Valkenburg? En dan steeds met de auto heen en weer?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]Dat is dan inderdaad wel een flink pak geld ja
LL ben ik nog nooit geweest... ik ben niet zo'n kampeerder.... op PP logeer ik altijd in Valkenburg
Nee joh, kwartiertje met de trein... plus het feit dat ik een fatsoenlijk bed heb en elke avond flink kan doorhalen in Valkenburg zelfquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valkenburg? En dan steeds met de auto heen en weer?
Homo.
Ja dat is op LL anders omdat het dan doorgaat tot 5u 's nachts en vervolgens nog de 24-uurs tent. Dan haal je daar dus doorquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee joh, kwartiertje met de trein... plus het feit dat ik een fatsoenlijk bed heb en elke avond flink kan doorhalen in Valkenburg zelf
Van beide kanten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7485
lijkt het toch met een sisser af te lopen
Precies, op PP is het om 23.00 schlussquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat is op LL anders omdat het dan doorgaat tot 5u 's nachts en vervolgens nog de 24-uurs tent. Dan haal je daar dus door
ze zijn vast als de dood voor de live uitzending van de mis uit de Sint Jan komende zondag op Ned 2quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=7485
lijkt het toch met een sisser af te lopen
Da's minder... beterschapquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef PhalanX het volgende:
ik voel me niet zo lekker.
ik denk dat ik iets op heb dat over de datum was...
Are you wussing out?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef PhalanX het volgende:
ik voel me niet zo lekker.
ik denk dat ik iets op heb dat over de datum was...
D66quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
Nah die stemwijzer zegt me vrij weinig.
Hoogst scoren leefbaar Eindhoven en Stadspartij Eindhoven, maar die zeggen me verder echt geen ene zak.
Je bent een paar weken te vroegquote:
Hoe was je date?quote:
Fuck, ik lees het net ja. Ik dacht dat de lente nu eindelijk aankwam met de zon enzo. Ik liep zojuist zelfs even op teenslippers buiten, maar dat was een beetje te enthousiast van mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent een paar weken te vroeg
21e pas
Er komt nl weer sneeuw aan
I will never wuss out...quote:
Shutter Island was echt heel tof. Ik wist niet dat Leonardo Dicaprio zo overtuigend kon acterenquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Shutter Island was echt heel tof. Ik wist niet dat Leonardo Dicaprio zo overtuigend kon acteren![]()
Ow en we hebben gezoend. En hij is piloot bij de KLM
What's eating Gilbert grape is van voor zijn tieneridool status. Briljant geacteerd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Shutter Island was echt heel tof. Ik wist niet dat Leonardo Dicaprio zo overtuigend kon acteren![]()
Tuurlijk.quote:Ow en we hebben gezoend.
Beter dan stewardquote:En hij is piloot bij de KLM
Haquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
What's eating Gilbert grape is van voor zijn tieneridool status. Briljant geacteerd.
[..]
Tuurlijk.
[..]
Beter dan steward
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
normaal zitten de gays toch aan de andere kant van de cockpit in de rol van purserquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ow en we hebben gezoend. En hij is piloot bij de KLM
Da's nogal een conclusie om te trekken na 1 datequote:
Which reminds me: Mijn Berlijnse vakantieliefde is dit weekend weer in Europaquote:
Daarom vraag ik het ook, ik vind het altijd knap als mensen dat weten namelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nogal een conclusie om te trekken na 1 date
Nah, zo'n Corsa is toch best comfortabel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Which reminds me: Mijn Berlijnse vakantieliefde is dit weekend weer in Europa
Maar ik kan dit weekend niet zomaar ff naar berlijn toe
Ik bedoel, IK weet wel dat wij gaan trouwen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook, ik vind het altijd knap als mensen dat weten namelijk
Ja ik had het op IMDB al gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef Ang3l het volgende:
ERIK!!!!!!!!!
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=16722
Nieuw project van tarsem!
Verschil is dat ik Jeremy al 2x gezien heb en het kliktequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, zo'n Corsa is toch best comfortabel?Zet een cd'tje op en gáán!
Alhoewel... straks pakt het weer gigantisch verkeerd uit...Althans, ik neem aan dat je niet gauw meer zoiets doet na die tortilla van afgelopen jaar!
![]()
Nee joh, maakt niet uit.quote:Maar enfin, dus, ahum, kijk ehhhh, misschien moet ik gewoon mijn mond houden.
Dat dus. Er komt een 2e date. Ik doe het rustig aan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nogal een conclusie om te trekken na 1 date
Jij hebt mij nog niet gezien.... misschien ben ik wel helemaal niet een persoon waarvan jouw engeltje naar de hemel stijgtquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik bedoel, IK weet wel dat wij gaan trouwen.
Maar JIJ bent daar nog niet achter omdat we elkaar nog niet ontmoet hebben
En dat houdt ook bijna niemand meer voor mogelijk, want alle artikelen reppen over het COC en de GK. Maar goed, je kring van bekenden weten wie de echte David is geweestquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik voel me als David die Goliath versloeg, of St Joris en de Draak of..of...
dit kan je toch niet voor mogelijk houden, dat ik hier alleen aan ben begonnen
GLORIE VICTORIE
Mijn liefde gaat door het oorquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog niet gezien.... misschien ben ik wel helemaal niet een persoon waarvan jouw engeltje naar de hemel stijgt
Ja jij hebt geen haast. Je bent nog jong.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dat dus. Er komt een 2e date. Ik doe het rustig aan.
Oeh je bruiloftquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij hebt geen haast. Je bent nog jong.
Ik daarentegen wil wel meteen trouwen na date 1
Da's op zich best apartquote:
Misschien wordt het wel onze bruiloftquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oeh je bruiloft! Of was dat mijn bruiloft?
Ik ben al weer uit de picture?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel onze bruiloft
Daten?
Wat waren die intieme filmavondjes danquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel onze bruiloft
Daten?
Als je lief bent mag je er wel bijquote:
Ik geniet heel erg van muziek en zou het fijn vinden als mijn vriend geen britney/mariah-loving gay was, maar meer een festival en rock typequote:
Wat?! We gaan al richting date 3 en we hebben nog geen wilde sex gehad!?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat waren die intieme filmavondjes dan?
Houdt ie van film?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je lief bent mag je er wel bij.
Rustig opbouwenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat?! We gaan al richting date 3 en we hebben nog geen wilde sex gehad!?
He'd better! En dan wel onze soort filmquote:
Jeremy!quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verschil is dat ik Jeremy al 2x gezien heb en het klikte
Ik moest wel ff denken wat je bedoelde met tortillaHij is ver weggezakt.
[..]
Nee joh, maakt niet uit.
Hoe is het met stroekie? Nog kriebels?
Haha, ja dat klopt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Rustig opbouwen. We zaten al een paar cm's dichter bij elkaar de laatste keer.
[..]
Is there any other kind worth mentioning/watching?quote:He'd better! En dan wel onze soort film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |