Dank, ik was zelf al bezig en dit is handigerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:03 schreef superjojo het volgende:
tvp, en deze mag in de OP:
Heerlijk punt om af te spreken als je elkaar kwijt bent geraakt in de massa!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Bayswater het volgende:
Geweldig weer, die karakteristieke symmetrische rij bomen.
Oja tuurlijk, dat is ook dit jaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef Bayswater het volgende:
Dit jaar weer WK op Werchter.![]()
Nog nooit zo'n kippevel gehad als bij de 1-2 van Bergkamp tegen Argentinie in 98 op Werchter. Iedereen aan zijn radio gekluisterd met Jack van Gelder die plots drie keer Bergkamp begon te krijsen gevolgd door het oorverdovende gejuich over al die campings van al die Ollanders.
Ja! Wij gingen toch nog naar Torhout, dat was toen nog, en stonden bij een eetkraampje met 50 man voor een heel klein t.v.'tje te kijken en te juichen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef Bayswater het volgende:
Dit jaar weer WK op Werchter.![]()
Nog nooit zo'n kippevel gehad als bij de 1-2 van Bergkamp tegen Argentinie in 98 op Werchter. Iedereen aan zijn radio gekluisterd met Jack van Gelder die plots drie keer Bergkamp begon te krijsen gevolgd door het oorverdovende gejuich over al die campings van al die Ollanders.
Goed bezigquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:48 schreef Nembrionic het volgende:
Okay, de OP staat nu in de wiki en de link daarvan staat gewoon in de OP. Dat is gemakkelijker voor volgende delen
Ik denk dat het festival wel uitverkocht zal zijn voordat de volgende lading namen bekend wordt gemaakt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
NU nog even wacht op de rest van de namen die men voor ons in petto heeft.
quote:
Mên, dat zou een natte droom-line up zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef Frenkel het volgende:
Nu nog MGMT, Mumford & Sons, K's Choice, nogmaals the Prodigy en David Gray en ik ben tevreden..
Oh en Snow Patrol is ook in de buurt, die mogen ook nog wel komen om het programma lekker afwisselend te maken
Pas in de kleine zaal van Het Paard in Den Haag gezien, leuk bandje en aardige lui.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:00 schreef bloodymary het volgende:
Ik hoop nog op Customs
Oeh ja, vooral Damien Rice zou briljant zijnquote:
2007, Werchter met m'n vrienden naast me, het zonnetje op m'n bol, 2 biertjes in de hand en Damien Rice die Radiohead's "Creep" covert...quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oeh ja, vooral Damien Rice zou briljant zijn.
We gaan ook met een leuke groepquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:12 schreef Irien het volgende:
Ik ben erbij !![]()
PhoenixFlorence and the Machine
Gossip
Them crooked vultures
Dat was het jaar dat ik regelmatige hissy fits heb gehad omdat ik niét naar Werchter kon. Die uitvoering van Creep is fantastisch ja. Hij heeft wel nieuw spul opgenomen, dus houd hoop Kasta, houd hoop.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
2007, Werchter met m'n vrienden naast me, het zonnetje op m'n bol, 2 biertjes in de hand en Damien Rice die Radiohead's "Creep" covert...
Ondanks klachten van m'n baas (representativiteit blabla) heb ik het Werchter-bandje gedragen tot het er af viel, puur vanwege die herinnering.
Maar 2 podia.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef Kinz het volgende:
Begrijp ik goed dat er maar 2 podia zijn op Werchter?
Of zijn er pas 2 aangekondigd? (Waarschijnlijk een firsttimer dit jaar op Werchter)..
10:30 of 22:30?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:12 schreef bonzai-bart het volgende:
JAAA!!! Dit jaar voor het eerst Rock Werchter, kaartjes zijn besteld.![]()
Wat een line-up zeg.
Nog ff 1 vraagje, we komen uit Hengelo (ov) en kunnen er donderdag op zijn vroegst om half 11 in Leuven zijn, is dat nog op tijd genoeg?
Hebben we meer plek om te liggen en bier te drinken.quote:
Met de trein dus? Uitgaande van 10.30u - eerst aanschuiven in de lange, lange rij wachtenden voor de pendelbus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:12 schreef bonzai-bart het volgende:
JAAA!!! Dit jaar voor het eerst Rock Werchter, kaartjes zijn besteld.![]()
Wat een line-up zeg.
Nog ff 1 vraagje, we komen uit Hengelo (ov) en kunnen er donderdag op zijn vroegst om half 11 in Leuven zijn, is dat nog op tijd genoeg?
- Iedere camping heeft een eigen ingang+securityquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:25 schreef picodealion het volgende:
Ik ga naar Werchter
Iemand die me in een notendop de verschillen met Lowlands kan noemen? Ik heb al 4 lowlandsen achter de rug (en een Sziget, maar dat is sowieso niet vergelijkbaar neem ik aan).
Kleiner iig, maar ik bedoel meer qua sfeer, en hoe de dingen geregeld zijn.
Ok! bedoelde inderdaad 10:30quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:24 schreef Felixa het volgende:
[..]
Met de trein dus? Uitgaande van 10.30u - eerst aanschuiven in de lange, lange rij wachtenden voor de pendelbus.
Met de bus naar het eindpunt, zo'n 15-20 minuten.
Dan, afhankelijk van de ligging van je camping, zo'n 1 à 2 km lopen.
In de rij voor bandje voor de camping, plekje zoeken, tent opzetten.
Naar het festivalterrein, festivalbandje halen.
Ja hoor, ruim op tijd voor het donderdagprogramma begint!
Waarom dan? Niet binnen 4 dagen betaald?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kaartje van mijn festivalvriendinnetje is geannuleerd dus beter is het morgen nog niet uitverkocht.
Geen idee, ze had gister besteld met CC van d'r paps en is dus geannuleerd. Staat niet waarom ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom dan? Niet binnen 4 dagen betaald?
Huh? Dat is gek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen idee, ze had gister besteld met CC van d'r paps en is dus geannuleerd. Staat niet waarom ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |