Ben je dat zelf (die onderste), of is dat een video?quote:
Haha dat ben ik zelf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ben je dat zelf (die onderste), of is dat een video?
Heb ik ook last van jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:16 schreef StevenHyde het volgende:
Hebben jullie de laatste dagen ook geregeld dat de webcam van jezelf even blijft hangen. En de webcam van de ander soms ook. Bij mezelf is ie dan paar seconden bevroren en kan ik ook ff niet typen, waarna hij het weer doet. Die cam van die ander die blijft stilstaan.
Was ik benieuwd naar. Omdat er naar verhouding vrij weinig vrouwelijk volk op te vinden is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Lillebit het volgende:
[..]
Haha dat ben ik zelf.
Ik heb manycam verwijderd.
Mijn msncam liep daardoor elke keer stil.
Hoezo?
Ik zou je wel gevenquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Lillebit het volgende:
[..]
Haha dat ben ik zelf.
Hoezo?
Zo wilde ik me nou niet uitdrukken... (ok, ben het wel met je eens, maar tochquote:
Ik stem voor:quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Lillebit het volgende:
[..]
Haha dat ben ik zelf.
Hoezo?
rawwrrrr??? Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ik stem voor:
- bril af
- haar los schudden
- en rawwrrrr
OMG! ~Du bist Basshunter!!quote:
pics van klasgenootjequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wij gingen vandaag op school chatrouletten en mijn klasgenootje trok alleen maar fappers aan, m'n lerares wist niet wat ze meemaakte
Nee man, dat werkt in je voordeel, doe je voor als Basshunter, praat met een Zweeds accentje en zet Boten Anna op op de achtergrond en de chicks zullen naar je toe vliegen.quote:
Oke, pics van jou dan maar!quote:
Weg uit het topic danquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:55 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Weg uit het topic danof plaatjes posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |