Mn rekenwondertje!quote:k heb de reken toets gedaan
ik weet nu een manier voor moeilijke sommen zo als
554+364=
en zo doe ik dat
eerst de honderd tallen dan de 10 tallen
en dan de 1 tallen
nog van dat sometje 554+364=
800 110 8
Zo schattig, hij had alleen geen tijd meer om het antwoord er nog neer te zetten omdat hij toen naar huis moest... hij was bij zn oma.quote:ik heb de reken toets gedaan
ik weet nu een manier voor moeilijke sommen zo als
554+364=
en zo doe ik dat
eerst de honderd tallen dan de 10 tallen
en dan de 1 tallen
nog van dat sometje 554+364=
800 110 8
quote:Op zondag 14 maart 2010 08:03 schreef Muks het volgende:
Wat fijn TF dat je er nu even vanaf bent ! Van harte voor de geslaagde
Hier hebben de heren iets langer geslapenhalf 8 is toch beter dan half 6 en ze kijken allemaal een stuk vrolijker uit hun ogen
hier hetzelfde..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Waarom weiger je op te staan ingrid? ik snap dat niet zo goed eerlijk gezegd.
Als Arwen wakker is maakt ze me wakker.
Ik slaap alleen uit als ze uit logeren is.
So be it.. had ik maar geen kindje moeten krijgen.
Ik ging ook niet opstaan om 5 uur hoor. No way. Dan is het nog nacht. Dat zei ik ook tegen mijn kinderen. Als ze om 6.30 wakker werden was het weer wat anders. Maar eigenlijk heb ik ze van het begin af geleerd dan even te lezen ofzo. dus geen wakker maken van de ouders.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ging ook niet opstaan om 5 uur hoor. No way. Dan is het nog nacht. Dat zei ik ook tegen mijn kinderen. Als ze om 6.30 wakker werden was het weer wat anders. Maar eigenlijk heb ik ze van het begin af geleerd dan even te lezen ofzo. dus geen wakker maken van de ouders.Als ik nou elk weekend tot 12 uur in mijn nest lag was het wat anders, maar om 7.30 opstaan vind ik zeer redelijk eigenlijk.
Ik sta ook niet op voor 7 uur... Ook al is Jen wakker.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
nee hoor. ieder zijn ding.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja misschien ben ik er dan wel te makkelijk in,
Nee, en dan meteen een blonde vraagquote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Heb je het al met een lampje en tijdschakelaar geprobeerd, Ingrid? Als het lampje uit/aan gaat, mag ze van haar kamer af. Lijkt me ook goed omdat ze waarschijnlijk behoefte heeft aan duidelijke instructies.
xenosquote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, en dan meteen een blonde vraagWaar koop je zoiets?
Kim wil al een hele tijd niet meer bij ons in bed.
Blokker heeft ook wel tijdschakelaars denk ik. En anders bij een bouwmarkt of een lampenwinkel. En een lampje heb je wel neem ik aanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, en dan meteen een blonde vraagWaar koop je zoiets?
Kim wil al een hele tijd niet meer bij ons in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja, tuurlijk!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan ik neem aan dat de de "g" van goed is. Was bij ons vroeger op school iig zo. Goed, ruim voldoende, voldoende, onvoldoende was het geloof ik.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:55 schreef Suzanna het volgende:
Sterkte met het slaapgedoe Ingrid, lijkt me heel lastig. Ook omdat je niet weet wat aan de PDD-NOS ligt en wat gewoon komt door het vicieuze cirkeltje, of een andere reden...
Hier zijn we jouw tip maar gaan opvolgen chacama. Het werkt nog totaal niet, maar ik hou maar vol want na 1 / 2 dagen weer iets anders gaan doen heeft ook weinig zin en is ook niet duidelijk voor 't meiske. Ze plast haar luierbroekje nu de hele dag gewoon voldus ik ben er een beetje moedeloos van... ondanks de beloning van een sticker én een spelletje op de computer als ze droog is. Ze is echt dol op computerspelletjes dus dat zou wel moeten werken... maar tot nu toe nog niet. Vanochtend had ze zelfs tijdens het ontbijt in haar luier geplast. maar goed, ik hoop dat ze het snel zat is.
De juf op school vond het een goed idee om het eens zo te proberen... ik denk dat die er ook wel een beetje gek van werd dat Emma elke keer een schoon setje kleren aan moest.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:52 schreef Suzanna het volgende:
Oei Knorretje, jij hebt dus ook zo'n 'gietertje' ... naar he??Ik had echt gehoopt dat het 'vanzelf' over zou gaan... die andere meiden zijn ook zo'n beetje 'van zelf ' zindelijk geworden en dat ging zó makkelijk, maar bij haar ging het van het begin al moeilijk eigenlijk hoor...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:10 schreef Suzanna het volgende:
Heb je enig idee wat de 'oorzaak' kan zijn, bij Alicia, of tast je net als wij in het duister? Ik heb echt geen idee...
quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:20 schreef debuurvrouw het volgende:
zo'n kind heb ik ook. toen hij een jaar of 6 was is het overgegaan naar alleen 's nachts en ik geloof dat het nu zo goed als over is (ruim 10) Het is echt een kwestie van iets niet willen missen. Mijn zoon plaste alleen kleine beetjes, de druk er af zeg maar. Maar hij stonk wel de hele dag. dus dat zei ik dan ook tegen hemEn ik geloof dat hij stinken toch erger vond dat z'n spel even onderbreken. Voor de rest er geen gedoe van gemaakt. Al moet ik er wél op letten dat hij genoeg drinkt, wat dát had ie snel in de smiezen.
Ik vond het heel frusterend. Maar het is zijn eigenaardigheidje denk ik. Dat ie mijn bank helemaal verpiest had vond ik wel wat minder.
Ja een G van Goedquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Muks, een G?? Ik ken dat niet
Hier ook nog even Spuug en Buuv feliciteren met hun zonen![]()
deze man ookquote:Op vrijdag 19 maart 2010 07:21 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft gisteren de kangoeroetest gedaan, volgens hem was het goed te doen en hij was ruim op tijd klaar. Nu maar afwachten hoe hij het gedaan heeft (geen idee wanneer de uitslag komt).
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef Suzanna het volgende:
Ik kreeg van de week een tip van de psz-leidster met wie ik het besprak, zij hadden het met Emma ook wel een beetje te stellen gehad op dat gebied namelijk.
Ze vertelde dat haar zoon in groep drie ook nog steeds niet zindelijk was, en dat ze toen in samenwerking met de huisarts en de school een soort 'zindelijkheidstraining' hadden bedacht. Ik vond het eigenlijk wel heel goed klinken maar voor we het gaan uitvoeren, gaan we het eerst even heel goed bespreken.
1. Op vaste momenten plassen: bij het opstaan, vóór het naar school gaan, na het drinken op school, voor het naar huis gaan weer, etc. etc.
2. Op andere momenten MAG er niet geplast worden
3. Ben je nat (bij het naar de wc gaan): sticker met een wolkje, ben je droog: sticker met een zonnetje. Eind van de week: eindstand optellen, meer zonnetjes dan wolkjes is een kleine beloning, bijv. mogen kiezen wat het avondeten wordt, samen iets speciaals doen, o.i.d.
Ik vind het eigenlijk wel heel goed en duidelijk klinken, nu nog een beetje uitwerken. Wat vinden jullie ervan??
ja echt super!!quote:
Ik heb er even over nagedacht, en zelf denk ik dat je dan je kind leert om te plassen op verstand, in plaats van op het gevoel van aandrang te reageren.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:38 schreef Suzanna het volgende:
Ik kreeg van de week een tip van de psz-leidster met wie ik het besprak, zij hadden het met Emma ook wel een beetje te stellen gehad op dat gebied namelijk.
Ze vertelde dat haar zoon in groep drie ook nog steeds niet zindelijk was, en dat ze toen in samenwerking met de huisarts en de school een soort 'zindelijkheidstraining' hadden bedacht. Ik vond het eigenlijk wel heel goed klinken maar voor we het gaan uitvoeren, gaan we het eerst even heel goed bespreken.
1. Op vaste momenten plassen: bij het opstaan, vóór het naar school gaan, na het drinken op school, voor het naar huis gaan weer, etc. etc.
2. Op andere momenten MAG er niet geplast worden
3. Ben je nat (bij het naar de wc gaan): sticker met een wolkje, ben je droog: sticker met een zonnetje. Eind van de week: eindstand optellen, meer zonnetjes dan wolkjes is een kleine beloning, bijv. mogen kiezen wat het avondeten wordt, samen iets speciaals doen, o.i.d.
Ik vind het eigenlijk wel heel goed en duidelijk klinken, nu nog een beetje uitwerken. Wat vinden jullie ervan??
Dat bedacht ik me ook, kreeg er gewoon een misselijk gevoel van. Beterschap voor Kim, fijn dat mama bij haar is. Ik hoop dat het snel weer de goede kant op gaat en dat de oorzaak snel bekend is!quote:Op maandag 22 maart 2010 23:17 schreef Djeez het volgende:
We hebben echt mazzel gehad, we wilden haar net op bed leggen. Ik moet er niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als ze het boven in haar eigen bedje had gekregenMaar goed, morgenvroeg een gesprek met de artsen. Eerst maar proberen te slapen, ik hou jullie op de hoogte
Dank jullie voor jullie medeleven. Nee, Kim krijgt geen antibiotoca. Hiermee verkort je idd de ziekteduur, maar slechts met enkele uren. Dit weegt volgens de artsen niet op tegen het leed van Kim (lees krijsen en het niet willen doorslikken) En idd, zoals Piglet de uitleg gaf is de goedequote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:45 schreef maffemuts het volgende:
Jeetje Djeez en ingriddat is inderdaad behoorlijk schrikken *bibber en koude rillingen* Ze krijgt nu ook antibiotica mag ik aannemen vanwege die infectie's ?
K hoop dat t allemaal snel goed komt in iedergeval, dikke knuf voor jullie
Ik weet 'tquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:22 schreef p_iglet het volgende:
Bij een epileptisch insult of stuipen wordt stesolid geven.
Diazepam een spierverslappend middel, dat zit in een rectiole. Een soort klysma.
Heeft dus niets te maken met het reinigen van de darmen. Maar rectaal wordt diazepam snel opgenomen. En inslikken gaat niet tijdens zo'n aanval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |