Jij hebt de powerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Geeneens een verjaardagsTT voor dhr.O.
Niet mijn jurisdictie.quote:
Nogmaals trustenquote:
k heb niets aan je TT veranderd. Alleen iets toegevoegd.quote:
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
k heb niets aan je TT veranderd. Alleen iets toegevoegd.
Draaikontquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet mijn jurisdictie.. En geen zin om te gaan klagen bij degene die hier wel gemachtigd zijn.
Toevoeging is OOK verandering. Hoer.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
k heb niets aan je TT veranderd. Alleen iets toegevoegd.
Misschien was dat juist de bedoeling?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:35 schreef Vlarp het volgende:
Erik bedoelde het vast goed enzo. En laten we MisterO ook niet vergeten!
Gis jij nu naar mijn TT-motieven?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien was dat juist de bedoeling?
wat ben jij opstandig hedenochtend ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Stelletje jankballen! Ga maar klagen bij Danny, knock yourself out.
nee nog niet, kan ik zondag wel openbaar doen als hij als ramptoerist rondom de Sint Jan staat te kijkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
heb je TheVulture alle roddels van het topic doorgestuurd?
Ga jij je PM-box eens legenquote:
maar als je terugleest naar gisteravond maak ik opmerkingen over zijn balconquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
heb je TheVulture alle roddels van het topic doorgestuurd?
Mijn balkon is veilig... ik woon niet in een van die woningenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als je terugleest naar gisteravond maak ik opmerkingen over zijn balcon
en daar hem ik hem wat over verteld
volgens mij is daar namelijk een aantal jaren geleden een persoon overleden omdat er een bloempot van een hoger gelegen balcan was gewaaid bovenop het hoofd van desbetreffende man
fijn dat ik me dan daar weer geen zorgen over je hoef te makenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn balkon is veilig... ik woon niet in een van die woningen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
fijn dat ik me dan daar weer geen zorgen over je hoef te maken
Nope... dan ben ik aan het shoppen met hwt vriendje.... niet in Den Boschquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar kom je zondag nog wel naar de parade gewandeld?
Sleep je hem s avond toch gewoon mee naar De Danssalon 2.0 ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope... dan ben ik aan het shoppen met hwt vriendje.... niet in Den Bosch
Ook dat gaat 'm niet wordenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sleep je hem s avond toch gewoon mee naar De Danssalon 2.0 ?
Ho, nee, hu!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:53 schreef Stroekie het volgende:
en toen kreeg hostie gate een nieuwe wending
http://www.trouw.nl/relig(...)el_te_handelen_.html
Da's Michaelquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Zeg 't 'm! Pak je vlammende zwaard erbij!
Die van So You think You can Dance?quote:
dan kan RK kerk in Nederland nog vast meer protesten en uitschrijvingen tegemoed zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor het serieuze werk sluit de bisschop nu ook hertrouwde heteroseksuelen van de communie uit, Ang3l heb je toevallig die huisregels nog op je iphone staan?
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7453
Nu.nl heeft vast streng gelovige RK aandeelhouders die op deze wijze de actie wensen dood te zwijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Overigens nog steeds geen enkel bericht gerelateerd aan de actie, de prins, belgie, de aanklacht o.i.d. te vinden op nu.nl.
Vind ik echt zo vreemd
quote:
Nopequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoefde je alweer niet aanwezig te zijn bij brabobank ?
jij bent er zondag toch wel bij he, meemaken en er bij zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope
Nu hostiegate op het NOS-journaal trouwens
Nee ik ga me hier niet mee bemoeien... ik kom al 15 jaar niet meer in de kerk dus nu ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent er zondag toch wel bij he, meemaken en er bij zijn
dan gewoon ramptoeristje spelen, en komen blieken ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ga me hier niet mee bemoeien... ik kom al 15 jaar niet meer in de kerk dus nu ook niet
kijk eens, je wordt op je wenken bedientquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap dat nieuws onpartijdig moet zijn, maar totaal geen artikel er ana wijden terwijl 9 van de 10 kranten er een artikel over hadden.....
Al was dat wel allemaal regionaal, want in Amsterdam heeft het blijkbaar niet in de kranten gestaan volgens alwetende Singles-Godin Ripley.
Die hoorde ik net op het nieuws hier. Staat niets vermeld van de hostiegatequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens, je wordt op je wenken bedient
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-s-heerenberg.html
ik vind het echt schokkend dat die hoogste man nu dus gewoon tot Bisschop van Rotterdam benoemd isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hoorde ik net op het nieuws hier. Staat niets vermeld van de hostiegateIk vind het echt vaag. Landelijk nieuws, internationala nu zelfs Belgie erbij komt... en nu.nl heeft nog geen enkelw oord er aan gewaagd
hek is dus echt van de damquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan een kerk in godsnaam (haha) met een stalen gezicht beweren dat WIJ de zondaars zijn terwijl steunpilaren van de kerk her en der ontmaskerd worden als pedofielen?
nu dus welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Kan ik niet zien. GK.
Of heb je'm ook getwitterd?
Dat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan een kerk in godsnaam (haha) met een stalen gezicht beweren dat WIJ de zondaars zijn terwijl steunpilaren van de kerk her en der ontmaskerd worden als pedofielen?
hoezo de tuinideebeurs is toch in de brabanthallen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zie ik je in Hart van Brabant
jij kan niet rustig door de brabanthallen kuieren bij het idee dat jij niet eerst bent wezen kijken bij de Sint Janquote:
Ja weet ik. Ze belden me voor het nr van Dickquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Friso speelt vanavond in op de actualiteit met een pastoor, hosties en een biechtstoel
zucht.......... TMM!!!!!!!!! UITLOGGEEEEEEEEEEEEEEEEN!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ze belden me voor het nr van Dick
zie het voor dit keer door zijn vingers, hij heeft volgens mij nu genoeg aan zijn hoofdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zucht.......... TMM!!!!!!!!! UITLOGGEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Hier regent het ook, en daar kan mijn kapsel niet tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, nog steeds druk over de paters in NL
Het regent hier en dat vind ik veeel erger
Mijne ook niet en ik heb mijn paraplu in de kroeg laten hangen gisteren...... denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier regent het ook, en daar kan mijn kapsel niet tegen
Heb je daar al internet dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga m'n PC loshalen...
Over een paar uur gaat ie in Rotterdam weer aan
mijn plu ligt gewoon daar waar die hoort,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijne ook niet en ik heb mijn paraplu in de kroeg laten hangen gisteren...... denk ik
we als in jullie 2 straks in 1 huis ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zeg moeten wij niet alvast internet bestellen?
een kut ruikt toch net effe anders hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom hebben verf en dingen zoals wiet een kutgeur?
Ik gis helemaal niet.. ik opper alleen dat het ook zo had kunnen zijn...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gis jij nu naar mijn TT-motieven?
's Engels wegen zijn ondoorgrondelijk!
Wherewolf.quote:
Ja het bloedde harder dan dat de wonden groot zijnquote:Wel balen van die wondjes trouwens
Heb je er een pleister op?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 21:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wherewolf.
[..]
Ja het bloedde harder dan dat de wonden groot zijnalleen die linker is wel vrij diep
Jeejquote:
Had. Door het zweten (ik trainde gewoon door) en het bloeden bleef die niet plakkenquote:
Ja dit zit zo net bij de knokkels, dus dat stretcht en trekt de hele tijd. Gevolg: bloeden....quote:Maar de meest "vreemde" wonden bloeden het hardst!
Zo goed als. Alleen als ik dus een vuist maak of ff inspan dat komt er weer bloed uitquote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef Bartjebart het volgende:
Maar nu is het toch gestopt met bloeden toch?
verbandje erom!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo goed als. Alleen als ik dus een vuist maak of ff inspan dat komt er weer bloed uit
nee dat wordt alleen maar vies en stickyquote:
juist niet toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee dat wordt alleen maar vies en sticky
Nou, dan maar zelf een zak hosties kopen in de kathoshop...quote:Op vrijdag 26 februari 2010 22:58 schreef Stroekie het volgende:
kijk eens naar tt 104
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mooi man.
Gil je dat ook als je het ziet gebeuren?
ze worden vanavond al uitgedeeld op frisofeest in eindhovenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, dan maar zelf een zak hosties kopen in de kathoshop...
Wat!! Doe!! Je!! Dan!1 Hier??!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ze worden vanavond al uitgedeeld op frisofeest in eindhoven
Ik kon een kleine juich niet onderdrukkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mooi man.
Gil je dat ook als je het ziet gebeuren?
Neu, alleen dat het nogal balen was en hij wist me te vertellen dat Sven Kempkens als coach aanhield.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Sprak ie een beetje positief over 'm, of was het de arrogante Nederlandse schaatser?
Ik denk dat als je deze keuze maakt, je er ook vol voor moet kunnen gaan. Dus weer vol vertrouwen op je coach...quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:24 schreef oinaru_isan het volgende:
Dat is toch raar, want voortaan zal-ie bij iedere suggestie of aanwijzing van zijn coach nadenken "is dat nou wel verstandig", wat volgens mij alleen maar afleidt en extra tijd kost.
Ik heb gehoord dat het ook is omdat ze al 6 jaar samenwerken, en dat ze echt ook samen enorm veel gewonnen hebben en bereikt hebben. Dat gooi je niet zomaar weg.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
Verbaasde me nogal, maar goed. Zeiden ze nog iets over redenatie of zo?
Dit verhaal heeft dezelfde strekking;quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:23 schreef wonderer het volgende:
Verbaasde me nogal, maar goed. Zeiden ze nog iets over redenatie of zo?
Nja dat dusquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ook is omdat ze al 6 jaar samenwerken, en dat ze echt ook samen enorm veel gewonnen hebben en bereikt hebben. Dat gooi je niet zomaar weg.
Die blunder van de coach lijkt mij anders een hele goede reden om die zes jaar wel weg te gooien.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het ook is omdat ze al 6 jaar samenwerken, en dat ze echt ook samen enorm veel gewonnen hebben en bereikt hebben. Dat gooi je niet zomaar weg.
Nou, Sven nietquote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:32 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Die blunder van de coach lijkt mij anders een hele goede reden om die zes jaar wel weg te gooien.
Jaja, je bent een werkelijke Apollo.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:42 schreef oinaru_isan het volgende:
Daar word ik voor betaald, orakelen over dingen waar ik geen verstand van heb.
Ik geloof daar niet in, zo'n blunder schaadt het (onderbewust) vertrouwen zodanig, daar kun je je niet overheen zetten.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:42 schreef wonderer het volgende:
Ik vind het ook wel knap, dat ie dat kan. Wel professioneel/
Pytia, bedoel je. Maar dan een mannelijke variant.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaja, je bent een werkelijke Apollo.
Net als een opgebiecht slippertje?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:44 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet in, zo'n blunder schaadt het (onderbewust) vertrouwen zodanig, daar kun je je niet overheen zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |