Graag gedaan. Nu luister ik even naar zijn muziek op de site en is mijn geheugen weer opgefrist, leuke artiest.quote:Op zondag 25 april 2010 19:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Mooie view op de zaak. Bedankt voor inzet en liefde.
Wellicht zou dat met een iets uitgebreidere OP beter gaan.quote:Op zondag 25 april 2010 19:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Mijn topic over Pussycat loopt ook niet storm.
quote:Op zondag 25 april 2010 16:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik had nog zo gehoopt dat hij wegging
Ik heb er wel eentje over Noa maar die is zonder walvis erbij.quote:Op maandag 26 april 2010 17:17 schreef Arn0 het volgende:
Via Google vond ik niets maar die faalde al eerder dus: Klopt het dat er nog geen Noah and the Whale topic is?
Bij deze is dat gebeurdquote:Op maandag 26 april 2010 17:35 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje over Noa maar die is zonder walvis erbij.
Volgens mij zijn ze wel uitgebreid besproken in het Indie topic, maar schijnbaar nog geen eigen topic. Ik zou zeggen: openen, die handel.
Niet eventueel.quote:Op maandag 26 april 2010 18:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij deze is dat gebeurdKan je hem eventueel toevoegen aan de lijst met bands aub?
![]()
Noah and the Whale
Wat mij betreft wel.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:32 schreef sinadO het volgende:
Hoi, kunnen we hier een centraal 'Show je Hifi apparatuur en praat erover' topic maken?
Zoiets is er, doe vooral meequote:Op dinsdag 27 april 2010 08:32 schreef sinadO het volgende:
Hoi, kunnen we hier een centraal 'Show je Hifi apparatuur en praat erover' topic maken?
Dat kunnen wijquote:Op donderdag 29 april 2010 12:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kunnen jullie ff de twee 'bevestigingen' stukjes uit de wiki over de 'bevestigingen' uit de OP van het Lowlandstopic plakken?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL10
A Campingflight to Lowlands Paradise 2010 #30
Done (op de goede plaats hoop ik). De wiki kan ik niet aanpassen though, dat zou iemand anders even moeten doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Daar hoort idd nog een datum nog niet bekend bij, wil je die nog ff erbij doen?
Ga ik fixenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Done (op de goede plaats hoop ik). De wiki kan ik niet aanpassen though, dat zou iemand anders even moeten doen.
Done. Ik zag het topic daarstraks al, leukquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
45+ers van Fok! deel uw/jouw concert ervaringen
kan daar 45+ers van gemaakt worden voor extra animo generatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |