quote:
Wat niet weet wat niet deert?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:05 schreef creno het volgende:
Een collega van me (weekendhulp) leert voor pastoor. De slager had toen zijn mening gevraagd over dat gebeuren van de kerk in Reusel.
De weekendhulp vond het wel goed van de pastoor, want het is leven in zonde. Toen de slager aan de weekendhulp vroeg, maar als creno nou daar staat, krijgt ie dan geen hostie. Toen zei de weekendhulp: "dat hoeft de pastoor toch helemaal niet te weten".
Dan was de prins er ook al vroeg bijquote:Op maandag 1 maart 2010 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert?
Don;t ask don't tell?
Had de prins carnaval dus dikke pech dat het een klein dorp was en hij al 5 jr samenwoonde?
BEN STIL JIJ!!!!!!!!!!quote:
Ik ken je niet.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
val ik nog wel onder gouwe ouwe?
[ afbeelding ]
Ola Queridoquote:
Ja in Denemarken waren we ook al op TV geweestquote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola Queridotudo bem
Oh ja en nu zijn jullie ook internationaal
http://www.towleroad.com/(...)-church-walkout.html
volgende keer gewoon boven bij de Passerelle in Den Bosch wachten, komt ik vanzelfd dagelijk 2 keer voorbijquote:
De helden bestaan niet meer.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:26 schreef Kreator het volgende:
Zijn er nog oldbies hier, of zijn die ondertussen allemaal vervangen door nieuwe helden?
Ik heb ook meer te doen op een dagquote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgende keer gewoon boven bij de Passerelle in Den Bosch wachten, komt ik vanzelfd dagelijk 2 keer voorbij
Ik hou van je. Trouw met mij.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Wir Sind Helden is dan trouwens wel weer
quote:
Heb je een last-fm?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua muziek zitten we wel aardig op één lijn ja
en hoe was het matje waar je op moest komen?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ola Queridotudo bem
Oh ja en nu zijn jullie ook internationaal
http://www.towleroad.com/(...)-church-walkout.html
nope dat dan weer niet.... mijn favoriete band is overigens Snow Patrol.... Runquote:
Ik vond het een goed protest, alleen die 3 roze trollen hadden niet gemoeten. Dat geeft weer zo een vertekend beeldquote:Op maandag 1 maart 2010 17:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja in Denemarken waren we ook al op TV geweest
Ach ja zoals veracht, ik moet weer aan het werk. Maar ik wil het deze keer zelf uitkiezenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en hoe was het matje waar je op moest komen?
Enquote:Op maandag 1 maart 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nope dat dan weer niet.... mijn favoriete band is overigens Snow Patrol.... RunChasing Cars
, How to Be Dead
Ja die is ook zo mooi.... maar dat is eigenlijk elke plaat wel van zequote:
Klopt! Wilde ook wel naar het concert in de HMH in mei. Maar even geen geld voorquote:Op maandag 1 maart 2010 17:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die is ook zo mooi.... maar dat is eigenlijk elke plaat wel van ze
straks moet je naar Siberiëquote:Op maandag 1 maart 2010 17:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach ja zoals veracht, ik moet weer aan het werk. Maar ik wil het deze keer zelf uitkiezen
Marta...?quote:Op maandag 1 maart 2010 17:46 schreef Steve het volgende:
[..]
Die wilde ik ook noemen.
Martha Wainwright.
Het zal wel weer NL of GB wordenquote:
Can't always get what you wantquote:Op maandag 1 maart 2010 18:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het zal wel weer NL of GB wordenIn zo een gesprek krijg je ook altijd weer van die redenen van : Je spreekt de taal zo goed en vloeiend, je hebt er zoveel contacten yabyabayabayab wat een onzin redeneringen vind ik dat
Oooooooohhhhh van 'I Know You're Married But I've Got Feelings Too'!quote:Op maandag 1 maart 2010 18:08 schreef Steve het volgende:
Martha Wainwright. Zus van Rufus. Dochter van Loudon Wainwright III en Kate McGarrigle.
4x live gezienquote:Op maandag 1 maart 2010 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nope dat dan weer niet.... mijn favoriete band is overigens Snow Patrol.... RunChasing Cars
, How to Be Dead
Afwachten maar, voorlopig werk ik even hierquote:
en dr is niks mis met werken in nederlandquote:Op maandag 1 maart 2010 19:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Afwachten maar, voorlopig werk ik even hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |