Heeft-i zeker van Wikipedia.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:37 schreef Reya het volgende:
Een eerstejaars die 'vicieuze cirkel' vertaalt als 'vicious circle'. Ik ben intens verdrietig.
Dat is er vast wel uit te slaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:37 schreef Reya het volgende:
Een eerstejaars die 'vicieuze cirkel' vertaalt als 'vicious circle'. Ik ben intens verdrietig.
Dat heb ik nou met ontroosbaarheid.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe overvalt mij een verlangen naar ontroostbaarheid.
De marginalisering is onomkeerbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft er hier nog iemand D'66 gestemd?
Met vrouwenslaan en dierenbescherming in zijn portefeuille?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef Reya het volgende:
Dion Graus als minister-president lijkt me wel een plezierig idee.
Dhimminister-presidentquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef Reya het volgende:
Wat een vreemde vraag om jezelf zo even 'gekscherend' te stellen.quote:En natuurlijk kun je je gekscherend afvragen of het de laatste keer is voor de koningin... Zou ze er volgende keer nog bij zijn bij Soichi, of zou Willem Alexander daar dan alleen staan.
Dit bananenverhaal?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.weet-magazine.nl/home/dit_nummer_in_weet.magazine
Hahahahaha, ze hebben zelfs het onzinnige bananenverhaal er in staan.![]()
![]()
Ja, ze doen hier voor het eerst sinds 8 jaar weer mee en hebben wel een aantal frisse ideeën.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft er hier nog iemand D'66 gestemd?
Jij woont in zo'n leuke controversieel verklaarde gemeente?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef Montov het volgende:
Ik stem niet. Uit principe. November, dan pas ga ik stemmen.
Of Wilders die namens het kabinet moet spreken. Crisis bij de eerste speech.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef Reya het volgende:
Fusieliserende gemeente.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Jij woont in zo'n leuke controversieel verklaarde gemeente?
Ja, blader maar dood die digitale versie.quote:
Je verwart raki met sambuca.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Na 1 glas krijg je je bek toch niet meer van elkaar van zoetheid?![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Jij kunt je duidelijk helemaal niet inleven in andere culturen. Proficiat.
Als je niet stemt mot je je bek houwe ouwe!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Monidique het volgende:
Héérlijk. Gemeenteraadsverkiezingen. Geen uitslagen. Niets te melden. Urenlang lullen over niet-bestaande zetels in het nationale parlement. Uw belastinggeld nuttig besteed.
Het is HOUE!, racist. En ik heb een goed excuus waarom ik niet gestemd heb.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als je niet stemt mot je je bek houwe ouwe!
Briljante cd!quote:
Gekocht.quote:
Noem eens één.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is HOUE!, racist. En ik heb een goed excuus waarom ik niet gestemd heb.
Niks racist, realist. Culturen die de kalashnikov tot modeaccessoire maken én cultureel erfgoed verheffen zijn gewoon minderwaardig!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is HOUE!, racist. En ik heb een goed excuus waarom ik niet gestemd heb.
Je staat zeker nog bij oma ingeschreven om een studiebeurs voor uitwonenden te ontvangen voor een studie waar je nooit aan begonnen bent?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het kan mij de ballen schelen wat er gebeurt in de gemeente waarin ik mag stemmen.
Ze kunnen net zo goed voor elke gemeente een bingo houden om de gemeenteraad vast te stellen. Past wellicht meer bij de gristelijke traditie ook.quote:
Ze maakt geen punt, maar raffelt haar ingestuurde lijntjes gefrustreerd af.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:33 schreef Monidique het volgende:
Agnes Kant kreeg van de NOS de gelegenheid nog wat zetels bij de SP af te snoepen. Het heeft me nooit geboeid, maar de afgelopen tijd is mij duidelijk geworden dat Kant niet erg goed is.
En is daar niet bepaald kundig in.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze maakt geen punt, maar raffelt haar ingestuurde lijntjes gefrustreerd af.
It takes four to tango.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Halsema, Rutte en Pechtold kunnen het in de wandelgangen goed met elkaar vinden. Misschien moeten ze het eens samen proberen.
Als een aangereden puppie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Reya het volgende:
Pechtold is sowieso lichtelijk treurigmakend.
Rutte moet dan wel Teeven en consorten richting Wilders trappen. Alhoewel, Teeven die er doorheen banjert als minister van Justitie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Halsema, Rutte en Pechtold kunnen het in de wandelgangen goed met elkaar vinden. Misschien moeten ze het eens samen proberen.
Ik vind hem echt geweldig. Bekwaam. Specifiek. En nog een bedrijfseconoom ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Marco Pastoors trouwens een van de meest zure, nare tokkie-politici die er is. Zijn. Hij is erg vuil en naar. Meer negatieve woorden heb ik niet.
Ja die gozer is echt compleet verzuurd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Marco Pastoors trouwens een van de meest zure, nare tokkie-politici die er is. Zijn. Hij is erg vuil en naar. Meer negatieve woorden heb ik niet.
ik vind hem wel meevallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nooit zo gesnapt wat er nou zo geweldig is aan Pechtold.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Reya het volgende:
Pechtold is sowieso lichtelijk treurigmakend.
Yuppen stemmen vooral waar veel andere yuppen ook stemmen. In Enschede zie je dat alle locaties al geteld zijn, behalve de klassieke verzamelplekken van de yuppen; tussentijdse tellingen zijn dan ook onzuiver.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:02 schreef Nautilus. het volgende:
Ik verwacht nog wel een flinke stijging voor de VVD. Yuppen stemmen laat.
Als een Marokkaan met een gestolen brommer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef Sjaakz het volgende:
Wat is hij toch blij met zijn touchscreen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |