Daarmee bedoel ik een beetje de verwaande woorden en blikken en dus sfeer van de "O kijk nou... wat ie áán heeft! EN hoe ie dáááánst zeg! Jeeeezus dat kan ECHT niet!". Dat heb je bij Friso echt een STUK minder.quote:
Wat een geil ventjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef PhalanX het volgende:
[HOMO]#2697 waar soete lieve Gerritje 'n ordinaire relpot is
[ afbeelding ]
Ik kan Ocarina spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
Daar ben ik al.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef Waxxer het volgende:
Maar dan had ik zo'n salade gekocht als zijnde een maaltijd, dus ja, dan bestaat er het gevaar van snaaien en alles en naja, jullie zijn vast allemaal van die perfecte, graatmagere kerels en alles.
*KLAP*quote:
Ja dan snap ik helemaal wat je bedoelt... ik heb nog een paar keer gedate met zo'n gozer die ook zo uit de hoogte ging staan doen... net alsof hij god's gift to gays was... terwijl het feitelijk gewoon een uit de kluiten gewassen tuinkabouter wasquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik een beetje de verwaande woorden en blikken en dus sfeer van de "O kijk nou... wat ie áán heeft! EN hoe ie dáááánst zeg! Jeeeezus dat kan ECHT niet!". Dat heb je bij Friso echt een STUK minder.
Is dan misschien ook wel minder "hip & trendy".
Ja, joh, Angdriël, daar noem je ook wat, talking about!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik maak me er alleen druk om als ik het voor mijn neus zie gebeuren.
Ik ga toch ook niet zeggen dat je iets met Stroekie hebt gedaan?
Zou je ook niet leuk vinden!
Jij weet dan wel dat het niet waar is. Maar als iemand anders het dan ook nog gaat zeggen.... dan krijgen jullie binnen de kortste keren vragen van "Meen je dat nou echt? heb jij... o wow!"
Soms lijkt het me best fijn om zo verwaand te zijn en helemaal overtuigd te zijn van jezelfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan snap ik helemaal wat je bedoelt... ik heb nog een paar keer gedate met zo'n gozer die ook zo uit de hoogte ging staan doen... net alsof hij god's gift to gays was... terwijl het feitelijk gewoon een uit de kluiten gewassen tuinkabouter was
Dat soort types zijn eigenlijk heel eenzaam...best treurig eigenlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms lijkt het me best fijn om zo verwaand te zijn en helemaal overtuigd te zijn van jezelf.
Ik vraag me echter af of ze dat wel echt zijn, of dat het gewoon een schild is om hun eigen onzekerheid te maskeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Soms lijkt het me best fijn om zo verwaand te zijn en helemaal overtuigd te zijn van jezelf.
Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me echter af of ze dat wel echt zijn, of dat het gewoon een schild is om hun eigen onzekerheid te maskeren.
Ja, wacht, hoo, hált!quote:
Waarschijnlijk, maar zo;n schild lijkt me best fijn somsquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me echter af of ze dat wel echt zijn, of dat het gewoon een schild is om hun eigen onzekerheid te maskeren.
Allemaal jonkies die niet door hun familie zijn geaccepteerd. Is mijn ervaring. Dat gebeurt wel vaker en dat uit zich vaak heel anders, maar dat soort figuren zijn negen van de tien keer van die omverblaasbare, door hun ouders met argusogen bekeken figuren die elk gesprek met ze niet waard zijn en dus ook niet jouw aandacht verdienen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik bedoel... dat kadootje in dat blik.... dat was best wel erg attent. Is er echt niets voorgevallen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, wacht, hoo, hált!Ang3l bedoelt dat hij toch ook niet iets in de wereld gaat brengen dat niet gebeurd is!!!!
![]()
Nja ik denk dat je daarmee de spijker wel op z'n kop slaatquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan toch gelukkiger horen te zijn. Dat we suffe meets houden in een goedkope tent in Ehv. waar we gezellig met elkaar kletsen en niet boeien om hoe we er uit zien en hoe onzeker we zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar zo;n schild lijkt me best fijn soms.
Ik beweer helemaal niks!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, wacht, hoo, hált!Ang3l bedoelt dat hij toch ook niet iets in de wereld gaat brengen dat niet gebeurd is!!!!
![]()
Ja maar wat Dizer áááánhad!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan toch gelukkiger horen te zijn. Dat we suffe meets houden in een goedkope tent in Ehv. waar we gezellig met elkaar kletsen en niet boeien om hoe we er uit zien en hoe onzeker we zijn
Zeg!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Ik bedoel... dat kadootje in dat blik.... dat was best wel erg attent. Is er echt niets voorgevallen?
je hebt marc overmars gedate ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan snap ik helemaal wat je bedoelt... ik heb nog een paar keer gedate met zo'n gozer die ook zo uit de hoogte ging staan doen... net alsof hij god's gift to gays was... terwijl het feitelijk gewoon een uit de kluiten gewassen tuinkabouter was
Ja, maar die gedachte is gewoon geboren uit het feit dat je liever had dat ie niets aanhadquote:
Ja je hebt ook wel gelijk, maar ik zei niet voor niets dat het me SOMS fijn lijkt om weg te kunnen duiken in zo'n schildquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat wij dan toch gelukkiger horen te zijn. Dat we suffe meets houden in een goedkope tent in Ehv. waar we gezellig met elkaar kletsen en niet boeien om hoe we er uit zien en hoe onzeker we zijn
Was het maar waarquote:
Ik pak het grootser aan...quote:
Dan lieverquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef PhalanX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begin nog een fetish voor puntoren te ontwikkelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan liever
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Best tofquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben naar de kaper geweest.
Is toch niks mis mee?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan horen ze ook nog eens wat van mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik pak het grootser aan...
Het verhaal heeft Zwolle al bereikt
Het zit toch leuk??quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hij start nog steeds, dus... Hopelijk blijft het goed gaanquote:
Wachten is kut. Vooral als je weet wat er komt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Het beroerde telefoontje is nog niet gekomen.... toch raar dat je er toch min of meer op zit te wachten
Dat is zeker zo... en ik hoop ook gewoon voor haar dat het over is en ze de rust krijgt die ze verdiend....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wachten is kut. Vooral als je weet wat er komt.
quote:
Bruine ogen!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:49 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ben je in eenquote:
Ik vind ze mooi. Of dat een compliment is, moet ie zelf maar uitvogelen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, wonderer geeft niet zo duidelijk aan dat het een compliment is, maar dat is het vast!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, wonderer geeft niet zo duidelijk aan dat het een compliment is, maar dat is het vast!
Ik ga naar Portugal op vakantie dit jaar... krijg er al helemaal zin inquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Todolalalalala ruaaaaaa lalalalalal tuaaaa
quote:
Ik wilde net zeggen, het misschien een geile taal, maar jammer dat die wordt uitgesproken door afgelebberde rimpelnichten.quote:
Dat zijn jouw woordenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, het misschien een geile taal, maar jammer dat die wordt uitgesproken door afgelebberde rimpelnichten.
Heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef Ang3l het volgende:
Doe hem vooral de haaaartelijke groeten van me dan
Vertelquote:
Neh. Oude Portugese koeienquote:
vacas velhasquote:
Ik moet als nieuwkomer natuurlijk wel van alle details op de hoogte zijn hequote:
quote:
Jij mag toch helemaal niet stemmen?quote:
Niet voor de gemeenteraad nee, wel in juni voor de landelijke verkiezingen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij mag toch helemaal niet stemmen?
En op wie ga je stemmen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet voor de gemeenteraad nee, wel in juni voor de landelijke verkiezingen.
Weet ik nog niet. D66 denk ik.quote:
Nee daar kom ik heeeel weinig en zeker hoogzomer nietquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:45 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, het misschien een geile taal, maar jammer dat die wordt uitgesproken door afgelebberde rimpelnichten.
Daar zit Bruno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ik want oss gaat niet nu maar in novenber 2010 stemmen ivm herindelingquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
wie gaat er morgen NIET stemmen?
Ik woon hier nu bijna 4jr maar heb nog niet 1x gestemd voor de gemeentelijke verkiezingenquote:Op woensdag 3 maart 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga NIET stemmen vandaag. Beetje moeilijk stemmen in den stad waar je nog maar 3 dagen woont.
Ja dat bedoelde ik ook... maar ook gay edition ofzo danquote:
Zaten daar nog bekenden tussen van hier dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij was er eenmalig een homoeditie maandag.
Ja van de 30 zaten er 25 exen tussen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zaten daar nog bekenden tussen van hier dan?
quote:
en vond de pastoor en bisschop dat wel goed dan ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens mij was er eenmalig een homoeditie maandag.
Zou dit dan ook niet de eerste keer zijn dat je voor de GR mag stemmen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik woon hier nu bijna 4jr maar heb nog niet 1x gestemd voor de gemeentelijke verkiezingen
Dat jochie dat Single Ladies doetquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk het nu terug. Wat een types zitten er tussen zeg![]()
.
Ja, dat was wel echt de druppel wat hem betreftquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:11 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat jochie dat Single Ladies doet
Ja dat ook...quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Oh ze hebben nu geswitched van mannen naar vrouwen?
Nja en met zn zonnebril in de winter door het park...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat was wel echt de druppel wat hem betreft.
Oh ik heb 1 kerel zien staan waarbij ik dacht "hej leuk!". Maar hij is niet beter in beeld gekomenquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Laat staan de dingen die achter de deskjes stonden... Ok, er waren wel een paar leuke volgens mij, maar sommige types
...
Die homoeditie moet ik maar eens terugkijken danquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat ook...
1x een homo editie,
de rest van dit seizoen 30 mannen en 1 vrouw uit de lift
Ik had 1 kennis (Fons) en 1 ex-teamlid (Davy, die "won") en voor de rest slechts wat bekende gezichten van foto's of zo.quote:
Normaal zie je ze alleen maar in het donkerquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef creno het volgende:
ik herkende er geen één. Al had een jongen met donker haar (twan ofzo) wel iets bekends.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal zie je ze alleen maar in het donker
Ja wij danssalonners zijn van een generatie eerderquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef creno het volgende:
ik herkende er geen één. Al had een jongen met donker haar (twan ofzo) wel iets bekends.
je bedoelt: we worden oud :,(quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wij danssalonners zijn van een generatie eerder
Dat bedoelde ik jaquote:
Amy MacDonald?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
Don't tell me that it's over, it's only just begun!
Heb 'r op LL gezien en vond 'r ook niet zo heel boeiend. Beetje tam.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amy MacDonald?
Ik moet zeggen dat me die zo is tegengevallen live... ik dacht vorig jaar op Pinkpop dat ze 5 keer This is the Life inzette... bleek het 5 keer een ander nummer te zijn met exact dezelfde beginakkoorden... en haar stem is ook maar mwah
jij gaat op en neer met de trein naar je werk ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef TheVulture het volgende:
Er vroeg laatst een tienermeisje aan me in de trein toen ik daar licht aangeschoten in zat: "Gaat het met u MIJNHEER"
Ouch
Als het op de stijl van The Killers lijkt is het prima... maar als ik live eenmaal op een artiest ben afgeknapt dan komt het niet snel meer goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb 'r op LL gezien en vond 'r ook niet zo heel boeiend. Beetje tam.
Behalve de Killers-cover die ze speelde (When we were young). En haar nieuwe nr vind ik daar dus op lijken, op die stijl
Ik had een borrel gehad van mijn werkquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij gaat op en neer met de trein naar je werk ?
Dat heb ik bij Lifehouse.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als het op de stijl van The Killers lijkt is het prima... maar als ik live eenmaal op een artiest ben afgeknapt dan komt het niet snel meer goed
ik schrok al, straks heb jij mij al jaren in de smiezen gehad met mijn dagelijkse bezoekjes aan Den Bosch CSquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had een borrel gehad van mijn werk
Die heb ik al lang niet meer live gezien... ik schrok zelfs dat ze uberhaupt nog bestonden... zelfde geldt voor Train trouwens... beide singles zijn welquote:
Ik ga wel met de trein naar mijn werk hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik schrok al, straks heb jij mij al jaren in de smiezen gehad met mijn dagelijkse bezoekjes aan Den Bosch CS
Lifehouse was ook ten tijde van de eerste cd (no name face).quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer live gezien... ik schrok zelfs dat ze uberhaupt nog bestonden... zelfde geldt voor Train trouwens... beide singles zijn wel
Die heb ik toen ook op Pinkpop gezien ja... 2003 als ik me niet vergis... is niet heel erg blijven hangen... die cd wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lifehouse was ook ten tijde van de eerste cd (no name face).
Vond de cd geweldig, ze kwamen op pinkpop toen en.... baggerrrrrrr. Echt heel slecht
CD nooit meer geluisterd,
d....d....dan kan het dus zo maar zijn dat jij mij al dagelijks spot op perron 6/7quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ga wel met de trein naar mijn werk hoor
z..z..zou kunnen... maar je komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
d....d....dan kan het dus zo maar zijn dat jij mij al dagelijks spot op perron 6/7
Sick cyyyycle carrouuuseeeel this is a siiick cyyyycle....quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heb ik toen ook op Pinkpop gezien ja... 2003 als ik me niet vergis... is niet heel erg blijven hangen... die cd was
saaie oude grijze muurbloempjes vragen ook helemaal niet om aandachtquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
z..z..zou kunnen... maar je komt me niet bekend voor
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sick cyyyycle carrouuuseeeel this is a siiick cyyyycle....
Gewoon doen... ik ben er ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik twijfel over PP dit jaar
Gossip, Florence, Skunk Anansie
Maar ik heb dit jaar sowieso nog The Cranberries en Lowlands
Dat zal het zijn jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
saaie oude grijze muurbloempjes vragen ook helemaal niet om aandacht
Toevallig heb ik hem laatst op de pc geript omdat een vriendin er een nr van op haar cd wilde hebben.quote:
Maar Florence heb ik al 3x gezien... en Skuink heb ik als Skin gezien op PP. Ik wil dan wel voor Gossip gaan... da's de vrijdagquote:
Tja ik heb ook al zoveel gezien... maar het is altijd een leuk feestjequote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Florence heb ik al 3x gezien... en Skuink heb ik als Skin gezien op PP. Ik wil dan wel voor Gossip gaan... da's de vrijdagen die andere 2 de zondag. Hmmz. maar voor de rest vind ik de vrijdag dan weer niet zo.
ARGH!
En Prodigy en Rammstein heb ik OOK al eens gezien.
Maar ik vind LL een leuker feestje, dus ikw eet niet of ik ook nog wel PP wil doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja ik heb ook al zoveel gezien... maar het is altijd een leuk feestje
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind LL een leuker feestje, dus ikw eet niet of ik ook nog wel PP wil doen.
Heb 1 jaar RW, PP en LL gedaan.... ik had beter qua geld naar de States kunnen vliegen geloof ik
Valkenburg? En dan steeds met de auto heen en weer?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]Dat is dan inderdaad wel een flink pak geld ja
LL ben ik nog nooit geweest... ik ben niet zo'n kampeerder.... op PP logeer ik altijd in Valkenburg
Nee joh, kwartiertje met de trein... plus het feit dat ik een fatsoenlijk bed heb en elke avond flink kan doorhalen in Valkenburg zelfquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valkenburg? En dan steeds met de auto heen en weer?
Homo.
Ja dat is op LL anders omdat het dan doorgaat tot 5u 's nachts en vervolgens nog de 24-uurs tent. Dan haal je daar dus doorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, kwartiertje met de trein... plus het feit dat ik een fatsoenlijk bed heb en elke avond flink kan doorhalen in Valkenburg zelf
Van beide kanten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7485
lijkt het toch met een sisser af te lopen
Precies, op PP is het om 23.00 schlussquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is op LL anders omdat het dan doorgaat tot 5u 's nachts en vervolgens nog de 24-uurs tent. Dan haal je daar dus door
ze zijn vast als de dood voor de live uitzending van de mis uit de Sint Jan komende zondag op Ned 2quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7485
lijkt het toch met een sisser af te lopen
Da's minder... beterschapquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef PhalanX het volgende:
ik voel me niet zo lekker.
ik denk dat ik iets op heb dat over de datum was...
Are you wussing out?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef PhalanX het volgende:
ik voel me niet zo lekker.
ik denk dat ik iets op heb dat over de datum was...
D66quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Nah die stemwijzer zegt me vrij weinig.
Hoogst scoren leefbaar Eindhoven en Stadspartij Eindhoven, maar die zeggen me verder echt geen ene zak.
Je bent een paar weken te vroegquote:
Hoe was je date?quote:
Fuck, ik lees het net ja. Ik dacht dat de lente nu eindelijk aankwam met de zon enzo. Ik liep zojuist zelfs even op teenslippers buiten, maar dat was een beetje te enthousiast van mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een paar weken te vroeg
21e pas
Er komt nl weer sneeuw aan
I will never wuss out...quote:
Shutter Island was echt heel tof. Ik wist niet dat Leonardo Dicaprio zo overtuigend kon acterenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Shutter Island was echt heel tof. Ik wist niet dat Leonardo Dicaprio zo overtuigend kon acteren![]()
Ow en we hebben gezoend. En hij is piloot bij de KLM
What's eating Gilbert grape is van voor zijn tieneridool status. Briljant geacteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Shutter Island was echt heel tof. Ik wist niet dat Leonardo Dicaprio zo overtuigend kon acteren![]()
Tuurlijk.quote:Ow en we hebben gezoend.
Beter dan stewardquote:En hij is piloot bij de KLM
Haquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What's eating Gilbert grape is van voor zijn tieneridool status. Briljant geacteerd.
[..]
Tuurlijk.
[..]
Beter dan steward
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
normaal zitten de gays toch aan de andere kant van de cockpit in de rol van purserquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow en we hebben gezoend. En hij is piloot bij de KLM
Da's nogal een conclusie om te trekken na 1 datequote:
Which reminds me: Mijn Berlijnse vakantieliefde is dit weekend weer in Europaquote:
Daarom vraag ik het ook, ik vind het altijd knap als mensen dat weten namelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nogal een conclusie om te trekken na 1 date
Nah, zo'n Corsa is toch best comfortabel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Which reminds me: Mijn Berlijnse vakantieliefde is dit weekend weer in Europa
Maar ik kan dit weekend niet zomaar ff naar berlijn toe
Ik bedoel, IK weet wel dat wij gaan trouwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook, ik vind het altijd knap als mensen dat weten namelijk
Ja ik had het op IMDB al gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
ERIK!!!!!!!!!
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16722
Nieuw project van tarsem!
Verschil is dat ik Jeremy al 2x gezien heb en het kliktequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, zo'n Corsa is toch best comfortabel?Zet een cd'tje op en gáán!
Alhoewel... straks pakt het weer gigantisch verkeerd uit...Althans, ik neem aan dat je niet gauw meer zoiets doet na die tortilla van afgelopen jaar!
![]()
Nee joh, maakt niet uit.quote:Maar enfin, dus, ahum, kijk ehhhh, misschien moet ik gewoon mijn mond houden.
Dat dus. Er komt een 2e date. Ik doe het rustig aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nogal een conclusie om te trekken na 1 date
Jij hebt mij nog niet gezien.... misschien ben ik wel helemaal niet een persoon waarvan jouw engeltje naar de hemel stijgtquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel, IK weet wel dat wij gaan trouwen.
Maar JIJ bent daar nog niet achter omdat we elkaar nog niet ontmoet hebben
En dat houdt ook bijna niemand meer voor mogelijk, want alle artikelen reppen over het COC en de GK. Maar goed, je kring van bekenden weten wie de echte David is geweestquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik voel me als David die Goliath versloeg, of St Joris en de Draak of..of...
dit kan je toch niet voor mogelijk houden, dat ik hier alleen aan ben begonnen
GLORIE VICTORIE
Mijn liefde gaat door het oorquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog niet gezien.... misschien ben ik wel helemaal niet een persoon waarvan jouw engeltje naar de hemel stijgt
Ja jij hebt geen haast. Je bent nog jong.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat dus. Er komt een 2e date. Ik doe het rustig aan.
Oeh je bruiloftquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij hebt geen haast. Je bent nog jong.
Ik daarentegen wil wel meteen trouwen na date 1
Da's op zich best apartquote:
Misschien wordt het wel onze bruiloftquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh je bruiloft! Of was dat mijn bruiloft?
Ik ben al weer uit de picture?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel onze bruiloft
Daten?
Wat waren die intieme filmavondjes danquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel onze bruiloft
Daten?
Als je lief bent mag je er wel bijquote:
Ik geniet heel erg van muziek en zou het fijn vinden als mijn vriend geen britney/mariah-loving gay was, maar meer een festival en rock typequote:
Wat?! We gaan al richting date 3 en we hebben nog geen wilde sex gehad!?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat waren die intieme filmavondjes dan?
Houdt ie van film?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je er wel bij.
Rustig opbouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! We gaan al richting date 3 en we hebben nog geen wilde sex gehad!?
He'd better! En dan wel onze soort filmquote:
Jeremy!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil is dat ik Jeremy al 2x gezien heb en het klikte
Ik moest wel ff denken wat je bedoelde met tortillaHij is ver weggezakt.
[..]
Nee joh, maakt niet uit.
Hoe is het met stroekie? Nog kriebels?
Haha, ja dat klopt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rustig opbouwen. We zaten al een paar cm's dichter bij elkaar de laatste keer.
[..]
Is there any other kind worth mentioning/watching?quote:He'd better! En dan wel onze soort film.
Hij is er maar 1 weekend (hij woont tegenwoordig even in NYquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jeremy!
Jeremy & Stephany!
Maar dat scheelt dan wel... Anders komt hij maar over van Berlijn naar Eindhoven... Ik bedoel... alsje dan tóch in Europa bent!
Ik hou al opquote:En schep nou toch niet van die beelden over mij!!![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt van die afvalligen die smelten bij drama's als Precious. Of smullen van Steven Seagal-films.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Is there any other kind worth mentioning/watching?
Preciousquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt van die afvalligen die smelten bij drama's als Precious. Of smullen van Steven Seagal-films..
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Draagt waxxer een lendedoek? En is ie religieus?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:16 schreef Stroekie het volgende:
zo en nu ga ik naar een andere man met lendedoek kijken, al heeft ook hij dan weer met de kerk te maken
moet je daar eerst een date voor hebbenquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij hebt geen haast. Je bent nog jong.
Ik daarentegen wil wel meteen trouwen na date 1
Checkquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geniet heel erg van muziek en zou het fijn vinden als mijn vriend geen britney/mariah-loving gay was, maar meer een festival en rock type
Daar ben ik niet van... dubbelcheck dusquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt van die afvalligen die smelten bij drama's als Precious. Of smullen van Steven Seagal-films..
Het liefst wil ik liefde in een huwelijk, en als dat niet kan lust.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet je daar eerst een date voor hebben
ik bestel voor mij wel een online bruidegom
Nee! Noem eerst eens een paar films die je graag kijkt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van... dubbelcheck dus
En nu ben ik weg... etentje
Twan ken ik dus van vroegerquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef creno het volgende:
Misschien hier even lezen/vragen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef TheaterMaMa het volgende:
waar kan ik die uitzending van fokradio beluisteren?
Mijn favoriete film ever is The Usual Suspects... en nu ben ik echt weg anders heb ik ruziequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee! Noem eerst eens een paar films die je graag kijkt!
Nooit gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn favoriete film ever is The Usual Suspects... en nu ben ik echt weg anders heb ik ruzie
Ik ook niet, maar ik hoor het van heel veel dat dat echt een goede film isquote:
Nou als ie ooit ergens voor een euro ligt neem ik 'm wel meequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik hoor het van heel veel dat dat echt een goede film is
quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik voel me als David die Goliath versloeg, of St Joris en de Draak of..of...
dit kan je toch niet voor mogelijk houden, dat ik hier alleen aan ben begonnen
GLORIE VICTORIE
als bruidsmeisje ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
dat maak ik niet op uit dat artikelquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
COC/GK zegt dat ze niet genoeg achterban hebben om nog 6x te demonstreren.
details komen laterquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Draagt waxxer een lendedoek? En is ie religieus?
Er bereiken ons signalen dat er grote groepen zijn – buiten onze achterban – die niet langer tegemoet willen komen aan onze oproep tot een waardige smeekbede.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat maak ik niet op uit dat artikel
Sssshhhh oinaru_isan, Ang3l wilde iets in de wereld helpen omdat hij zélf bang is voor verhalen over hem met een 17-jarige jongen in datende toestand. Dat is hem blijkbaar gelukt, want na het opschrikken van Bartjebart gisteavond.....quote:
Victory nu de Paus nogquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:18 schreef Waxxer het volgende:
een 17-jarige jongen in datende toestand.
Ik begrijp er niets van.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Sssshhhh oinaru_isan, Ang3l wilde iets in de wereld helpen omdat hij zélf bang is voor verhalen over hem met een 17-jarige jongen in datende toestand. Dat is hem blijkbaar gelukt, want na het opschrikken van Bartjebart gisteavond.....
Maar enfin.
Je bent weer veilig thuis.Konnichiwa.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
(nr 2 op de lijst van Groen Links)
Stemmen met je pik in plaats van een rood potlood
Nou nou nou nou. @ Ik kan er niets aan doen hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Waxxer. Laat ik nog maar een keer zeggen dat ik zo om je moet lachen
.
Oh.quote:
Ik had vanmorgen al om 10 uur een afspraak in een kroeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef Waxxer het volgende:
Hopelijk klopt dit taalkundig allemaal een beetje en zo niet: mijn excuses, ik moest vanmorgen werken (om 6u begínnen. Dus niet opstaan, maar begínnen). En dan kan ik wartaal uitslaan en alles.
Het is ook geen kritiekquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou. @ Ik kan er niets aan doen hoor.
Ik dacht écht even dat je een relatie had met Stroekie.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh.![]()
Nou, ja, eigenlijk: gelukkig maar.
Als je maar wel uit het verhaal begrijpt dat Angdriël mij loopt te stangen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik dacht écht even dat je een relatie had met Stroekie.
God hates fags?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, weet je wat ook zo raar is....
Ik ga fietsen, nou, hop, 1,5 uur weg en 1,5 kilo eraf. Ik eet ámperrrr iets, hooguit 500 gram, maar ik drink daarna wel weer veel bij (water).
Maar waarom pies ik het er dan vervolgens niet uit en ben ik zo weer op het gewicht van vóór de fietstocht?!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen al om 10 uur een afspraak in een kroeg.
Eeehm..... Geen idee. Ik denk omdat je een soort spons bent. Dus die 1,5 kilo eraf is vocht/zweet, wat je daarna weer moet aanvullen. Terwijl eigenlijk wil je dat er iets van die spons af gaat. Maar deze verklaring is niet gebaseerd op enig wetenschappelijk inzicht.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, weet je wat ook zo raar is....
Ik ga fietsen, nou, hop, 1,5 uur weg en 1,5 kilo eraf. Ik eet ámperrrr iets, hooguit 500 gram, maar ik drink daarna wel weer veel bij (water).
Maar waarom pies ik het er dan vervolgens niet uit en ben ik zo weer op het gewicht van vóór de fietstocht?!
Neeeenee, dat heb je verkeerd begrepen. Het ging over Ang3l, die had bijna verkering met een broekie. Ik kan me voorstellen dat het alemaal wat verwarrend is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:53 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik dacht écht even dat je een relatie had met Stroekie.
Het was meer een Grand Café en jawel, ik ben wel ooit eens in zoiets binnen geweest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En, was het wennen??Was je überhaupt al wel eens in een dergelijk pand geweest?
Ik kan geen andere foto's van hem vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
(nr 2 op de lijst van Groen Links)
Stemmen met je pik in plaats van een rood potlood
Ja ik wil ook zwemmen alleen hapert mijn schouder nog af en toe en ik ben bang dat ik dan opeens weer, net als na de val, met een arm zit die in een Hitlergropet-stand schiet en die ik dan vervolgens niet meer omhoog of omlaag krijg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Eeehm..... Geen idee. Ik denk omdat je een soort spons bent. Dus die 1,5 kilo eraf is vocht/zweet, wat je daarna weer moet aanvullen. Terwijl eigenlijk wil je dat er iets van die spons af gaat. Maar deze verklaring is niet gebaseerd op enig wetenschappelijk inzicht.
Anders moet je gewoon gaan zwemmen, dan lig je al in het vocht, misschien maakt dat wat uit.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:59 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het was meer een Grand Café en jawel, ik ben wel ooit eens in zoiets binnen geweest.Hoor.
Ik durf die vanmij niet te posten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:00 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik kan geen andere foto's van hem vinden.
Dan zwem je toch met één arm? Laatst was er een paralympic zwemmer met één been, die ruim twee keer zo snel zwom als ik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik wil ook zwemmen alleen hapert mijn schouder nog af en toe en ik ben bang dat ik dan opeens weer, net als na de val, met een arm zit die in een Hitlergropet-stand schiet en die ik dan vervolgens niet meer omhoog of omlaag krijg.
Hahaha, ik zie het zo voor me!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan zwem je toch met één arm? Laatst was er een paralympic zwemmer met één been, die ruim twee keer zo snel zwom als ik.
Ik train voor een blokjesbuik.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, ik zie het zo voor me!
Dan weet je weer helemaal waarom je zo hard getraind hebt.
Hahaha, het einddoel is volgens mij twee blokjesbuiken.quote:
Die Bourgondische buik krijg ik maar met moeite mee naar het zwembad gesleept.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha, het einddoel is volgens mij twee blokjesbuiken.Die weer allebei te linken zijn aan een Bourgondische inslag.
Ja nou, ik heb ook wel derelijke gesprekken hoor, maar dat zijn allmaal factoren die meespelen en alles. Maar ja, daar moet ik/moeten we ons maar overheen zetten...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Die Bourgondische buik krijg ik maar met moeite mee naar het zwembad gesleept.
Was die niet hardstikke ergens vanaf gevallen en kon ze daardoor een tijdje niet optreden?quote:
Hoe kom je nu aan die bijbaan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef MisterO het volgende:
Iedereen al gestemd?
Ik ga zo naar een stembureau hier in de buurt om stemmen te tellen. Ik ben echt benieuwd!
Was niet moeilijk. Amsterdam ging zelfs adverteren in de metrostellen dat ze op zoek waren naar tellersquote:
ze was toch over het paard getild en er daarna vanaf gevallen ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was die niet hardstikke ergens vanaf gevallen en kon ze daardoor een tijdje niet optreden?
stroekie, hoe was waxxer's lendendoekje ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze was toch over het paard getild en er daarna vanaf gevallen ?
smakelijk kortquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
stroekie, hoe was waxxer's lendendoekje ?
die was in geen velden of wegen te bekennenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef creno het volgende:
okay jamai's lendendoek dus...
Was het freek ? of nog iemand anders (die broer van die albinopresentator waar ik de naam effe niet van weet) ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die was in geen velden of wegen te bekennen
freek belten is mijn grote passie bartels zelf en niet die (half)broer van danny rookquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:12 schreef creno het volgende:
[..]
Was het freek ? of nog iemand anders (die broer van die albinopresentator waar ik de naam effe niet van weet) ?
oh ja spinnen vind jij liefquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:36 schreef creno het volgende:
Eindelijk heeft Stitch zijn nut bewezen, hij heeft een spin vermoord
een paar maanden pvv aan de macht en we hebben weer lpf bonjequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:50 schreef oinaru_isan het volgende:
Oh God, en domme volk stemt massaal PVV.
volgens mij opteer jij voor die selectie .ciequote:Op woensdag 3 maart 2010 23:54 schreef oinaru_isan het volgende:
Iedereen die PVV heeft gestemd, zo direct het stemrecht ontnomen moeten worden, op basis van verminderde geestelijke vermogens.
Bij welke club zit je schoonbroer dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:35 schreef Steve het volgende:
50% opkomst hier.
Mijn schoonbroer heeft volgens mij echt belachelijk veel voorkeursstemmen gehad.Ben benieuwd morgen.
Regionale partij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
Bij welke club zit je schoonbroer dan?
Lokale?quote:
Wie is er zwanger?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
Het is ZWANGER mensenTenzij jullie allemaal vlaming zijn maar dat betwijfel ik.
Ja lokaal bedoelde ik.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef Bartjebart het volgende:
Lokale?
En? jij je burgerplicht gedaan vandaag?
(op je schoonbroer gestemd?)
Don't you duh me!quote:
Dat het hoofdzakelijk in België gebruikt wordt wil niet zeggen dat het fout is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:32 schreef wonderer het volgende:
Het is ZWAGER mensenTenzij jullie allemaal vlaming zijn maar dat betwijfel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |