Niet eventueel.quote:Op maandag 26 april 2010 18:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij deze is dat gebeurdKan je hem eventueel toevoegen aan de lijst met bands aub?
![]()
Noah and the Whale
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:32 schreef sinadO het volgende:
Hoi, kunnen we hier een centraal 'Show je Hifi apparatuur en praat erover' topic maken?
Zoiets is er, doe vooral meequote:Op dinsdag 27 april 2010 08:32 schreef sinadO het volgende:
Hoi, kunnen we hier een centraal 'Show je Hifi apparatuur en praat erover' topic maken?
Dat kunnen wijquote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kunnen jullie ff de twee 'bevestigingen' stukjes uit de wiki over de 'bevestigingen' uit de OP van het Lowlandstopic plakken?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL10
A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #30
Done (op de goede plaats hoop ik). De wiki kan ik niet aanpassen though, dat zou iemand anders even moeten doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daar hoort idd nog een datum nog niet bekend bij, wil je die nog ff erbij doen?
Ga ik fixenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Done (op de goede plaats hoop ik). De wiki kan ik niet aanpassen though, dat zou iemand anders even moeten doen.
Done. Ik zag het topic daarstraks al, leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
45+ers van Fok! deel uw/jouw concert ervaringen
kan daar 45+ers van gemaakt worden voor extra animo generatie
Klopt, maar blijf wel aardig en behulpzaam tegen onze nieuwe users.quote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Klopt, maar blijf wel aardig en behulpzaam tegen onze nieuwe users.
Waarom zijn het platen die al lang op YouTube staan en die geen hitpotentie hebben?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:27 schreef krioro het volgende:
Smaken verschillen, niemand hoeft verplicht alles te luisteren. Reacties over wat wel en niet gepost mag worden zijn weg.
Nog een editquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarom zijn het platen die al lang op YouTube staan en die geen hitpotentie hebben?
Teletubbies zeggen: "Nog een keer!"quote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kunnen jullie ff de twee 'bevestigingen' stukjes uit de wiki over de 'bevestigingen' uit de OP van het Lowlandstopic plakken?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL10
A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #30
Nee, mag ook wel bijgewerkt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:14 schreef Da_Ripper het volgende:
OP van #31 weer ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |