Een magnetron ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Bart het volgende:
Nee, het is niet voor inwendig gebruik. Maar je gebruikt het wel bij de bereiding van voedsel.
Koken? Gas?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Bart het volgende:
Nee, het is niet voor inwendig gebruik. Maar je gebruikt het wel bij de bereiding van voedsel.
Je hoeft het niet dagelijks bij de bereiding van voedsel te gebruiken, het heeft meer toepassingen. Het wordt overigens wel sterk verdund, minder dan 1 druppel op een kubieke meter.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een magnetron ?
Dat is het enige dat ik dagelijks gebruik.
Dat zeg ik, gasquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hoeft het niet dagelijks bij de bereiding van voedsel te gebruiken, het heeft meer toepassingen. Het wordt overigens wel sterk verdund, minder dan 1 druppel op een kubieke meter.
Je hebt een houtkachel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik gebruik helemaal geen gas...wat een kut tip
Inderdaad, het is de geurstof die wordt toegevoegd aan aardgas om ervoor te zorgen dat je het ruikt en dus gewaarschuwd wordt voor vrije gasuitstroomquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef De_Hertog het volgende:
En omndat het stinkt zal het wel dat spul zijn dat ze in het gas doen om te zorgen dat je het ruikt
Geen warm water en CV?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik gebruik helemaal geen gas...wat een kut tip
elektriciteit kerel, wtf zoals elk nieuw huis.quote:
Ik zei 'kachel', niet 'fornuis'. Ik kook ook elektrisch maar ik gebruik dagelijks aardgas voor verwarming en warm water. Dat jij daar een houtkachel voor hebt, tsjaquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
elektriciteit kerel, wtf zoals elk nieuw huis.
koken op elektriciteit...
En je warm water?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:50 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
Elektrische verwarmingen.
Van de indianen die door zouden wonen?quote:
Uit India ?quote:
Als antwoord is dat wel een beetje weinig, dan wil ik op z'n minst horen welke rivierquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:52 schreef banaantjeEE het volgende:
afgeleid uit de naam van een rivier?
Nee, dat was andersom. Die heten Indianen omdat Columbus dacht dat hij in India wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef Bart het volgende:
[..]
Van de indianen die door zouden wonen?
Als je dat weet, waarom zeg je dat dan niet meteen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:57 schreef banaantjeEE het volgende:
indus
Ja die noemde de amerikanen indianen omdat ie dacht dat ie in india was, maar misschien was india wel weer vernoemd naar de indianen in indiaquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:58 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, dat was andersom. Die heten Indianen omdat Columbus dacht dat hij in India was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |