Heeft-i zeker van Wikipedia.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:37 schreef Reya het volgende:
Een eerstejaars die 'vicieuze cirkel' vertaalt als 'vicious circle'. Ik ben intens verdrietig.
Dat is er vast wel uit te slaan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:37 schreef Reya het volgende:
Een eerstejaars die 'vicieuze cirkel' vertaalt als 'vicious circle'. Ik ben intens verdrietig.
Dat heb ik nou met ontroosbaarheid.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef TitusPullo het volgende:
Af en toe overvalt mij een verlangen naar ontroostbaarheid.
De marginalisering is onomkeerbaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft er hier nog iemand D'66 gestemd?
Met vrouwenslaan en dierenbescherming in zijn portefeuille?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef Reya het volgende:
Dion Graus als minister-president lijkt me wel een plezierig idee.
Dhimminister-presidentquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef Reya het volgende:
Wat een vreemde vraag om jezelf zo even 'gekscherend' te stellen.quote:En natuurlijk kun je je gekscherend afvragen of het de laatste keer is voor de koningin... Zou ze er volgende keer nog bij zijn bij Soichi, of zou Willem Alexander daar dan alleen staan.
Dit bananenverhaal?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:46 schreef Boze_Appel het volgende:
http://www.weet-magazine.nl/home/dit_nummer_in_weet.magazine
Hahahahaha, ze hebben zelfs het onzinnige bananenverhaal er in staan.![]()
![]()
Ja, ze doen hier voor het eerst sinds 8 jaar weer mee en hebben wel een aantal frisse ideeën.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Heeft er hier nog iemand D'66 gestemd?
Jij woont in zo'n leuke controversieel verklaarde gemeente?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:07 schreef Montov het volgende:
Ik stem niet. Uit principe. November, dan pas ga ik stemmen.
Of Wilders die namens het kabinet moet spreken. Crisis bij de eerste speech.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef Reya het volgende:
Fusieliserende gemeente.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Jij woont in zo'n leuke controversieel verklaarde gemeente?
Ja, blader maar dood die digitale versie.quote:
Je verwart raki met sambuca.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Na 1 glas krijg je je bek toch niet meer van elkaar van zoetheid?![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:53 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Jij kunt je duidelijk helemaal niet inleven in andere culturen. Proficiat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |