Een belastingaanslag zodat je je Werchter niet kan veroorlovenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Raad eens wat er net binnenkwam met de post?
Niet zeuren, voorpret heet datquote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Het wordt hier een beetje een slowchattopic......
De lowlands topics zijn nog veel erger, daar kom ik op dit moment niet meer want dan moet je dagelijks iets posten omdat er al weer een nieuw topic is zonder dat de pubers maar wat nieuwe namen hebben.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Kleine kans aangezien ze 2 weken na Werchter op Dour staanquote:Op maandag 8 maart 2010 13:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De lowlands topics zijn nog veel erger, daar kom ik op dit moment niet meer want dan moet je dagelijks iets posten omdat er al weer een nieuw topic is zonder dat de pubers maar wat nieuwe namen hebben.
Ik heb trouwens ook geen nieuwe namen, maar zag wel op de site van faith no more dat ze toch wel de week na werchter in spanje zijn, dus ik koester nog steeds de ijdele hoop dat we hun er ook nog bij gaan krijgen.
Ja er valt zo weinig te melden qua namen en een beetje voorpret kan geen kwaad, zolang het maar geen topics zoals LL worden, want dat gaat echt te hard en nergens overquote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef bloodymary het volgende:
Ah, ben ik niet de enigequote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef donroyco het volgende:
Ik word dit jaar RW-ontmaagd; hebben jullie nog tips/trucs?
Same here dusquote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ben ik niet de enige![]()
Dus kom maar op met die tips![]()
Oeh, das altijd wel feestquote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Christiaan het volgende:
Arcade Fire staat de week erna op Oxegen. Zou het!
-Je vouwstoeltje IN de tent leggen. Mijn stoeltjes hebben 3 Pinkpops overleefd, maar op RW worden ze gejatquote:Op maandag 8 maart 2010 14:27 schreef donroyco het volgende:
Ik word dit jaar RW-ontmaagd; hebben jullie nog tips/trucs?
Ik raad aan om met de auto gaan, ga vroeg weg zodat op je een redelijke tijd op de campings bent (al ging dat vorig jaar niet helemaal volgens plan... Half 6 weg in Rotterdam, om 2 uur pas de camping op).quote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, ben ik niet de enige![]()
Dus kom maar op met die tips![]()
Nee dusquote:Op maandag 8 maart 2010 15:05 schreef Dennis101 het volgende:
Als je verder wel eens op festivals bent geweest weet je wat wel en niet mag.
Oww als het je eerste keer is heb je waarschijnlijk de neiging om heel veel kleding mee te nemen. Tenzij ze flinke regen verwachten hoeft dat echt niet. Paar broeken (kort lang) aantal shirts (hangt natuurlijk af van hoeveel je zweet bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 maart 2010 15:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee dus![]()
Maar over regels maak ik me niet zo druk, die overtreed ik toch niet
Bedankt voor de rest van de tips
Heb ik vorig jaar ook gedaan volgens mij. En dit jaar weer dus als het fout gaat hoor je het van me.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
Trouwens, kan die acceptgiro ook via internetbankieren? Zit te twijfelen omdat het een Belgisch bedrijf is, of het dan goed gaat met rekeningnummer.
Whehequote:Op maandag 8 maart 2010 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Heb ik vorig jaar ook gedaan volgens mij. En dit jaar weer dus als het fout gaat hoor je het van me.
Het kan hoor, heb het vorig jaar en dit jaar ook gedaan. Ging prima. Hoop dat ik binnenkort de kaartjes binnen hebquote:
Er staat toch gewoon een Nederlands banknummer op?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:52 schreef Piles het volgende:
Trouwens, kan die acceptgiro ook via internetbankieren? Zit te twijfelen omdat het een Belgisch bedrijf is, of het dan goed gaat met rekeningnummer.
Ja, blijkbaarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:28 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon een Nederlands banknummer op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |