Hee schei uit zeg! Het gaat al zo hard en dan kom jij met zulke opmerkingenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:50 schreef trui het volgende:
ik vind 9 jaar ook echt al heel veel zeg.op de helft van volwassen!
Of in je broek plassen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb een beetje wat Moussy heeft. En ik had het niet zo hoog op laten lopen. Even meehelpen, al was het maar om de concentratie vast te houden. Ze kunnen het al zelf, maar waarom móet dat persé? Nu leer je haar dat als ze straks misschien geen zin heeft in school ze alleen maar hoeft te klieren.
ja precies!quote:
Wel een beetje lief voor jezelf zijn ook hè.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:45 schreef Suzanna het volgende:
Pff, ik denk dat jullie gewoon gelijk hebben, dat het niet goed was om haar zo'n straf te geven. Want ik voel me er ook schuldig over en voelde me gelijk al rot. Ik gun het haar ook zo graag om naar school te gaan en ze was er ook echt heel verdrietig en boos over. Bah
Mn rekenwondertje!quote:k heb de reken toets gedaan
ik weet nu een manier voor moeilijke sommen zo als
554+364=
en zo doe ik dat
eerst de honderd tallen dan de 10 tallen
en dan de 1 tallen
nog van dat sometje 554+364=
800 110 8
Zo schattig, hij had alleen geen tijd meer om het antwoord er nog neer te zetten omdat hij toen naar huis moest... hij was bij zn oma.quote:ik heb de reken toets gedaan
ik weet nu een manier voor moeilijke sommen zo als
554+364=
en zo doe ik dat
eerst de honderd tallen dan de 10 tallen
en dan de 1 tallen
nog van dat sometje 554+364=
800 110 8
quote:Op zondag 14 maart 2010 08:03 schreef Muks het volgende:
Wat fijn TF dat je er nu even vanaf bent ! Van harte voor de geslaagde
Hier hebben de heren iets langer geslapenhalf 8 is toch beter dan half 6 en ze kijken allemaal een stuk vrolijker uit hun ogen
hier hetzelfde..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Waarom weiger je op te staan ingrid? ik snap dat niet zo goed eerlijk gezegd.
Als Arwen wakker is maakt ze me wakker.
Ik slaap alleen uit als ze uit logeren is.
So be it.. had ik maar geen kindje moeten krijgen.
Ik ging ook niet opstaan om 5 uur hoor. No way. Dan is het nog nacht. Dat zei ik ook tegen mijn kinderen. Als ze om 6.30 wakker werden was het weer wat anders. Maar eigenlijk heb ik ze van het begin af geleerd dan even te lezen ofzo. dus geen wakker maken van de ouders.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ging ook niet opstaan om 5 uur hoor. No way. Dan is het nog nacht. Dat zei ik ook tegen mijn kinderen. Als ze om 6.30 wakker werden was het weer wat anders. Maar eigenlijk heb ik ze van het begin af geleerd dan even te lezen ofzo. dus geen wakker maken van de ouders.Als ik nou elk weekend tot 12 uur in mijn nest lag was het wat anders, maar om 7.30 opstaan vind ik zeer redelijk eigenlijk.
Ik sta ook niet op voor 7 uur... Ook al is Jen wakker.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:17 schreef _evenstar_ het volgende:
nee hoor. ieder zijn ding.quote:Op maandag 15 maart 2010 14:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja misschien ben ik er dan wel te makkelijk in,
Nee, en dan meteen een blonde vraagquote:Op maandag 15 maart 2010 14:38 schreef Rewimo het volgende:
Heb je het al met een lampje en tijdschakelaar geprobeerd, Ingrid? Als het lampje uit/aan gaat, mag ze van haar kamer af. Lijkt me ook goed omdat ze waarschijnlijk behoefte heeft aan duidelijke instructies.
xenosquote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nee, en dan meteen een blonde vraagWaar koop je zoiets?
Kim wil al een hele tijd niet meer bij ons in bed.
Blokker heeft ook wel tijdschakelaars denk ik. En anders bij een bouwmarkt of een lampenwinkel. En een lampje heb je wel neem ik aanquote:Op maandag 15 maart 2010 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee, en dan meteen een blonde vraagWaar koop je zoiets?
Kim wil al een hele tijd niet meer bij ons in bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |