Waarom? Dit kan nog wel eens wat leuke nieuwe ontdekkingen opleveren. En ook gaat het specifiek om muziek. Waarom zou het in MUZ alleen maar om nieuwe muziek moeten gaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:15 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Kan dit niet beter in MEM?
Indeed, kom maar op met die verhalenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:34 schreef error_404 het volgende:
Goed topic, tvp.
Alleen al om te zien hoeveel 50+ers er zijn
OK, kom ik net in aanmerkingquote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom? Dit kan nog wel eens wat leuke nieuwe ontdekkingen opleveren. En ook gaat het specifiek om muziek. Waarom zou het in MUZ alleen maar om nieuwe muziek moeten gaan.
Ps. 45+ers mogen ook reageren als de 50+ers achterblijven
En heb je nog mooie verhalen/herinneringen?quote:
Vrije dag jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
De 5045+ers zijn een beetje schuw of allemaal aan het werk.
Was dat genesis met peter gabriel of al met phil collins?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:00 schreef Aiko_ het volgende:
Zal ik dan maarNOG geen 50
![]()
1980 (?) Gladys Knight and the Pips, Paradiso
1982 Genesis in Groenoordhallen, Leiden
1990 Prince in Thialf, Heerenveen met in het voorprogramma Lois Lane
Laatste is en blijft
Dat is wel erg tofquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:40 schreef Aiko_ het volgende:
Volgens mij allebei? Phil Collins zong en drumde. Als hij drumde waren er dus twee (mega) drumstellen in de lucht! Eén van de weinige drummers die links en rechts even hard kan slaan trouwens.
Ikheb er zelf al 45 van gemaakt een paar posts hierbovenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 47.
Vraag aan de modjes of ze er 40 van willen maken
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ps. 45+ers mogen ook reageren als de 50+ers achterblijven
Wanneer wordt je 45 dan mag je postenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:32 schreef Angel-A het volgende:
Oh ik ben nog te jong zie ik (44). Ik kom over een poosje hier wel terug.
1989 net na de demonstraties van de Chinese studenten, Jubel Park Brussel, concert Bee Gees. Voor het eerst helemaal vooraan staan bij een Bee Gees concert na een flinke sprint richting het podium (die ik nu helaas zou verliezenquote:
Ik ben nog lang geen 50, maar ik weet wel dat Peter Gabriel Genesis verliet in 1975quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Was dat genesis met peter gabriel of al met phil collins?
ik ook ergens in mijn achterhoofd daarom dacht ik ook al van dat klopt nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben nog lang geen 50, maar ik weet wel dat Peter Gabriel Genesis verliet in 1975
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |