Jij hebt de powerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Geeneens een verjaardagsTT voor dhr.O.
Niet mijn jurisdictie.quote:
Nogmaals trustenquote:
k heb niets aan je TT veranderd. Alleen iets toegevoegd.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
k heb niets aan je TT veranderd. Alleen iets toegevoegd.
Draaikontquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mijn jurisdictie.. En geen zin om te gaan klagen bij degene die hier wel gemachtigd zijn.
Toevoeging is OOK verandering. Hoer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
k heb niets aan je TT veranderd. Alleen iets toegevoegd.
Misschien was dat juist de bedoeling?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:35 schreef Vlarp het volgende:
Erik bedoelde het vast goed enzo. En laten we MisterO ook niet vergeten!
Gis jij nu naar mijn TT-motieven?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien was dat juist de bedoeling?
wat ben jij opstandig hedenochtend ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletje jankballen! Ga maar klagen bij Danny, knock yourself out.
nee nog niet, kan ik zondag wel openbaar doen als hij als ramptoerist rondom de Sint Jan staat te kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
heb je TheVulture alle roddels van het topic doorgestuurd?
Ga jij je PM-box eens legenquote:
maar als je terugleest naar gisteravond maak ik opmerkingen over zijn balconquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
heb je TheVulture alle roddels van het topic doorgestuurd?
Mijn balkon is veilig... ik woon niet in een van die woningenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als je terugleest naar gisteravond maak ik opmerkingen over zijn balcon
en daar hem ik hem wat over verteld
volgens mij is daar namelijk een aantal jaren geleden een persoon overleden omdat er een bloempot van een hoger gelegen balcan was gewaaid bovenop het hoofd van desbetreffende man
fijn dat ik me dan daar weer geen zorgen over je hoef te makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn balkon is veilig... ik woon niet in een van die woningen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn dat ik me dan daar weer geen zorgen over je hoef te maken
Nope... dan ben ik aan het shoppen met hwt vriendje.... niet in Den Boschquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar kom je zondag nog wel naar de parade gewandeld?
Sleep je hem s avond toch gewoon mee naar De Danssalon 2.0 ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope... dan ben ik aan het shoppen met hwt vriendje.... niet in Den Bosch
Ook dat gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sleep je hem s avond toch gewoon mee naar De Danssalon 2.0 ?
Ho, nee, hu!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:53 schreef Stroekie het volgende:
en toen kreeg hostie gate een nieuwe wending
http://www.trouw.nl/relig(...)el_te_handelen_.html
Da's Michaelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg 't 'm! Pak je vlammende zwaard erbij!
Die van So You think You can Dance?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |