Die monitors schijnen erg lekker te zijn, klopt dat?quote:Op zondag 4 april 2010 18:54 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Monitors.
[ afbeelding ]
Audio interface.
met wat ketchup en mayonaise zijn ze wel enigszins te vreten te zijn, heb ik gehoord.quote:Op zondag 4 april 2010 18:55 schreef znarch het volgende:
[..]
Die monitors schijnen erg lekker te zijn, klopt dat?
Ze hebben een heerlijk geluid met veel detail en helderheid in de midden- en hoge tonen. De weergave in de lage tonen mag wel iets beter. Ze hebben een goede neutrale, representatieve weergave. Als mijn muziek hier goed op klinkt, klinkt het bijna overal goed op.quote:Op zondag 4 april 2010 18:55 schreef znarch het volgende:
[..]
Die monitors schijnen erg lekker te zijn, klopt dat?
Het zijn wel monitors bedoeld voor de productie van muziek. Als het gaat om enkel beluisteren van muziek, kun je beter investeren in 'gewone' speakers met een gekleurder, warmer geluid.quote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ze hebben een heerlijk geluid met veel detail en helderheid in de midden- en hoge tonen. De weergave in de lage tonen mag wel iets beter. Ze hebben een goede neutrale, representatieve weergave. Als mijn muziek hier goed op klinkt, klinkt het bijna overal goed op.
Oh, en nog twee CDJ´squote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef Fapperdefap het volgende:
[ afbeelding ]
Achter me staat nog een Roland synthesizer.
Zie ik daar een Korg Nanocontrol?quote:Op zondag 4 april 2010 22:46 schreef Fapperdefap het volgende:
[ afbeelding ]
Achter me staat nog een Roland synthesizer.
nanoKONTROLquote:Zie ik daar een Korg Nanocontrol?
Ik zie wel Ableton.
Jij wint! wel jammer van al die zichtbare draden...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:32 schreef Marc H het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Center - Mordaunt-short Mezzo 5
[ afbeelding ]
achter: Mezzo 2
TV: Samsung LED 46B7020
Versterker: Yamaha RX-V1065
Blu-Ray: Yamaha DB-S1065
Front: Mordaunt-short Mezzo 6
Center: Mordaunt-short Mezzo 5
Surround: Mordaunt-short Mezzo 2
Subwoofer: Tannoy Shadow
HTPC: Zelfbouw, Zalman kast, Intel core i3, 4 GB ram, 2 TB hdd, de rest staat op mijn NAS (+/- 9 TB)
Is een oudere foto, die draden zijn grotendeels weggewerktquote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:46 schreef robbolo het volgende:
[..]
Jij wint! wel jammer van al die zichtbare draden...
Lo-fi is ook audio, dus je mag gerust pics van je apparatuur posten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:55 schreef cafca het volgende:
Ik heb geen hi-fi set. Ik luister toch voornamelijk lo-fi muziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |