Ben net weer thuis, Ingrid ligt nu bij Kim in het ziekenhuis. Gelukkig onze 'vaste' kinderarts. Ze is Tylers kinderarts, en was vandaag net maar haar eerste werkdag na zwangerschapsverlof bezig. Dus wel fijn dat we haar hadden. Kim heeft ineens overal ontstekingen. Keelontsteking, neus, oren, vocht bij de hersens etc. Hierdoor hoge koorts gekregen en epileptische aanval.
Bij baby's noemt men zo'n toeval nog een stuip, maar bij kleuters is het een stuk zeldzamer en noemt men het echt een epileptische aanval. Kim ligt aan een infuus en hartbewaking, Ingrid slaapt dus bij haar en ik thuis met Tyler. Gelukkig ook nog onze vaste verpleegkundige. Haar zoon zat bij Kim op de psz, ze was er altijd bij met Tyler en haar zoon zit nu bij Kim in de klas. Morgen vertelt ze aan de juf dat Kim deze week niet op school komt met de reden waarom.
Gelukkig dus maar dat we dus alleen bekende zorgverleners hadden vandaag. We hebben echt mazzel gehad, we wilden haar net op bed leggen. Ik moet er niet aan denken wat er zou zijn gebeurd als ze het boven in haar eigen bedje had gekregen

Maar goed, morgenvroeg een gesprek met de artsen. Eerst maar proberen te slapen, ik hou jullie op de hoogte
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?