dan kan RK kerk in Nederland nog vast meer protesten en uitschrijvingen tegemoed zienquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
voor het serieuze werk sluit de bisschop nu ook hertrouwde heteroseksuelen van de communie uit, Ang3l heb je toevallig die huisregels nog op je iphone staan?
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7453
Nu.nl heeft vast streng gelovige RK aandeelhouders die op deze wijze de actie wensen dood te zwijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
Overigens nog steeds geen enkel bericht gerelateerd aan de actie, de prins, belgie, de aanklacht o.i.d. te vinden op nu.nl.
Vind ik echt zo vreemd
quote:
Nopequote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoefde je alweer niet aanwezig te zijn bij brabobank ?
jij bent er zondag toch wel bij he, meemaken en er bij zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nope
Nu hostiegate op het NOS-journaal trouwens
Nee ik ga me hier niet mee bemoeien... ik kom al 15 jaar niet meer in de kerk dus nu ook nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jij bent er zondag toch wel bij he, meemaken en er bij zijn
dan gewoon ramptoeristje spelen, en komen blieken ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik ga me hier niet mee bemoeien... ik kom al 15 jaar niet meer in de kerk dus nu ook niet
kijk eens, je wordt op je wenken bedientquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik snap dat nieuws onpartijdig moet zijn, maar totaal geen artikel er ana wijden terwijl 9 van de 10 kranten er een artikel over hadden.....
Al was dat wel allemaal regionaal, want in Amsterdam heeft het blijkbaar niet in de kranten gestaan volgens alwetende Singles-Godin Ripley.
Die hoorde ik net op het nieuws hier. Staat niets vermeld van de hostiegatequote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kijk eens, je wordt op je wenken bedient
http://www.nu.nl/binnenla(...)er-s-heerenberg.html
ik vind het echt schokkend dat die hoogste man nu dus gewoon tot Bisschop van Rotterdam benoemd isquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hoorde ik net op het nieuws hier. Staat niets vermeld van de hostiegateIk vind het echt vaag. Landelijk nieuws, internationala nu zelfs Belgie erbij komt... en nu.nl heeft nog geen enkelw oord er aan gewaagd
hek is dus echt van de damquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan een kerk in godsnaam (haha) met een stalen gezicht beweren dat WIJ de zondaars zijn terwijl steunpilaren van de kerk her en der ontmaskerd worden als pedofielen?
nu dus welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
Kan ik niet zien. GK.
Of heb je'm ook getwitterd?
Dat dusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:21 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan een kerk in godsnaam (haha) met een stalen gezicht beweren dat WIJ de zondaars zijn terwijl steunpilaren van de kerk her en der ontmaskerd worden als pedofielen?
hoezo de tuinideebeurs is toch in de brabanthallen ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dan zie ik je in Hart van Brabant
jij kan niet rustig door de brabanthallen kuieren bij het idee dat jij niet eerst bent wezen kijken bij de Sint Janquote:
Ja weet ik. Ze belden me voor het nr van Dickquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Friso speelt vanavond in op de actualiteit met een pastoor, hosties en een biechtstoel
zucht.......... TMM!!!!!!!!! UITLOGGEEEEEEEEEEEEEEEEN!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ze belden me voor het nr van Dick
zie het voor dit keer door zijn vingers, hij heeft volgens mij nu genoeg aan zijn hoofdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zucht.......... TMM!!!!!!!!! UITLOGGEEEEEEEEEEEEEEEEN!
Hier regent het ook, en daar kan mijn kapsel niet tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:06 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, nog steeds druk over de paters in NL
Het regent hier en dat vind ik veeel erger
Mijne ook niet en ik heb mijn paraplu in de kroeg laten hangen gisteren...... denk ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier regent het ook, en daar kan mijn kapsel niet tegen
Heb je daar al internet dan?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga m'n PC loshalen...
Over een paar uur gaat ie in Rotterdam weer aan
mijn plu ligt gewoon daar waar die hoort,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Mijne ook niet en ik heb mijn paraplu in de kroeg laten hangen gisteren...... denk ik
we als in jullie 2 straks in 1 huis ?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:27 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Zeg moeten wij niet alvast internet bestellen?
een kut ruikt toch net effe anders hoor.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 19:35 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom hebben verf en dingen zoals wiet een kutgeur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |