ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:37 schreef Lillebit het volgende:
loop nog steeds te nexten naar mijn canadees! :/
de verbinding is ook niet echt om over naar huis te schrijven ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:39 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
ja maar, ja maar. zij was lieffffff.
indd, ik geef het op.:(quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:43 schreef Lillebit het volgende:
[..]
de verbinding is ook niet echt om over naar huis te schrijven ofzo
djiezus kraaijst.
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:49 schreef Lillebit het volgende:
anders ik wel
ik begon vol goeie hoop.
ik ga naar bed..
Ja dat vind je wel lekker he. viespeukquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef jesperrrrsss het volgende:
net op school weer lopen chaten , komen er weer alleen rukkende gaste langs !!!!!!!!!!!!!
vooral als je leraar mee staat te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ja dat vind je wel lekker he. viespeuk
Je moet het ook niet op school doen héquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef jesperrrrsss het volgende:
net op school weer lopen chaten , komen er weer alleen rukkende gaste langs !!!!!!!!!!!!!
Het was toch door een Nederlandse jongen opgericht? Die anoniem wilt blijven?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Stond vandaag iets in de Metro over Chatroulette. Opgericht door een 17-jarige jongen
Een jongen uit Rusland dacht ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:51 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Het was toch door een Nederlandse jongen opgericht? Die anoniem wilt blijven?
ik had ook nl gehoordquote:
Waarom wil je zijn piemel zien?? Ben je homo ofzo??quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Herkent iemand deze jonge man
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zeg je in 't gesprek.quote:
Dat zijn al die fappers, die praten nooit terug.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef Lillebit het volgende:
Al een paar keer een nederlander gehad..
Maar niemand van Fok
Nee en Zaltbommel.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was jij dat Tong? woon jij in Enschede?
ziellugquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef Phoneutria het volgende:
Heb er nog wat meer gevonden, zonder aanstootgevend materiaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die laatsteDERP
Die hondquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:28 schreef Phoneutria het volgende:
Rond de 1:14 gooit meneer de kuiken wat dichterbij ( leuk moment om mensen te late schrikken)
en rond de 1:50 paktie 'm volgens mij.
En nadat hij 'm gepakt heeft laat meneer zijn hond even zien die langs de tafel staat, ook leuk om mensen te laten realiseren dat het echt op dat moment afspeelt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef Phoneutria het volgende:
Heb er nog wat meer gevonden, zonder aanstootgevend materiaal!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die laatsteDERP
Iets verder kijken dan je neus lang is en het komt allemaal goed.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Cool, heb je die ook als apart filmpje
Die staat er al 7 minuten lang.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:35 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Cool, heb je die ook als apart filmpje
Nee bedoelde het bestand maar heb hem al gedownload via zo'n youtubedownloaderquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:36 schreef Phoneutria het volgende:
[..]
Iets verder kijken dan je neus lang is en het komt allemaal goed.
Ja dat had ze afgeschrikt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef WammesWaggel het volgende:
WTF met die voetballer
Ook grappig, twee Turken op de chatprobeerden ze de walgende meisjes te versieren
typen ze dat ze Spaans zijn
vergeten ze zeker dat ik hun stemmen kan horen
ze spraken duidelijk Turks
Lewsurs weten ook wel dat niemand ze moet, jammer dat ik geen Grieks volkslied paraat had op MP3
Naja
Nu ga ik een filmpje met Wilders zoeken
awh fuckquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:22 schreef pisnicht het volgende:
hier ook maar dan; http://doppelagent.de/chatroulette-i-win-if-you-turn-your-head
Levenloos.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:28 schreef Lillebit het volgende:
[..]
awh fuck
ik ben die gast gisteren ook tegengekomen
maar mijn mr yummy zit er niet tussen!
nog steeds met fransoos aan het kletsen
vanavond gaan we msnen
Die link die ik geplaatst heb, heb ik zelf geupload en die filmpjes heb ik zelf ge-edit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef DJ_Horny het volgende:
Kan iemand even een link sturen met allemaal filmpljes voor chatroullete van een wijf of van dat vogeltje
Ik heb een tekort aan leuke filmpjes.
Maar geen downloads van rapidshare, Daar zitten namelijk altijd virussen in
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb die Alien video en verder twee lesbisch ,
Maar hoe krijg ik er nog meer . Op Stickam zag ik er laatst een van een karbonkel achtige creepy oude man pop. Die zoek ik eigenlijk, het zag er ongeveer zo uit [ afbeelding ] Maar dan dus voor een webcam.
echt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Dit is een masker![]()
![]()
ja maar die is al zo vaak geweest´quote:Op donderdag 4 maart 2010 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
De jonas brothers klikken ze allemaal weg.
Mij ben je nooit tegengekomen, of je hebt meteen Next gekliktquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Lillebit het volgende:
[ link | afbeelding ]
pff. alle nederlanders die ik tegenkom. die zitten niet op fok!
hahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Mij ben je nooit tegengekomen, of je hebt meteen Next geklikt
wie is die twat daar onderin dan?? die ken ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Lillebit het volgende:
[ link | afbeelding ]
pff. alle nederlanders die ik tegenkom. die zitten niet op fok!
manycam, superwebcamquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af hoe ik een filmpje krijg in plaats van m'n cam. Iemand een programmatje hiervoor?
Die duitsersquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tijd om een wat nieuwe leuke filmpjes te vinden want deze kennen veel mensen nu wel
Thanks, gelijk even proberenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
manycam, superwebcam
die kunnen het
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door SwJ op 04-03-2010 21:40:40 ]
Ja ik chat ook regelmatig nog met een braziliaansequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Lillebit het volgende:
Nog steeds in contact met mijn fransoos![]()
Dus het kan wel! muhaha
ja het is best wel sneu hij vertelde mij over dat hij gescheiden was..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja ik chat ook regelmatig nog met een braziliaanse![]()
die ik op Chatroulette ontmoet heb lol
Idd dat is wel een fokker !quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
wie is die twat daar onderin dan?? die ken ik![]()
Ik ben ook al een paar weken aan het chatten met een chick uit Milwaukee die ik tegenkwam op CRquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Lillebit het volgende:
Nog steeds in contact met mijn fransoos![]()
Dus het kan wel! muhaha
Waar heb je dat filmpje gedownload?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:01 schreef Dawwa het volgende:
Chatroulette is geniaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze gasten gingen gillen
[ afbeelding ]
Ja maar waarmee download je een youtube film?quote:
http://www.pazera-software.com/products/mp4-to-avi-converter/quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar waarmee download je een youtube film?
Had flv bestand maar een programma die maar 2 minuten wil converten omdat trial grrrrrrrr
Ik heb het niet gedownload, gebruik gewoon ''ManyCam''quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar waarmee download je een youtube film?
Had flv bestand maar een programma die maar 2 minuten wil converten omdat trial grrrrrrrr
Op http://www.mediaconverter.org kan je een youtube filmpje omzetten naar .aviquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:46 schreef Floreandes het volgende:
[..]
Waar heb je dat filmpje gedownload?
Even kijken of ik er met de Jonas Brothers er voor nu dus wel tieten te zien krijg,.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
ChatRoulette is nu extra leuk geworden aangezien je ook de kans loopt om bekende mensen tegen te komen. Ook de celebrities hebben ChatRoulette ontdekt!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Even kijken of ik er met de Jonas Brothers er voor nu dus wel tieten te zien krijg,.
Ja ! twee uit noorwegen toevalig ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:05 schreef Dexizzle het volgende:
[..]
Een ding is zeker, ik heb door die trieste heaumeaux wel een msn adres van een lekkere noorse chick te pakken!
Skijt aan die gasten, ik heb haar gewoon gezegt dat ik d'r msn van chatroulette had! Ze vond het allemaal prima!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ! twee uit noorwegen toevalig ?
Twee chicks voor de cam ? daar liep mijn chatroulette bij vast![]()
Ergens vanmiddag was dat. maar hoe ga je dat doen ? er is maar 1 live chat van die gasten.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
deze zorgt voor veel geschrokken gezichten.
Gister zat ze in de giel freaknachtquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gister zat ze in de giel freaknacht
Giel dacht dat het Andre pronk zijn vriendin was.quote:
LOL komt Andre Pronk daar nog steeds johquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Giel dacht dat het Andre pronk zijn vriendin was.
Maar Andre begon met rood hoofd te ontkennen.
Dat kind heeft zoveel vet, dat haar ogen erdoor worden opgezogen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet je naar zijn YouTube pagina gaan en dan zijn versie van 'White Horse' bekijken.quote:
Het is toch een vrouw?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet je naar zijn YouTube pagina gaan en dan zijn versie van 'White Horse' bekijken.
Is het geen vrouw dan? Maar ik zal even kijken.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Moet je naar zijn YouTube pagina gaan en dan zijn versie van 'White Horse' bekijken.
Is al geweest maar hij is wel gaafquote:
Als je een echte man bent, dan doneer je daadwerkelijk dat geld.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je een echte man bent, dan doneer je daadwerkelijk dat geld.
Je bent namelijk een laffe hond als je de Haïti ramp misbruikt om effe lollig te doen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je bent namelijk een laffe hond als je de Haïti ramp misbruikt om effe lollig te doen.
Heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:56 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem, het loopt ook zonder een gif behoorlijk vaak vast hier trouwens.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Stevennn het volgende:
Als ik een.gif wil openen loopt ie vaak vast. hoe kan dan
Ik stream .mov-files (quicktime files) en dat werkt prima.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem, het loopt ook zonder een gif behoorlijk vaak vast hier trouwens.
Misschien ben je mij of een klasgenoot van mij tegengekomenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kwam gister de gif van dat jongetje tegen uit dit topic. Was vast een fokker haha
Ik heb laatst nog een /b/roquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Misschien ben je mij of een klasgenoot van mij tegengekomen![]()
Deze zeker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef Walter81 het volgende:
Gevonden bij onze vrienden van Dumpert:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Deze zeker.
http://www.dumpert.nl/med(...)dt_je_een_leven.html
img-linken naar dumpert werkt niet
Niet als ze een vierkant haakje in de bestandsnaam zetten.... Maar goed, die dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Deze zeker.
http://www.dumpert.nl/med(...)dt_je_een_leven.html
img-linken naar dumpert werkt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gaat dit wel heel ver..![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:36 schreef Laxaties het volgende:
Misschien leuk Gifje om als plaatje te gebruiken?Klein beetje maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gaat dit wel heel ver..
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Misschien leuk Gifje om als plaatje te gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gaat dit wel heel ver..
![]()
Gelukkig had ie dit topic gezien!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:29 schreef Lillebit het volgende:
oh oh, toen viel de verbinding met mijn nederlander weg!
Misschien leuk Gifje om als plaatje te gebruiken?Tis maar een flare gun, die gast heeft t wel overleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gaat dit wel heel ver..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Die is ook heel goed, heb ik ook eens gebruikt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gozer wist niet wat 'm overkwam![]()
Whahaha, bij mij flipte ze ook om dat filmpje, maar zo ver ginge ze nog net nietquote:
Hahahaha goed bezig goosquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check ze foto's maken
Haha, nooit van print screen gehorod blijkbaar hehe. Kwamen zeker uti Duitsland gezien de kledingdracht?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check ze foto's maken
Ben je dat zelf (die onderste), of is dat een video?quote:
Haha dat ben ik zelf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ben je dat zelf (die onderste), of is dat een video?
Heb ik ook last van jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Hebben jullie de laatste dagen ook geregeld dat de webcam van jezelf even blijft hangen. En de webcam van de ander soms ook. Bij mezelf is ie dan paar seconden bevroren en kan ik ook ff niet typen, waarna hij het weer doet. Die cam van die ander die blijft stilstaan.
Was ik benieuwd naar. Omdat er naar verhouding vrij weinig vrouwelijk volk op te vinden is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Lillebit het volgende:
[..]
Haha dat ben ik zelf.
Ik heb manycam verwijderd.
Mijn msncam liep daardoor elke keer stil.
Hoezo?
Ik zou je wel gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Lillebit het volgende:
[..]
Haha dat ben ik zelf.
Hoezo?
Zo wilde ik me nou niet uitdrukken... (ok, ben het wel met je eens, maar tochquote:
Ik stem voor:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Lillebit het volgende:
[..]
Haha dat ben ik zelf.
Hoezo?
rawwrrrr??? Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik stem voor:
- bril af
- haar los schudden
- en rawwrrrr
OMG! ~Du bist Basshunter!!quote:
pics van klasgenootjequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wij gingen vandaag op school chatrouletten en mijn klasgenootje trok alleen maar fappers aan, m'n lerares wist niet wat ze meemaakte
Nee man, dat werkt in je voordeel, doe je voor als Basshunter, praat met een Zweeds accentje en zet Boten Anna op op de achtergrond en de chicks zullen naar je toe vliegen.quote:
Oke, pics van jou dan maar!quote:
Weg uit het topic danquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Weg uit het topic danof plaatjes posten.
Linkje naar dit filmpje?quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:22 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mannen kunnen dus ook multi-tasken, bierdrinken maar wel blijven kijken
[ afbeelding ]
Jackpot:
[ afbeelding ]
Ik lag helemaal dubbel om die gast met die helm, die deed de hele tijd mee met de dames![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die 1e reactie is vaak zo mooi![]()
, maar dat mis ik vaak met cappen
edit: Als ik met die filmpjes aan het kloten ben dan klapt chatroulette er nooit mee, maar nu zit ik een keer over american football te lullen met een amerikaan en dan klapt de boel eruit, camfreeze en typegedeelte grijs....![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:07 schreef Monco10 het volgende:
[..]
hoort dat gastje soms bij de staff van chatroulette ofzo? ik kom hem elke keer wel tegen.
HAHAHHAquote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:56 schreef Gasmask het volgende:
Heb dat jongetje als webcam, kwam net iemand tegen met hetzelfde
Sommige mensen zitten niet op fok of niet langer op internet, en hebben totaal niet door dat je op internet er in kan worden geluisd.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:23 schreef Monco10 het volgende:
[..]
mensen die hun emailadres op naam gebruiken voor dit soort zaken
Dat geloof ik nooit dat je er ingeluist kan worden... Dat is bij mij trouwens onmogelijk, want ik heb een virusscanner....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Sommige mensen zitten niet op fok of niet langer op internet, en hebben totaal niet door dat je op internet er in kan worden geluisd.
Een virusscanner die er voor zorgt dat je je e-mail adres niet aan anderen kan geven?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:37 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat geloof ik nooit dat je er ingeluist kan worden... Dat is bij mij trouwens onmogelijk, want ik heb een virusscanner....
Tegenwoordig bestaan er luizen scannersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een virusscanner die er voor zorgt dat je je e-mail adres niet aan anderen kan geven?
Duh... voor als je het niet snapt: ik maak een n00b-opmerking...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:57 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een virusscanner die er voor zorgt dat je je e-mail adres niet aan anderen kan geven?
Dat had ik net ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:22 schreef P.F het volgende:
whehehe, ik kom alleen maar echte mensen tegen
iedere keer zo een gast met een neutraal hoofd - dan ziet hij mij - en gelijk
maar dan moet ik alweer zo lachen dat ik op next druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |