hahaquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:59 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Mij ben je nooit tegengekomen, of je hebt meteen Next geklikt
wie is die twat daar onderin dan?? die ken ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef Lillebit het volgende:
[ link | afbeelding ]
pff. alle nederlanders die ik tegenkom. die zitten niet op fok!
manycam, superwebcamquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:11 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik vraag me al een tijdje af hoe ik een filmpje krijg in plaats van m'n cam. Iemand een programmatje hiervoor?
Die duitsersquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tijd om een wat nieuwe leuke filmpjes te vinden want deze kennen veel mensen nu wel
Thanks, gelijk even proberenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
manycam, superwebcam
die kunnen het
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door SwJ op 04-03-2010 21:40:40 ]
Ja ik chat ook regelmatig nog met een braziliaansequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Lillebit het volgende:
Nog steeds in contact met mijn fransoos![]()
Dus het kan wel! muhaha
ja het is best wel sneu hij vertelde mij over dat hij gescheiden was..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ja ik chat ook regelmatig nog met een braziliaanse![]()
die ik op Chatroulette ontmoet heb lol
Idd dat is wel een fokker !quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:36 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
wie is die twat daar onderin dan?? die ken ik![]()
Ik ben ook al een paar weken aan het chatten met een chick uit Milwaukee die ik tegenkwam op CRquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:12 schreef Lillebit het volgende:
Nog steeds in contact met mijn fransoos![]()
Dus het kan wel! muhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |