Dank, ik was zelf al bezig en dit is handigerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:03 schreef superjojo het volgende:
tvp, en deze mag in de OP:
Heerlijk punt om af te spreken als je elkaar kwijt bent geraakt in de massa!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Bayswater het volgende:
Geweldig weer, die karakteristieke symmetrische rij bomen.
Oja tuurlijk, dat is ook dit jaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef Bayswater het volgende:
Dit jaar weer WK op Werchter.![]()
Nog nooit zo'n kippevel gehad als bij de 1-2 van Bergkamp tegen Argentinie in 98 op Werchter. Iedereen aan zijn radio gekluisterd met Jack van Gelder die plots drie keer Bergkamp begon te krijsen gevolgd door het oorverdovende gejuich over al die campings van al die Ollanders.
Ja! Wij gingen toch nog naar Torhout, dat was toen nog, en stonden bij een eetkraampje met 50 man voor een heel klein t.v.'tje te kijken en te juichen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef Bayswater het volgende:
Dit jaar weer WK op Werchter.![]()
Nog nooit zo'n kippevel gehad als bij de 1-2 van Bergkamp tegen Argentinie in 98 op Werchter. Iedereen aan zijn radio gekluisterd met Jack van Gelder die plots drie keer Bergkamp begon te krijsen gevolgd door het oorverdovende gejuich over al die campings van al die Ollanders.
Goed bezigquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, de OP staat nu in de wiki en de link daarvan staat gewoon in de OP. Dat is gemakkelijker voor volgende delen
Ik denk dat het festival wel uitverkocht zal zijn voordat de volgende lading namen bekend wordt gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
NU nog even wacht op de rest van de namen die men voor ons in petto heeft.
quote:
Mên, dat zou een natte droom-line up zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef Frenkel het volgende:
Nu nog MGMT, Mumford & Sons, K's Choice, nogmaals the Prodigy en David Gray en ik ben tevreden..
Oh en Snow Patrol is ook in de buurt, die mogen ook nog wel komen om het programma lekker afwisselend te maken
Pas in de kleine zaal van Het Paard in Den Haag gezien, leuk bandje en aardige lui.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:00 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoop nog op Customs
Oeh ja, vooral Damien Rice zou briljant zijnquote:
2007, Werchter met m'n vrienden naast me, het zonnetje op m'n bol, 2 biertjes in de hand en Damien Rice die Radiohead's "Creep" covert...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh ja, vooral Damien Rice zou briljant zijn.
We gaan ook met een leuke groepquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef Irien het volgende:
Ik ben erbij !![]()
PhoenixFlorence and the Machine
Gossip
Them crooked vultures
Dat was het jaar dat ik regelmatige hissy fits heb gehad omdat ik niét naar Werchter kon. Die uitvoering van Creep is fantastisch ja. Hij heeft wel nieuw spul opgenomen, dus houd hoop Kasta, houd hoop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
2007, Werchter met m'n vrienden naast me, het zonnetje op m'n bol, 2 biertjes in de hand en Damien Rice die Radiohead's "Creep" covert...
Ondanks klachten van m'n baas (representativiteit blabla) heb ik het Werchter-bandje gedragen tot het er af viel, puur vanwege die herinnering.
Maar 2 podia.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef Kinz het volgende:
Begrijp ik goed dat er maar 2 podia zijn op Werchter?
Of zijn er pas 2 aangekondigd? (Waarschijnlijk een firsttimer dit jaar op Werchter)..
10:30 of 22:30?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:12 schreef bonzai-bart het volgende:
JAAA!!! Dit jaar voor het eerst Rock Werchter, kaartjes zijn besteld.![]()
Wat een line-up zeg.
Nog ff 1 vraagje, we komen uit Hengelo (ov) en kunnen er donderdag op zijn vroegst om half 11 in Leuven zijn, is dat nog op tijd genoeg?
Hebben we meer plek om te liggen en bier te drinken.quote:
Met de trein dus? Uitgaande van 10.30u - eerst aanschuiven in de lange, lange rij wachtenden voor de pendelbus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:12 schreef bonzai-bart het volgende:
JAAA!!! Dit jaar voor het eerst Rock Werchter, kaartjes zijn besteld.![]()
Wat een line-up zeg.
Nog ff 1 vraagje, we komen uit Hengelo (ov) en kunnen er donderdag op zijn vroegst om half 11 in Leuven zijn, is dat nog op tijd genoeg?
- Iedere camping heeft een eigen ingang+securityquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef picodealion het volgende:
Ik ga naar Werchter
Iemand die me in een notendop de verschillen met Lowlands kan noemen? Ik heb al 4 lowlandsen achter de rug (en een Sziget, maar dat is sowieso niet vergelijkbaar neem ik aan).
Kleiner iig, maar ik bedoel meer qua sfeer, en hoe de dingen geregeld zijn.
Ok! bedoelde inderdaad 10:30quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Met de trein dus? Uitgaande van 10.30u - eerst aanschuiven in de lange, lange rij wachtenden voor de pendelbus.
Met de bus naar het eindpunt, zo'n 15-20 minuten.
Dan, afhankelijk van de ligging van je camping, zo'n 1 à 2 km lopen.
In de rij voor bandje voor de camping, plekje zoeken, tent opzetten.
Naar het festivalterrein, festivalbandje halen.
Ja hoor, ruim op tijd voor het donderdagprogramma begint!
Waarom dan? Niet binnen 4 dagen betaald?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kaartje van mijn festivalvriendinnetje is geannuleerd dus beter is het morgen nog niet uitverkocht.
Geen idee, ze had gister besteld met CC van d'r paps en is dus geannuleerd. Staat niet waarom ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom dan? Niet binnen 4 dagen betaald?
Huh? Dat is gek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee, ze had gister besteld met CC van d'r paps en is dus geannuleerd. Staat niet waarom ofzo.
Huh? Classic Paper ticket?quote:
Je kunt wel inloggen via teleticketservice of goformusic (afhankelijk van waar je ze besteld hebt).quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:43 schreef MaJo het volgende:
Krijg je nog een betaalbevestiging per mail? Het is wel gewoon afgeschreven en niet teruggestort ofzo
ah ok, dan ga ik het vanavond even checkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Je kunt wel inloggen via teleticketservice of goformusic (afhankelijk van waar je ze besteld hebt).
Dan zie je de ticketstatus.
En als je maandag hebt besteld en zondag betaald dan is dat ruim op tijd.
Ik heb ooit een acceptgiro laten vervallen, en dat gebeurde pas na drie/vier weken, al staat op de acceptgiro dat je binnen 4 dagen moet betalen.
Maandag besteld is waarschijnlijk do of vrij de acceptgiro binnen. Dan heb je wel op tijd betaaldquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:40 schreef MaJo het volgende:
Nem ik heb toch wel op tijd betaald hoop ik?op maandag besteld en zondag o
vergemaakt. Weet alleen niet wanneer de acceptgiro is binnengekomen
Ja, dat heb ik vorig jaar ook gedaan. Toen heb ik pas na 6 weken betaald ofzo. Maar dit jaar verviel mijn bestelling binnen een weekquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
Je kunt wel inloggen via teleticketservice of goformusic (afhankelijk van waar je ze besteld hebt).
En als je maandag hebt besteld en zondag betaald dan is dat ruim op tijd.
Ik heb ooit een acceptgiro laten vervallen, en dat gebeurde pas na drie/vier weken, al staat op de acceptgiro dat je binnen 4 dagen moet betalen.
zal wel goed zijn danquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maandag besteld is waarschijnlijk do of vrij de acceptgiro binnen. Dan heb je wel op tijd betaald
Maar dubbelchecken kan geen kwaad
Ja, je reservering staat vast, je krijgt een accept giro, die moet je overmaken en dan wordt je ticket defnitief van jou als het geld binnen isquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe werkt dat met de acceptgiro dan? De reservering wordt vastgezet tot je het zelf overmaakt, of krijg je de acceptgiro thuis?
Wij hebben maar gewoon de creditcard gebruikt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
zal wel goed zijn danmaar zal het voor de zekerheid vanavond even checken.
Heb ook al vast besteld voor G. Omdat ik denk dat hij toch wel meegaat
Heb zo'n zin! Alleen jammer dat het nog zo lang duurt
Fuck ja, ik heb tot juni geteldquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef bloodymary het volgende:
Zeg maar gerust 4.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:14 schreef MaJo het volgende:
Over juni gesproken, kan jij woensdagavond?
Jaloersquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef kreuk050 het volgende:
Doe ff afspraakjes maken op msn ofzo, mafkezen.
hehe inderdaadquote:
Uhm, ik ben niet nieuwsgierig hoor (quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
hehe inderdaadwat mij betreft mag hij woensdag ook komen, we hebben nog zat mensen nodig
Laat die laatste maar lekker wegquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:13 schreef kreuk050 het volgende:
Ik mis nog een beetje Snow Patrol en Johnny Mayer in de line-up....
Snow patrol zou op zich nog wel leuk zijn, maar john mayer hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:13 schreef kreuk050 het volgende:
Ik mis nog een beetje Snow Patrol en Johnny Mayer in de line-up....
Hoe zit het met de campings dit jaar?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Classic Paper ticket ftw.Lelijke kut e-tickets.
Niet naar gekeken. Ging er vanuit dat het hetzelfde was als vorig jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met de campings dit jaar?
Want vorig jaar kon je met je paper ticket zelf eencamping kiezen en waren de e-tickets verbonden aan een camping. Dat was voor mij toen al een reden om voor classic te gaan, buiten het feit dat een echt kaartje gewoon leuk is.
Dit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Classic Paper ticket ftw.Lelijke kut e-tickets.
Dit jaar kan je gewoon vrij kiezen waar je gaat staan, staat ook gewoon uitgelegd als je een kaartje besteld.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit het met de campings dit jaar?
Want vorig jaar kon je met je paper ticket zelf eencamping kiezen en waren de e-tickets verbonden aan een camping. Dat was voor mij toen al een reden om voor classic te gaan, buiten het feit dat een echt kaartje gewoon leuk is.
Ja, voor de e-tickets dus ook?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dit jaar kan je gewoon vrij kiezen waar je gaat staan, staat ook gewoon uitgelegd als je een kaartje besteld.
Ik koop tegenwoordig steeds meer dignen waar je geen gewoon kaartje kan kopen. Of dan moet ik naar de primera gaan en moeilijk doen maar daar heb ik ook niet altijd zin in want die kaartjes zijn lelijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dit.![]()
Heb maar voor 3 concerten ooit een paperticket gehad omdat ik op de laatste dag voor het concert nog wat vrijgegeven kaarten kon kopen.
Wij vorig jaar ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:43 schreef kreuk050 het volgende:
Vorig jaar hebben wij gewoon zelf onze eigen camping gekozen, dit jaar weer.
A2 inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:18 schreef Irien het volgende:
[..]
Wij vorig jaar ookA2 denk ik... Relaxte plek, we misten alleen schaduw voor 's ochtends uitslapen. Had verwacht ook douches te missen (Lowlands
) maar in die hitte lekker buiten aan de waterbak spetteren was ook prima
A1 of A3 dacht ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus A1 heeft wel eigen douches?
Ja dat was echt belachelijk. Wij konden gelukkig nog 'gewoon' A3 op, al moest 1 van ons daar een uur voor in de rij staan, eerst een half uur om de bandjes te halen, toen bleek dat 2 van de kaartjes niet scanden moest ze in een andere rij gaan staan waar ze dan die barcode handmatig invoerdequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
A1 of A3 dacht ik.
En vorig jaar kon je daar alleen op met een e-ticket en hij zat nog vol ook
Ja wij stonden er met onze echte tickets in de rij. Uiteindelijk zijn Irien en MaJo maar eens gaan vragen of dat wel kloptequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ja dat was echt belachelijk. Wij konden gelukkig nog 'gewoon' A3 op, al moest 1 van ons daar een uur voor in de rij staan, eerst een half uur om de bandjes te halen, toen bleek dat 2 van de kaartjes niet scanden moest ze in een andere rij gaan staan waar ze dan die barcode handmatig invoerde_! Dat was me toch een partij slecht geregeld. Toen wij terugliepen om onze spullen uit de auto te halen stond er een rij waar je u tegen zei.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja wij stonden er met onze echte tickets in de rij. Uiteindelijk zijn Irien en MaJo maar eens gaan vragen of dat wel klopte
Niet dus
Haha, ja lekker was dat. Daar ben ik ook langs gelopen (ik ging dood in de auto die al een uur of 2 in de file stond), liep gelukkig wel zonder koffer en dergelijke. Ik hoop serieus dat het dit keer niet zó warm is als we aankomen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat ik zo relaxt vond dat toen we vanaf de pendelbussen liepen naar het terrein met een klotekoffer vol met eten en drinken voor 6 man ofzodat er toen ergens een waterfonteindouche-iets stond. Allemaal mobieltjes aan een vriendin geven, koffer aan de kant smijten en zeiknat worden. En toen moesten we nog een kilometer of twee..
Nee dat was niet zo leuk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Haha, ja lekker was dat. Daar ben ik ook langs gelopen (ik ging dood in de auto die al een uur of 2 in de file stond), liep gelukkig wel zonder koffer en dergelijke. Ik hoop serieus dat het dit keer niet zó warm is als we aankomen.
Ik stond ook alleen in mijn korte broek, de rest van mijn groep stond al in Poncho's en weet ik veel wat en stond daar te verzuipenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat was niet zo leuk.
Ook mooi was die kutregenbui die iedereen zag aankomen maar waarvan niemand zin had om paraplu's ofzo te halen. Stonden we daar in onze bikini's en hotpants te blauwbekken.
Gelukkig gingen we vooraan staan ergens en werden we warm gehouden door dikke die-hard rockmensenen absint.
In ging wel poncho's halen nog, acht ofzo. Voor al mijn vrienden die een plaats vrijhielden voor me.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik stond ook alleen in mijn korte broek, de rest van mijn groep stond al in Poncho's en weet ik veel wat en stond daar te verzuipenToen ik eenmaal ook maar besloot om zo'n ding aan te trekken was het te laat en dat ding scheurde ook nog eens
Maar op festivals zijn dat soort dingen juist leuk. Dan gebeuren er gekke dingen enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Piles het volgende:
Zeg, het gaat niet regenen hoor
Ik ga ook, en ik haat kamperen. Maar regen+kamperen haat ik nog veel meer...
Met 35 graden op Werchter kamperen is pas een echte nachtmerrie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:45 schreef Piles het volgende:
Zeg, het gaat niet regenen hoor
Ik ga ook, en ik haat kamperen. Maar regen+kamperen haat ik nog veel meer...
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
In ging wel poncho's halen nog, acht ofzo. Voor al mijn vrienden die een plaats vrijhielden voor me.
Mensen op hyves zijn trouwens enigszins dom.
http://rock-werchter.hyve(...)Im4iO2k6NDY0NzA0Mzt9
Elke ochtend weer wakker worden met het gevoel alsof je in een sauna lag...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met 35 graden op Werchter kamperen is pas een echte nachtmerrie.
Als je met je vriend bent is dat pas warm.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Elke ochtend weer wakker worden met het gevoel alsof je in een sauna lag...
Inderdaad, heb afgelopen jaar daarbovenop nog eens flinke migraine gehad,,quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Elke ochtend weer wakker worden met het gevoel alsof je in een sauna lag...
* zet op lijstje: frigide vriendinquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je met je vriend bent is dat pas warm.
Klinkt ook niet best neequote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Met 35 graden op Werchter kamperen is pas een echte nachtmerrie.
Geen boom te bekennen.
Zorg voor ducktape voor eventueel lekkende tenten. Of tassen die kapot scheuren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Klinkt ook niet best neeAch ja, wie weet ga ik kamperen en regen nog waarderen
Ducttape en tie-wraps, can't live without themquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zorg voor ducktape voor eventueel lekkende tenten. Of tassen die kapot scheuren.
Ducktape, ik heb het gelukkig nog nooit gehad. Onze buren overigens wel (2 meiden) die gingen hun tent opzetten, ondanks dat wij onze hulp aanboden wilde ze dat niet. Was op een gegeven moment hun tentstok kapot, dat touwtje was kapot, vroegen ze aan ons of ze ducktape konden lenen zodat ze dat dat touw konden plakken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zorg voor ducktape voor eventueel lekkende tenten. Of tassen die kapot scheuren.
Geen goed plan in mijn geval. Ik ga vast vergeten dat ik zoiets gedaan heb, en zelf er over struikelenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef Bayswater het volgende:
En vergeet de 2 haringen met scheerlijn niet, altijd lachen 's nachts als die over een graspaadje is getrokken.
Ook al loop je 30x dezelfde route, elke keer val je weer over dezelfde totaal niet tactisch geplaatste scheerlijn.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen goed plan in mijn geval. Ik ga vast vergeten dat ik zoiets gedaan heb, en zelf er over struikelen
o zo herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ook al loop je 30x dezelfde route, elke keer val je weer over dezelfde totaal niet tactisch geplaatste scheerlijn.
En volgens mij ook wat C-campings.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:03 schreef Irien het volgende:
er zijn wel campings met bomen toch? iig aan de randen...
Ssst niet mijn geheime camping doorgeven. Alhoewel de C1 en C2 veel te vol zitten en de C3 niet zoveel bomen heeft. Maar als je de weg weet (of een goede tomt tom) het wel met de auto makkelijk te bereiken is en je weinig last van files hebt dan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En volgens mij ook wat C-campings.
Mijne staan op "klaar voor verzenden". Vond het al lang durenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
.
Absint!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat was niet zo leuk.
Ook mooi was die kutregenbui die iedereen zag aankomen maar waarvan niemand zin had om paraplu's ofzo te halen. Stonden we daar in onze bikini's en hotpants te blauwbekken.
Gelukkig gingen we vooraan staan ergens en werden we warm gehouden door dikke die-hard rockmensenen absint.
Absinth was verboden omdat er alsem in zat. Dat was het goedje waar je een roes van kreeg. Nu is absinth weer toegestaan, maar zonder de alsem. Het is echt bocht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Absint!Ik dacht dat dat verboden/niet te krijgen was, maar lees dat dat sinds 2005 weer is toegestaan in Nl? Ben er altijd wel een beetje nieuwsgierig naar geweest...lekker? Waar te krijgen?
dat viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:46 schreef Irien het volgende:
Wat ik vooral opvallend vind aan Werchter is dat het zo massaal is en maar 2 podia, maar dat ik daar totaal geen last van heb. De meeste optredens kan je goed zien, de sfeer is relaxt, geen lange rijen, geen gevechten of gedoe, niet geplet voor een podium, (behalve Coldplay dan, vorig jaar)... prima festival
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absinth was verboden omdat er alsem in zat. Dat was het goedje waar je een roes van kreeg. Nu is absinth weer toegestaan, maar zonder de alsem. Het is echt bocht.
Zo'n grote naam binnen een tijdsbestek van twee weken in zo'n klein landje... weet niet of dat echt gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:53 schreef bloodymary het volgende:
Waarom? Er staan toch wel vaker bands op twee Belgische festivals?
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42859003quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:03 schreef TWP het volgende:
Misschien al in een eerder topic besproken, maar Kytman's Hiphop Orchestra zou er toch helemaal mee stoppen? Dacht dat Collin Benders een totaal nieuw project wilde opstarten en in de HMH afgelopen jaar zn laatste opdtreden zou zijn? Vreemd dat 'ie dan nu toch weer op Werchter staat. Of heb ik nou echt iets gemist?
quote:Zoals gezegd: de HMH is de laatste Hermit Sessions show. In Nederland. Want als er interesse is in het buitenland, stapt het hele circus de bus weer in. "Mijn muzikale interesse vraagt om meer, maar voor het buitenland gelden andere regels. Het is alles behalve concreet, maar ik vind dat het moet gebeuren. Vorige maand deden we een show op het festival De Nachten in België. Het is heel leuk om te zien dat de mensen ons daar helemaal niet kenden, maar dat ze aan het eind van de show wel op hun stoelen stonden te springen." Grote landen als Duitsland en Frankrijk zijn logische kandidaten. Bang om zijn omvangrijke band niet mee te krijgen op een volgend avontuur is Benders niet. "Ik had niet verwacht dat ik de band het hele jaar bij elkaar kon houden, maar iedereen vindt het jammer dat het ophoudt. Op de toetsenist na die na twee shows besloot toch liever met Wouter Hamel verder te gaan, zijn we onderweg niemand verloren. Ja, hooguit omdat iemand de bus of de boot miste."
Met een beetje geluk speelt muse nog als TBB afgelopen is (of andersom natuurlijk), kan je ze beide zienquote:Op zondag 7 maart 2010 12:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Vrijdagnacht The Bloody Beetroots gezien. Fucking hell wat was dat vet. Ik twijfel nu serieus of ik wel naar Muse wil dus beter komt Muse op Lowlands.
Ja true maar ik wil ze allebei volledig zien zegmaar. Ik ben verwend.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk speelt muse nog als TBB afgelopen is (of andersom natuurlijk), kan je ze beide zienOf hopen dat TBB naar LL komt uiteraad
Ik probeer er ook maar een positieve draai aan te gevenquote:Op zondag 7 maart 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja true maar ik wil ze allebei volledig zien zegmaar. Ik ben verwend.Bovendien kom je die tent toch niet in als TBB al bezig zijn.
Ik hoop eigenlijk Muse op Lowlands.Of allebei.
Maar liever Muse. Weet niet waarom.
Goede keuzequote:Op zondag 7 maart 2010 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik ben toen niet geweest want ik vond het te duur en was helemaal fucking blij dat ik nu ga want ik wilde eigenlijk Muse en Rammstein sowieso zien. Maar. TBB waren zo vet.
Maar TBB is goedkoper en makkelijker nog een keer te zien dan Muse dus ik ga denk ik wel naar Muse als ik moet kiezen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Goede keuzeIk moet zeggen dat ik heel TBB niet ken, maar laat ze dan maar naar LL komen, kan ik daar nog wel even los gaan als het zo goed is als jij zegt.
Ik begrijp het, laat hun maar naar LL komen.quote:Op zondag 7 maart 2010 13:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is beter.Ga maar kijken op YouTube, dan begrijp je hoe het was.
quote:Op zondag 7 maart 2010 13:24 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik begrijp het, laat hun maar naar LL komen.
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:21 schreef Dennis101 het volgende:
Wel jammer dat er geen grote dance act op het hoofdpodium staat verder. Ja, faithless staat er, maar de laatste keer dat ik die zag was het dance afgewisseld met wat rustigere muziek. Wat dat betreft was 2many DJ's vorig jaar werkelijk geweldig, ruim een uur volledig uit je gaan, de Prodigy was natuurlijk ook niet verkeerd.
Dat zeker, alleen denk ik niet dat we die dan nog als afsluiter van een dag krijgen en dat zou toch wel zo leuk zijn. Heel misschien dat ze er nog 1 na Green day neerzetten.quote:
Ik geloof dat Green Day over het algemeen als eis stelt dat ze afsluiter zijn.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:31 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zeker, alleen denk ik niet dat we die dan nog als afsluiter van een dag krijgen en dat zou toch wel zo leuk zijn. Heel misschien dat ze er nog 1 na Green day neerzetten.
Hoeft niet, waren ze met de American Idiot tour ook niet.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik geloof dat Green Day over het algemeen als eis stelt dat ze afsluiter zijn.
Ik ook nietquote:Op maandag 8 maart 2010 10:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb mijn acceptgiro nog niet ontvangen.
Ik ook niet, maar ik was zo slim om iets verkeerd in te vullenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb mijn acceptgiro nog niet ontvangen.
Ik kreeg er vorig jaar twee ofzo. Vet raar gedoe, weet niet meer precies wat het was maar er klopte geen fuck van.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik was zo slim om iets verkeerd in te vullen
Er staat 3-4 dagen op de website, toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang het duurt normaal gesproken?
Zou best kunnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Er staat 3-4 dagen op de website, toch?
Ik afgelopen vrijdag, hoop dat ie snel komt..quote:Op maandag 8 maart 2010 10:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zou best kunnen.Beter komen ze dan binnenkort, had ze dinsdag besteld.
Maar eh. Dan is het helemaal niet raar dat hij er nog niet is toch?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik afgelopen vrijdag, hoop dat ie snel komt..
Een belastingaanslag zodat je je Werchter niet kan veroorlovenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Raad eens wat er net binnenkwam met de post?
Niet zeuren, voorpret heet datquote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Het wordt hier een beetje een slowchattopic......
De lowlands topics zijn nog veel erger, daar kom ik op dit moment niet meer want dan moet je dagelijks iets posten omdat er al weer een nieuw topic is zonder dat de pubers maar wat nieuwe namen hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Kleine kans aangezien ze 2 weken na Werchter op Dour staanquote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De lowlands topics zijn nog veel erger, daar kom ik op dit moment niet meer want dan moet je dagelijks iets posten omdat er al weer een nieuw topic is zonder dat de pubers maar wat nieuwe namen hebben.
Ik heb trouwens ook geen nieuwe namen, maar zag wel op de site van faith no more dat ze toch wel de week na werchter in spanje zijn, dus ik koester nog steeds de ijdele hoop dat we hun er ook nog bij gaan krijgen.
Ja er valt zo weinig te melden qua namen en een beetje voorpret kan geen kwaad, zolang het maar geen topics zoals LL worden, want dat gaat echt te hard en nergens overquote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Ah, ben ik niet de enigequote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef donroyco het volgende:
Ik word dit jaar RW-ontmaagd; hebben jullie nog tips/trucs?
Same here dusquote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ben ik niet de enige![]()
Dus kom maar op met die tips![]()
Oeh, das altijd wel feestquote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire staat de week erna op Oxegen. Zou het!
-Je vouwstoeltje IN de tent leggen. Mijn stoeltjes hebben 3 Pinkpops overleefd, maar op RW worden ze gejatquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef donroyco het volgende:
Ik word dit jaar RW-ontmaagd; hebben jullie nog tips/trucs?
Ik raad aan om met de auto gaan, ga vroeg weg zodat op je een redelijke tijd op de campings bent (al ging dat vorig jaar niet helemaal volgens plan... Half 6 weg in Rotterdam, om 2 uur pas de camping op).quote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ben ik niet de enige![]()
Dus kom maar op met die tips![]()
Nee dusquote:Op maandag 8 maart 2010 15:05 schreef Dennis101 het volgende:
Als je verder wel eens op festivals bent geweest weet je wat wel en niet mag.
Oww als het je eerste keer is heb je waarschijnlijk de neiging om heel veel kleding mee te nemen. Tenzij ze flinke regen verwachten hoeft dat echt niet. Paar broeken (kort lang) aantal shirts (hangt natuurlijk af van hoeveel je zweet bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 maart 2010 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Maar over regels maak ik me niet zo druk, die overtreed ik toch niet
Bedankt voor de rest van de tips
Heb ik vorig jaar ook gedaan volgens mij. En dit jaar weer dus als het fout gaat hoor je het van me.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
Trouwens, kan die acceptgiro ook via internetbankieren? Zit te twijfelen omdat het een Belgisch bedrijf is, of het dan goed gaat met rekeningnummer.
Whehequote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gedaan volgens mij. En dit jaar weer dus als het fout gaat hoor je het van me.
Het kan hoor, heb het vorig jaar en dit jaar ook gedaan. Ging prima. Hoop dat ik binnenkort de kaartjes binnen hebquote:
Er staat toch gewoon een Nederlands banknummer op?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
Trouwens, kan die acceptgiro ook via internetbankieren? Zit te twijfelen omdat het een Belgisch bedrijf is, of het dan goed gaat met rekeningnummer.
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon een Nederlands banknummer op?
Moet gewoon kunnen.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
Ik ken iemand die daar enorm blij van wordtquote:
In totaal komen er nog wel meer dan 20 nieuwe namen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Er worden nog 8 namen bekend gemaakt als ik het goed heb?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:15 schreef Felixa het volgende:
[..]
In totaal komen er nog wel meer dan 20 nieuwe namen!
Oh, kennen wij elkaar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar enorm blij van wordt
that would be mequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar enorm blij van wordt
Volgens Stubru zullen ze tussen Them Crooked Vultures en Pearl Jam optreden. Voor de tent zijn nog maar 2 namen bekend, Vitalic zal waarschijnlijk wel afsluiten en ik denk dat Black Box Revelational wat vroeger op de dag speelt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:01 schreef MaJo het volgende:
Is het al bekend waar the arcade tegenover staat?
Ja, goed he! Ken ze al lang via Studio Brussel, heb hun vorige c.d. gekocht twee jaar geleden of zo en toen gezien op Werchter, toen waren ze helemaal piepjong (16 en 18 of zo), maar steengoed!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Net The Black Box Relevational beluisterd. Die zijn goed zeg!
Oldschoolquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Waarom bestellen jullie allemaal brievenbustickets. Viva la printer.
Omdat ik al 23 jaar hardtickets heb van (Torhout) Werchter.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Christiaan het volgende:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
200 euro voor kaartjeMaja wel 4 dagen vette muziek
Kloptquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef -Menn0- het volgende:
200 euro voor kaartjeMaja wel 4 dagen vette muziek
spelen ze dan in de tent?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Volgens Stubru zullen ze tussen Them Crooked Vultures en Pearl Jam optreden. Voor de tent zijn nog maar 2 namen bekend, Vitalic zal waarschijnlijk wel afsluiten en ik denk dat Black Box Revelational wat vroeger op de dag speelt.
Dus nee, dat is nog niet bekend.
Nope, op de main stage:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
spelen ze dan in de tent?Wow dat is wel heel gaaf
Omdat ik dacht dat je met e-tickets net als vorig jaar de camping niet vrij kan kiezen, maar dat kan dit jaar blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Wat een aparte plek in de line-up, ik zou dan toch zeggen dat er nog wel een band tussen Pearl Jam en Arcade Fire komt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nope, op de main stage:
http://www.rockwerchter.be/nl/lineup/index.aspx
Omdat een vodje zelfgeprint papier het net niet heeft.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:04 schreef Christiaan het volgende:
Als Watson komt, dan kom ik ook. En ik heb al een kaartjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Christiaan het volgende:
Patrick Watson op Eurockennes. Op zo'n 150 kilometer van Werchter. Tijdens Werchter.
Omfg. Als zij ook op Werchter staan is dit serieus het allerbeste festival OOIT. Mijn drie meest allerfavorietste artiesten ooit.
Ja maar het is meestal duurder, plus er is kans het kwijt te raken. En je wisselt het toch in voor een bandjequote:Op woensdag 10 maart 2010 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat een vodje zelfgeprint papier het net niet heeft.
1. ja, 2 euro op de 200 ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:05 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja maar het is meestal duurder, plus er is kans het kwijt te raken. En je wisselt het toch in voor een bandje
Inderdaad..quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
1. ja, 2 euro op de 200 ofzo
2. dan moet je wel HEEL lomp zijn. En zelfs dan is er altijd wel wat aan te doen
3. nee hoor.
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:50 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Inderdaad..
vorig jaar was een meisje op de 1e dag al haar kaartje kwijtgeraakt, maar via de gegevens van degene die de kaartjes had besteld, zagen ze in het systeem dat er 1 kaartje niet was ingewisseld. Dus kreeg ze gewoon een bandje!
Natuurlijk zitten de kaartjes er nog niet bij, anders zou toch niemand die acceptgiro's gaan betalen?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:13 schreef Weggeslet het volgende:
Ik krijg net m'n acceptgiro binnen maar ik dacht dat de kaartjes er altijd gelijk bij zaten? Dat meen ik me te herinneren van de vorige keren, of maak ik nu een fatale blunderHet is dus gewoon betalen en dan je kaartjes ontvangen?
Kusjes, een onzeker Maagdje
Genoeg mensen die hun paspoort verliezenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?
Ik stop zoiets altijd in mijn paspoort o.i.d.
Muziek, zuipen, muziek, eten, muziek, blowen, muziek, slapen. Wat wil je nog meer doen eigenlijk?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er nou naast de optredens ook veel leuke dingn te doen, of draai het toch voornamelijk om de muziek?
Joe Piler barquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Zijn er nou naast de optredens ook veel leuke dingn te doen, of draai het toch voornamelijk om de muziek?
...en dan ben je je paspoort kwijtquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar op donderdag naar Werchter te gaan en in die paar uur je kaartje kwijt te raken?
Ik stop zoiets altijd in mijn paspoort o.i.d.
Die zijn allemaal al helemaal volgeboekt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Iemand trouwens nog tips voor aardige hotelletjes in de buurt?
Hotel, waarvoor?quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Hotel? Op een festival kampeer je.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:56 schreef Christiaan het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat er in elk geval wel weer een guitar hero/rockband tent staat, die dingen zijn niet meer van festivals weg te slaan geloof ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.quote:
Alles is inderdaad al zo'n beetje volgeboekt.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.
Het was je vraag niet maar ik vind het nog steeds voor mietjes om tijdens een festival in een hotel te slapenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:24 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Omdat ik in een hotel ga verblijven en niet op de camping. Maar dat was mijn vraag niet.
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het was je vraag niet maar ik vind het nog steeds voor mietjes om tijdens een festival in een hotel te slapen
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:27 schreef Felixa het volgende:
[..]
Alles is inderdaad al zo'n beetje volgeboekt.
Wij hebben in december geboekt en in januari zat ons hotel al bommetjevol.
Je komt dan al gauw richting Brussel uit als je nu nog iets zoekt.
Dan vind ik dit leuker:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.
[..]
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doen
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vind ik dit leuker:
http://www.rockvillage.be/
Helaas vol,hoeveel zou zo'n huisje moeten opbrengen per 4 dagen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:58 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan vind ik dit leuker:
http://www.rockvillage.be/
Ah mooi dat je dan nog wat hebt gevonden, wij zitten ook altijd in Leuven.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:37 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar kamperen doe ik tijdens Lowlands wel weer.
[..]
Ik heb iets gevonden in Leuven, ook prima te doen
Ah jammer, 920 euro voor 4 personen (inclusief ontbijt).quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Helaas vol,hoeveel zou zo'n huisje moeten opbrengen per 4 dagen?
We de neuk raakt zijn paspoort nou kwijt dan?quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
...en dan ben je je paspoort kwijt
Dat is toch redelijk aan de prijs. Voor een ontbijtje en een hottub.quote:Op donderdag 11 maart 2010 13:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ah jammer, 920 euro voor 4 personen (inclusief ontbijt).
Klaar voor verzenden betekent dat je betaald hebt en dat het kaartje......klaar ligt voor verzendenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 00:44 schreef clumsy_clown het volgende:
People, hoeveel dagen duurt het ongeveer na het bestellen dat het geld van de creditcard wordt afgeschreven? We hebben 10 dagen geleden besteld, maar hij staat nog steeds op 'klaar voor verzenden'. Of betekent dat dat de betaling al binnen is?. Het hokje is nog niet groen geweest
.
Je doet je naam eer aanquote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Enthousiasme veroorzaakt dommigheid. Thanks!
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef donroyco het volgende:
Ik heb post uit België, kan ik ook met internetbankieren betalen (via het betalingskenmerk)?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef donroyco het volgende:
Ik heb post uit België, kan ik ook met internetbankieren betalen (via het betalingskenmerk)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef vannilesoep het volgende:
Ik ben heel dom (?) geweestIk heb een kaartje gekocht voor werchter... maar.. Ik ken verder niemand uit mijn omgeving die gaat. We zien het vanzelf wel, maar eigenlijk wordt het veel te duur, aangezien ik mn LL kaartje ook al heb
Komt door die veel te goede line-up![]()
Als je betaalt, ben je inderdaad verzekerd van een kaartje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je het kaartje toch niet willen, dan betaal je niet en dan vervalt je bestelling.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Ik ga voorlopig ook alleen hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:14 schreef vannilesoep het volgende:
Ik ben heel dom (?) geweestIk heb een kaartje gekocht voor werchter... maar.. Ik ken verder niemand uit mijn omgeving die gaat. We zien het vanzelf wel, maar eigenlijk wordt het veel te duur, aangezien ik mn LL kaartje ook al heb
quote:
Dank!quote:
Ja, die discussie is hier al 8x gevoerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:46 schreef FrankRicard het volgende:
kaarten per post? Ik heb gewoon zo'n pdfje die ik uit kan printen.
Maar het is zo mooi dat je niet meer door hebt dat je in je eentje bent en zo bij andere groepjes terecht komt lijkt me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig ook alleen hoorMoet het ook nog maar zien, en anders verkoop ik mn kaart nog wel, als ik echt niet wil
Dat vermoedde ik al, bedankt voor de bevestigingquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:16 schreef Felixa het volgende:
[..]
Als je betaalt, ben je inderdaad verzekerd van een kaartje.
Mocht je het kaartje toch niet willen, dan betaal je niet en dan vervalt je bestelling.
Preciesquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig ook alleen hoorMoet het ook nog maar zien, en anders verkoop ik mn kaart nog wel, als ik echt niet wil
3,5 dag.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:36 schreef Gitaarmat het volgende:
Mn vrienden gaan er vanuit dat we nog een paar weken hebben om de kaarten te kopen dus ik koop ze ook nog niet.. Hoelang denken jullie dat we nog hebben?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Bands die ik nog graag op RW zou zien:
Mumford & Sons
The Asteroids Galaxy Tour
Sia
Daft Punk
Band of Horses en Mumford & Sons kun je in April ook in Rotterdam zien bij Motel Mozaique.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:07 schreef Gitaarmat het volgende:
Bands die ik nog graag op RW zou zien:
Mumford & Sons
Arctic Monkeys
Interpol
Babyshambles
Band of Horses
Death Cab for Cutie
Manu Chao
Killers
die stonden er vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, je haalt de 2 beste er uit![]()
The Killers en Arctic MonkeysMaar die eerste komt toch niet
Ieder zijn lijstjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey, je haalt de 2 beste er uit![]()
The Killers en Arctic MonkeysMaar die eerste komt toch niet
Ik had het trouwens over de Killers, niet AMquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh
Nou ja, heb ze allebei vorig jaar gezien, dus ze hoeven niet te komen
Ah, okquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het trouwens over de Killers, niet AM
Fake Blood.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ieder zijn lijstjeIk hoop nog wel op een vette dance act
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |