SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind jou wel iemand die stemt op Gewoon Nijmegen of zoiets!quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:01 schreef swarmahoer het volgende:
owja, stemmen
Mooie meisjes doen niet aan politiekquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:16 schreef morgane het volgende:
Ik ga niet stemmen...heb helemaal geen tijd gehad om me een beetje in te lezen, dus heb geen idee welke partij nou waar voor staat enzo. Dan kan ik net zo goed niet gaan. Uiteraard zal ik dan ook niet zeuren over de uitslag, ik hou me sowieso eigenlijk niet met politiek bezig.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 06:38 schreef Sander het volgende:
Zeer mooie fipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
D66 past het meest bij mijn visie over wat er in Wijchen moet gebeuren![]()
Waarom ga je zelf niet stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wilde mijn vader nog machtigen, maar dan had ie ook weer een kopie van mn paspoort nodig en dat vind ik een beetje onzin..
Ben je in de twittermood?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat ik niet hier kan stemmen, dan zou ik voor die 2 seconden een uur in de bus moeten gaan zitten.. En sowieso woon ik daar niet meer dus #care
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben per 1 maart hier ingeschrevenverkiezingen zijn 3 maart, dus dat gaat hem niet worden dan denk ik he
en dat #care bestond al voor twitter hoorsowieso twitter
+1 bekend....quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
En ik wil werk vinden, maar het enige wat er op staat is callcenter werkiemand nog tips?
Er stond ook nog een toffe over administratief werk, maar die is en in Beuningen, en ik voldoe niet aan de eisen
Horeca, verkoop, genoeg baantjes te vinden hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja maar ik wil gewoon het liefst in Nijmegen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |