Hier hetzelfde probleem, het loopt ook zonder een gif behoorlijk vaak vast hier trouwens.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:36 schreef Stevennn het volgende:
Als ik een.gif wil openen loopt ie vaak vast. hoe kan dan
Ik stream .mov-files (quicktime files) en dat werkt prima.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hier hetzelfde probleem, het loopt ook zonder een gif behoorlijk vaak vast hier trouwens.
Misschien ben je mij of een klasgenoot van mij tegengekomenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kwam gister de gif van dat jongetje tegen uit dit topic. Was vast een fokker haha
Ik heb laatst nog een /b/roquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Misschien ben je mij of een klasgenoot van mij tegengekomen![]()
Deze zeker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:02 schreef Walter81 het volgende:
Gevonden bij onze vrienden van Dumpert:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Deze zeker.
http://www.dumpert.nl/med(...)dt_je_een_leven.html
img-linken naar dumpert werkt niet
Niet als ze een vierkant haakje in de bestandsnaam zetten.... Maar goed, die dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:10 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Deze zeker.
http://www.dumpert.nl/med(...)dt_je_een_leven.html
img-linken naar dumpert werkt niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gaat dit wel heel ver..![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:36 schreef Laxaties het volgende:
Misschien leuk Gifje om als plaatje te gebruiken?Klein beetje maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gaat dit wel heel ver..
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Misschien leuk Gifje om als plaatje te gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gaat dit wel heel ver..
![]()
Gelukkig had ie dit topic gezien!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:29 schreef Lillebit het volgende:
oh oh, toen viel de verbinding met mijn nederlander weg!
Misschien leuk Gifje om als plaatje te gebruiken?Tis maar een flare gun, die gast heeft t wel overleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij gaat dit wel heel ver..
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |