doet dat wel vaker. M'n zusje wilde een keer vanaf 'Brussel-Zuid' vertrekken. M'n vader vond dat wel handig en wilde haar wel even wegbrengen. Tot ik uitlegde dat je dan naar Charleroi moet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:26 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Dat Dusseldorf slaat inderdaad nergens op. Volgens mij is het van Weeze naar Dusseldorf een kilometer of 70.
+1quote:
Sorry ik was een uurtje weg en klikte op de vraag die nog op de oude pagina stond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef De_Hertog het volgende:
Is iedereen of weg of weet echt niemand het? Is ook in Zembla geweest om Char tegen te spreken.
tong, ik weet niet of je antwoord gaf of gewoon reageerde maar ik had net een nieuwe vraag gesteld..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie kan jou ooit iets weigeren?quote:
Yes! Pinkpopquote:
Je zat wel dicht in de buurtquote:
Ja maar niet dicht genoeg....quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je zat wel dicht in de buurtHij lijkt er veel op ^^
Weet ik nog niet, 140 euro is best veel voor zo'n matig programma ..quote:
Ik weet niet eens wie er komen.... Ik ben niet zo van de popfestivals.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:47 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, 140 euro is best veel voor zo'n matig programma ..
De enige die ik zou willen zien:quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er komen.... Ik ben niet zo van de popfestivals.....
Verdraaid er zitten namen tussen die ik ken!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
De enige die ik zou willen zien:
Rammstein, paolo Nutini, Pink, wolfmother, greenday, mika, editors, john mayer, destine en kate nash... En die zijn verspreid over 3 dagen. Dat is niet zo heel veel
Hehehehequote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Verdraaid er zitten namen tussen die ik ken!
Nah, als je die allemaal heeel graag wil zien is 't toch wel aardig. Voor mij zit er dit jaar nog minder tussen dus ik sla een jaartje overquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:49 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
De enige die ik zou willen zien:
Rammstein, paolo Nutini, Pink, wolfmother, greenday, mika, editors, john mayer, destine en kate nash... En die zijn verspreid over 3 dagen. Dat is niet zo heel veel
* Ofyles2 vindt het iets te gezellig worden en eist een nieuwe vraag...quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie er komen.... Ik ben niet zo van de popfestivals.....
Edit: straks krijgen we weer op ons kop......![]()
Ja daar was ik al bang voor.....quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 vindt het iets te gezellig worden en eist een nieuwe vraag...![]()
Ik had al veel eerder willen ingrijpen, maar Tinypic werkt niet mee. en follow mij ook op twitterquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 vindt het iets te gezellig worden en eist een nieuwe vraag...![]()
Kom je dan bij mij kijken hoe Jill een Duitse dame gaat slopen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:51 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
HeheheheMaar ik betaal dus voor 10 van de 29 bands 140 euro...
Klopt. Dan was er nog 1 die bij Utrecht speelde en ondanks een dwarsleasie toch weer kan lopen en in een gehandicapte team kan voetballen en 1 die bij Telstar speelde en toch nog een comeback heeft kunnen maken als prof.quote:
Die andere twee weet ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt. Dan was er nog 1 die bij Utrecht speelde en ondanks een dwarsleasie toch weer kan lopen en in een gehandicapte team kan voetballen en 1 die bij Telstar speelde en toch nog een comeback heeft kunnen maken als prof.
nightcowboy +1quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef nightcowboy het volgende:
James Randi
slaveloos +1]quote:
quote:Voor de Lijst Pim Fortuyn (LPF) was hij in het kabinet-Balkenende I minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie. Vervolgens zat hij voor de LPF in de Tweede Kamer der Staten-Generaal, tot hij zich op 22 juni 2005 afsplitste en als onafhankelijk Kamerlid verder ging. Aan de Tweede Kamerverkiezingen 2006 nam hij deel met de door hem zelf opgerichte Partij voor Nederland.
inderdaad! Hilbrand Nawijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |