It takes four to tango.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Halsema, Rutte en Pechtold kunnen het in de wandelgangen goed met elkaar vinden. Misschien moeten ze het eens samen proberen.
Als een aangereden puppie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Reya het volgende:
Pechtold is sowieso lichtelijk treurigmakend.
Rutte moet dan wel Teeven en consorten richting Wilders trappen. Alhoewel, Teeven die er doorheen banjert als minister van Justitie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Halsema, Rutte en Pechtold kunnen het in de wandelgangen goed met elkaar vinden. Misschien moeten ze het eens samen proberen.
Ik vind hem echt geweldig. Bekwaam. Specifiek. En nog een bedrijfseconoom ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Marco Pastoors trouwens een van de meest zure, nare tokkie-politici die er is. Zijn. Hij is erg vuil en naar. Meer negatieve woorden heb ik niet.
Ja die gozer is echt compleet verzuurd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ik vind Marco Pastoors trouwens een van de meest zure, nare tokkie-politici die er is. Zijn. Hij is erg vuil en naar. Meer negatieve woorden heb ik niet.
ik vind hem wel meevallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef Monidique het volgende:
Ik heb eigenlijk ook nooit zo gesnapt wat er nou zo geweldig is aan Pechtold.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:49 schreef Reya het volgende:
Pechtold is sowieso lichtelijk treurigmakend.
Yuppen stemmen vooral waar veel andere yuppen ook stemmen. In Enschede zie je dat alle locaties al geteld zijn, behalve de klassieke verzamelplekken van de yuppen; tussentijdse tellingen zijn dan ook onzuiver.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:02 schreef Nautilus. het volgende:
Ik verwacht nog wel een flinke stijging voor de VVD. Yuppen stemmen laat.
Als een Marokkaan met een gestolen brommer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:24 schreef Sjaakz het volgende:
Wat is hij toch blij met zijn touchscreen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |