ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:37 schreef Lillebit het volgende:
loop nog steeds te nexten naar mijn canadees! :/
de verbinding is ook niet echt om over naar huis te schrijven ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:39 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
ja maar, ja maar. zij was lieffffff.
indd, ik geef het op.:(quote:Op woensdag 3 maart 2010 01:43 schreef Lillebit het volgende:
[..]
de verbinding is ook niet echt om over naar huis te schrijven ofzo
djiezus kraaijst.
slaap lekkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 01:49 schreef Lillebit het volgende:
anders ik wel
ik begon vol goeie hoop.
ik ga naar bed..
Ja dat vind je wel lekker he. viespeukquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef jesperrrrsss het volgende:
net op school weer lopen chaten , komen er weer alleen rukkende gaste langs !!!!!!!!!!!!!
vooral als je leraar mee staat te kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ja dat vind je wel lekker he. viespeuk
Je moet het ook niet op school doen héquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:48 schreef jesperrrrsss het volgende:
net op school weer lopen chaten , komen er weer alleen rukkende gaste langs !!!!!!!!!!!!!
Het was toch door een Nederlandse jongen opgericht? Die anoniem wilt blijven?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Stond vandaag iets in de Metro over Chatroulette. Opgericht door een 17-jarige jongen
Een jongen uit Rusland dacht ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:51 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Het was toch door een Nederlandse jongen opgericht? Die anoniem wilt blijven?
ik had ook nl gehoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |